şu virajda stop etme işi pulsar 200'de de vardı. şükür ben yaşamadım.
millete şu dandik markaların deney faresi olmayın diyoruz da anlatamıyoruz.
şu virajda stop etme işi pulsar 200'de de vardı. şükür ben yaşamadım.
millete şu dandik markaların deney faresi olmayın diyoruz da anlatamıyoruz.
Ayın 1'inde Dominar 400 satın aldım. 3 gün kullandım stop etme sorunu başladı. 30kmde falandı. Her koşulda stop ediyordu. 1-2 büyük kaza tehlikesi atlattım bu stop etmeler yüzünden. Yolda giderken vitesteyken birden güç kesip stop ettiğini bile gördüm. Sadece rölantide değil giderken de başıma geldi. Hem kaza yapma tehlikesinden, hem de rodajı mahvettiği için servise bıraktım motoru. 15 gündür falan serviste yatıyor. kuralkana mail attım 14-20 kasım tarihleri arasında parça servise ulaşacak, durumu bıraktığınız servisten takip edebilirsiniz diyor. 2 günde bir arıyorum, çok ilgili bir servis olmadığı için parça gelmedi diyor kapatıyor. Sıfır aldığım motordan soğudum. Sıfır olsun kafam rahat olsun diye aldım, 2. elden daha çok başım ağrıdı bu süreçte. Bir daha bajaj marka bir motor ne alırım, ne de çevreme tavsiye ederim.
Bu geri çağırma işi markadan markaya fark esiyor motosiklette yeniyim ama arabada yaşadım bende BMW 2001 model E46 aracım için geri çağırma yapıp Borusan’da aracın airbaglarini değiştirdiler büyük marka böyle olunuyor
Bu şekilde uzun zamandır süregelen kronik arızalar için yasal süre bitse bile iyi niyet garantisi işletiliyor , bunu hem motosiklette hem otomobilde yaşadım , 2013 Suzuki Vstrom un sargısı 2019 da garantiden değişti , 2011 model Vw CC min şanzumanı ise 2017 de garantiden değişti..Bmw 1200 gs serisi motosikletlerinin şaftlarını 15 sene sonra bile garantiden değiştirdiğini biliyorum..
Gerçekten üzücü. Benim de başıma gelen stop problemi sadece bi kaç kere ışıklarda falan denk geldiği için takmamış, rodaj bakımından sonra başıma gelmediği için rahatlamıştım. Virajda vs gelmediği için şanslıydım belkide.
Kuralkan'ın stratejilerini beğenmiyorum. Dominar Riders isimli bir çatı altında kullanıcıları topluyor, geziler, etkinlikler düzenliyor. Güzel de topluluk oluştuğunu düşünüyorum instagramdan vs. Ama keşke bu tür problemi hızlı şekilde çözüme kavuştursa.
-ZERO- Hocam deney faresi olmayın demiş, ama bütçe meselesi bu maalesefki. Ben Dominar'ın güzel F/P ürünü olduğunu düşünüyorum problemsiz olduğu sürece. Diğer markalara göre daha avantajlı bence.
Bir de bu tür problemler servisten dolayı da kaynaklanıyor olabilir. Bajajın bir çok servisi kalitesiz. Ispartadaki kullanıcılar bir gün toplu randevu oluşturarak Antalyadaki servise geliyorlar bakım için. Defalarca kayıt ve şikayet oluşturuldu Isparta servisi için. Sonuç? Tabii ki herhangi bir gelişme ya da aksiyon yok. Kuralkan bu tür problemlere acilen çözüm getirmeli.
Ayrıca bu problemler, stop etme, serviste uzun süre parça bekleme gibi, DominarRiders'ın instagram sayfasında yorumlara da düşmekte. Artık demekki ciddi sayıda problem yaşayan kullanıcı var. Üzücü..
Problemleriniz inşallah bir an evvel çözülür.
Ama hocam adi ustunde "iyi" niyet garantisi. Firmanin sorumlulugu bitmis olmasina ragmen, firma musteri sadakatini odullendiriyor. Yani musteri memnuniyeti icin yapiyor bunu.
Tr de belli basli markalar haric, iyi niyet garantisi zor is Gecmiste bajajin iyi niyet garantisine sahit oldum ama dusuk masrafli bir problemdi.
21 Kasım GÜNCELLEME.
Bugün motosikletimi servise bıraktım TPS sensörü garantiden değişecek sensör gelmiş yarın test yapacaklar ve motorumu alacağım. Ancak servis rölanti sensörü ve tps sensörü istediklerini garantiden ama firmanın bu sorun TPS den kaynaklanıyor diyip sadece TPS gönderdiklerini belirtti. Firma yetkilisinin bana attığı mesajda da sizin motorunuzda sadece tps değil krank sensörüde sorunlu dedi. (Çok tutarsız bir süreç işliyor bakalım neler olacak)
2. Ekleme
Bu video ve gönderiden sonra bir çok mesaj ve yorum aldım gelenlerden bir kaçınıda buraya ekleyeyim.
Bir arkadaşın sele altındaki grenajı tutan demir kaynağı paslanmış ve kopmuş. (Motor 8000 KM)
Başka bir arkadaşın motoru alt taraftan yağ kaçırıyor. )(Motor 2800 KM)
Alt sakalı tutan demir civata olması gereken yerde civata ya hiç takılmadı yada düştü, servis titreşim sesi bu normal diyor ben tespit ettim sesin buradan olduğunu.
Dün aradılar, parça geldi, motor hazır dediler. Gittim aldım ve akşam boş boş gezdim. Hiç bir sıkıntı gözükmüyor şimdilik. Sabah da soğuğa rağmen ilk marşta çalıştı. Rölantide herhangi bir dalgalanma, gaz açarken herhangi bir pürüz hissettirmedi. Şimdilik iyi gözüküyor ama hep aklımın bir köşesinde ya yine olursa diye soru işareti olacak.
Aslında problem sadece bajaj değil cogunlukla kuralkan.
bu kadar ilgisiz ve satış sonrası umursamaz bir firma görmedim.
Bu birazda sanırım nicelik problemi kabaca 100 motorda 1 görünen bir şikayet 5 senede o modelden 1000 tane satsa 10 tane motorda görülür göze batmaz önemsenmez istisnai bir durum denir..
Ama aynı motordan 5 senede 100 bin tane satılsa bu sorun 1000 motorda görülür Buda sorunu kronik hale getirir ..
Sana da demişlerdir muhtemelen jantları kırılıyor, sanzimanda sorun oluyor vs diye ona ragmen almissindir.İnsanlar ilk motorlari sifir olsun istiyor , cebine gore olsun istiyor.O riski de göze alıyor.Kulbutor conta ve civatalari degisti gecen hafta cok uzun sure sorun yasamam diye umuyorum.
gösterge resetleme ve stop etme harici hiçbir sorundan haberim yoktu. hele ki dayanıksız üst kapak muhabbetinden ya da çantadan dolayı yırtılan arka şasiden bir alahın kulu bahsetmedi -ki hayatımda ilk defa arka çantadan dolayı şasesi yırtılan bir motosiklet gördüm.-
işte bana bahsedilmeyen başımı yakan bu sorunları başkası yaşamasın diye yazıyorum. yok halimde borca girip 2 defa üst kapak 3 defa da silindir piston yaptırdım ve tüm bunlar 29 bin km içinde oldu.
bu muhtemel sorunlardan biri bahsetse ikinci el cbr125 alır geçerdim ki zaten pulsarı da ikinci el almıştım. kaç yıldır piyasada olan marka bir üst modelinde bile stop etme sorununu çözememiş sen nasıl güveneceksin bu markaya şimdi.
2014 Salcano Wolf 125 > 2017 Bajaj Pulsar 200NS ABS > 2020 YAMAHA YZF-R25
Bu konuda japonlar 1 numara. Örneğin benim MT-25 in arka fosforlu yansıtıcı geri çağırma kapsamında değişti. Kedigözü denen kırmızı fosforlu parça. Değişse ne olur değişmese ne olur. Adam güven veriyor.
Ha MT-25 50 bindi de biz mi almadık denilecek. Evet malesef durum bu. Yukarıda da bahsedilmiş. Sorun olabilir. Önemli olan evet bir sorun var, biz bunu halledelim imajı vermek. Ama yok.
Forumda Ethem abi mi birisi vardı. Bajaj yetkilisi. Forumdan gitti mi ne oldu? Eskiler bilir, bire bir buradan sorunları okuyup çözüm getirmişliği vardır.
Rahmetli Barkın da jant kırmayı gündeme getirmiş, Bajaj tarafından inkarlara, uyarılara, özür diletme çabalarına hatta davalara maruz kalmıştı. Sonra canlı yayınlarında Bajaj sözcüğünü ağzına almamaya yemin etmişti. Markanın da kötü niyetli olduğunu düşünmüyorum. Sadece biraz müşteri memnuniyetlerini geliştirmeleri gerekir.
“Bir delil ile 40 alimi yendim; ama 40 delil ile bir cahili yenemedim.” Mevlana
o arkadaki reflektörü ben de değiştirdim r25'de. yamaha böylesine küçük bir problemden geri çağırma yapmasa da dünya üzerinde bundan şikayet edecek tek insan yoktur eminim ama totale vurduğunda yamaha o reflektör geri çağırması sebebiyle belki de milyon dolar masrafın altına girdi.
ama işte dönüp bakıp "ulen adamlar bu kadar küçük şeyde bile malının arkasında duruyor" dediğin an markaya sadakatin artıyor, fazla vereyim gerekirse borca gireyim ama başım ağrımasın deyip aynı markadan mal almaya devam ediyorsun.
bajaj bunun yarısı kadar malının arkasında dursa eminim pazar payı çok hızlı şekilde büyüyecek de türkiyedeki vizyonsuzluk ve paragözlük bunun önüne geçiyor.
2014 Salcano Wolf 125 > 2017 Bajaj Pulsar 200NS ABS > 2020 YAMAHA YZF-R25
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)