MV Agusta Lucky Explorer 5.5
Reklamlar
-
Uzun zamandır A2 sınıfında beni bu kadar heyecanlandıran bir motora denk gelmemiştim. Hatta normalde vitesli motora karşı olsam da bunu görünce acaba olabilir mi dedim. Ama sele yüksekliği de 86cm'miş ve 1.70 boyunda olduğum düşünülürse benim için yüksek bir motor olur. Acaba sele alçaltma falan mümkün olur mu?
GB Motobike Ocak ayının ilk haftasında bu model için ön sipariş alacakmış.
Reklamlar
-
660 tiger sport ile aralarında baya bi ağırlık farkı var. tiger sports 80 hp iken bu arkadaş 47 hp. daha adventure bir motosiklet ama bu ağırlıkla da biraz ölü doğmuş gibi geldi bana ama tasarımı çok iyi duruyor.
TS 660 şu an 235 bin lira, bunun baya altında altında çıkması gerekiyor bence hem TS ile hem de CB 500X ile yarışabilmesi için.
-
Motorun tasarımından çok ne amaçla kullanacağına karar ver amacına uygun olarak 1,70 boy kesinlikle yetmez ama ülkemizde bu tarz enduroları amacına uygun kullanan sayılı insan olduğu için senin için yeterli olur ama yerinde olsam bu motoru almam çünkü motorun ruhuna yazık etmiş olursun
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:42 ----------
Merdo adlı üyeden alıntı
660 tiger sport ile aralarında baya bi ağırlık farkı var. tiger sports 80 hp iken bu arkadaş 47 hp. daha adventure bir motosiklet ama bu ağırlıkla da biraz ölü doğmuş gibi geldi bana ama tasarımı çok iyi duruyor.
TS 660 şu an 235 bin lira, bunun baya altında altında çıkması gerekiyor bence hem TS ile hem de CB 500X ile yarışabilmesi için.
Birde bu kafadaki insanları dinleyipte motor seçimine girme
-
capt.ooz adlı üyeden alıntı
Motorun tasarımından çok ne amaçla kullanacağına karar ver amacına uygun olarak 1,70 boy kesinlikle yetmez ama ülkemizde bu tarz enduroları amacına uygun kullanan sayılı insan olduğu için senin için yeterli olur ama yerinde olsam bu motoru almam çünkü motorun ruhuna yazık etmiş olursun
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:42 ----------
Birde bu kafadaki insanları dinleyipte motor seçimine girme
GB Motobike çalışanı değilsen bu kadar sert çıkış yapman çok saçma değil mi? yani subjektif bir şey söylemedim, ağırlık ve güç verileri ortada. hangisi daha iyi, hangisi daha kötü kesin yargılarla eleştiri yapmadım. ADV olduğu için ağırlığı önemli, touring için kullanılacaksa gücü önemli. Türkiye'de bu motoru alıp, "motorun ruhuyla" trail için kaç kişi kullanabilir, parçaları kim bilir kaç para olacak.
Ne garip insanlar var ya.
-
İsim biraz ilginç: Lucky Explorer. Genelde ADV türü motosikletlerin maço isimleri ve imajları olur, Tiger gibi, her yola gelir, her dağı çıkar, her engeli aşar vs. Ama bu şanslı gezingen: Aaa bu ırmak da sığ. Aaa burası da dik değil. Ne güzel. Lay lay lom.
-
-
Şanslı kaşif ilginç isim gerçekten Şanslı ibaresi tuhaf kaçmış ..
-
İngilizler kusura bakmasın ama esas "Tiger" ismi imaj olarak Adv karakterine uygun olmayıp az biraz yumuşak kalıyor.
-
Ön sipariş vermeden önce Benelli'nin TRK502X modelini inceleyebilirsiniz.
https://www.hizliresim.com/5fr360y
-
16 Aralık 2022, 22:36
#10
Tasarımı harika olmuş, duruşu, tipi aşırı heybetli, çok beğendim puanım 10/10.
Tam bir orta segment adv olmuş. Az yakar çok kaçar, hem uzun yola da gelir, hemde arada hafiften tozlu topraklı yoldan kampa gidilir cinsten bir alet olmuş. 150cc/250cc den sonra rahat tur motoru arayanlar için gücü korkutmayacak tam bir ara segment. Tek eleştireceğim husus 220kg lık kuru ağırlığı olur, biraz ağır tarafta kalan bir motor olmuş.
Ama gel gelelim bizim ülkenin acı gerçeklerine. İlk olarak MV Agustanın servis ağı sorunu. 3-5 şehir dışında doğru dürüst servisini bulmak imkansız. Özel bir serviste yaptırayım desen hem garantiden çıkar hem anlayan usta bulmak sıkıntı. Ayrıca (Benelli TRK502 de de olduğu gibi) öyle bir fiyata geliyolar ki orta sınıf olmasının bütün avantajlarını kaybediyorlar.
Velhasıl motor iyi güzel hoş ama ne kadar satacağı konusunda fiyatı belirleyici olacaktır.
-
16 Aralık 2022, 22:42
#11
5.5 değil ama 9.5 i güzel yeni başlayanlara güçlü gelebilir ama 9.5 te mükemmel bir ayrodinamik çalışması yapılmış
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:40 ----------
tommygun adlı üyeden alıntı
yaw harbiden ilginç adamsın tigerden tiger değil gidip don resmi bulmuşsun ne diyeyim bilemedim
hem bu don çita modeli o küba motorda var
-
17 Aralık 2022, 09:02
#12
Bu motor aslında Benelli TRK 502.
Benelli 3 yıldır özellikle İtalya’da TRK502 ile satış rekoru kırınca, MV Agusta da pastadan pay almak istemiş. Kendilerinde bulunan Cagiva markasının Dakar’da sigara sponsorluğunda yarışmış (Lucky Strike) modeli hatırlatan bir çizgi yaratıp Benelli’den aldıkları TRK’ların üzerine kendi tasarımlarını yapmışlar.
-
17 Aralık 2022, 21:55
#13
sanausbe adlı üyeden alıntı
Bu motor aslında Benelli TRK 502.
Harbiden de öyleymiş, motor ve şase Benelli, daha doğrusu Qianjiang
-
19 Aralık 2022, 16:05
#14
tek silindir adlı üyeden alıntı
Ön sipariş vermeden önce Benelli'nin TRK502X modelini inceleyebilirsiniz.
https://www.hizliresim.com/5fr360y
evet ikisi neredeyse aynı motor galiba ama bunun tasarımı daha çok hoşuma gitti
-
19 Aralık 2022, 19:49
#15
Yanlışım olabilir ama 100oktan kanalının videosunda farklı bir blok kullandığını hatta yapılan anlaşma gereği benellinin bu bloğu bilmem kaç yıl kullanamayacağını söyledi
-
20 Aralık 2022, 13:59
#16
-
20 Aralık 2022, 14:25
#17
Büyük ihtimalle daha güçlü yapabilirlerdi ancak öyle olursa A2 ehliyete uymazdı yine torkta büyük bir artış var
Benelli trk 502 x 213 kg
Lucky 5.5 220 kg (dry weight)
O kadar da kötü performansının olacağını düşünmüyorum
-
20 Aralık 2022, 14:42
#18
Serkangzts adlı üyeden alıntı
Büyük ihtimalle daha güçlü yapabilirlerdi ancak öyle olursa A2 ehliyete uymazdı yine torkta büyük bir artış var
Benelli trk 502 x 213 kg
Lucky 5.5 220 kg (dry weight)
O kadar da kötü performansının olacağını düşünmüyorum
220kg kuru ağırlık aşırı. Bunun dolusu en az 235kg gelir. DCT'li NC750X'ten yaklaşık 10kg gazla. Kuru ağırlık dolu DL650'den bile fazla. Bundan performans beklemeyin sakın. MV Agusta markalı olsa bile bir şekilde işin içine Çinliler girince nedense bir garip oluyor; üzerinde marka olmadan fuara gelse yine Çinli dedirtir. (Çirkin demiyeceğim, ama bir şekilde bir Çinli abartısı var tasarımda...)
-
20 Aralık 2022, 14:51
#19
Ben bayıldım tasarıma. Ama diğer dediklerinin altına imzamı atarım. Ben aynı bloklu leocino dan inip trk ya
binince sanki 300 lük motoru binmiş gibi olmuştum.
-
20 Aralık 2022, 14:53
#20
oialdemir adlı üyeden alıntı
Ben bayıldım tasarıma. Ama diğer dediklerinin altına imzamı atarım. Ben aynı bloklu leocino dan inip trk ya
binince sanki 300 lük motoru binmiş gibi olmuştum.
Kesinlikle çirkin değil, sadece abartılı. Yani A2 ve ağır (düşük performans vereceği belli) bir makinede bu kadar abartılı / iddialı bir tasarım biraz Modial'e BMW çıkartması yapıştırmak gibi değil mi yahu? :D (Burada da ben abarttım biraz, ama kastım anlaşılmıştır...)
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)