57Bindeki NS200 120 KM/H'yi geçmiyor
Reklamlar
-
Tekelci16 adlı üyeden alıntı
hocam aynı sorun bende var şuanlık motoru yatırıyorum , arızalı şekilde satmak bana göre çözüm degil her şeyini yaptırıp güzelce binicem artık ne kadar tutarsa
Sübapları yenileyip üst kapağı taşlattık, tüm yakıt sistemini dağıtıp tek tek temizledik. Motosiklet şu an gaz vermeden marşa dokunduğum gibi çalışıyor. Son hızı deneyemedim fakat 135i rahatlıkla göreceğini düşünüyorum. Büyük ihtimal sizinde sorununuz aynıdır hocam. 4 sübap 850 lira conta 350 lira taşlama 300 lira tuttu başka bir masraf etmedim. Her şeyi kendim kuzenimin yardımıyla yaptım. Bajaj India kanalında baştan sona 1.5 saatlik bir video var motosikleti nasıl toplayıp dağıtacağınızı sırasıyla anlatıyor. İngilizceniz varsa göz atabilirsiniz.
Ama bir daha Bajaj mı aman aman aman.
Reklamlar
-
19 Aralık 2022, 12:11
#22
Cevap veren herkese TEŞEKKÜRÜ BORÇ BİLİRİM.
Arkadaşlar motosikletin tahmin ettiğimiz gibi sübaplarında sorun çıktı. Yaklaşık 3500 TL harcayarak yeni bir motora sahip oldum(Yeni kapak alınmadı sadece taşlatıldı). Tek sorun debrijay tasından ses gelmesi kaldı. Bajajlarda kronik olduğu için yaptırmayı düşünmüyorum, aynı sese takarak zaten 30binde değiştirmiştim servis değiştireceğim 10bin KM sonra tekrar sesli çalışmaya başlayacak bence uğraşma demişti ama dinlememiştim hakikatten öyle oldu.
Darısı nice 50binlere motosikleti satmayı düşünmüyorum, her işimi görüyor. Daha büyüğünü almak da bir çözüm değil, her parçası bulunuyor beni sağa sola taşıyor. Tek derdim bagaj onu da belki bir gün scooter ile takasarak çözerim. Kymco Xciting 250i teklif eden olmuştu fakat takasmak istemedim inceden de bir pişmanlık olmadı değil.
-
19 Aralık 2022, 12:41
#23
geçmiş olsun, 200cc motora 150 yaptırmak zaten akıllıca değil, ondan sonra böyle arızalar çok daha erken çıkıyor, japonların hintilere göre daha dayanıklı olmasının da bir sebebi bu, örneğim benim 250cc olan motorumun hızı 130 dan yukarı çıkmaz kesici devreye girer bloğa anahtar değmeden sadece rutin bakım yaparak yıllarca kullanırsın, kesiciyi iptal edince 150 görür ama o bloğu uzun yıllar boyu sorunsuz kullanamazsın. Hız beklentisi varsa daha yüksek hacim bloğu olan bir model tercih etmek lazım.
-
20 Aralık 2022, 21:35
#24
hemen hemen aynı sorundan muzdaribim subaplarda tam olarak ne sorunu varmış acaba ?
-
04 Haziran 2023, 03:59
#25
Hocam selamlar. Ne yaptınız? Yaşadığınız sorunu cozdbildiniz mi?
-
04 Haziran 2023, 10:24
#26
200 lük motordan ne çok beklentiniz varmış arkadaş
biri 140 dan sonra yavaş hızlanır diyor biri 156 da kesiciye giriyor diyor.
Ulen bu pulsar nemenem bişeydir benim bindiklerim 110 a dahi bir tarafını yırtarak çıkıyor
Acaba ben başka motosiklete mi bindim nedir?
-
09 Haziran 2023, 03:45
#27
Hocam selamlar. Hangi modellerin pompasi uyumlu bilginiz var mi? Bi de kac bar bilginizbvar mi?
---------- Mesajlar birleştirildi - 03:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:43 ----------
Hocam geçmiş olsun, ne yaptınız?
-
09 Haziran 2023, 10:22
#28
otopsici adlı üyeden alıntı
200 lük motordan ne çok beklentiniz varmış arkadaş
biri 140 dan sonra yavaş hızlanır diyor biri 156 da kesiciye giriyor diyor.
Ulen bu pulsar nemenem bişeydir benim bindiklerim 110 a dahi bir tarafını yırtarak çıkıyor
Acaba ben başka motosiklete mi bindim nedir?
13 binde nc750 var bende.
O da 110 u geçmiyor nedense?
Hangi motosiklet olursa olsun son gazda canı çıkacak kadar devirde gitmek gitmeye çalışmak nedir yahu?
Araba kullanan arkadaşlarda neden bu şekilde motosiklet kullananlar gibi jullanmazlar arabalarını?
Biliyorsan konuş,ibret alsınlar...
Bilmiyorsan sus ki,seni ADAM sansınlar...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)