Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
2. sayfa BirinciBirinci 12

Yeni motosikletim Bajaj Pulsar RS 200

    REKLAM ALANI
  1. #21

    Üyelik
    19 Haziran 2021
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Ns 200 15" Spontini 110 23"
    Alıntı Dxsec adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam Transformers filmindeki robot Bumblebee.
    Doğrudur hocam angel far, aydıtlanması gerçekten iyi keşke ışığını sarı değilde beyaz yapsalarmış.
    logaritma adlı arkadaşımızın dediği gibi Hinsitanın Bengal kaplanına benzetmişler.

    Bumblebee
    https://i.hizliresim.com/jt9jhdw.jpg


    https://i.hizliresim.com/ae6jcmr.jpg

    Bengal Kaplanı
    https://i.hizliresim.com/muaxjni.jpg

    Hepinize çok teşekkür ederim.
    Herkese kazasız belasız sürüşler dilerim.
    Beyaza kendiniz çevirebilirsiniz, led ampül değilde mavi halojen takıp devam edebilirsiniz aynı görüntüsü led far gibi oluyor. Abimin Fiat Lineasına H/ Photon Xenvision serisini aldım taktım aşırı derecede hoşuma gitti. Led takmayın dememin sebebi halojen için üretilmiş merceklerin içindeki aynaları karartarak aydınlatmayı ciddi derecede bozmaktadır, bundan dolayı halojen ampüllerden şaşmamanızı tavsiye ederim.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    Dxsec - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ağustos 2018
    Motosikleti
    Pulsar RS 200
    Alıntı Motoseverrr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Beyaza kendiniz çevirebilirsiniz, led ampül değilde mavi halojen takıp devam edebilirsiniz aynı görüntüsü led far gibi oluyor. Abimin Fiat Lineasına H/ Photon Xenvision serisini aldım taktım aşırı derecede hoşuma gitti. Led takmayın dememin sebebi halojen için üretilmiş merceklerin içindeki aynaları karartarak aydınlatmayı ciddi derecede bozmaktadır, bundan dolayı halojen ampüllerden şaşmamanızı tavsiye ederim.
    Garantiyi bozmamak adına değiştirmeyi düşünmüyorum yorumunuz için teşekkür ederim.
    Motoseverrr bunu beğendi.

  3. #23
    RideForLife. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Eylül 2018
    Şehir
    Antalya & Isparta
    Motosikleti
    Dominar 400 UG
    Hayırlı olsun. Kazasız, belasız, cezasız sürüşler.

  4. #24
    Ncanpolat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mayıs 2022
    Motosikleti
    BAJAJ PULSAR NS 200 ABS
    Hayırlı olsun kazasız belasız sürüşler dilerim

  5. #25
    Dxsec - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ağustos 2018
    Motosikleti
    Pulsar RS 200
    Teşekkür ederim.
    Herkese kazasız belasız sürüşler dilerim.

  6. #26

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    Bu kasaya bir dominar 250 bloku koysalardı çok iyi olurdu

  7. #27
    iskampavya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ocak 2009
    Motosikleti
    CRF 1000L
    Hayırlı olsun, kazasız belasız sürüşler.

  8. #28
    okanbagiscan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Eylül 2016
    Şehir
    İstanbul Kartal
    Hayırlı olsun bende 15 bin km kullandım aynı motoru.Hatta piyaadaki koruma demirlerinin tasarımı bana ait.Tabi onlar daha ucuz telmaşa bişey yapıp satıyorlar.
    Benim kullandığım modelde önde Abs vardı sadece.Yeni modelleri ön arka abs mi oldu.

  9. #29

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    Aslında güzel bir st olur bu makineden st arayan için ufak bir gidon yükseltme bir konfor sele falan iki kaliteli güzel lastik çokda yüksek beklentilerin yoksa güzel bir sport touring makine olur

  10. #30
    -ZERO- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Şubat 2012
    Şehir
    Los Angeles
    hayırlı olsun.

    vites pedalı yumuşamaya başlayınca hemen servis yolunu tutun. oradaki yay kırılıyor. birkaç liralık parça ama işçiliği fazla. benimki 10 bin küsür km'lerde kırılmıştı.

    arkaya çanta takmayın şase yırtılabiliyor. hangi çanta demiri olursa olsun yırtılıyor. destekli-desteksiz. iki ya da üç defa yırtmıştım. kaynak tutmuyor, tutmuyor, tutmuyor...

    motoru yumuşak kullanın çünkü üst kapak aşırı dayanıksız. subap yakalarsınız. ben yakaladım ki benden önceki sahibi 6 bin km'de garantiden üst kapak değiştirmiş. ben de iki defa üst kapak yaptırdım. 29 bin km'de 3 defa üst kapak yapıldı yani.

    kesintisiz şekilde sürekli üst devirde uzun yol yaparsanız krank bilyası dağılabiliyor. ben dağıttım.

    asla ama asla her bajaj tabelası olan yetkili servise güvenmeyin. gitmeden önce araştırın öyle gidin. çoğu eski bisiklet ya da çin malı motor tamircisidir.

    benim motora 29 bin km içinde 3 defa yarım motor (silindir-piston vs.) yapıldı ve 3 defa da üst kapak yapıldı. yani anlayacağınız sert kullanma karşısında çok ama çok dayanıksız bir motor bloğu var. kesinlikle yumuşak kullanmaya çalışın.

    içinizi karartmış gibi olmayım. bunlar sadece daha kötü durumlara düşmeyin diye eski bir pulsar kullanıcısı olarak uyarılarımdır.
    2014 Salcano Wolf 125 > 2017 Bajaj Pulsar 200NS ABS > 2020 YAMAHA YZF-R25

  11. #31

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    Bu motordaki zaten en büyük yanılgı şekline kanıp gazlamak olur .. aslında naked den bozma grenajlı tek silindir makinelerin hepsinin sorunu bu bence ..

  12. #32
    Burak.D - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ekim 2022
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar RS200 2022
    4.5₺’lik o yay yüzünden motoru satacağım hafta 450₺ masraf etmiştim yay conta yeni yağ falan derken yaylada dağın başında kalmıştım zar zor 6.vitese takıp gaz kesmeden merkeze dönüp parça bekledim götürdüm yapacak bir tane usta bulamadım küçük bir ilçe olduğundan motoru bilen usta yoktu hepsi bıraktığımdan kötü hâle getirdi hintli abilerimizin videolarını izleye izleye kendim yapmak zorunda kalıyorum her sorun yaşadığımda…

  13. #33
    Dxsec - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ağustos 2018
    Motosikleti
    Pulsar RS 200
    Alıntı -ZERO- adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hayırlı olsun.

    vites pedalı yumuşamaya başlayınca hemen servis yolunu tutun. oradaki yay kırılıyor. birkaç liralık parça ama işçiliği fazla. benimki 10 bin küsür km'lerde kırılmıştı.

    arkaya çanta takmayın şase yırtılabiliyor. hangi çanta demiri olursa olsun yırtılıyor. destekli-desteksiz. iki ya da üç defa yırtmıştım. kaynak tutmuyor, tutmuyor, tutmuyor...

    motoru yumuşak kullanın çünkü üst kapak aşırı dayanıksız. subap yakalarsınız. ben yakaladım ki benden önceki sahibi 6 bin km'de garantiden üst kapak değiştirmiş. ben de iki defa üst kapak yaptırdım. 29 bin km'de 3 defa üst kapak yapıldı yani.

    kesintisiz şekilde sürekli üst devirde uzun yol yaparsanız krank bilyası dağılabiliyor. ben dağıttım.

    asla ama asla her bajaj tabelası olan yetkili servise güvenmeyin. gitmeden önce araştırın öyle gidin. çoğu eski bisiklet ya da çin malı motor tamircisidir.

    benim motora 29 bin km içinde 3 defa yarım motor (silindir-piston vs.) yapıldı ve 3 defa da üst kapak yapıldı. yani anlayacağınız sert kullanma karşısında çok ama çok dayanıksız bir motor bloğu var. kesinlikle yumuşak kullanmaya çalışın.

    içinizi karartmış gibi olmayım. bunlar sadece daha kötü durumlara düşmeyin diye eski bir pulsar kullanıcısı olarak uyarılarımdır.
    Tavsiyeleriniz için çok teşekkür ederim.
    Daha önce 2016 Model NS 200 üm oldu, 10.000 km sıkıntısız kullandım.
    Öyle yüksek devirde son gaz gidecek biriside değilim her zaman güvenli sürüşten yanayım. Borçlar biter de doğrulabilirsek bir hayalimiz var hocam.


    Hayırlı olsun diyen herkese teşekkür ederim.


2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler