2023' de İngiltere ve İrlanda' da KTM satış noktalarından CFMoto modelleri satın alınacakmış.
Ortaklık büyüyor. Bu büyük cc Çin menşei üreticiler içinde en geniş vizyon bunlarda çıktı.
Kaynak; https://www.motorcyclenews.com/news/...-distribution/
2023' de İngiltere ve İrlanda' da KTM satış noktalarından CFMoto modelleri satın alınacakmış.
Ortaklık büyüyor. Bu büyük cc Çin menşei üreticiler içinde en geniş vizyon bunlarda çıktı.
Kaynak; https://www.motorcyclenews.com/news/...-distribution/
Yaygınlaşsın ya ama trde bu kadar yüksek fiyat manasız. Yoksa cfmoto 650mt bence keyifli bir motosiklettir orta sınıf yol endurosu için ama fiyat tatlı değil :D
Bizde de uygulamaya geçerse, bu durum CFMOTO'ların fiyatını iyice yükseltir tahminimce.
Bizde şu KTM bloklu modeli saymasak fiyatlar makul gibi. Birde belirli sürelerde fiyatı sabitlemesi.
Ona göre stok çekiyorlar sanırım. Sana '' Abi artık kur yükseldi. Fiyat bu işine geliyorsa '' demiyorlar.
Mesela CLX 700 heritage MT-07 ile aynı liste fiyatında. Daha dolu bir motor.
Ayrıca MT07 bayiden o paraya alamıyorsun. Min 220-230
Servis kısmı ortak olsa mesela ciddi güven sağlar.
Tr de isler farkli. Allah spormotonun eline dusurmesin.
İnşallah oralarda da yedek parca sorunu yaşamazlar diyelim
KTM' de servis durumları bu kadar kötü mü bizde Hiç haberim yoktu.
Yunanistan daha birkaç sene önce ekonomik krizle boğuşmuyor muydu? Adamlarda asgari ücret 713 Euro ve nüfusun sadece %8,9'u asgari ücretliymiş, diğerleri daha yüksek kazanıyor diye varsayabiliriz. En fukara Kostas bile 8-9 ayda bu motora sahip olabiliyor. Hakikaten adamlar dış güç olmuşlar.
CF Motonun dagıtımını gecen dönemlerde Oktay motor almamış mıydı yoksa yanlıs mı hatırlıyorum.
Sahipsiz evlat gibi dolanıyor ortalıkta. CF Motorunun en büyük sıkıntısı fiyatlarının ve yedek parcalarının fazla pahalı olması ve yetkili servislerin bu paraya değecek kalitede işçilik uygulamaması.
umarım ktm olayı ile bu konu çözülür.
Oktay motor UMA'nın bayisi. Distribütörlük UMA'da 2018den beri. Türkiye'de KTM'nin kendisi yok distribütörü var. Spormoto distribütörlüğü alsa servis kalitesi artar servis fiyatı artar bence daha iyi olur. Yedek parça yine zor gelir.
Distribütörlüğün Türkiye'de değişeceğini sanmıyorum çünkü UMA motosikletlerin montajını Nazilli'de yapıyor.
Eğer değişirse çin montajlı geleceğinden 150nk ve 250nk fiyatları artar. Heralde 250sr montajı da geldi çünkü fark eskisi kadar değil artarsa bi de o artar.
Burada bir tesis kurulsa. Yada var olan tesis revize edilse güzel olur aslında.
Şaseyi burada üretip motosikletin tüm parçalarını burada montajladığınız zaman %51' i Türkiye' de üretilmiş sayılıyor.
Mesela Kymco bunu yapacak yakında. Uzakdoğu' dan gelen markaların ekstra vergisinden sıyrılacak. Avrupa' ya daha kolay gönderim yapacak.
Yine Honda zamanında bunu yapmıştı. Benelli Antep' te denedi. Ama temsilci ile istediği sonuca varamadı. O tesis ne oldu hiç bir fikrimde yok.
Ancak ülkede bu tip şeylerin yapılması şart. Birinin işçisi olunmadan marka sahibi olunmuyor.
Adamlar civatayı sıkmayı öğrenemedi bir türlü, bayiden alınan motor eve gelene kadar civatalar gevşiyor, montaj yapmayı bile beceremiyoruz. O yüzden montajı yurt dışında fabrikasında yapılmış kasalı motor her zaman daha iyidir.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)