100 Bin TL Ekiman Tavsiyesi + Motosiklet Tavsiye
Reklamlar
-
Arkadaşlar merhaba. İlk motorum olacak ekipman + motosiklet 100 bin lira para ayırdım. Motor olarak şu anlık CBR 250 düşünüyorum. Ekipmana da tahminen 25 bin TL civarı para ayıracağım. Düşeceğimden eminim.
Ekipman Kask Olarak kesinlikle ARAİ düşünüyorum.
Bot Sidi
Gerisinde kararsız kaldım. Kevlar kot gerçekten gerekli mi ya da dizlik takarak belirli şeylerin önüne geçebilir miyim ? Gerekirse motosiklette cc düşüreceğim ama ekipmanda güzel + koruyucu kaliteden vazgeçmek istemiyorum.
Tavsiye verebilen olursa çok sevinirim kask QV pro düşünüyorum 11 bin tl civarı. Yaklaşık 14 ya da zorlarsam 19 bin diğer ekipmana kalıyor.
Reklamlar
-
Cbr yerine cb250’ler daha temiz olacaktır bakmanızı tavsiye ederim. Ama illaki ss tipinde olmasını istiyorsanız bütçenize göre cbr iyidir, şartları sorlayıp r25’de tercih edebilirsiniz ama cbr’ye göre daha yüksek km ve daha düşük modelli olacaktır tercih sizin. R25’in yakıtı ve bakımını hallerim derseniz cbr’den daha keyifli bir motordur. 2 sene boyunca cbr kullandım, r25 tavsiye ederim.
-
MOTO62 adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar merhaba. İlk motorum olacak ekipman + motosiklet 100 bin lira para ayırdım. Motor olarak şu anlık CBR 250 düşünüyorum. Ekipmana da tahminen 25 bin TL civarı para ayıracağım. Düşeceğimden eminim.
Ekipman Kask Olarak kesinlikle ARAİ düşünüyorum.
Bot Sidi
Gerisinde kararsız kaldım. Kevlar kot gerçekten gerekli mi ya da dizlik takarak belirli şeylerin önüne geçebilir miyim ? Gerekirse motosiklette cc düşüreceğim ama ekipmanda güzel + koruyucu kaliteden vazgeçmek istemiyorum.
Tavsiye verebilen olursa çok sevinirim kask QV pro düşünüyorum 11 bin tl civarı. Yaklaşık 14 ya da zorlarsam 19 bin diğer ekipmana kalıyor.
Ekipman ve motor için bir tık daha ayrıntı yazarsanız daha iyi olur mesela kullanımınız yaz+kış(soğuk havalarda) mı olacak ona göre 2 adet yazlık ve kışlık mont,eldiven,pantalonda lazım olacaktır
Cbr yerine cb250 daha güncel bir model onada bir bakabilirsiniz tabikide illa ilk motorum ss olucak derseniz acemliğinizi atarkenki en düşük süratli bir kaza bile grenaj masrafı yaratabilir tabi cb250 nini güncel bir model olmasıda çabası
Kask için tercihinizi yapmış gibi görünüyosunuz ama neye göre tercih ettiniz seçtiginiz kask dik oturuş için bir kask ve siz ss motor istediğinizi söylüyordusunuz doğrusu cbr250de pek ss oturuş olmasada , kask konusunda daha önce denedinizmi bilemem ama adv yanı kaskın burun kısmı biraz daha ileride olan ve ağız kısmında ferah bir boşluk olan kasklara bakarsanız ileride sıkıntı çekmezsiniz
ilk kaskımda ağzım kaska değicek gibi oluyodu çokdar bir alanı vardı şuanki challengerda daha ferah bir yer mevcut
Not: alacagınız kaskı her önerene göre değilde kaskların kabuk yapılarınızın kafanıza oturup oturmadığına bakarsanız ileride sıkıntı çekmezseniz her kask markasının kafa yapısında farklılıklar var ,tüm ekipmanlarınızı internetten bile alıcak olsanız mutlaka bir kere mağazada hangi boyutun size olduğunu test edip internetten öyle sipariş edin venomun yazlık m beden montu bana dar gelirken prosevin m bedeni ise emanet gibi duruyor üzerimde
-
OnixsyS adlı üyeden alıntı
Ekipman ve motor için bir tık daha ayrıntı yazarsanız daha iyi olur mesela kullanımınız yaz+kış(soğuk havalarda) mı olacak ona göre 2 adet yazlık ve kışlık mont,eldiven,pantalonda lazım olacaktır
Cbr yerine cb250 daha güncel bir model onada bir bakabilirsiniz tabikide illa ilk motorum ss olucak derseniz acemliğinizi atarkenki en düşük süratli bir kaza bile grenaj masrafı yaratabilir tabi cb250 nini güncel bir model olmasıda çabası
Kask için tercihinizi yapmış gibi görünüyosunuz ama neye göre tercih ettiniz seçtiginiz kask dik oturuş için bir kask ve siz ss motor istediğinizi söylüyordusunuz doğrusu cbr250de pek ss oturuş olmasada , kask konusunda daha önce denedinizmi bilemem ama adv yanı kaskın burun kısmı biraz daha ileride olan ve ağız kısmında ferah bir boşluk olan kasklara bakarsanız ileride sıkıntı çekmezsiniz
ilk kaskımda ağzım kaska değicek gibi oluyodu çokdar bir alanı vardı şuanki challengerda daha ferah bir yer mevcut
Not: alacagınız kaskı her önerene göre değilde kaskların kabuk yapılarınızın kafanıza oturup oturmadığına bakarsanız ileride sıkıntı çekmezseniz her kask markasının kafa yapısında farklılıklar var ,tüm ekipmanlarınızı internetten bile alıcak olsanız mutlaka bir kere mağazada hangi boyutun size olduğunu test edip internetten öyle sipariş edin venomun yazlık m beden montu bana dar gelirken prosevin m bedeni ise emanet gibi duruyor üzerimde
Sadece sıcak hava kullanımı olacak ilkbahar ve sıcak sonbahar havalarında , CB bütçemi aşıyor. 65 Bin TL civarı CBR düşünüyorum ama güzel bir ekipman fiyatı fazla olursa 125 lik motosiklet düşünebilirim.
-
MOTO62 adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar merhaba. İlk motorum olacak ekipman + motosiklet 100 bin lira para ayırdım. Motor olarak şu anlık CBR 250 düşünüyorum. Ekipmana da tahminen 25 bin TL civarı para ayıracağım. Düşeceğimden eminim.
Ekipman Kask Olarak kesinlikle ARAİ düşünüyorum.
Bot Sidi
Gerisinde kararsız kaldım. Kevlar kot gerçekten gerekli mi ya da dizlik takarak belirli şeylerin önüne geçebilir miyim ? Gerekirse motosiklette cc düşüreceğim ama ekipmanda güzel + koruyucu kaliteden vazgeçmek istemiyorum.
Tavsiye verebilen olursa çok sevinirim kask QV pro düşünüyorum 11 bin tl civarı. Yaklaşık 14 ya da zorlarsam 19 bin diğer ekipmana kalıyor.
Ben standart 1500 GR arai bir kaska 10-13 bin tl vereceğime bilindik iyi bir markanın aynı fiyat bandında karbon kaskını tercih ederdim. Daha hafif olmasından dolayı
Mont olarak Knox urban pro serisini kesinlikle tavsiye ederim 4 K civarı şuan
Bot olarak uzun çizmeler, botlar şehir içi için kullanışlı degil mümkünse grotex fileli kısa bot almanı tavsiye ediyorum.
Eldivende ise bir tık bilegi saran bir model tercih etmen tatlı olur. Yazın bilek açıkta kalınca mont -eldiven arasında oluşan boşluktan bilek yanıyor.
Pantolon konusu ise bence full kevlar kışın iyi ama yazın kesinlikle pişiriyor. Onun yerine Rider denim efil yada bunun muadili yarı kevlar ürünler almak bence mantıklı.
Durumlar böyle şimdiden hayırlısı olsun
-
CRF adlı üyeden alıntı
Ben standart 1500 GR arai bir kaska 10-13 bin tl vereceğime bilindik iyi bir markanın aynı fiyat bandında karbon kaskını tercih ederdim. Daha hafif olmasından dolayı
Mont olarak Knox urban pro serisini kesinlikle tavsiye ederim 4 K civarı şuan
Bot olarak uzun çizmeler, botlar şehir içi için kullanışlı degil mümkünse grotex fileli kısa bot almanı tavsiye ediyorum.
Eldivende ise bir tık bilegi saran bir model tercih etmen tatlı olur. Yazın bilek açıkta kalınca mont -eldiven arasında oluşan boşluktan bilek yanıyor.
Pantolon konusu ise bence full kevlar kışın iyi ama yazın kesinlikle pişiriyor. Onun yerine Rider denim efil yada bunun muadili yarı kevlar ürünler almak bence mantıklı.
Durumlar böyle şimdiden hayırlısı olsun
Hocam ilk motorum olacağından dolayı büyük ihtimal motoru devireceğim. Allah korusun belki kaza da yapabilirim. Botun üstüme devrilmesi vs durumunda bacağımı koruyacak bir bot lazım o yüzden uzun bot istiyorum aslında. Pantolon için de full kevlar olmadığında sürtünmede direkt yırtıldığını söyleyenler var.
-
MOTO62 adlı üyeden alıntı
Hocam ilk motorum olacağından dolayı büyük ihtimal motoru devireceğim. Allah korusun belki kaza da yapabilirim. Botun üstüme devrilmesi vs durumunda bacağımı koruyacak bir bot lazım o yüzden uzun bot istiyorum aslında. Pantolon için de full kevlar olmadığında sürtünmede direkt yırtıldığını söyleyenler var.
Pantalon olarak kevlarlı kot pantalonları tavsiye edebilirim. Riderdenim pantalonla kaza yaptım, üzerimde de revit safari montum vardı. Yerde sürüklendim, pantalon yırtılmadı, dizlikleri dizlerimi korudu dizlerimde ağrı yoktu. Bir tek omzumdan aldığım darbe ile köprücük kemiğim kırıldı o da temiz bir kırım olmuş ameliyat gerektirmeden düzgün kaynamıştı.
Bot da önemli, ben nasıl olsa scooter sürüyorum demeden adventure tipi uzun botlardan giyiyorum, kazadan sonra tek ağrımayan yerim ayaklarımdı, iyi korumuş. Botları önemsemiyorlar gereksiz görüyorlar ama kask'dan sonra en önemli ekipman bot bence. Almışken uzun almak lazım daha iyi korusun.
-
espresso adlı üyeden alıntı
Pantalon olarak kevlarlı kot pantalonları tavsiye edebilirim. Riderdenim pantalonla kaza yaptım, üzerimde de revit safari montum vardı. Yerde sürüklendim, pantalon yırtılmadı, dizlikleri dizlerimi korudu dizlerimde ağrı yoktu. Bir tek omzumdan aldığım darbe ile köprücük kemiğim kırıldı o da temiz bir kırım olmuş ameliyat gerektirmeden düzgün kaynamıştı.
Bot da önemli, ben nasıl olsa scooter sürüyorum demeden adventure tipi uzun botlardan giyiyorum, kazadan sonra tek ağrımayan yerim ayaklarımdı, iyi korumuş. Botları önemsemiyorlar gereksiz görüyorlar ama kask'dan sonra en önemli ekipman bot bence. Almışken uzun almak lazım daha iyi korusun.
Marka-model olarak öneriniz var mı hocam? Bot-pantolon-mont konusunda
-
MOTO62 adlı üyeden alıntı
Marka-model olarak öneriniz var mı hocam? Bot-pantolon-mont konusunda
Benim botlar Difi Ventura modeli. Aldığım yerde Forma marka botlar da benzer fiyata vardı ama ayağıma uyna numarası kalmamıştı, bunu giydim ayağıma uyunca almıştım. Şurada biri inceleme yazmış: https://www.motosiklethayattir.com/d...ot-incelemesi/
5 yıl oldu eskitemedim. Sağ taraftakinde kaza yapınca yerde sürüklenmekten klipslerinde sürtünme izi var ama iz sadece, yani parçalanla gibi bir durum olmamıştı.
Bunlar eskiyince Forma alırım herhalde, ilk başta alırken numara kalmamıştı ama aklım kaldı onlarda. Ama eskimiyor bu meret. daha 2-3 yıl giyerim gibi.
https://www.motomax.com.tr/forma-adv...otosiklet-botu
-
MOTO62 adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar merhaba. İlk motorum olacak ekipman + motosiklet 100 bin lira para ayırdım. Motor olarak şu anlık CBR 250 düşünüyorum. Ekipmana da tahminen 25 bin TL civarı para ayıracağım. Düşeceğimden eminim.
Ekipman Kask Olarak kesinlikle ARAİ düşünüyorum.
Bot Sidi
Gerisinde kararsız kaldım. Kevlar kot gerçekten gerekli mi ya da dizlik takarak belirli şeylerin önüne geçebilir miyim ? Gerekirse motosiklette cc düşüreceğim ama ekipmanda güzel + koruyucu kaliteden vazgeçmek istemiyorum.
Tavsiye verebilen olursa çok sevinirim kask QV pro düşünüyorum 11 bin tl civarı. Yaklaşık 14 ya da zorlarsam 19 bin diğer ekipmana kalıyor.
Şöyle birşey toplarsan sana yeterli olacaktır şunuda bil en pahalı ürün seni en çok koruyan ürün değildir koruması için belli başlı standartları vardır mesela kaskın termoplastik değilde fiberglass yada carbon olmalıdır belli bir yerden sonrası marka fiyatı olmuş oluyo
Şahsen benimde 10k lık deri montum var ama yazın cayır cayır yakıyo full file mont giyiyorum mekana göre
Attığım montlardan biri full file sadece yaz için onu sonbahar gibi havalarda giyemezsin pek revit olan daha mevsimlik ilk başta birini alabilirsin
Alacağın bottada kaval koruma bana abartı geldi cross yapmıyoruz dağda taşta bilek korumalı bir bot almanız yeterli oalcaktır
Ekipmanın yanında alacagınız Kesilmez zincir ve disk kilidi gibi şeyleride es geçmemek lazım ( https://www.motomax.com.tr/securage-...mli-kilit-13mm )
Not: ölmek istiyen en pahalı ekipmanlada ölür, iş sürücüde biter düşerim diye fazla kafaya takmayın
-
MOTO62 adlı üyeden alıntı
Hocam ilk motorum olacağından dolayı büyük ihtimal motoru devireceğim. Allah korusun belki kaza da yapabilirim. Botun üstüme devrilmesi vs durumunda bacağımı koruyacak bir bot lazım o yüzden uzun bot istiyorum aslında. Pantolon için de full kevlar olmadığında sürtünmede direkt yırtıldığını söyleyenler var.
hayat gittikçe pahalılaşıyor, şimdi ufak alayım ve ileride büyütürüm diye düşünüyorsundur ama ileride imkanın olmayabilir. hem sen neye binersen ona alışırsın.
ben hiç sürmedim ama acaba dominar 400 nasıl bir motor? ağır olması dezavantaj diyorlar ama ilginç bir şekilde ben ağır motosikletlerden hoşlanıyorum. yani motosikletin ağır olması bana güven veriyor... hafif motosiklet sürerken rüzgardan korkuyorum ama ağır motosiklet sürerken daha güvende hissediyorum.
eğer konforu da iyi derlerse bence bütçen uygun, koruma takozu yada demiri olan bir dominar 400 nasıl olur?
-
fatih.met adlı üyeden alıntı
hayat gittikçe pahalılaşıyor, şimdi ufak alayım ve ileride büyütürüm diye düşünüyorsundur ama ileride imkanın olmayabilir. hem sen neye binersen ona alışırsın.
ben hiç sürmedim ama acaba dominar 400 nasıl bir motor? ağır olması dezavantaj diyorlar ama ilginç bir şekilde ben ağır motosikletlerden hoşlanıyorum. yani motosikletin ağır olması bana güven veriyor... hafif motosiklet sürerken rüzgardan korkuyorum ama ağır motosiklet sürerken daha güvende hissediyorum.
eğer konforu da iyi derlerse bence bütçen uygun, koruma takozu yada demiri olan bir dominar 400 nasıl olur?
Fena motor değil yalnız bütçenin tamamını kredi çekeceğim için çok pahalı bir motor alamıyorum maalesef.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)