Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Ev yapımı paddock stand önerileri

    REKLAM ALANI
  1. #1
    hokahey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Kasım 2016
    Şehir
    papua yeni gine
    İlk defa orta sehpa olmayan bir motora biniyorum. Haliyle paddock stand ihtiyacı hasıl oldu. Hazır satın almadan evde paddock stand görevi gören bir mekanizma nasıl yapılabilir?

    Geçen gün sprey gres aldığım yerde ustadan rica ettim, ben motoru yan ayakta havaya kaldırdım usta spreyi sıktı.

    Tek başına nasıl olacak bu işler?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    ahmetmert58 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mart 2019
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Nc 700 S
    bununla uğraşmış biri olarak söylüyorum. demir veya marangoz atölyen yoksa hiç uğraşma hocam. hazır bir tane al geç.
    espresso bunu beğendi.

  3. #3

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 DL650A
    Motokriko, Bikelift gibi ürünler var. En kötü uygun boyda biraz enli bir tahta parçası ile arka maşayı yerden 2cm kadar kaldırabilirsiniz.

    Şu mesajda örnek bir ürün görseli var. (Yukarıda yazdığım gibi; Aynı şekilde kullanılacak bir tahta parçası da iş görür...)

    Bu tip ürünlerde kritik noktalar: 1. Yan ayağın kapanmayacağına emin olmak lazım (uygun bir zemin ve zemin açısı seçimi, ayağı bir şekilde kapanmayacak şekilde sabitlemek...) 2. Ön fren bir şekilde (lastikle, cırt cırt bant ile) sıkılı kalacak şekilde sabitlemek lazım. (Motoru tek tutacak şey yan ayak ve ön lastik oluyor çünkü...)
    espresso bunu beğendi.

  4. #4
    joshua - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2006
    Şehir
    Aydın
    Motosikleti
    Kawasaki KLX 250 (2016) KLR 650 (2006)
    Zeytin ağaçlarına budama yapınca ordan güzel bir kütük gözüme kestirdim işimi görüyor.

  5. #5
    Nikkfurie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW , Piaggio , Sym
    Sağ arka maşa somununun yerden yüksekliği kadar 3-5 cm eninde bir tahta bul , somunun üzerine yasla motorun solunda dur pege bas ve sağ arka yolcu tutacağından hafifçe arka tekeri kaldır , somun tahtanın boyunu aştığında bırak tahtaya dayansın , tekerini çevir zinciri içeriden yağla ama parmaklarını koparma lazım olacak ;)
    espresso bunu beğendi.

  6. #6
    hokahey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Kasım 2016
    Şehir
    papua yeni gine
    Eyvallah, tavsiyeler harika.

  7. #7
    ferhatkars - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Ağustos 2011
    Şehir
    Lefkoşa, KKTC
    Motosikleti
    Suzuki SV 650 S.... Suzuki R-CG 250 melez kross
    Paddock standımı kendim 40x20 profilden yaptım... 3 yıldır kullanıyorum...
    hatta geçen sene bir tane de ingiliz bir adama yapmıştım, 300 tl ye ...
    4 teker gövdemi ,2 teker aklımı alır...

  8. #8
    kdiner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Şubat 2011
    Şehir
    İSTANBUL/ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    14-16 200ns,16 Mt-25, 17 D400, 18 Mt25abs
    Araç krokisi varsa oda olur, bir tahta parçasını ölçüp bakıp ta yapabilirsiniz, biraz sağlam biraz uzun bir demir var ise o şekilde ölçme biçme yaparak da yapabilirsiniz, mesela iş yerinde bir tane çekiç var onun sapını arka somuna dayıyıp biraz kastırıyorum sonra motoru diğer taraftan hafif yere yaptırınca cuk diye teker havada işimi görüp yoluma bakıyorum.

  9. #9
    hokahey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Kasım 2016
    Şehir
    papua yeni gine
    Teşekkür ederim yorumlariniz icin.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)