Sıfır bajaj mi 2.el MT 25 mi
Reklamlar
-
Arkadaslar merhaba araniza Ordu dan yeni katildim.az cok tecrubem var motor ile ilgili. 250cc cogunlukla sehir icinde gerektiginde uzun yola gidebilcegim bir naked commuter motor ariyorum. Boyum 1.65 kilo 55. Sifir dominar 250 , sıfir ns 200 yada 30 40k km de mt25 dusundum hangisinin almak mantikli olur sizce butce max 90k onerilerinize acigim. Simdiden tesekkurler
Reklamlar
-
Bence mt25 abs li ise abs yoksa dominar dominar olmassa pulsar
-
100bin altına bu piyasada temiz absli mt25 bulmak kolay değil gibi.
-
40 50k km de bir kac tane var ama ne kadar temiz tartisilir. Bunu buldum
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...48065977/detay
Birde cb250r abs 15 20k km de yaklasik ayni fiyat usttekilerle o nasil sizce
-
örnek verdıgın 3 motorun 3ünün arasında 20şer bin tl fark var :D
parayı gözardı edersek mt25 abs alabilecek sermaye var ise, bajaja bakma bile.
-
Sıfır mt25> dominar 400> ns200 bence.
Aşklar biter yollar bitmez dedim, ne aşk bitti ne de yollar..
-
Bakimlari duzenli yapilmis, insan gibi kullanilmis 2. el Japonu her turlu tercih ederim.
Ama bakim gecmisi belli olmayan ve hirpalanmis motor kumar bile degil, bile bile lades bence.
-
Boy-kilo olarak honda cb250r da rahat edersiniz, geçmişini bilmediğiniz her tür ikinci el sıkıntılı olabilir.
Dominar 250 kalıplı makine, cf moto clx 250 de bakabilirsiniz. Servis, yedek parça her türlü araştırın tabi
-
Suan ulkemizde satilan motorlari su sekilde kategorize etmek lazim bence:
japonlar: kronik sorunsuz, servisi iyi ve yaygin, parcasi var
hintliler: kronik sorunlu, servisi orta, parcasi bol
Çinliler: kronik sorunu olan da var olmayanda, servis leş, parca yok.
Diyelim ki CF moto aldiniz. sorun cikarmadigi veya dusmediniz surece mutlusunuz. Ama ariza yaparsa, veya kaza yaparsaniz hayatiniz kabusa donecek. Bunu unutmayin.
Yoksa kimse cf250nk ya kotu motor diyemez zaten.
-
Dominar al geç bence. Parçası da bol, servisi de çok kaliteli olmasa da bulunabilirliği yüksek. Son gelen bir partide sensör sorunu varmış ancak onu da düzeltmek için parça değişimi yapılıyormuş. Bizim dernekte 5 adet Dominar 250 var, pek şikayetlerini duymadım.
-
Jeansque adlı üyeden alıntı
Dominar al geç bence. Parçası da bol, servisi de çok kaliteli olmasa da bulunabilirliği yüksek. Son gelen bir partide sensör sorunu varmış ancak onu da düzeltmek için parça değişimi yapılıyormuş. Bizim dernekte 5 adet Dominar 250 var, pek şikayetlerini duymadım.
Dominar 250 de 180 kusur kilo olmasi bana cok gelir mi kullanisda zorlanirmiyim diye dusunuyorum. Ilk defa vitesli kullanacagim
-
50cc sukuterden sadece ehliyet kursundaki derslerle Dominar 400e geçtim. Sensör sorunu benim motorumda da vardı. 15 gün kadar serviste parça bekledikten sonra sorun çözüldü. Şu anda hiç bir sorun kalmadı ve fazlaca memnunum şimdilik. Daha sonra ne olur bilmem ama şimdilik fazlasıyla memnun ediyor. Benim de ilk motorum. İlk başta ağır geldi ama alışmam çok uzun sürmedi. Dominar dengeli bir motor. Yürüme hızlarında artçıyla bile ayaklarımı yere koymadan rahatça ilerleyebiliyorum.
-
Bajaja müthiş diyen yok ama çözülemeyen sorunuda yok en azından parça zebille en ufak çıkması sıfırı parçada sorun yok tavsiye eden zaten bundan ediyor .. yanında boş bir motor sunmuyorlar iyisi kötüsü güzel bir teknoloji de sunuyor bildiğim kadarı ile pulsar da bile artık ön arka artık abs 400 lerde mozaik led kaydırmalı debriyaj ters süspansiyon bu kawalar daki gibi doğrusal güç dağılımı falan var ..
-
logaritma adlı üyeden alıntı
Bajaja müthiş diyen yok ama çözülemeyen sorunuda yok en azından parça zebille en ufak çıkması sıfırı parçada sorun yok tavsiye eden zaten bundan ediyor .. yanında boş bir motor sunmuyorlar iyisi kötüsü güzel bir teknoloji de sunuyor bildiğim kadarı ile pulsar da bile artık ön arka artık abs 400 lerde mozaik led kaydırmalı debriyaj ters süspansiyon bu kawalar daki gibi doğrusal güç dağılımı falan var ..
200ns de önde ABS var arkada hala yok sadece arka okuyucu görevi görüyor, rs200 de ön arka ABS li.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:21 ----------
Byusufs adlı üyeden alıntı
Dominar 250 de 180 kusur kilo olmasi bana cok gelir mi kullanisda zorlanirmiyim diye dusunuyorum. Ilk defa vitesli kullanacagim
Ben 163cm ile kullanıyorum, ilk başlarda biraz zorlanırsınız ama alışınca işler değişir zaten, alır almaz uçacak haliniz yok hem siz hem motor olarak bir birinizi tanımanız gerek ona göre hareket eder zamanla normal kullanıma geçersiniz gözünüzde çok büyütmeyin.
-
01 Aralık 2022, 01:36
#15
parça çok mühim heleki şu zamanlar 3-4 yaşında bazı modellerin duyuyoruz kaza yapıyor yatırıyor motoru parçası yok motorun sipariş geçiyorsun gelecekte gelecek .. piaggio da bile daha geçen de bir arkadaş 2004 model x8 ile yağmurda kayıyor yan grenaj kafa grenajı far maşalar hepsi gidiyor motorun bütün parçaları var pahalı mahalı önemli olan olması sipariş geçildi 2 haftada motoru ayaklandırdılar aldı motorunu parça çok önemli ..
Pahalı olsun ucuz olsun yeterki parçası olsun ..
-
01 Aralık 2022, 16:05
#16
Psyduck adlı üyeden alıntı
50cc sukuterden sadece ehliyet kursundaki derslerle Dominar 400e geçtim. Sensör sorunu benim motorumda da vardı. 15 gün kadar serviste parça bekledikten sonra sorun çözüldü. Şu anda hiç bir sorun kalmadı ve fazlaca memnunum şimdilik. Daha sonra ne olur bilmem ama şimdilik fazlasıyla memnun ediyor. Benim de ilk motorum. İlk başta ağır geldi ama alışmam çok uzun sürmedi. Dominar dengeli bir motor. Yürüme hızlarında artçıyla bile ayaklarımı yere koymadan rahatça ilerleyebiliyorum.
Tesekkurler hocam agirlik dediginiz gibi sorun olmuyorsa d250 ile araniza katilicam yakinda
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:03 ----------
kdiner adlı üyeden alıntı
200ns de önde ABS var arkada hala yok sadece arka okuyucu görevi görüyor, rs200 de ön arka ABS li.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:21 ----------
Ben 163cm ile kullanıyorum, ilk başlarda biraz zorlanırsınız ama alışınca işler değişir zaten, alır almaz uçacak haliniz yok hem siz hem motor olarak bir birinizi tanımanız gerek ona göre hareket eder zamanla normal kullanıma geçersiniz gözünüzde çok büyütmeyin.
Ayaklarin yere degmesi ve kontrol cok sorun oldu mu alisana kadar, yatma motorda cizik vs sıfır motoru mahvetmeyeyim simdi tesekkurler tecrubelerinjz icin
-
01 Aralık 2022, 17:47
#17
Motor süreceksen yatmayım motorda çizik olmasın diyorsan hiç motor alma .. illaki bir gün yatarsın düşersin sen motorun üstünde olmassın biri koşa koşa gelir motoruna çarpmışlar der senin dediğin gibi bir motor sürme olayı yok yani ..
-
01 Aralık 2022, 19:33
#18
Byusufs adlı üyeden alıntı
Tesekkurler hocam agirlik dediginiz gibi sorun olmuyorsa d250 ile araniza katilicam yakinda
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:03 ----------
Ayaklarin yere degmesi ve kontrol cok sorun oldu mu alisana kadar, yatma motorda cizik vs sıfır motoru mahvetmeyeyim simdi tesekkurler tecrubelerinjz icin
Daha önceden motor kullanmışlığım var ama başka motor kullanınca ilk zamanlar motoru tanıman gerekli sana dönüşü nasıl ona göre kullanıyorsun kullandıkça zaten her şey rayına oturuyor, hiç bir sorun olmadı çünki Pulsar bir tık daha yüksek d400 d400ug ve d250 den, pulsarı olduğu yerde düşürmüşlüğüm var ama dominarlarda bunu yaşamadım, koruma demiri taktırıp güle güle kullanırsınız çok fazla büyütmeyin gözünüzde yoksa hayat çekilmez bir yerden başlamak lazım, doğduğumuz da yürümedik ki motor kullanırken uçalım, düşe kalka öğreneceğiz ha bu gün ha yarın.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler