Merhabalar,
Yılbaşı öncesi 75-80bin tl ile motosiklet arayışındayım. Ne tavsiye edersiniz?
Şu an CF Moto 250NK için görüşüyorum.
Merhabalar,
Yılbaşı öncesi 75-80bin tl ile motosiklet arayışındayım. Ne tavsiye edersiniz?
Şu an CF Moto 250NK için görüşüyorum.
Kullanım amacım sağa sola gitmek, yakın mesafede kamplar.. Kısacası ayağımı yerden kessin modundayım. Açıkçası kredi kartı kullanmak zorunda olduğum için mecbur sıfır olmak zorunda.
Hero XPulse 200 aklımı kurcalamıyor değil. CF Moto'nun parça sorunu olduğunu duydum.
250 NK kullanan arkadaşlarım var çok memnunlar. Hepsi bu motordan beklediğimden daha memnun kaldım diyor. Bir tanesi bu yaz İstanbuldan Bursa Balıkesir Çanakkale olmak üzere kamp yapa yapa gezdi artçısıyla birlikte. Xpulse 200 kullanan birini tanımıyorum ama izlediğim videolarda ve okuduğum yazılarda servis ağı ve motosiklet kalitesi olarak cf motodan geri kalır yani olmadığı yazıyordu.
Bizim kasabada motorcuda arızalı bir nk 150 gördüm maalesef distribütör firma Uğur ile aramız 10km uzakta olmasına rağmen motorun statör gibi önemli bir parçasını temin edememişler, internet üzerinden bulmaya çalışacağız diyorlardı, hadi bu 15-20 yaşında eski model bir motor olsa servis ve distribütör firma parça bulundurmak zorunda değil ama yeni bir marka bu şekilde kendini bitiriyor.
şu mondialin yeni çıkarttığı Kawasaki yeşili endro-cross tarzı bir motoru var iyi midir bilmiyorum ama etrafta çok görüyorum 0 fiyatıda 40.000tl civarında belki fiyat performansı çok iyidir diye millet aldı bilmiyorum. siz kampa falan gitmelik dediğiniz için aklıma geldi. 250 nkda güzel motor bence alan çoğunluk memnun parça işini gidermeye çalışıyoruz diyorlar
Hocam motor kullanıcıları motorun kaliteli ve performanslı olduğunu her yerde dile getiriyor fakat kaza yaptığı zaman veya yedek parça ihtiyacı olduğu zaman söylemler değişiyor. Bizim milletimiz kullandığı mal kötü de olsa, kötü demez ve laf söyletmez. Yakın zamanda gönlümde CF moto yatmasına rağmen gidip Pulsar almamdaki sebep yedek parça ve servisti. Gerek şikayet var gerekte motosiklet tamircilerinden gördüğüm kadarıyla yedek parçada problem yaşayabileceğin bir motosiklet, ha ileride ne olur bilemeyiz ama almadan önce iyice araştırmanı öneririm.
yaw anasını konuşulan paralara bak 10 YIL ÖNCE BU PARAYA 4 tane nc 700 alıyorduk cebimize de 8 10k tl kalıyordu bu gün 125 cc bile alınamıyor bu durumu küfürsüz ifade etmem çok zor...
Bu forumdan Ufoz abimiz xpulse 200 kullanıyor, çok d ageziyor kamp yapıyor demek ki çok iyi motor. Köy yolları, arazi falan dinlemeden geziyor benim gibi sırf asfalt yollarda da sürmüyor diye kalmış aklımda.
Yine instagramda bir genç kadın görmüştüm, xpulse 200 ile himalayalar vb. gezmişti, şu anda istanbula döndü sanırım hala da aynı motoru kullanıyor demek ki yeterince sağlam.
Sıfır olmak zorunda olmasa inazuma derdim. Kalitesi konforu mükemmel..
Kuryelik yapmayacaksan süper olurdu..
Tvs 200 ler ön siparişe açılmış. Fiyat çok iyi 60000 tl altında.
Araştırmanızı tavsiye ederim. Şuan 60000km de tvs 180 sahibiyim. 2 ay önce sıfır dominar 250 aldım.
Şuan tvs nin fiyatını görünce dominar 250 aldığım için çok pişmanım.
hero marka eskiden 5 yıl garanti veriyordu. hala 5 yıl garanti veriliyorsa hero marka ideal olabilir. eski bir pulsar kullanıcısı olarak yaşadığım sorunları göz önüne getirdiğimde bajaj önermem. cf moto gibi çin mallarına bulaşman da doğru olmaz. hero ve tvs iki tercih gibi görülüyor.
ben olsam xpulse 200 alır ve daha bayiden çıkarmadan üzerindeki lastikleri değiştirir devam ederdim. 5 yıl-50 bin km garanti ciddiye alınacak derecede önemli bir detay.
ben r25'i alırken bile ekstra para vererek 5 yıl sınırsız km garanti yaptırdım.
Sizi gidi sizi. Dedikomu yapmışsınız
Bende Xpulse 200-T var.
Servisinden memnunum.
Ağustos ayında Ege-orta Anadolu gezerken yaşadığım bir sorun nedeniyle Afyona gezici servis göndermiş, bir kuruşta para almamışlardı.
Senede bir iki defa ücretsiz servis günleri yapıyorlar. Bakım ve yağ ücretsiz.
Anadoluda ayağına kadar gelip ücretsiz bakım yapıp yağ değiştiriyorlar.
Aldıktan 3-4 ay sonra akümde zayıflık farkettim. Bakım sırasında bir kontrol edermisiniz dedim. İkinci kez söylememe gerek kalmadan "değiştirelim, kafan rahat etsin" diyerek garantiden yeni akü taktılar.
Bir hafta kadar önce işim Önder Motorun oralara düşünce, eskittiğim vites pedalı ayak koyma lastiğini değiştireyim diye uğradım. Lastik değişiminden sonra "5. viteste sanki bir ses var, bir baksanız" dedim.
5 dk tecrübe sürüşü yaptılar.
"Hafif bir ses var. Sürüşe engel bir dırum yok. Ama sen dağ, bayır, Anadolu geziyorsun. Kafan rahat olsun diye sonraki bakımında garantiden şanzımanı komple değişelim" dediler.
Bu yaklaşım insana güven veriyor.
Şimdide Xpulse 200 yeni modele ufaktan göz kırpıyorum
NK250 ile arasındaki en önemli fark, oturuş ve sürüş tarzıyla Xpulseın hızının düşük olması.
9400 devir civarında kesiciye girer.
Buda lastik basıncına göre 117-123 km saat arası bir hız.
Tatlı ve güvenli kullanımı 90-100 km/s hızlardır.
Son hızı düşük olmasına karşın, hızlanması oldukça yeterlidir.
80 le giderken, hızlıca 100-110 a çıkılabiliyor.
Bugün depoyu fulledim.
2.75 lt / 100 km sarfiyatım var.
Kullanım şekline bağlı olarak 100km de ;
2.5-3.0 lt arası yakıyor.
Motosikletin garantisi 2 yıl. Japonlar bile aküyü garantiye sokmazken, Heroda akü garantiye dahil.
Motosikletin 2 yıllık garantisine ilave olarak +3 yıl daha motor garantisi veriyorlar (5 yıl yada 50.000 km. Hangisi önce biterse).
işte servis-yedek parça çok önemli diye boşuna demiyoruz. ben garanti süresince markanın bu kadar cömert olduğunu tahmin etmezdim.
keşke yüksek cc motor da getirseler. saçma sapan çin markaları bile 600 lük makine getiriyorlar ama böyle sağlam markalar getirmiyorlar. tek eksi yanları cesaretsizlikleri sanırım.
500'lük çift silindirli ortalama 50-60 beygirlik bir motoru enduroya ya da sport touring motora takıp getirseler yok satarlar. bu kategori türkiyede bomboş.
2. el düşünüyorsan KTM duke 250 ABS. hem kaydırmalı debriyaj hem de abs olması benim bu motoru seçmemdeki en büyük etken oldu.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)