@lordmayros
Yeni motorunuz hayırlı olsun. Kazasız belasız keyifli sürüşler dilerim. Izlenimlerinizi bekliyoruz.
@lordmayros
Yeni motorunuz hayırlı olsun. Kazasız belasız keyifli sürüşler dilerim. Izlenimlerinizi bekliyoruz.
Bugün N 250 için ödemeyi yaptım. 27 Şubat tahmini teslim tarihi.
Nasıl gidiyor, neler yaptın? @lordmayros
Sentis ad medullis!
Dengeliyorum.com
youtube.com/we2strom
Bir Hintli kullanıcı F250'de yaşadığı sorunları videoya çekmiş. Anladığım kadarıyla motor ıslanınca çalışmıyor. Başka videolar da çekmiş. Hesabından takip edilebilir. Bajaj markasında enteresan bir durum var. Herkesçe bilinen bir problem yıllarca devam edebiliyor. Yeni üretimler bile aynı sorunla gelebiliyor.
İlgili Video
Bir 20-30 bin km ye gelsin kronikleri falan her şeyi ortaya çıkar karadüzene yakın motor üretmişler artık bunda da stop etme falan sorunları varsa artık bir şey demiycem ..
Ben 400km ye geldim havalar iyi gidiyor İstanbul’da ufak işlerimi hep motorla hallediyorum rodaj bakımına gireceğim sanırsam bu hafta ve hala benzinde bitmedi
Şu ana kadar bir olumsuzluk görmedim gayet iyi gidiyor motorun frenlerinden çok memnunum ve debriyaj inanılmaz güzel işaret parmağımla vites değiştirebiliyorum 5000dd yi hiç geçmedim 5000dd de 78km hıza çıkıyor motor ve İstanbul ici icin yeterli sadece tem de zorlanıyorum oda rodaj sonrası çözülecek insallah
Kazasız belasız sürüşler dilerim. Aslında ben de F250 ile ilgileniyordum. Fakat yukarıdaki youtuber ve ona yorum yapıp aynı sorunları yaşadığını yazan kişileri okuyunca erteledim. Öyle ki yanlış okumadıysam garantiden değişim yapıldığı yazılsa bile yakıt pompası, boğaz kelebeği, ön amortisör hangi sıfır motorda sıkıntı çıkarır. Bir tanesi anlatılan sorunların 13 yıldır Pulsar Ns180'de yaşadığı ile aynı olduğunu yazmış. Sorunları servislere kabul ettirmekte sıkıntı çektiğini yazanlar da var. Bu durumda NS200 çok daha iyi bir tercih olur. Umarım Türkiye'ye gelen partilerde sorunĺar çözülmüştür. Mesela bahsettiğim youtuber 3. Ve 4. Viteste hızlanma sorunu yaşamış. Yakıt pompası ve boğaz kelebeği değişimi ile sorun çözülmüş.
Okuduklarımdan sonra şimdilik uzak duracağım.
Yukarda yazılan sorunlar eğer gerçekse ciddi büyük sorunlar öyle statör akü sorunu gibi değil adama kaza yaptırır ..
videonun yorumlarında herkes o motorda problem olduğunu yazmışlar
sanırım sele kısmından su alıp akü ile alakalı bir durum oluşmuş
ıslanınca çalışmıyor diyor
Okuduğunuz yorumları buraya da kopyalarsanız, en azından beklenebilecek sorun ve çözümler hakkında bilgiler de gelmiş olur.
Hintçe olanlara bakmadım. İngilizce olanlar da bu dikkatimi çekti.
Issue is 100% solved in new ECU software version JR351411030332.
Please get it updated in service center. Even average has improved by 20%
Yeni motorda problem olması hoş değil tabii ama "kaza yaptırır" da biraz fazla olur. Yani bir problem varsa bunu daha öncesinde zaten hissettirir.
Ben, Çin motorlarında mesela, elektrik arızasını daha çok önemsiyorum açıkçası. Kaynağını bulması da, yaptırması da daha sıkıntılı olabiliyor.
Bir de buraya gelen seri, arka ABS'si standart olan ve daha sonra çıkarılan bir seri (siyah) Belki gerekli güncellemeler yapılıp gelmiştir.
Lormayros'u da motorundan soğutmayalım. Varsa da onunla birlikte öğrenicez artık.
Sentis ad medullis!
Dengeliyorum.com
youtube.com/we2strom
RIDE WITH AJAY isimli youtuberi izlemekte fayda var. 2022 başından beri F250 kullanıyor. Sorunlarla ilgili videolar çekiyor. Bir çok kişi aynı sorunları yaşadığını yazmış. Çözülen ve çözülmeyen sorunlar videolarda anlatılmış.
Bajaj NS200'e göre daha sorunsuz olduğu belirtilen ve çok beğenilen Pulsar 220F'yi geliştirmek adına N250 ve F250'yi çıkarmış. Fakat bu işte bir keşmekeş var gibi.
Ne hint dilini biliyorum, ne de ingilizce. Tablet ya da telefondan youtube yorumların altında Türkçeye çevir sekmesi var. Çeviriyor. Hintçe olanları pek iyi çeviremiyor. Fakat, yorumların önemli bir kısmı ingilizce zaten. PC de ise google çeviriye atarak bakılabilir. Epey zahmetli. Fakat, bilgiye ulaşmak için değer.
Burada yazılanlar ne markanın ne de kullanıcının aleyhine değil. Ciddi bir marka varsa ürünündeki sorunları bilmek ister. Bilinçli bir kullanıcı ise çıkabilecek sorunları ve varsa çözümlerini bilmek ister. Fakat, bir ürün ciddi kontrollerden geçiyorsa bu sorunlar ortaya çıkmaz. Temennim Türkiye'ye gönderilenlerin gerekli düzeltmeler yapılmış ürünler olmasıdır. 5-6 ay içinde her şey anlaşılır. Söz konusu bilgilere ulaşana kadar F250 ile ben de ilgileniyordum. Pahalı dediğimiz motorların neden pahalı olduğunu daha iyi anlıyorum. 5 senelik motorumda arıza konusunda siftahım yok.
OK. Ben bilgisayardan baktığım için çok bişey görememişim demek ki.
Yorumlara bakmak için tablet veya telefon daha iyi olurmuş. Bir şeyleri detaylı olarak araştırmak istersem genelde bilgisayara geçiyorum, onun için çok dikkat etmemişim.
Teşekkürler bilgi için.
Bu arada olumsuz yorumlarla ilgili kaynak sorduğum için markayı savunuyor gibi bir durumda kalmak istemem. Sadece araştırmak için.
Bir de mevcut koşullarda (soran olursa) yeni başlayan arkadaşlara vs. doğru yönlendirmeler yapabilmek için.
Bütçe düştükçe, f/p'nin önemi daha ön plana çıkıyor malum.
Sentis ad medullis!
Dengeliyorum.com
youtube.com/we2strom
yorumları tek tek yapıştıramayacağım ama hepsi 6 ay önce yazılmış ve aynı sorundan bahseden video sahibi hariç 1 kişi var
bir başka kişi ısınma problemi oldu ama 1. bakımda çözüldü demiş
ayrıca hindistandaki motorlar sarı blok
bize gelen siyah blok renk harici fark var mı acaba
bu arada 430km oldu ben bir sorun göremedim şimdilik önceki 150nk yıda sıfır alıp 2500km binmiştim ondada problem görmemiştim sadece 6 vitesten aşağı sıralı hızlı inince sapıtıyordu debriyaj kolu hafif bırakıp tekrar sıkınca düzeliyordu
umarım sorunsuzca bindirir kendine n250
Tabi ki markayı savunur duruma düşmezsiniz. Aslında şikayetleri kaynak göstermeden aktarmamak lazım. Fakat zahmetli bir iş. Tabletten şikayetin çevirisi olan sayfaların görüntüsünü kopyalayarak aktarmaya çalışacağım. Fakat, 15-20 dakikalık bir inceleme sonunda tam 12 adet görüntü oluştu. Bunlar öyle bir tane-iki tane şikayet değil. Çok sayıda kişiden gelen benzer şikayetler. Hepsini buraya aktarmak imkansız. Bir kısmını aktarmaya çalışacağım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:53 ----------
Bu 9 ay önce çekilmiş. Bir takipçisi hızlanma sorunu yaşadığını bu konuyu video ile dile getirmesini istemiş. O da aynı sorunu yaşadığını video çekeceğini yazmış.
Daha sonra hızlanmada kesiklik ile ilgili video çekmiş. Bu resimde 3 kişi aynı sorunu yaşadığını yazmış.
Daha çok var. Devam edecek...
Ben bu adamları anlamıyorum. Neden her modelinde değişik değişik sorunlar oluyor? Madem çözülebilecek sorunlarsa neden bu sorunları çözmeden satışa sürüyorlar? Dünyanın en çok motosiklet satan firmalarından birisinin neden kalite kontrol diye bir uygulaması olmaz? Bir dünya para verip bu motoru alan sürücüler sabah akşam hint forumlarında mı gezsin?
Aşağıda bir kullanıcı benzer sorun yaşadığını, diğeri aynı sorunu yaşadığını belirtmiş.
Aşağıda bir kullanıcı bu sorunları 13 yıldır Pulsar NS180'de yaşadığını yazmış. Diğer bir kullanıcı sorunu servise kabul ettiremediğini yazmış.
Devam edecek.
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)