Neden ikinci kez Bajaj Dominar 400UG aldım?
Reklamlar
-
2020 yılında ilk gelen yeni seri UG ‘lerden almıştım, Honda, Suzuki, Derbi ve Yamaha’dan sonra ilk Hintli, ilk Bajaj’ım olmuştu. 1500km kadar kullanıp garajda zaten xmax duruyor diyerek sattım.
Bence güzel motor:
1. Bacakları güzel olacak :
Kalın ters ön maşa ve şık arka maşa. Kutu profil veya çubuk gibi olan arka maşaları beğenmiyorum.
2. Jantları güzel olacak :
Boya küpünden çıkmış gibi tek renk yerine yanları parlatılmış jantlar daha şık.
3. Gidon kütüklerindeki plastikler birinci kalite olacak, soluk kırmızı uyduruk plastikten kill switch’ler çok irite edici.
4. Motor kalıplı olacak, ince sele, ince depo benlik değil. Depo demişken depo da en az 13 litrelik, tercihen 20 litreye yakın olacak.
5. Motoru yeni nesil olacak, az yakacak güzel gidecek.
6. Abs, kaydırmalı debriyaj olacak. TCS-cruise control olursa iyi olur.
7. Tura çıktığında oturuşu iyi, ön camı, elcik koruması, arka çantası ve usb şarjı olacak.
8. Farları kuvvetli olacak, benim x max deki gibi sellektör mü atıyorsun önde oyuncak lamba mı yakıyorsun havası olmayacak.
9. Hem sıfırı hem servisi fahiş fiyatlı olmayacak.
Yeni tur paketli Dominar 400ug nin bu isterlerin çoğunu karşıladığını düşündüğüm için ikinci kez aldım, ilkine göre zaten lazım dediğim herşeyi üzerine fabrika çıkışı eklemişler, güzel olmuş.
Ne olsa daha da güzel olurdu?
- Deposu 20 litre
- ön gösterge daha yeni nesil
- stok orta sehpa
B00_74
Önce denge, hayatınızı dengeleyin !!!
Reklamlar
-
Hayırlı olsun güle güle kullan.
-
kazasız belasız keyifle kullanmak nasip olsun.
-
Hayırlı olsun. Güle güle kullanın.
-
Bajajin 10 yilda yapamadigi reklami bi mesajda yapmissin sayin baslik sahibi
-
Hayırlı olsun, insanın kullanmakta olduğu motosikleti sevmesi çok güzel bir şey.
-
Kazasız belasız keyifli sürüşler.
Yazdıklarınız doğru. Bajaj süper bir marka. Dominar 400 UG süper bir motosiklet.
Kuralkan'ı unutmanız olmamış. Kuralkan süper bir distribütör
-
AzÇok adlı üyeden alıntı
Kazasız belasız keyifli sürüşler.
Yazdıklarınız doğru. Bajaj süper bir marka. Dominar 400 UG süper bir motosiklet.
Kuralkan'ı unutmanız olmamış. Kuralkan süper bir distribütör

Japondan şaşma dediler ama ekonomik sebeplerden ötürü şaştık hocam.
-
AzÇok adlı üyeden alıntı
Kazasız belasız keyifli sürüşler.
Yazdıklarınız doğru. Bajaj süper bir marka. Dominar 400 UG süper bir motosiklet.
Kuralkan'ı unutmanız olmamış. Kuralkan süper bir distribütör

100bin tl olan hint motorunu insan övmezse kötü hissediyor.
bizde isteriz harley, honda, yamaha, india :D
Anger clouds judgement and it makes us do things that we end up regretting. Things we can never take back.
-
05 Aralık 2022, 13:03
#10
hokahey adlı üyeden alıntı
Japondan şaşma dediler ama ekonomik sebeplerden ötürü şaştık hocam.
Aslında hala Japondan şaşmama imkanı var. Fakat Türkiye pazarını japonlar umursamıyor. Dominar250 ile aynı paraya satılan Yamaha FZ25 çok güzel bir motor. YBR250 bloğu var üzerinde. BS6 standardında yapmışlar. Türkiye'ye getirmezler. Bütçesi sınırlı olan müşterileri Yamaha umursamayınca Kuralkan'ın eline kalıyoruz.
-
05 Aralık 2022, 16:32
#11
İyi dilekler için teşekkür ederim, Allah hepimizi iyilerle karşılaştırsın,gönlümüzdeki motorlara binmeyi nasip etsin, kaza bela vermesin.
48 yaşındayım, bu 9. Motorum.Bir markanın “süper” olduğu gibi bir iddiam yok. Kendi beğenilerimi ve tercihlerimi paylaşmak istedim.
B00_74
Önce denge, hayatınızı dengeleyin !!!
-
05 Aralık 2022, 19:56
#12
BOO_74 adlı üyeden alıntı
İyi dilekler için teşekkür ederim, Allah hepimizi iyilerle karşılaştırsın,gönlümüzdeki motorlara binmeyi nasip etsin, kaza bela vermesin.
48 yaşındayım, bu 9. Motorum.Bir markanın “süper” olduğu gibi bir iddiam yok. Kendi beğenilerimi ve tercihlerimi paylaşmak istedim.
Motoru ne zaman aldınız? Sensör sorunu oldu mu? Yeni serilerde de oluyor mu onu merak ediyorum. Ben motoru aldım, 15 gün serviste yattı. Bir arkadaşım daha almayı düşünüyor ama alıp serviste yatırıp parça beklemek istemiyor.
-
05 Aralık 2022, 20:20
#13
D400 ile dolu 120-140-170 bin km leri görenler oldu bloku güzel bir blok süratle de işiniz yoksa gayet güzel aksesuarlı keyifli bir touring makine yenisinde bol akseuar da var gayet bence güzel bir tercih güle güle kullanın ..
-
06 Aralık 2022, 00:19
#14
Hayırlısı olsun. Türkiye şartlarında herkesin mecburen bakmak zorunda olduğu alternatifler arasın da güzel bir motor. Sadece ufak tefek sıkıntıları olduğu söyleniyor. Umarım hintliler bu sıkıntıları da çözerler
-
06 Aralık 2022, 13:22
#15
Motoru 1 kasım ‘da aldım, düşük hızda yüksek viteste bir iki kere stop ettirdim.
Debrijaya alışamadım diye düşündüm, sonra fabrika şase no sorgulatarak servise davet ettirdi.
Rodaj bakımında servise talep yaptım, bir kaç gün sonra parçanız geldi(tps sensörü) diye aradılar.
İşim olduğundan sonraki hafta gittim, bir iki saatte tps sensörü (bosch üretiyormuş) ve daha sağlıklı olsun diye 3 bujiyi de değiştirdiler.
Öyle günlerce serviste yattı durumu olmadı. tps değişimi öncesi de Çatalca-Silivri, Karaburun vb otoyol, köy yolu, şehir içi kullandım sıkıntı yaşamadım.
Bu arada arkadaşlar muhtemelen biliyordur, bu blok KTM 390 Adv-Duke-RS ve Husky Viptilen/svartpilen 401 ‘lerde de kullanılıyor.
Ha bu arada motoru 31 Ekimde aldım, ertesi gün teslim ettiler. Bir tercih sebebiyde buydu. Mayısta teslim edeceğiz dedikleri cf clx250 ‘leri taa kasıma anca verebiliyorlar. Honda cb250r yok, mt25 yok, olana sallama fiyat veriliyor.
Diğer yandan Cb250r bana biraz ufak ama usd ön maşa çok güzel, mt25 kalıplı ama ön maşa çubuk kraker - cf moto gibi. Aman yanlış anlaşılma olmasın Honda-Yamaha kötü demiyorum, zaten kötü desem x maximi tutmam.
-
06 Aralık 2022, 16:26
#16
Blok aynı ama yazılımda ateşleme sisteminde ve blokların içeriğinde bazı yerlerde firmaların kendilerine ait uyguladıkları farklar var Buda ortaya farklı beygir tork motor ömrü sürüş dinamikleri çıkarıyor..
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler