Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

150.000 Tlye kadar 50 cc den Geçiş Motoru Tavsiye

    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    24 Kasım 2022
    Merhabalar ben 4-5 aydır 50 cc scooter kullanmaktayım.Ehliyet kursuna yazılıp A sınıfı ehliyet aldım. 50 CC Den 150000 tlye kadar bir motorsiklete geçiş yapmak istiyorum. 250 cc sınıfını düşünüyorum ama bu kategoride kafam karıştı biraz. İlk başlarda naked modellere bakıyordum ama rüzgar alışı uzun yol rahatsızlığı nedeninden dolayı ktm 250 adventure a seçimim kaymıştı biraz. Ama geniş düşününce ktmnin ikinci elde yavaş elden çıktığını gördüm. 250 cc yi daha üst bir cc ye çıkarmak istediğimde elimdeki motoru erkenden elden çıkarmam gerekiyor. Sizin tavsiyeleriniz nedir 150000 tlye kadar cc den bağımsız tavsiyede bulunabilirsiniz. Tek motorsikletim olacagı için fonksiyonel olmasını istiyorum. Şehir içi ve şehır dışı (çok uzun mesafeler olmasada) çıkabilecek bir model arıyorum. Hali hazırda kullandıgım scooter rahat değil sırtım ağrıyor küçük lastikler den dolayı yoldaki bütün çukurları hissediyorum.Rahatlıgıda olan bir motorsiklet düşünüyorum.Gerçi bundan sonra tüm motorlar daha rahat hissettirecek gibi geliyor. Ehliyet kursundaki mt07 benim scooterdan sonra çok rahat gelmişti oturuş olarak sırtıma vurmuyordu pek.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    espresso - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Kasım 2016
    Şehir
    Trakya
    Motosikleti
    Suzuki Vstrom DL650 XT
    Alıntı alicand adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhabalar ben 4-5 aydır 50 cc scooter kullanmaktayım.Ehliyet kursuna yazılıp A sınıfı ehliyet aldım. 50 CC Den 150000 tlye kadar bir motorsiklete geçiş yapmak istiyorum. 250 cc sınıfını düşünüyorum ama bu kategoride kafam karıştı biraz. İlk başlarda naked modellere bakıyordum ama rüzgar alışı uzun yol rahatsızlığı nedeninden dolayı ktm 250 adventure a seçimim kaymıştı biraz. Ama geniş düşününce ktmnin ikinci elde yavaş elden çıktığını gördüm. 250 cc yi daha üst bir cc ye çıkarmak istediğimde elimdeki motoru erkenden elden çıkarmam gerekiyor. Sizin tavsiyeleriniz nedir 150000 tlye kadar cc den bağımsız tavsiyede bulunabilirsiniz. Tek motorsikletim olacagı için fonksiyonel olmasını istiyorum. Şehir içi ve şehır dışı (çok uzun mesafeler olmasada) çıkabilecek bir model arıyorum. Hali hazırda kullandıgım scooter rahat değil sırtım ağrıyor küçük lastikler den dolayı yoldaki bütün çukurları hissediyorum.Rahatlıgıda olan bir motorsiklet düşünüyorum.Gerçi bundan sonra tüm motorlar daha rahat hissettirecek gibi geliyor. Ehliyet kursundaki mt07 benim scooterdan sonra çok rahat gelmişti oturuş olarak sırtıma vurmuyordu pek.
    Forza veya xmax derim. Hem şehir içi hem uzun yolda rahat gidersiniz. Xmax biraz daha sportif kalır yani viraj ani hızlanma vb. ama Forza daha konforludur. Ben xmax kullanıyorum, şehir içi çok sürmüyorum ama şehir dışına gidince bana yetiyor, yine bu forumdan bir arkadaşımızda Forza var, hem şehir içi rahat geziyor hem yazları günlerce uzun yol yapıyor. ikisi arasınd açok büyük farklar yok, hangisi denk gelirse.
    Scooter diye 50cc scooterlarla karşılaştırmayın, uzun yolda otobanda 120km/saat hızda sürekli konforlu gider, 50 ile giderken gazı açınca hiç zorlanmadan 120 görür ve stabil gider.

  3. #3
    Psyduck - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2022
    Şehir
    Çanakkale
    Motosikleti
    Yamaha XSR700
    Alıntı alicand adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhabalar ben 4-5 aydır 50 cc scooter kullanmaktayım.Ehliyet kursuna yazılıp A sınıfı ehliyet aldım. 50 CC Den 150000 tlye kadar bir motorsiklete geçiş yapmak istiyorum. 250 cc sınıfını düşünüyorum ama bu kategoride kafam karıştı biraz. İlk başlarda naked modellere bakıyordum ama rüzgar alışı uzun yol rahatsızlığı nedeninden dolayı ktm 250 adventure a seçimim kaymıştı biraz. Ama geniş düşününce ktmnin ikinci elde yavaş elden çıktığını gördüm. 250 cc yi daha üst bir cc ye çıkarmak istediğimde elimdeki motoru erkenden elden çıkarmam gerekiyor. Sizin tavsiyeleriniz nedir 150000 tlye kadar cc den bağımsız tavsiyede bulunabilirsiniz. Tek motorsikletim olacagı için fonksiyonel olmasını istiyorum. Şehir içi ve şehır dışı (çok uzun mesafeler olmasada) çıkabilecek bir model arıyorum. Hali hazırda kullandıgım scooter rahat değil sırtım ağrıyor küçük lastikler den dolayı yoldaki bütün çukurları hissediyorum.Rahatlıgıda olan bir motorsiklet düşünüyorum.Gerçi bundan sonra tüm motorlar daha rahat hissettirecek gibi geliyor. Ehliyet kursundaki mt07 benim scooterdan sonra çok rahat gelmişti oturuş olarak sırtıma vurmuyordu pek.
    Seninle birebir aynı durumda motor arayışına girdim. Sukuterden sonra motor fikri o kadar hoşuma girti ki ben de gidip a ehliyet aldım. Ben de aynı fiyatlarda bir motor bakıyordum. Uzun uzun baktım, ilk motorum olacak, şehir içinde ve sehir dışında da 2 kişiyi rahat taşıyabilecek, 2 yıl kadar kullanıp sonra büyütebileceğim bir motor arayışıyla (tek kişi olsam 250 de düşünebilirdim ama artçılı uzun yola gideceğim için seçmedim) Dominar 400 aldım. Şu meşhur sensör sorunu benim motorumda da vardı ve motor 15 gün kadar serviste kaldı. Ama yapıldı ve motoru teslim aldım. Şu an için sıkıntısız çalışıyor. Ktm 250 ve 390 adventurelara ben de baktım ama özellikle bulunduğum şehirde servisi olmaması beni vaz geçirdi. Aynı şekilde honda da bulunduğum şehirde yetkili servisi yok. İlk 15 gün verdiğim kararı sorguladım ve bir pişmanlık hissi belirmeye başladı ama şu an için mutluyum. Bu paralara sıfır km olarak bu özelliklerde bir motor bulabileceğimi sanmıyorum. Forumda pek önerilmiyor anladığım kadarıyla ve ben de öneri olarak değil, aynı isteklerle motor arayışına girdiğim için yaşadıklarımı yazdım.
    odo bunu beğendi.

  4. #4

    Üyelik
    24 Kasım 2022
    İllaki aynı olmaz 50 cc scooter ile ama ben büyük tekerlekli bir motorsiklet istiyorum scootera göre ve motoru daha iyi kavradıgım daha güven hissi oluşturan bir motorsiklet arıyorum. Yoksa scooter şehiriçinde pratiklik açısından çok iyi.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:41 ----------

    Alıntı Psyduck adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Seninle birebir aynı durumda motor arayışına girdim. Sukuterden sonra motor fikri o kadar hoşuma girti ki ben de gidip a ehliyet aldım. Ben de aynı fiyatlarda bir motor bakıyordum. Uzun uzun baktım, ilk motorum olacak, şehir içinde ve sehir dışında da 2 kişiyi rahat taşıyabilecek, 2 yıl kadar kullanıp sonra büyütebileceğim bir motor arayışıyla (tek kişi olsam 250 de düşünebilirdim ama artçılı uzun yola gideceğim için seçmedim) Dominar 400 aldım. Şu meşhur sensör sorunu benim motorumda da vardı ve motor 15 gün kadar serviste kaldı. Ama yapıldı ve motoru teslim aldım. Şu an için sıkıntısız çalışıyor. Ktm 250 ve 390 adventurelara ben de baktım ama özellikle bulunduğum şehirde servisi olmaması beni vaz geçirdi. Aynı şekilde honda da bulunduğum şehirde yetkili servisi yok. İlk 15 gün verdiğim kararı sorguladım ve bir pişmanlık hissi belirmeye başladı ama şu an için mutluyum. Bu paralara sıfır km olarak bu özelliklerde bir motor bulabileceğimi sanmıyorum. Forumda pek önerilmiyor anladığım kadarıyla ve ben de öneri olarak değil, aynı isteklerle motor arayışına girdiğim için yaşadıklarımı yazdım.
    Hocam biraz imkan doğdu imkan varken marka algısı ve kalitesi yüksek birşry bakıyorum eğer kredi çıkarabilirsem fiyatı daha da yukarı taşıyıcam 250 bin bantlarına kadar. Ama tavsiyen için teşekkürler herkesin görüşünü dikkate alıcam.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:44 ----------

    Yılbaşından önce ne alsak yanımıza kar olabilir diye bir yandan yüksek modellerede bakıyorum sonra almak hayal olmasın diye. Anlayacağınız kafam çok karıştı. Kredi çıkartırsam 250 bin bandında, eğer kredi işi olmazsa 150 ye kadar bakıcam.

  5. #5

    Üyelik
    21 Kasım 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    RS 660, Tuareg 660
    Mümkün olduğunca sağda solda eşin dostun motoruna, sürmesen de oturman bile fikir edinmene yardımcı olacaktır. Önünde kocaman bir yelpaze var, hiç bir türe karşı bir önyargı beslemeden deneyerek sevdiğin şeyi bulabilirsin. Şehir dışında çok uzun mesafe gitmeyecekmişsin mesela, üstüne MT-07'yi de rahat bulmuşsun, naked motosiklet düşünebilirsin. Honda CB250R mesela 119bin TL imiş, o fiyata bulunuyor mu bilmiyorum ama, bana güzel bir seçenek gibi geldi. MT-25 de olabilir, KTM Adventure da olabilir. Naked motosikletler kullanımı rahat, kolay olduğu için genelde hemen herkesin ilk motorlar geçmişinde yer ediniyor. Ama sonrası bambaşka bir süreç, birisi bana 3 sene önce supersport motosiklet alacaksın dese git işine derdim =) Şu an Türkiye Pist Şampiyona'sında yarışan arkadaşım, kendi motosikleti de supersport, motosiklete cruiser sevdasıyla başlıyor mesela =)

    250bin TL'ye çıkartırsan iş tamamen değişir işte, ama bu acele hissine kapılıp sürmekten keyif almayacağın veya şu an için sana riskli olacak bir motosiklet yerine paranı ezilmeyecek bir kaç yerde değerlendirerek 250cc motorunla tecrübeni artırmayı da deneyebilirsin, daha güvenli ve daha doğru bir gelişim yolu olur.

    @psyduck
    önerilmemek demeyelim ama, Japon/Avrupalı bir motosiklet alınabilecek bütçe varken bunların dışında bir şey çok sıcak gelmiyor, gelmemeli de bence. Bu Dominar veya başka bir Japon/Avrupa dışı motor alma demek değil, ama diğerini alabiliyorken gerek yok gerçekten.
    AleniDesais bunu beğendi.

  6. #6

    Üyelik
    24 Kasım 2022
    Alıntı killingroad adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Mümkün olduğunca sağda solda eşin dostun motoruna, sürmesen de oturman bile fikir edinmene yardımcı olacaktır. Önünde kocaman bir yelpaze var, hiç bir türe karşı bir önyargı beslemeden deneyerek sevdiğin şeyi bulabilirsin. Şehir dışında çok uzun mesafe gitmeyecekmişsin mesela, üstüne MT-07'yi de rahat bulmuşsun, naked motosiklet düşünebilirsin. Honda CB250R mesela 119bin TL imiş, o fiyata bulunuyor mu bilmiyorum ama, bana güzel bir seçenek gibi geldi. MT-25 de olabilir, KTM Adventure da olabilir. Naked motosikletler kullanımı rahat, kolay olduğu için genelde hemen herkesin ilk motorlar geçmişinde yer ediniyor.

    250bin TL'ye çıkartırsan iş tamamen değişir işte, ama bu acele hissine kapılıp sürmekten keyif almayacağın veya şu an için sana riskli olacak bir motosiklet yerine paranı ezilmeyecek bir kaç yerde değerlendirerek 250cc motorunla tecrübeni artırmayı da deneyebilirsin, daha güvenli ve daha doğru bir gelişim yolu olur.

    @psyduck
    önerilmemek demeyelim ama, Japon/Avrupalı bir motosiklet alınabilecek bütçe varken bunların dışında bir şey çok sıcak gelmiyor, gelmemeli de bence. Bu Dominar veya başka bir Japon/Avrupa dışı motor alma demek değil, ama diğerini alabiliyorken gerek yok gerçekten.
    Etrafımda deneyebileceğim motorsikleti olan birisi yok maalesef o konuda şansızım.Ancak alacağım yerde deneyebilirsem bir fikrim olabilir. Honda, yamaha liste fiyatına bulunamıyor karaborsaya düşmüş resmen modeller ederinin çok üstünde sadece alır satarım dersen almak mantıklı geliyor o modellerde. Mt 07 rahat geldi evet ama benim 50 cc scootera göre

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:10 ----------

    Ve çantalı kullanımda advanture modeller daha amantıklı gibi naked motorlara göre ama cidden mantıklı gelirse naked motorsiklet kesinlikle olmaz demiyorum. Sadece düşünmediğim modeller racing ve scooter modelleri şuan için

  7. #7

    Üyelik
    21 Kasım 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    RS 660, Tuareg 660
    Alıntı alicand adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Etrafımda deneyebileceğim motorsikleti olan birisi yok maalesef o konuda şansızım.Ancak alacağım yerde deneyebilirsem bir fikrim olabilir. Honda, yamaha liste fiyatına bulunamıyor karaborsaya düşmüş resmen modeller ederinin çok üstünde sadece alır satarım dersen almak mantıklı geliyor o modellerde. Mt 07 rahat geldi evet ama benim 50 cc scootera göre
    Daha rahat zaten =) Scooter Koruma ve Yaşatma Dernekleri Konfederasyonu duymasın, scooter çokça avantajının yanında bahsettiğin güvensizlik ve rahatsızlık dezavantajlarını da içeriyor. Daha büyük scooterlarda bu daha az tabi, orada da başka dezavantajlar/avantajlar söz konusu. Tabii ki scooter almaya da karar verebilirsin yanlış bir şey yok bunda.

    Evet biraz daha pahalıya almak zorunda kalıyorsun ama aldığın şey de, yani Honda Yamaha. Büyük abileri kadar kaliteli malzeme ve işçilik olmuyor küçük sınıflarda maalesef, ama mutlaka fark var, Honda Honda'dır, Yamaha Yamaha'dır.

    Yani çevrende yoksa da bayilere gidip mutlaka bir oturuş hissi al derim. Ya daha iyisini / büyüğünü / yenisini alamazsam korkusu çok geçerli bir korku. E Türkiye'de de hem alıp satmak daha zahmetli, hem fiyat stabilitesi denen şey yok, o yüzden al bişey sür beğenmezsen 1 ay sonra satarsın diye bir öneri vermek zor oluyor. O nedenle mümkün olduğunca motorun üstüne oturmakta fayda var.

    Ben son olarak 150bin TL'ye kadar bütçe varsa her türlü MT-25 diyorum.
    Kullanımı rahat, ufak bir ön camla küçük turları kaldırabilecek kıvama gelebiliyor.
    Eli yüzü düzgün, bence çok önemli bir konu değil ama, insanlar önem veriyor.
    Dayanıklılığı güzel, bir sorun yaşansa fikir alınacak dev bir yığın da var, parça bulunacak dev bir pazar da var.
    Performansı son derece yeterli ve daha yüksek performans isteği oluşacaksa, en uzun süre idare edecek 250cc'lerden biri.
    Satmak istediğinde elden çıkarması yine bir çok motora göre kolay.


    -

    Evet çanta takılacaksa naked biraz saçma görünebilir, ama top case olmak zorunda mı çanta? Ben MT-25'im varken Vexo'dan soft heybe almıştım, gayet eşya doldurulabiliyordu. Bit MT-25 ile CB250R ile küçük yan çantalarla bir de depo üstü çanta ile güzel miktarda eşya taşınabilir. Depo üstü çanta Türkiye'de nedense az kıymet görüyor ama müthiş pratik ve güzel hacimlerde eşya alabiliyor.
    Çenem düşmüşken şu merete racing demeyin diye ekleyerek bitireyim :D Yarış el arabasıyla bile olur, söz konusu motosiklet sınıfı supersport. Binliğine binenler kendilerini ayırmak için superbike da diyolar olsun :D

  8. #8

    Üyelik
    24 Kasım 2022
    @killingroad

    Super sport diyelim o zaman bizimki acemilikten. Evet mt25 o açılardan mantıklı fazla para veriyoruz ama satarkende aynı durum geçerli tabi. 250 bandına çıkarsak kısa sürede satmam diye düşünüyorum bu anlamda bakarsak ne önerirsiniz. Trident 660 çok göz kırpıyor gibi o bantta.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:31 ----------

    Topcase olmak zorunda değil ama diğer çantalar ne kadar kullanışlı bilmiyorum.

  9. #9

    Üyelik
    21 Kasım 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    RS 660, Tuareg 660
    Evet Trident 660 çok güzel bir motor.. ama.
    50cc'en sonra 660cc'ye geçiş benim pek makul bulmadığım bir şey. İş bilekte bitiyor vs bir sürü farklı fikir oldukça uzun dile getirildi forumda. Ben hem güvensiz olacağı için hem de gelişimin yavaşlamasına, korkarak sürülecek bir dönem olmasına sebep olacağı için doğru bulmuyorum, kendisi de bunu yapmış birisi olarak.
    Bunun istisnası olmak mümkün mü? Mümkün. Biraz daha riskli sürülen bir dönem, arka arkaya alınan fazla sayıda eğitim ile yapılabilir. Eh 660'lık Triumph bloğuna geçilince Trident değil de Tiger Sport 660 bakılabilir mesela. Ama bunu söylememin tek sebebi benim uzun yol gezmesini seviyor olmam, senin böyle bir isteğin yoksa kendime konuşuyorum yani şu an =)

    Böyle bir bütçe var bunu değerlendirmek istiyorum, uzun süreli olsun, performansla işim yok deniyorsa ille de büyük motor alınacak NC bana çok mantıklı gelir hep. Ön bagajı müthiş, topcase de alır, uzun yola da gelir, şehir içinde de kullanılır.

    *
    Kullanışlılık çok görece bir şey ama iki heybe hem topcase'den fazla eşya alır, hem sürüşünü daha az bozar, hem de bu eşyaların altta kalanına vs ulaşması daha kolay olur. Topcase de çok güzel nimet tabi ama eşya taşımak için şart değil yani bunu söylemek istedim. Ben RS'e de depo üstü çanta aldım, biraz sürüş pozisyonu nedeniyle rahatsız ediyor o yüzden çok nadiren kullanıyorum, ama nimet depo üstü çanta. Tak diye çıkarıp yanına alabiliyorsun, içine 2tshirt 1 boxer 1 çorap diş macunu fıçası powerbank gözlük cüzdan sigara falan gibi şeyler sığıyor

  10. #10

    Üyelik
    24 Kasım 2022
    Evet bende direkt 600 cc ye geçmeyi düşünmüyordum. Tecrübe açısından ama tridentte rain modu varmış motoru kısıyormuş kendime güvenmediğim dönemde o modda kullanırım diye düşündüm. Ve özellik olarak gayet dolu gibi geldi bana. Dediğin modelede bakıcam. Tehlike açısından bakarsak mt 25 ide çok önermiyorlar

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:52 ----------

    Ayrıca nc lerin yüksek model yılı ve az kullanılmışı pahalı tridente göre limiti aşar

  11. #11

    Üyelik
    21 Kasım 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    RS 660, Tuareg 660
    MT-25'i niye önermiyorlar? Motora başlamak isteyen sıfır birisi için tehlikeli olabilir ama MT'nin gücü yüksek devirde geldiği için daha düşük devirlerde çok daha rahat kullanılabilir oluyor.
    Rain modu vardır tabii ama o rain modu motorun hacmini azaltmıyor, daha kolay daha tatlı olluyor sadece ama yine gider açınca.
    AleniDesais bunu beğendi.

  12. #12

    Üyelik
    24 Kasım 2022
    Hocam motorun gücünü 50 bg le sınırlayıp 90 km yi sınırı koyuyormuş motora ben de başkalarının yalancısıyım.Mt 25 aklımda bu arada hatta kışın forza 250 çantalı vs alıp yaza doğru elden çıkartıp sonra düşündüğüm modelleri almayıda düşündüm ama bu da kesin çözüm değil.Sonuçta her sene motor alıp sayamam ve kış sadece bu sene ibaret değil illaki alacagım naked ya da advanture modellerle kış geçiricem ilerde. Birde kısıtlı bir sürede kadar vermeye çalışmak cidden kafa karıştırıyor en doğru kararı verme konusunda.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:43 ----------

    Mt25 i önermeyenler 250 sınıfına göre güçlü ve agresif oldugu için önermiyor benim bir tecrübem yok konu hakkında tabi.

  13. #13

    Üyelik
    21 Kasım 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    RS 660, Tuareg 660
    En büyük hataları da bu kısıtlı zaman baskısı yaptırır, bu kadar dertlenme. Zaten elimizdeki avucumuzdaki her şeyi çöp ettiler, bir motosiklet alımı ile ne uzarsın ne kısalırsın, evet daha karlı/az zararlı alımlar yapmak mümkün ama gerçekten kendini yıprattığına değmez.

    A2 modu Trident'te var mı bilmiyorum, RS660'ta var mesela Avrupa'da tanıyorum ben 35kW ile kullanan insanlar, Trident'te de varsa güzel bir çözüm olabilir. Ama işte çokça seçenek varken en öncelikli yapman gereken bol bol motora oturmak, varsa eşte dostta olan kullanmak ki pek mümkün değil dedin. İstanbul'da yaşamıyorsan bir günü ayırıp mümkün olduğunca bayi gezmeyi deneyebilirsin mesela.

    Evet MT-25 sınıfının en güçlü motoru, ama 50cc'de de olsa bir motosiklet sürüş tecrübesi olan insan için çok çok tehlikeli olmayacaktır. Hiç motora binmemiş kişilerin MT-25 ile başlaması riskli "olabiliyor".

  14. #14

    Üyelik
    24 Kasım 2022
    Deneyip alabileceğim tarzda ilanlar olursa deniyicem motorsikletleri. Bir yandan da yüksek cc ye bakıp heves edince düşük cc motorlara bakası gelmiyor insanın hata mı ettim o ilanlara bakaraktan. Bir ihtimal olabilir diye bakıp heves etmek bile o Motorsiklete göre hazırlıyor insanı. Gerek tarzı gerek barındırdığı özellikler olarak triump trident çok kendine çekiyor beni. Ama yaşımızda 31 e geldi bir yandan da mantıklı hareket etmek düşüncesi de bırakmadıgından forumu işgal ediyorum kendi derdimle

  15. #15

    Üyelik
    21 Kasım 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    RS 660, Tuareg 660
    Alıntı alicand adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Deneyip alabileceğim tarzda ilanlar olursa deniyicem motorsikletleri. Bir yandan da yüksek cc ye bakıp heves edince düşük cc motorlara bakası gelmiyor insanın hata mı ettim o ilanlara bakaraktan. Bir ihtimal olabilir diye bakıp heves etmek bile o Motorsiklete göre hazırlıyor insanı. Gerek tarzı gerek barındırdığı özellikler olarak triump trident çok kendine çekiyor beni. Ama yaşımızda 31 e geldi bir yandan da mantıklı hareket etmek düşüncesi de bırakmadıgından forumu işgal ediyorum kendi derdimle
    E Trident hayırlı olsun o zaman, radar lock gerçekleşmiş bile =)

  16. #16

    Üyelik
    24 Kasım 2022
    Bakalım o koşullu bir kitlenme olursa yazarım olmazsa da sonra elden çıkarabilmek açısından 150 bandını aşmayacak olan cb250r ı alıcam. Ya trident 660 ya da bu planı rötarlı uygulamak için öncesinde cb250r bakalım

  17. #17

    Üyelik
    24 Kasım 2022
    Hiç düşünmediğim bir motorsiklet olan x max 250 tech max aldım arkadaşımın etkilemesiyle ve aradıgım temizlikte ve fiyat bandında mt25 bbulamamamdan dolayı. Trident 660 bütçesini oluşturamadım şuan yaza değiştirim belki diye piyasası olan motorsiklet ten yana karar kıldım umarım pişman olmam

  18. #18
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İzmir, Pornova
    Motosikleti
    Ülkedeki en yüksek km.li Kawasaki Er6F (2008)
    Hayırlı olsun, Allah kaza bela vermesin. 150.000 TL bütçeyle 250 cc tek silindir scooter almakla çok iyi etmişsiniz.

  19. #19

    Üyelik
    24 Kasım 2022
    Teşekkürler sağolun. Deneyimleyip iyi mi ettik kötü mü ettik anlayacağız.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)