Şuan ki şartlarda hangisi alınır? Avantajları dezavantajları neler?
Şuan ki şartlarda hangisi alınır? Avantajları dezavantajları neler?
Sıfır mı alacaksınız? Sıfır olacaksa KTM çok dolu R25'e göre. Amaçlarınıza göre değişir tabi...
ben rc390ı tercih ederdim kimine gerekli veya gereksiz olsada daha dolu, donanımlı bir motosiklet gibi gözüküyor gözüme bide 390lık blok ara hızlanmalarda şehir içi kullanımda bence yeterice seri ve keyifli. keza r25te şehir içi için gayet yeterli hatta eğer yetersizlik hissedilirse yazılımla +14, egzoz ve açık hava filtresi ile +7 beygir aldığını idda eden kullanıcısına denk gelmiştim
ben bir soru göremedim burda ama neyi sormuş arkadaş
Rc390 oturuşu biraz agresiftir artçı da alamazsın bi bayiye git otur dene, top speed de daha düşük otoyol ağırlıklı süreceksen r25. Ben olsam rc alırdım tabi deli makine her gaz açışınızda mutlu eder
Ya arkadaşım ben anlamıyorum sizden bir şey. Sizin ve çevrenizdeki insanlarım sürdüğü r25 ile bizim denediğimiz kullandığımız deneyimlediğimiz r25’ ler farklı fabrikalardan mı çıkıyor. Yazılım ile zor zoruna deli gibi devir çevirerek 37 beygir üreten bir motora nerdeyse %40 beygir artışı egzozu hava filtresi ile %50 güç artışı verebileceğini iddia eden bunu söyleyen adama ben gülerim ciddiye almam. Hayır belli bir kitle r25 dışında motor yokmuş ve en iyisi r25’miş gibisine takılıyor. Siz de bu tarz söylemlerle ekmeklerine yağ sürüyorsunuz. R25 piyasası arttıkça 600/1000cc grubundaki uyanıklarda taş devrinden kalma motorlara r25 parasına mermi diye satıyorlar. Yalan mı söylüyorlar kesinlikle hayır. Atladıkları nokta, bilgilendirmedikleri kısım tek atımlık mermi olması. Artık hangi otobanda canını verir bilemeyiz.
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:30 ----------
Konuya açan arkadaş, bu soruyu foruma sormadan önce aslında kendin çok kolayca karar verebilirsin. Burda alacağın bilgiler ancak kafanı karıştıracak. Her iki motorda ss tarzı olsa da, motor karakterleri çok farklı. Eğer uzun yol yaparım, genel olarak yüksek süratte giderim motoruma devir çevirtirim. Zaten tork arayışım yok diyorsan r25 senin motorun. Al r25’ i bas güzel otobanda da keyif alırsın. 180/190 küçümsenecek hızlar değil. Ama ben tork istiyorum, gazı verdiğimde altımdaki motorun tepkisini hissetmek istiyorum, kısaca heyecan istiyorum diyorsan 390’ ı tercih edeceksin. İşletme maliyetleri ve sarf malzemeleri açısından artık yorum yapmıyorum. Çünkü hepsi ateş pahası
Sıfır ise RC 390 ikinci el ise R25 kesinlikle
Ben yeni Rc 390'nın şeklini şemalini çok beğeniyorum. Teknik özellikleri de kağıt üzerinde R25'ten biraz daha iyi gibi. Lakin ülkede çoğumuz daha almadan satmayı düşündüğümüzden, çoğumuz sürücülükten ziyade işin ticari boyutuna kafa yorduğumuzdan R25 Türkiye şartlarında daha iyi bir seçenek gibi duruyor.
Ilan sayılarına bakıp karar verebilirsiniz. Bir de delicilik yüzdelerine..
Pist/keyif için RC390, günlük kullanım için R25.
grenajlı motor alacaksan ilk bakacağın şey yedek parça ve bunların fiyatı olsun.
bu konuda da r25 piyasa motoru olduğu için üzerine yok. çıkma parça opsiyonu da bol sayıda mevcut.
fakaat gel gelelim ktm'deki fren performansını veya üzerindeki parçaların kalitesini r25'den bekleme.
dedik ya r25 piyasa motoru. herhangi bir problemini nispeten ucuza çözebilirsin ama ktm'den aldığın zevkin bedelini parça ihtiyacın olursa ödemek zorundasın. bunun bilincinde olmak gerek.
Amacıma bağlı.
Alıp süreceksem, antreman yapacaksam ibre RC390'dan yana. Ancak saçma sapan parça fiyatlarıyla karşılaşmak muhtemel, böyle maddi noktaları atlamamak lazım.
Alıp 6 ay sonra büyüteceksem veya bir ss'in inceden tadını alayım sonra yürürüm diyorsam R25.
Bende tartışmasız R25…
parçası zebille çıkma sıfır ne ararsan ikinci eli şahane cumhuriyet altını gibi değerli bir yatırım gerisi bende teferruat hepimizin bakış açısı farklı ..
Rc ile bir devir düş Allah göstermesin kaza yap parça fiyatları pahalı öyle çok çıkmasını da falan bulamassın bulduğunda ucuza vermez …yedek parça tuzlu .. sarf bakım malzemeleri nispeten pahalı gördüğüm kadarı ile ikinci elleride kuvvetli değil ..
Ben bu kısma bakmıyorum paradan yana sıkıntım yok zararda ederim yeterki keyifli olsun diyorsan tartışmasız rc390 tek silindir olsada ktm güzel yazılım yapmış makineye ..
Herkes performansla ilgili cevap vermiş fakatşöyle birşey var 390 ın motor içinde bir sıkıntı çıkmıştı komple sandık motor la değişmek zorunda kaldı ve parça olarak yamaha ya göre daha pahalı bir marka . Performans olaraksa bende 2021 r25 var 390 da sürdüm. 160 170 e kadar ktm yi r25 ile geçemezsiniz resmen tork canavarı.R25 ise uzunda iyi yürüyor.
Yani Her devirde tork ve güç diyorsan KTM, uzun devir ve çift silindirin avantajıyla son hız diyorsan R25
Ktm nin hardcore 390lık bloğu çok narin ve arıza yapmaya çok müsait. Ayrıca konforsuzluğu dillere destan.
Eğer olası masrafında gücüm var. Virajları çok severim ve motosiklete sadece hafta da 1 2 kez viraj için binerim diyorsanız rc390.
Onun dışında ki her şey ve her şartlar için r25 öneririm.
R25 all in one bir motosiklet iken rc390 neredeyse tamamen pist odaklı bir motosiklettir. Seçiminizi ona göre yapmanızı tavsiye ederim.
390 deli dehset keyifli bir motosiklet. Blogu oyle ultra narin falan da degil. Benim tercihim havada karada suda uzayda 390 olurdu.
İlk R25'lerde de yağ pompasının plastik dişlisi çabuk aşınıyor diye yatak saran epeyi motor olmuştu yanlış hatırlamıyorsam...
390 bloğu R25'ten (piyasaya ilk çıkış tarihi itibarıyla) 1 yıl daha eski bir blok (2013). Bugüne kadar, 9 yılda epeyice bir iyileştirme yapılmıştır diye tahmin ediyorum...
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)