Bajajın Kullanıcılarına Yaşattığı Rezalet
Reklamlar
-
Kasım ayının başında sıfır motosiklet alan bir çok dominar 250 ve 400 kullanıcısının teslim edilen motosikletleri STOP ediyordu. 20 kmde 22 km de 50 km de bu sorunu yaşayan bir çok kişi var.
Bende yaklaşık 4 aydır aynı sorunla uğraşıyorum servisleri aşırı ilgisiz gittiğimizde sorun yok gazı açık tutarak çalıştır deniyor. Video gösteriyorum sürekli stop ettiğine dair bir sorun yok diyip gönderiyorlar. Tüm bu süreci bir video ilede anlatmaya çalıştım. Dominar almayı düşünen varsa mutlaka izlesin.
Şuan bir geri çağrılma yapıldı ama oda yarım yamalak sorunlu olan motorların bir çoğu yine geri çağrılma listesinde yok servise gidiyor serviste bir sorun yok diyip gönderiyor :D motoru yürümeyenler hareket halinde bile stop edenler var.
Reklamlar
-
herzaman soyluyorum kimse kusursuzluk beklemiyor ha olsa süper olur tabi ama insanların asıl beklediği şey kusurlar cıktıgı zaman malının arkasında duran insanların binbir emekle dişinden tırnagından arttırıp eli titreye titreye ödediği paralara en az o insanlar kadar değer verip saygı duymasını bilen satıcılar servisler muhattaplar olduğu zaman marka olunuyo gözü kapalı alınıyo. sıfır mt 25 aldım onda da sorun vardı yağ pompası arızası sebebiyle sorgusuz sualsiz çagırıp değişimini yaptılar sorunu yaşa yaşama gereğini yaptılar.
-
adalramazan adlı üyeden alıntı
Kasım ayının başında sıfır motosiklet alan bir çok dominar 250 ve 400 kullanıcısının teslim edilen motosikletleri STOP ediyordu. 20 kmde 22 km de 50 km de bu sorunu yaşayan bir çok kişi var.
Bende yaklaşık 4 aydır aynı sorunla uğraşıyorum servisleri aşırı ilgisiz gittiğimizde sorun yok gazı açık tutarak çalıştır deniyor. Video gösteriyorum sürekli stop ettiğine dair bir sorun yok diyip gönderiyorlar. Tüm bu süreci bir video ilede anlatmaya çalıştım. Dominar almayı düşünen varsa mutlaka izlesin.
Şuan bir geri çağrılma yapıldı ama oda yarım yamalak sorunlu olan motorların bir çoğu yine geri çağrılma listesinde yok servise gidiyor serviste bir sorun yok diyip gönderiyor :D motoru yürümeyenler hareket halinde bile stop edenler var.
https://www.youtube.com/watch?v=uqn3aI5R4tA
Umarım çabuk çözülür, can sıkıcı bi durum hele hele 5-10 günlük motorlar için daha beter bir durum.
Videoda söylediğin gibi her markada böyle sorunlar olabilir fakat japonların olaya yaklışımı bunlar gibi olmuyor.
Aklımda kalan iki örnek vereyim.
2017 model Suzuki V-storm 250 lerin bazılarında daha kullanıcılar sorun olduğunun farkında bile değilken geri çağırıp gaz kütüğü ve beyin değiştirdiler.
Sanırım 2011 model Cbf 150 lerin bir serisinde 80 km den sonra tekleme oluyordu. Benzin hortumunu normalden dar takılmış çar çabuk sorunu çözdüler.
Bu sebeplerden ötürü illede Japon diyorum.
-
Yıllardır bitmek bilmeyen aynı bajaj problemleri.
-
pitoresk adlı üyeden alıntı
herzaman soyluyorum kimse kusursuzluk beklemiyor ha olsa süper olur tabi ama insanların asıl beklediği şey kusurlar cıktıgı zaman malının arkasında duran insanların binbir emekle dişinden tırnagından arttırıp eli titreye titreye ödediği paralara en az o insanlar kadar değer verip saygı duymasını bilen satıcılar servisler muhattaplar olduğu zaman marka olunuyo gözü kapalı alınıyo. sıfır mt 25 aldım onda da sorun vardı yağ pompası arızası sebebiyle sorgusuz sualsiz çagırıp değişimini yaptılar sorunu yaşa yaşama gereğini yaptılar.
aynen öyle hocam sonuna kadar katılıyorum size kusursuzluk beklemiyoruz kimse beklemesinde zaten ama sorun çıktığındada bu tarz davranılması sorun yokmuş gibi davranılması can sıkıcı
-
Bir güzel örnek de ben vereyim. 2015 model MSX125' im garantisi biteli 4 sene olmasına ve bu süre boyunca da yetkili serviste bakıma ve onarıma girmemesine rağmen fabrika tarafından bana ulaşılarak(yedek parçaları yetkili servisten temin ettiğimden araç sahibi bilgilerine ulaşabilmişler) "kampanya" dahilinde yakıt pompası değişimi yapmak istediklerini, yakıt pompasında yeni tespit edilen bir sorun olduğunu, işlemin ücretsiz gerçekleştirileceğini bildirip, yetkili servis tarafından randevu verilip, işlem tamamen ücretsiz gerçekleştirilip araç tarafıma teslim edilmişti. Bu konuda Japon motosikletleri, özellikle Honda ve Yamaha markalarını(kendi tecrübelerime dayanarak) tebrik ederim. Ayrıca şahsen teşekkür ederim.
Ayrıca bir küçük not: Hint malıdır, Bagajdır(klavye hatası yok, ancak bagaj olur) diye üretim uyruğuna göre yargılamak da doğru değil.
Yine çok güzel birkaç örneği HERO' nun servis hizmetlerinde gördük ve defalarca bu nedenle tebrik ettik. HERO (global olarak bilemem ama) daha doğrusu "HERO Türkiye" gerçekten tahdiri hak eden bir servis ve satış sonrası hizmet yürütme çabasında. Bu nedenle eğer bütçem bir Yamaha veya Honda' ya yetmiyorsa ve aradığım segmentte alternatifi varsa, sonrasında yöneleceğim marka HERO' dur.
-
Ilginc bir sekilde; Bajaj in musteri geri donuslerini dikkate alma, guncellemeler yaparak uretim kaynakli hatalari giderme gibi bir huyu yok.
ns200 u adamlar 8-9 yildir uretiyor peynir ekmek gibi satiyor ama hala sifir ns200 alsak ne kronikler basimiza gelecek az cok biliyoruz.
Dominar da ayni sekilde. Stop etme sorunu diye bir sorun var ama Bajaj su sorunu cozeyim sorunsuz motor ureteyim demiyor.
Ha kuralkan bu problemlere karsi nasil bir aksiyon aliyor, yada herhangi bir aksiyon aliyor mu onu bilemiyorum. Gorunuse gore teknik acidan pek bi calisma yok gibi.
-
Geçmiş olsun. Son zamanlarda sizin gibi stop etme problemi yaşayanlar isyan etmekteler. Kuralkan da bir geri çağırma hadisesi başlattı hocam. Belki duymuşsunuzdur şasi numarasını giriyorsunuz. Çıkıyorsa serviste gaz sensörü değiştiriyorlar.
Ben yaklaşık 1 ay önce domi 250 aldım. İlginç bir şekilde hiçbir sorunla karşılaşmadım.
İnşallah problemiz çözülür, saygılarımla.
-
Bu stop etme işi 2017 Dominar'dan beri konuşuluyor. Demek ki Kuralkan'ın da elinden gelen birşey yok. Sıkıntı Hindistan tarafında.
-
tommygun adlı üyeden alıntı
Bu stop etme işi 2017 Dominar'dan beri konuşuluyor. Demek ki Kuralkan'ın da elinden gelen birşey yok. Sıkıntı Hindistan tarafında.
Normalde ilk partide çıkan sorunlar tespit edilir, düzeltilir, daha sonra sorun biter. Fakat bu sorunun uzun yıllardır devam etmesi çok enteresan.
-
hokahey adlı üyeden alıntı
Normalde ilk partide çıkan sorunlar tespit edilir, düzeltilir, daha sonra sorun biter. Fakat bu sorunun uzun yıllardır devam etmesi çok enteresan.
Ben de ona şaşıyorum. 50 defa çözülmesi gerekirdi bu işin.
-
dominar kullanıcıları bajajı övüyolardi işte daha önce olan hataalrı gideriyolar eksiklikleri düzeltiyolar zamanla diye dominar400 > 400ug için işte titreşimi azalttılar vites göstergesi filan koydular sırf müşterileri dinleyip diye ama adamlar yıllardır kronik sorunlarını çözmüyolar
bizde kardeşime ns160 aldık arkadaş motorun değiştirmediğim parçası kalmadı hadi birkaçı eski sahibinden kalma sorunlar olsada devir dalgalanması olsun, motor soğukken ilk çalıştır sonrası motor istop etmesi olsun saçma saçma sorunlar rksyi kimse sevmez yerin dibine sokardı ilk aldıgım titanic 200 2 yıl boyunca bir sorun bile çıkarmadı başıma
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:51 ----------
aslında bu bajaj sorunu basit övmeyin kardeşim biz övüyoz hintlidir çinliden iyidir diye diye biz aldırıyoz hintli mintli değil bu saatten sonra marka övülür yada agzına sıçılır
-
tommygun adlı üyeden alıntı
Bu stop etme işi 2017 Dominar'dan beri konuşuluyor. Demek ki Kuralkan'ın da elinden gelen birşey yok. Sıkıntı Hindistan tarafında.
Kuralkoyan Hindistan'dan defolu motosikletleri getiriyor olabiler mi?
-
-
Facebook gruplarında hala bu problemi devam edenler var. Çözüm yok şimdilik
-
CRF adlı üyeden alıntı
japondan şaşmam
Biz de şaşmak istemiyoruz fakat malum, fiyatlar uzaya çıktı.
-
Sinir bozucu bir durum maalesef, istiyoruz ki japon avrupa tekeli kırılsın uygun fiyata motosiklet sahibi olsun insanlar ama bir türlü olmuyor, fiyatına göre mal var dedikleri olay gerçek işte.
-
Methede, methede ağızlara sakız edilen bir motosiklet.
Ama giderken yolda stop ediyor.
Üstelik bu durum yıllardır böyle...
Tam viraja girmişsin. 80-90 la gidiyorsun.
Şak motor stop...
Birde bu motoru fiyat performans motoru diye anıyorsunuz.
Ne performansı...
Bu motosiklet anlatıldığı gibi stop ediyorsa eğer,
Beş para etmez, ölüm tuzağından başka bir b.k değil...
Kimse kendini fiyattı, performanstı, piyasa motoru diye kandırmasın.
Benim gözümde sadece çöp olur...
-
Bağcılarda Çetin motora gittim bugün 8 tane dominar 250 ve 400 ün sensörünü garantiden değiştirdiklerini belirttiler.Hepsinde çıkmıyor çıkanların da sensörünü değiştiriyoruz dedi.
-
Mr.wind adlı üyeden alıntı
Ilginc bir sekilde; Bajaj in musteri geri donuslerini dikkate alma, guncellemeler yaparak uretim kaynakli hatalari giderme gibi bir huyu yok.
ns200 u adamlar 8-9 yildir uretiyor peynir ekmek gibi satiyor ama hala sifir ns200 alsak ne kronikler basimiza gelecek az cok biliyoruz.
Dominar da ayni sekilde. Stop etme sorunu diye bir sorun var ama Bajaj su sorunu cozeyim sorunsuz motor ureteyim demiyor.
Ha kuralkan bu problemlere karsi nasil bir aksiyon aliyor, yada herhangi bir aksiyon aliyor mu onu bilemiyorum. Gorunuse gore teknik acidan pek bi calisma yok gibi.
Doğru tesbit. Motosikletin teknik problemlerini umursamama konusunda Bajaj ve Kuralkan çok uyumlu iki firma. Hal böyle olunca Kuralkan'a düşen sorunlarla ilgilenmek yerine algı yönetimi ile yürümek oluyor. Mesela bir youtuber aracılığıyla D400 ve 250 kullanıcılarının bir araya getirdiği geziye sponsor oluyor vs. vs.
Ercument adlı üyeden alıntı
Aklımda kalan iki örnek vereyim.
2017 model Suzuki V-storm 250 lerin bazılarında daha kullanıcılar sorun olduğunun farkında bile değilken geri çağırıp gaz kütüğü ve beyin değiştirdiler.
Sanırım 2011 model Cbf 150 lerin bir serisinde 80 km den sonra tekleme oluyordu. Benzin hortumunu normalden dar takılmış çar çabuk sorunu çözdüler.
Bu sebeplerden ötürü illede Japon diyorum.
İkinci örneği yaşayanlardan biriyim. Bu sorunla ilgili Honda örnek bir davranışta bulunmadı. Aksine büyük bir ayıp yaptı.
- Karbüratör havalandırma hortumunun sorunlu olduğunu anlayana kadar 8 ay bizi süründürdüler. Motorumu Ümraniye, Bodrum ve Kuşadası'nda yetkili servislere götürdüm. Bunlardan sadece Kuşadası'ndaki servis gerçekten ilgilenip sorunu kabul etti. O da bir şey yapamadı. Aylarca hiç bir resmi açıklama ve işlem yapılmadı. Gayri resmi kanallardan haber yayıp servislere başvurmamızı sağladılar.
- Uzun lafın kısası 2011'de sıfır aldığım Honda CBF150'den nefret edip daha 8000km. deyken satmamı sağladılar.
Markaların hiçbirine inanmam. Bajaj'a daha çok inanmam.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)