Ben lise zamanın da başladım ilk motorum 50 cc scooter sonra mobilet 2 cup 1 mondial drift şimdi rks newligt kullanıyorum .
Ben lise zamanın da başladım ilk motorum 50 cc scooter sonra mobilet 2 cup 1 mondial drift şimdi rks newligt kullanıyorum .
İlk motorum ya 11 ya 12 yaşındaydım pejo 103 mobilet almıştım 80 liraya sonra 2007 bretton ardından 2012 mondial cg125 ardından kısa bir süre 2004 kuba cg ve son olarak 2007 kuba kb 150
Bu zamana kadar pejo hariç hep cg motorlara sahip oldum inşallah kısa bir süre sonra ilk japon motorumu alacağım
İlk motorumu lise biter bitmez bir işe girip almıştım cbr 250. Ondan sonra racing oturuşunun bana göre olmadığına karar verip benelli Tnt 250 aldım. Şimdi de benellinin yanına Honda Dio aldım kuryelik için.
17'imde cbr250 kullanıyodum kaçak göçek
18de ehliyet aldıgım zaman satmak zorunda kalmıştım rks titanic 200 aldım
şuandada cbr500üm var aldıgım her motordan gayet memnundum hiçbiri üzmedi
31 yaşında 50cc motor aldım. Motosiklet kullanmak çok hoşuma gitti. Arkadaşımın 250cc scooterını kullanınca ehliyet alıp, motoru büyütmek istediğime karar verdim. Ehliyete yazıldım ve kursta mt-07 kullanınca vitesli motor daha da çok hoşuma gitti. Ehliyeti aldıktan sonra, 32 yaşında dominar 400 sahibi oldum.
aysa as125 t-15 scooter 125cc: 2014 ağustos ayında 21 yaşındayken otobüsten kurtulmak içi aldım... 18 ay falan bindim ve ruhsatı üstüme alamayınca sahibine geri verdim.
mondial 150zc: 2015 ekim ayında falan aldım, aile baskısı yüzünden yine scooter aldım... motor durduğu yerde subap kesti, zarar üzerine zarar ettirdi. 3 ay bindim sattım.
tvs apache 150cc commuter: 18 mart 2016 da aldım ve halen kullanıyorum, 2023 mart ayında birlikteliğimizin 7. senesini kutlayacağız.
suzuki gsr600: 8 senelik motosiklet kullanıcısı olarak 15 beygirin üzerinde motor sürmeyen ben gitti ve 98 beygircik bir naked aldı bir kaç ay önce. helvamı yiyeceklerin gözü yaşlı.
Motosiklete ortaokul yıllarımda Dedem rahmetli'nin Ceze motorunu sürerek başladım. Motoru bana rahmetli dedem öğretti ama sonra çok tehlikeli diye kullanımımı kısıtlamıştı. O zamanlar kask falan takmıyorduk. Zaten köydeydik. Ne cesaret. Bugün olsa kasksız mümkün değil binmem motora.
İlk motorum Honda Kinetic Dx'ti. 1994 senesinde 14 yaşındayken yalandan kullanmaya başladım, 4 sene Allah'a emanet sürdüm.
İlk 1985 lise 2 de idim 1955 mod. R80 e binmistim 3-5 km anca. Sonra puch ..vs
Sonra hiç yok taaaa ki 2014 e kadar sonrası 2 marka( 2 NC 1 xmax) ile 250 bin km ..
İlk arkadaşımın motoruna bindim honda kinetix miydi neydi sanırım yıl 1996 falan düşüp yerlerde sürüklendikten sonra 33 yaşımda tekrar asfaltla buluşmak istedim. Toplam 4 motor değiştirdim.
2004 yilinda İlk okul 5.sinifa gidiyordum rahmetli babam yamaha ybr almişti ilk o zmn başladım
Yaş 15-2008-2010 Yamaha Crypton
2010-2015 Honda Cbf 150
2015-2018 Yamaha MT-07
2018-2020 Tracer 900
2020-∞ Tracer 900
2015 yılı 18 Eylül Cuma günü, 49 yıl, 7 ay, 5 günlük iken, "az daha koyup sıfır YBR almak" suretiyle motokislete başladım. O güne kadar selesine dahi oturmuşluğum yoktu.
Motokislet + koruma demiri ve topcase toplam 6.100 TL vermiştim. (Evet motokislet. İki numara torun öyle diyor.)
35'imde başladım, 12. motordayım.
Çocukluk ergenlik ve üniversite yıllarında kendi motosikletimi alacak durumumuz yoktu. Fakat 1987 senesinde 10 yaşındayken Dayılarım sağolsun onların pejo mobiletlerini sürmeye başladım. 1994'te liseyi bitirene kadar mobilet team olarak köyde kasabada allaha emanet sürdük. 1997 senesinde üniversite 2. Sınıfta okurken ilk vitesli motosiklet olayına sağolsun amcaoğlunun 92 model Jawa 350 ogar motosikleti ile ağır bir giriş yaptık. Ardından mesleğe başladık doğu görevi, askerlik, evlilik, kredi çek araba al, çocuk çoluk sahibi ol ardından bi kredi daha ev al derken bi de baktım yaş olmuş 38. Artık yeter dedim ve ilk motosikletimi 2.el Tvs Apache 150 rtr aldım 2 yıl 19 bin km gezdikten sonra 2018 Ekimde satıp SYM Wolf aldım ve halen kendisiyle beraberiz. Sağlık sıhhat olur da ülke ekonomisi uçuştan karaya inerse Suzuki V-strom 650 ile devam etmeyi istiyorum. Herkesin gönlünden geçen motosiklete kavuşmasını temenni eder hepinize her zaman güvenli, tam ekipmanlı ve keyifli sürüşler dilerim.
2005 honda today50
2005-6 cbr125
uzun bir ara
2020 cub motor
2021 bajaj v15
2022 cb250r
Ilk 2 motorumu ogrenciyken parttime calistigim islerden kazandigim para ile rahat rahat almistim.
En son motorumu 14 yillik ogretmen olarak krediyle güc bela aldim.
Başlama motorumu hatırlamamakla beraber 1980 li yılların sonlarına tekabül eder.
Sahip olduğum ilk motosiklet puch maxi idi..
O günlerden bu güne kadar 50 cc den 1150 cc ye kadar sayısını hatırlamadığım kadar motosiklet değiştirdim.
Ama her motosikletin ve zamanının içimde anlatılmaz bir özlemi var..
Keşke ilk bindiğim güne geri dönebilsem yani..
1980-85 arası rahmetli dedem Pejo 103 mopedini kullandırırdı , yolda giderken kompresyon boşaltma mandalını çeker gaz açar çat pat ses çıkarırdım :D hey gidi günler yaş 12 civarı , sonra şehir değişikliği okul iş falan derken 90 lı yılların ortalarında tekrar kullanmaya başladım ama denizcilik şirketlerinde çalıştığım için hep yurt dışında günü birlik tecrübelerdi , karaya temelli ayak basıp yerleşik hayata başlayınca kısa bir Gsr 600 mecarası sonrası 2004 model sıfır Vstrom 650(80.000 km) sonra yine sıfır 2013 Vstrom 650(105.000 km) , 2014 Xmax 250(24.000 km) 2017 Piaggio Medley(99.000 km devam) 2012 Bmw1200(23.000 km devam) Peugeot Tweet(18.000 km devam)
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)