Bir yıl aradan sonra geliyor! (ADV 350)
Reklamlar
-
Honda X-ADV ile çok beğenildi, birçok motorcunun hayallerini süslüyor ancak fiyatı itibariyle bir çok kişinin sadece hayallerinde yaşıyor. X-ADV' nin bu kadar beğenilmesinin de ardından diğer firmalar da benzer tasarımlara ya da benzer türlere yöneldi.
Kymco DTX360 ve Peugeot XP400 Honda' nın asıl rakipleri olacak. Kanuni Seha, Arora beatrix, SYM husky gibi modeller de farklı bütçelere hitap edebilecek modeller olarak ortaya çıktı.
Ben Honda' nın rekabetçi bir fiyatla piyasaya gireceğini hiç düşünmüyorum. Ancak çok fiyat farkı olmayacaksa Honda tercih edilir.
Burada Peugeot' un XP400 piyasaya nasıl sürüleceği de önemli. Kanımca rekabetçi bir fiyatla gelecek ve piyasada taşları yerinden oynatacak.
Reklamlar
-
gurcanozturk adlı üyeden alıntı
...
Ohannes ayni anda ayni fiyati yazmisiz :D
Aklın yolu bir nitekim ;)
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:22 ----------
F54 adlı üyeden alıntı
500 x içinde gelse yok satar vs vs diyorlar bunun içinde aynı şeyler söyleniyor gelince etiketi görenlerin gözleri yuvalarından çıkacak haberleri yok
Bu segmentte cebinde dövizi altını olmayan adam zaten hiç heveslenmesin bence, uyanıkken rüya görmek gibi bir şey olur.
Dövizi altını olan için TRY'nin bir hükmü yok, (yandaki şart önemli -->) *YP bazında fiyat değişmedikten / beklentileri aşmadıktan sonra* hiç ırgalamaz.
-
x adv 750 kullandım bende nc 750 varken kendileri çok güzel bir motosiklet olmakla birlikte donanım olarakta afrika ayarında donanıma sahip ama 750 cc hem scooter tarzı şehir içinde kullan hem uzun yola git canın isterse yayla yayla gez kamp a git kafana göre yani gerçekten çok yönlü bir motosiklet
-
Cyan adlı üyeden alıntı
Aklın yolu bir nitekim ;)
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:22 ----------
Bu segmentte cebinde dövizi altını olmayan adam zaten hiç heveslenmesin bence, uyanıkken rüya görmek gibi bir şey olur.
Dövizi altını olan için TRY'nin bir hükmü yok, (yandaki şart önemli -->) *YP bazında fiyat değişmedikten / beklentileri aşmadıktan sonra* hiç ırgalamaz.
Avrupa fiyatları 7bin euro civarı. Bizde 350cc olduğu için ilave ÖTV falan da eklenirse 10bin euroyu bulur. 10bin euroyu geçmeden gelirse de Forza'ya tercih edilebilir.
Ben örtülü ödeneğime para eklemke için ek işler bakmaya başladım bile.
-
espresso adlı üyeden alıntı
Avrupa fiyatları 7bin euro civarı. Bizde 350cc olduğu için ilave ÖTV falan da eklenirse 10bin euroyu bulur. 10bin euroyu geçmeden gelirse de Forza'ya tercih edilebilir.
Ben örtülü ödeneğime para eklemke için ek işler bakmaya başladım bile.
Birleşik Krallık'ta ADV 350 GBP 5800. MT-07 ise GBP 7200. MT-07 fiyatından oranlarsak, buna TRY 200k diyelim (liste fiyatına epeyidir düzenleme yapmadılar) 200 * 5800 / 7200 ~= 161k yapar. Bunun üzerine %30 ek MTV koyalım 161 * 1,3 ~= 210k. Ben üzerine bir 10k da ekstra saplama koymuştum.
Yani EUR 10k bence imkansız, ama şu anki fiyatlarla 210 - 220k civarı çok mümkün gibi.
-
Cyan adlı üyeden alıntı
....şu anki fiyatlarla 210 - 220k civarı çok mümkün gibi....
Aynı hacim benzer özelliklerde , bana göre daha yakışıklı görünen Kymco Dtx 360 ı 190 a satıyor , bayide masaya canlıyı vursan 180 e kadar inebilirler gibi geldi zira adamlarda Kymco' yu bilmeyen tanımayan müşteriyi elde etme hevesi var , sonuç olarak Honda da 350 cc adv yi yazdığın gibi ancak 210-220 ye satabilir , Kymco ve Sym den çok yükselemez..
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:04 ----------
F54 adlı üyeden alıntı
x adv 750 kullandım bende nc 750 varken kendileri çok güzel bir motosiklet olmakla birlikte donanım olarakta afrika ayarında donanıma sahip ama 750 cc hem scooter tarzı şehir içinde kullan hem uzun yola git canın isterse yayla yayla gez kamp a git kafana göre yani gerçekten çok yönlü bir motosiklet
Xadv 750 yi test günlerinde bende kullanmıştım , kaliteli amortisörleri ve önde çift disk freniyle Nc serisinden daha iyi sürüş hissiyatı vardı ama en büyük dezavantajı sele altı bagajı yok denecek kadar ufak , Nc deki ön bagaj bile sonuçta bir sukuter olan Xadv den daha büyük vede kullanışlı..
-
Şahsi fikrim Lansman fiyatı ilk bir iki parti uyguna gelebilir ondan sonra normal fiyattan satılır büyük ihtimal bayinin elinde fazla olmıycaktır mevcut stoklar bitti mi almak isteyen gene dışardan galeri tarzı yerden almak zorunda kalıcaktır yani senaryo şuna benzer bir şey olucaktır galerici ye gidilir abi ne 280 -300 bini liste fiyatı 220 yada 240 bin denir galerici hoş bir gülüş çekici bir bakışla o zaman git bulabiliyorsan sıfırını al der .. arkadaş arkasına dönüp son bir kez motora bakıp çıkarken arka fonda james blunttan good my lover fon müziği olarak çalmaya başlar …
-
Sahibinden de biri 350 Xadv ye 350 bin tl yazmıştı o aklıma geldi. Birileri de konusunu açmıştı burada hatta. ) O fiyata 350 lik scooter mı olur diye.
-
Nikkfurie adlı üyeden alıntı
...
Xadv 750 yi test günlerinde bende kullanmıştım , kaliteli amortisörleri ve önde çift disk freniyle Nc serisinden daha iyi sürüş hissiyatı vardı ama en büyük dezavantajı sele altı bagajı yok denecek kadar ufak , Nc deki ön bagaj bile sonuçta bir sukuter olan Xadv den daha büyük vede kullanışlı..
Integra bagajı kadar küçük değil aslında; NC'nin öndeki bagajı gibi tam boy kapalı kask alıyor. Bagajı yok denecek kadar küçük olan Integra'ydı, belki X-ADV için 2021 ve sonrasında büyütmüşlerdir bilmiyorum...
-
Bizim yiğen outdoor cu bisiklet grupları var bisiklet bakıyordu yerli bisikletler bile 20 bin tl lerden açıyorlar kapıyı yani 350cc motorsiklet heleki Japon 250-300 bin olursa hiç şaşırmam ..
-
Cyan adlı üyeden alıntı
Integra bagajı kadar küçük değil aslında; NC'nin öndeki bagajı gibi tam boy kapalı kask alıyor. Bagajı yok denecek kadar küçük olan Integra'ydı, belki X-ADV için 2021 ve sonrasında büyütmüşlerdir bilmiyorum...
Forza 750 nin arka tekeri 15 inç yapıp sele altına yer açmışlar diğerleri 17 inç integra , xadv ler bagaj çok küçüktü diye hatırlıyorum..
-
Nikkfurie adlı üyeden alıntı
Forza 750 nin arka tekeri 15 inç yapıp sele altına yer açmışlar diğerleri 17 inç integra , xadv ler bagaj çok küçüktü diye hatırlıyorum..
Evet dediğin gibi; ama sadece Forza'da değil X-ADV'de de 15'e küçültüp yer açmışlar:
Benim kayınpederde de var ondan biliyorum...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)