Bajajın Kullanıcılarına Yaşattığı Rezalet
Reklamlar
-
Şu da var şimdi yeni gelmiş bir parti ve arkadaşlar sorun yaşamış 1 saniyede işin hallolmasını bekliyorlar böyle bir dünya yok daha sorun bulunmamış veryansın ediyorlar evet servisler baştan savma yaptıkları için çoğu arkadaş bu şekil ama biraz bekleyin firma da 1 2 3 4 5 değil bakacaklar sorun fazla o zaman sıkıntılı motorlar üzerinde bakıp hangi parça hatalı ona göre işlem yapacaklar, bajaj çoğu zaman garantiden parça değiştiriyor ve bu süre 45 gün illa o süre de değişecek değil sorunu buldular geri çağırma yaptılar, sene 2017 de bende d400 kullandım ve zincir kısmına eklenecek olan bir parçadan dolayı geri çağırma yaptı gittim değiştirdim, motorcu muhabbeti var YouTube de o geçen bir video yayınladı geri çağırmadan dolayı motor hemen satışa sunuldu parça arızalı saniyesinde değişim yapmadılar, örnek mesela mt25 r25 çıktıktan ne kadar süre sonra debriyaj kısmında bir parça ve yağ pompası dişlisini değiştiler bir baksınlar hatta sonra yine bir parça daha değiştirdiler bende garantiden değiştirmiştim hani saniyesine olacak birşey değil ki kul yapısı sonuçta dört dörtlük bir iş bekleyemeyiz, servis bizi salladı getiren firma da sallıyor desen o zaman sonuna kadar haklısın ve hak veririm bende destek olurum ama dün bir bu gün iki, sorun bulunmamış sorunu saniyesinde düzeltin diyoruz böyle bir dünya yok. Bajaj kullanıyorum onları savunduğumu sanmayın kendinizi onların yerine koyun empati yapın size gelen böyle bir durumda sizin sıkıntı yaşayan kişiye vereceğiniz tepki ne olurdu?
Reklamlar
-
kdiner adlı üyeden alıntı
Şu da var şimdi yeni gelmiş bir parti ve arkadaşlar sorun yaşamış 1 saniyede işin hallolmasını bekliyorlar böyle bir dünya yok daha sorun bulunmamış veryansın ediyorlar evet servisler baştan savma yaptıkları için çoğu arkadaş bu şekil ama biraz bekleyin firma da 1 2 3 4 5 değil bakacaklar sorun fazla o zaman sıkıntılı motorlar üzerinde bakıp hangi parça hatalı ona göre işlem yapacaklar, bajaj çoğu zaman garantiden parça değiştiriyor ve bu süre 45 gün illa o süre de değişecek değil sorunu buldular geri çağırma yaptılar, sene 2017 de bende d400 kullandım ve zincir kısmına eklenecek olan bir parçadan dolayı geri çağırma yaptı gittim değiştirdim, motorcu muhabbeti var YouTube de o geçen bir video yayınladı geri çağırmadan dolayı motor hemen satışa sunuldu parça arızalı saniyesinde değişim yapmadılar, örnek mesela mt25 r25 çıktıktan ne kadar süre sonra debriyaj kısmında bir parça ve yağ pompası dişlisini değiştiler bir baksınlar hatta sonra yine bir parça daha değiştirdiler bende garantiden değiştirmiştim hani saniyesine olacak birşey değil ki kul yapısı sonuçta dört dörtlük bir iş bekleyemeyiz, servis bizi salladı getiren firma da sallıyor desen o zaman sonuna kadar haklısın ve hak veririm bende destek olurum ama dün bir bu gün iki, sorun bulunmamış sorunu saniyesinde düzeltin diyoruz böyle bir dünya yok. Bajaj kullanıyorum onları savunduğumu sanmayın kendinizi onların yerine koyun empati yapın size gelen böyle bir durumda sizin sıkıntı yaşayan kişiye vereceğiniz tepki ne olurdu?
Normalde olmasi gereken bu tabiki. empati yapacaksin firma ve musteri arasinda guven olacak falan filan.
Ama Turkiyede "aglamayana meme yok, bagirmayana saygi yok" mentalitesi hakim oldugu surece musteriler en ufacik sorunda ortaligi ayaga kaldirmak zorunda.
Aksi halde musteri hatasi olur, parca gelmez, randevu olmaz yan yatar camura batar işin gorulmez.
-
adalramazan adlı üyeden alıntı
Benimki de değişti bugün umarım daha sorun olmaz. Bakalım yarın tek marşta çalışacakmı.
Ne oldu araç çalışıyor mu?
And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.
-
Şu tps sensörünün üstündeki marka ve kodun fotosunu çekip koyabilen olur mu acaba? Hani kuralkanda 400 küsüre satılırken belki aynısını daha ucuza bulunabilir ihtiyaç anında (oksijen sensöründe olan durum gibi yani).
-
5 gün oldu değişeli arkadaşlar tek marşta çalışıyor şimdilik sorun yok gibi ama böyle marşı güçsüz yiyor gibi umarım ilerde sorun çıkartmaz zaten ilk fırsatta bu markadan kurtulmayı düşünüyorum...
Tekrar belirteyim bu süreçte çok fazla yıprandık sıfır motosiklet alan arkadaşlar ayrı yıprandı benim gibi 4 5 aydır uğraşanlar ayrı yıprandı bana 4 aydır kimse sahip çıkmadı gezmediğim servis kalmadı bütün servisler sorun yok diyip gönderdi ama son partinin hepsinde aynı arıza çıkınca çözüm bulunabildi. Bir ustada sorun sensörlerden diyip bi bakalım demedi servislerin çoğu baştan savma iş yapıyor akü voltajı ölçülmeden sorun aküden diyip akü değiştirttiler bana, bujiye bakılmadan bujiden diyip buji aldırdılar dahada devam edecekti bu durum neyse konuşursam bur da olmayacak.
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:58 ----------
Mr.wind adlı üyeden alıntı
Normalde olmasi gereken bu tabiki. empati yapacaksin firma ve musteri arasinda guven olacak falan filan.
Ama Turkiyede "aglamayana meme yok, bagirmayana saygi yok" mentalitesi hakim oldugu surece musteriler en ufacik sorunda ortaligi ayaga kaldirmak zorunda.
Aksi halde musteri hatasi olur, parca gelmez, randevu olmaz yan yatar camura batar işin gorulmez.
O kadar haklısınız ki buda türkiyede satış rekorları kıran markanın ayıbı olsun diycek birşey yok.
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:00 ----------
retox70 adlı üyeden alıntı
Ne oldu araç çalışıyor mu?
güncelleme ekledim hocam şimdilik bir sorun yok gibi.
-
adalramazan adlı üyeden alıntı
5 gün oldu değişeli arkadaşlar tek marşta çalışıyor şimdilik sorun yok gibi ama böyle marşı güçsüz yiyor gibi umarım ilerde sorun çıkartmaz zaten ilk fırsatta bu markadan kurtulmayı düşünüyorum...
Tekrar belirteyim bu süreçte çok fazla yıprandık sıfır motosiklet alan arkadaşlar ayrı yıprandı benim gibi 4 5 aydır uğraşanlar ayrı yıprandı bana 4 aydır kimse sahip çıkmadı gezmediğim servis kalmadı bütün servisler sorun yok diyip gönderdi ama son partinin hepsinde aynı arıza çıkınca çözüm bulunabildi. Bir ustada sorun sensörlerden diyip bi bakalım demedi servislerin çoğu baştan savma iş yapıyor akü voltajı ölçülmeden sorun aküden diyip akü değiştirttiler bana, bujiye bakılmadan bujiden diyip buji aldırdılar dahada devam edecekti bu durum neyse konuşursam bur da olmayacak.
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:58 ----------
O kadar haklısınız ki buda türkiyede satış rekorları kıran markanın ayıbı olsun diycek birşey yok.
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:00 ----------
güncelleme ekledim hocam şimdilik bir sorun yok gibi.
Garanti süresi içerisinde akü değişti ve akünün parasını sizmi ödediniz ?
-
ufoz adlı üyeden alıntı
Garanti süresi içerisinde akü değişti ve akünün parasını sizmi ödediniz ?
Akü garantiden değişti ama bujiler daha uğraşmamak adına kendim ödedim, zaten sürekli iş bırak servise git sorunla uğraş oldukça maddi kayıba ve zaman kaybına da uğradım.
-
Bajaj servisleri genelde eski kanuni servisleri dolayısıyla bajajdan başka yüzlerce motor geliyor önlerine her gün. İlgilenmiyorlar değil ilgilenecek zaman bulamiyorlar. Benim gittiğim servisin önü nerden baksan yüzlerce motor dolu. İçeri giremiyorsun.
-
hokahey adlı üyeden alıntı
Bajaj servisleri genelde eski kanuni servisleri dolayısıyla bajajdan başka yüzlerce motor geliyor önlerine her gün. İlgilenmiyorlar değil ilgilenecek zaman bulamiyorlar. Benim gittiğim servisin önü nerden baksan yüzlerce motor dolu. İçeri giremiyorsun.
aynen, bu nedenle bakımları da düzgün yapmıyorlar.
en son bakımı gidip 900 tl'e yaptıracagıma 1300 lira isteyen yere yaptırdım. fazla para verdim ancak ucuz olanın yapacagı işin 3 katı vaktini ayırıp her noktasına kadar inceledi.
Anger clouds judgement and it makes us do things that we end up regretting. Things we can never take back.
-
arndiol adlı üyeden alıntı
aynen, bu nedenle bakımları da düzgün yapmıyorlar.
en son bakımı gidip 900 tl'e yaptıracagıma 1300 lira isteyen yere yaptırdım. fazla para verdim ancak ucuz olanın yapacagı işin 3 katı vaktini ayırıp her noktasına kadar inceledi.
Çer çöp motor doluydu, dedim birader şurayı bir temizle, arındır; sonuçta kurumsal bir firmaya hizmet ediyorsun. Ben böyle anlatırken 10 tane hurda scooter geldi, kiminin eksozu delinmiş kiminin aküsü bitmiş..
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)