Tvs apache rtr 200 ön sipariş
Reklamlar
-
Bu motor bu paraya her turlu is yapar.
rtr 200 zaten guzel motordu, bu gelecek olan bs6 versiyonunda iyilestirmeler de var. Daha guzel olduguna eminim. youtube dan videolarina bakabilirsiniz.
Yalniz insallah su yag kacirma sorunu cozulmustur. Suan TR de satilan euro4 versiyonunda bircok surucu bkoktan yag sizdirma sorunu yasadi. insallah bu sorun cozulmustur.
fiyat garantisi var mi? birde teslimat ne zaman diyorlar bilen var mi?
Reklamlar
-
AzÇok adlı üyeden alıntı
Pek de öyle olmuyor. Yıllar önce grup halinde seyahat eden 5-6 tane Bajaj RS200'de denk gelmiştim. Topçular'da vapurdan indikten sonra onların peşine takılayım dedim. Bende Yamaha Xcity250 vardı. 120 km/h ye çıktığım halde baktım uzaklaşıyorlar. Ben 120 km/h sabit devam edip onları geçerim diye düşündüm. Çünkü, titreşim nedeniyle mola vermek zorunda kalacaklardı. Tam da öyle oldu. Onlar mola verdiği zaman ben ilerliyordum. Arkadan gelip beni tekrar geçiyorlardı. Bu durum 3-4 kere tekrarlayınca herhalde üzülmüşlerdir. Bir aracı defalarca geçip tekrar önünde görmek kabus gibi gelebilir.
Tabi ben ofis koltuğunda oturur gibi giderken onların arkadan yediği darbeler bini aşıyordu
Bence siz biraz kuruntu yapmışsınız grup halinde giden 5-6 RS200 lü arkadaşlar keyfi olarak mola vermişlerdir. Zira 2 yıl önce Pulsar 200 NS motosikletim ile Sivastan İstanbula 12 saatte geldim. 3-4 tane mola verdim o da yemek ve kahve içindi. Tek silindirli 200 cc bir motorda uzun yol yapmak tabiki scooter kadar rahat olmayacaktır fakat arkadaşımız vitesli bir model yazmış ve düşüncelerimizi soruyor. Sizin durup mola veren motorcuları geçmeniz buna da yedikleri darbe demeniz komik. Scooteriniz rahatsa uygun fiyatlıysa artılarını yazıp soru soran arkadaşa tavsiyelerinizi verebilirsiniz.
-
Dxsec adlı üyeden alıntı
Bence siz biraz kuruntu yapmışsınız grup halinde giden 5-6 RS200 lü arkadaşlar keyfi olarak mola vermişlerdir. Zira 2 yıl önce Pulsar 200 NS motosikletim ile Sivastan İstanbula 12 saatte geldim. 3-4 tane mola verdim o da yemek ve kahve içindi. Tek silindirli 200 cc bir motorda uzun yol yapmak tabiki scooter kadar rahat olmayacaktır fakat arkadaşımız vitesli bir model yazmış ve düşüncelerimizi soruyor. Sizin durup mola veren motorcuları geçmeniz buna da yedikleri darbe demeniz komik. Scooteriniz rahatsa uygun fiyatlıysa artılarını yazıp soru soran arkadaşa tavsiyelerinizi verebilirsiniz.
Yanlış anlama olduysa düzelteyim.
- Maksadım size sataşmak değildi. Profilinizde RS200 yazdığını şimdi farkettim.
- 60-70 km.de bir mola vermelerini yanlış değerlendirmiş olabilirim.
- "arkadan yedikleri darbe" cümlesinden kasıt titreşim ve selenin kalçaya verdiği rahatsızlık idi.
- Önceki yorumumda tavsiyemi "RTR 200 alınır" diye yapmıştım.
Yanlış bilgi edindiysem sorup öğreneyim;
- RS200 yüksek hızda titreşim ve konfor olarak sorunsuz bir motosiklet mi?
-
Anlam veremediğim bir şekilde Pulsar da vites göstergesi yok :( o yüzden kriter dışı benim için
CLX 250 ye bakıyorum ama o paraya değerli bilemedim :(
-
lordmayros adlı üyeden alıntı
Anlam veremediğim bir şekilde Pulsar da vites göstergesi yok :( o yüzden kriter dışı benim için
CLX 250 ye bakıyorum ama o paraya değerli bilemedim :(
Vites gostergesini cok onemsemeyin bence. Motorla butunlesince, vitesler otomatiklesiyor ve bir sekilde kacinci viteste oldygunuzu biliyorsunuz. Hem kadrana bakmaya ihtiyac kalmiyor ve gozunuz her daim yolda oluyor.
-
Vites göstergesi bence de çok önemli değil arkadaşlar; sadece yeni öğrenirken kullanılıyor.
-
vites göstergeli motordan göstergesize geçerken "nasıl yapacam" diye düşünüyordum su an "ne gereksiz şeymiş bosuna dıkkat dagıtıyor" diyorum.
-
Hız ve devir göstergeleri varsa vitee göstergesine çok da gerek yok. Motosiklet alırken en önemsiz kriterlerden biri olabilir yani...
Doğrudur, daha önce hiç vites göstergesi olmayan motosiklet kullanmayınca insanın kafasına takılabiliyor veya kişiyi gerebiliyor - ben de vites göstergeli NC'den vites göstergesiz CB500F'e geçerken biraz endişelenmiştim, 2-3 gün işe git-gel sonrası alıştım. Motosiklet hangi viteste hangi devirde kaçla gider kafada bir tablo oluşuyor, sonra devir ve hıza bakarak hangi viteste olduğunuzu anlıyorsunuz zaten. (Bu şekliyle bile çok mu lazım? Hayır. Önemli olan motosikleti yol ve trafik koşullarına uygun hızda ve uygun devirde kullanmak çünkü. Bu ikisi düzgün olduktan sonra yemişim vitesini, asıl bunlara dikkat etmek lazım...) (Devir göstergesi olmayan motosiklet hayatta almam, o benim kırmızı çizgim :D)
-
Cyan adlı üyeden alıntı
Hız ve devir göstergeleri varsa vitee göstergesine çok da gerek yok. Motosiklet alırken en önemsiz kriterlerden biri olabilir yani...
Doğrudur, daha önce hiç vites göstergesi olmayan motosiklet kullanmayınca insanın kafasına takılabiliyor veya kişiyi gerebiliyor - ben de vites göstergeli NC'den vites göstergesiz CB500F'e geçerken biraz endişelenmiştim, 2-3 gün işe git-gel sonrası alıştım. Motosiklet hangi viteste hangi devirde kaçla gider kafada bir tablo oluşuyor, sonra devir ve hıza bakarak hangi viteste olduğunuzu anlıyorsunuz zaten. (Bu şekliyle bile çok mu lazım? Hayır. Önemli olan motosikleti yol ve trafik koşullarına uygun hızda ve uygun devirde kullanmak çünkü. Bu ikisi düzgün olduktan sonra yemişim vitesini, asıl bunlara dikkat etmek lazım...) (Devir göstergesi olmayan motosiklet hayatta almam, o benim kırmızı çizgim :D)
bazı chopperlarda devir göstergesi yok, o patapatapata sesinde iyi anlıyorlar deviri :D
ben de boş göstergesi olmayan motoru almam :D sonra kırmızıda çatırt diye öndekine giriveririm :D
Anger clouds judgement and it makes us do things that we end up regretting. Things we can never take back.
-
arndiol adlı üyeden alıntı
bazı chopperlarda devir göstergesi yok, o patapatapata sesinde iyi anlıyorlar deviri :D
ben de boş göstergesi olmayan motoru almam :D sonra kırmızıda çatırt diye öndekine giriveririm :D
Cruiser her viteste çekiyor, devir göstergesi çok da gerekmez gerçekten. (Bu arada büyük konuşmuyorum; sittin sene almayacağım ve binmeyeceğim bir motosiklet türüdür...)
Boş göstergesi kanunen zorunlu diye biliyorum: Dolayısıyla boş göstergesi olmayan vitesli bir motor olmaz diye düşünüyorum.
-
AzÇok adlı üyeden alıntı
Yanlış anlama olduysa düzelteyim.
- Maksadım size sataşmak değildi. Profilinizde RS200 yazdığını şimdi farkettim.
- 60-70 km.de bir mola vermelerini yanlış değerlendirmiş olabilirim.
- "arkadan yedikleri darbe" cümlesinden kasıt titreşim ve selenin kalçaya verdiği rahatsızlık idi.
- Önceki yorumumda tavsiyemi "RTR 200 alınır" diye yapmıştım.
Yanlış bilgi edindiysem sorup öğreneyim;
- RS200 yüksek hızda titreşim ve konfor olarak sorunsuz bir motosiklet mi?
Estağfirullah hocam ben daha önce Pulsar 200 NS kullandım. Her tek silindirli motorda olduğu gibi bir titreşim var fakat bu titreşimin verdiği rahatsızlık kullanıcıya göre sürmüş olduğu önceki motorlarla kıyaslamasına göre değişir.
Rs200 ü alalı şuan 120 km oldu rodaj aşamasındayım, tam olarak test edemedim. Tabiki RS200 ün titreşimsiz ve konfor olarak sorunsuz olduğu söylenemez fakat 60 - 70 kmde bir mola verdirecek kadar rahatsız değil. Daha önce scooterin rajatlığına alışan birisine Pulsar çok titreşimli gelebilirken daha önce Apache 150 süren bir insana göre ise titreşimsiz olarak nitelendirebilir.
Yaklaşımınız ve yorumunuz için teşekkür ederim, kazasız belasız sürüşler dilerim.
-
Sarı siteye bir baktım.
Şuan 59000 liraya 0 KM alınabildiği halde
2020 Modeller için 55 - 60 arası fiyatlar var.
Bazı borçlarım olmasa gözüm kapalı gider ön siparişe yazılırdım.
-
bu haberin kaynağı var mı?
-
potasyum adlı üyeden alıntı
bu haberin kaynağı var mı?
Şuan bayilerde ön satışta
İlanlarda görebilirsiniz.
-
Daha önce 6-7 bin km CB 125f commuter motosiklet tecrübem var. 90 bin TL gibide bütçem mevcut.
Tırlar ve kamyonlar ile boğuşmadan sürebileceğim, Genelde yazları şehirler arası gezilerde kullanmak amacıyla motosiklet bakıyorum.
TVS RTR 200 ( ön sipariş ) 59.000 TL
Bajaj NS 200 72.500 TL
Dominar 250 86.900 TL
TVS motosiklet, forumda daha önceki konulardan okuduğum bilgiler doğrultusunda sağlamlık, daha az sorun çıkartan, kalite bakımından da birtık öne çıkıyor.
Gözümde şuan Tek kötü yanı son hızının düşük kalması. Motoru zorlamadan gidebileceği hız nedir merak ediyorum.
Aklımdaki düşünceler şöyle:
TVS RTR 200 ön sipariş kaçırmadan yazılıp almak. ( ön sipariş bittikten sonra fiyatı daha sonra ne kadar yukarı çıkar acaba ? )
2023 motosiklet fuarını ve yeni gelecek 2023 modelleri bekleyip ona göre hareket etmek.
Sizlerden de fikir almak istiyorum.
-
-
Bilinmez adlı üyeden alıntı
Daha önce 6-7 bin km CB 125f commuter motosiklet tecrübem var. 90 bin TL gibide bütçem mevcut.
Tırlar ve kamyonlar ile boğuşmadan sürebileceğim, Genelde yazları şehirler arası gezilerde kullanmak amacıyla motosiklet bakıyorum.
TVS RTR 200 ( ön sipariş ) 59.000 TL
Bajaj NS 200 72.500 TL
Dominar 250 86.900 TL
TVS motosiklet, forumda daha önceki konulardan okuduğum bilgiler doğrultusunda sağlamlık, daha az sorun çıkartan, kalite bakımından da birtık öne çıkıyor.
Gözümde şuan Tek kötü yanı son hızının düşük kalması. Motoru zorlamadan gidebileceği hız nedir merak ediyorum.
Aklımdaki düşünceler şöyle:
TVS RTR 200 ön sipariş kaçırmadan yazılıp almak. ( ön sipariş bittikten sonra fiyatı daha sonra ne kadar yukarı çıkar acaba ? )
2023 motosiklet fuarını ve yeni gelecek 2023 modelleri bekleyip ona göre hareket etmek.
Sizlerden de fikir almak istiyorum.
Bütçeniz yetiyorsa Dominar 250 en mantıklı seçenek gibi duruyor istediğiniz özelliklere göre. Gücü ve son hızı size otoyolda fazlasıyla yeter. Ben olsam Dominar 250'yi seçerdim.
TVS'nin ikinci el piyasası Bajaj gibi olmadığı için sıfır fiyatlarının çok çok yukarıya gideceğini düşünmüyorum, normal enflasyon zammı yer.
2023 modellerin gelmesinin zaman alacağını düşünüyorum, o zamana kadar da fiyatlar daha da yukarı çıkar. O kadar beklemektense hemen karar verip almak daha mantıklı olur.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:40 ----------
satoyama adlı üyeden alıntı
sıvı soğutmalı mı?
Yağ soğutmalı.
-
Bilinmez adlı üyeden alıntı
Daha önce 6-7 bin km CB 125f commuter motosiklet tecrübem var. 90 bin TL gibide bütçem mevcut.
Tırlar ve kamyonlar ile boğuşmadan sürebileceğim, Genelde yazları şehirler arası gezilerde kullanmak amacıyla motosiklet bakıyorum.
TVS RTR 200 ( ön sipariş ) 59.000 TL
Bajaj NS 200 72.500 TL
Dominar 250 86.900 TL
TVS motosiklet, forumda daha önceki konulardan okuduğum bilgiler doğrultusunda sağlamlık, daha az sorun çıkartan, kalite bakımından da birtık öne çıkıyor.
Gözümde şuan Tek kötü yanı son hızının düşük kalması. Motoru zorlamadan gidebileceği hız nedir merak ediyorum.
Aklımdaki düşünceler şöyle:
TVS RTR 200 ön sipariş kaçırmadan yazılıp almak. ( ön sipariş bittikten sonra fiyatı daha sonra ne kadar yukarı çıkar acaba ? )
2023 motosiklet fuarını ve yeni gelecek 2023 modelleri bekleyip ona göre hareket etmek.
Sizlerden de fikir almak istiyorum.
TVS RTR 200'de en bilinen sorun Külbütör kapak contasından yağ kaçağı. Bu sorunla karşılaşanlardan 110 km/h altında kaçak yapmadığını yazanlar oldu. Tabii ki her motorda yok. Fakat bu durum Bajaj'da daha çok şikayete neden oluyor. Stop sorunu herkesin kabul edebileceği bir konu değil. Motorumu satıp üstüne pek bir şey koymadan alabileceğim için Dominar 250'ye ben de göz öldürüyordum. Fakat bu şekilde bir soruna rastlanan motosikletle içim rahat olarak sollamaya çıkamam.
Etrafınızda ağır vasıta görmek istemiyorsanız 500cc. motor alacaksınız. Benim şehirlerarası seyahat hızım. 80-110 km/h hiç bir Tırla boğuşmam gerekmedi. Çünkü sorunu hızla değil mantıkla çözüyorum. Genelde 90 km/h ile büyük bir çoğunluğunu geçersiniz. Sollamalarda 120 km/h ye kadar elinizin altında olur. Gerisi yalan olur TVS'de. 7000 devirde zorlanmadan gideceğini düşünüyorum. Bu devirde 90-100 km/h gider. Bence yeterlidir.
Dominara her şeye rağmen rağbet edildiği için ikinci el satış değerinde daha az zarar edersiniz.
Şu anda motorumun ikinci el satış değeri 80-85 bin. 75 bin TL üzerinden RTR 200 ile takaslayacak bayi bulsam hiç düşünmem alırım.
-
Yeni baslayan biri icin sifir dominar 250 ,pulsar 200 mü yoksa sizce rtr 200 mu. yedek parca servis ve gereknsehir ici nadiren uzun yol kullanimi icin .
-
Byusufs adlı üyeden alıntı
Yeni baslayan biri icin sifir dominar 250 ,pulsar 200 mü yoksa sizce rtr 200 mu. yedek parca servis ve gereknsehir ici nadiren uzun yol kullanimi icin .
hızlı piyasa: ns
kaliteli malzeme : tvs
güç: dominar
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)