2016 üstü Xmax 250 Abs mi yoksa Sıfır 2022 Pcx mi Düşünceleriniz
Reklamlar
-
gurcanozturk adlı üyeden alıntı
- Iyilestirmek derken? Neye gore kime gore?
- Yokluk/Bosluk?
Bire bir aynı şeyi yazıcaktım sonra vazgeçtim
Reklamlar
-
logaritma adlı üyeden alıntı
Bire bir aynı şeyi yazıcaktım sonra vazgeçtim
Amac bir flame (ortaligi karistirma olarak cevirebiliriz sanirim) baslamasi ise konusmanin anlami yok aslinda ama usulen sorumu sordum iste.
-
killingroad adlı üyeden alıntı
Bu scooterların sürüşünü iyileştirmek için bir şey yapılabiliyor mu? Aklıma gelmişken buradan bir yürüyeyim dedim. Araştırmadım hiç biraz tembellik var,çok da mümkün gelmedi ama hiç anlamadığım bir tür olduğundan sorayım dedim. Ön kısımdaki "yokluk" mu diyeyim boşluk beni sürekli tedirgin ediyor.
Motorunun arkada olması ve ön amortisörlerin geometrisi nedeniyle şehir içi düşük hızlarda sukuturların vitesli motorlardan çok daha dengeli bir sürüşü vardır , arka frenleri çok çok daha etkilidir vede kolay kontrol edilebilir , şehir içi sol el dört parmak manetin üzerinde sürmek ciddi alışkanlık yapar , abs li ve kombine frenli sukuturlarımdan inip Bmw ye bile her bindiğimde o arka freni ararım , uzun süre birini kullanan diğerine adapte olmakda zorluk yaşayabilir , senin yaşadığın ve yokluk-boşluk diye tanımladığın his sukutur tecrübenin az yada hiç olmamasından kaynaklanıyordur , senin boşluk dediğin yere ayaklarını ileri doğru dayayıp iki frene dört parmak köküne kadar asılsan bile seleden bir cm oynamazsın...sukuturların eksi yönü jantların ufak ve amortisör çalışma mesafesinin az oluşu nedeniyle özellikle iki kişi ve yüklüyken yoldaki engebeleri çok hissedersin , ben Piaggio sukuturumu iki kişi ve yüklüde kullandığım için arka yayları değiştirdim , bunun haricinde hiçbir modifikasyon yapmadan 96.000 km dir kullanıyorum , daha önce 2014 xmax 250 m vardı sadece süspansiyondan şikayetim vardı 25.000 de sattım , tabi o zaman sukutur tecrübem yoktu alışamadım , amortisörleri modifiye ile kendi sürüşüme uygun hale getirebilsem kullanmaya devam ederdim herhalde zira freni , orta mesafe kullanımı , bagajı , yakıt tüketimi , görünümü vs gayet iyiydi..
-
gurcanozturk adlı üyeden alıntı
- Iyilestirmek derken? Neye gore kime gore?
- Yokluk/Bosluk?
Sonraki mesajını görünce yazdığım cevabı sildim. Allah akıl fikir versin.
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:47 ----------
Nikkfurie adlı üyeden alıntı
Motorunun arkada olması ve ön amortisörlerin geometrisi nedeniyle şehir içi düşük hızlarda sukuturların vitesli motorlardan çok daha dengeli bir sürüşü vardır , arka frenleri çok çok daha etkilidir vede kolay kontrol edilebilir , şehir içi sol el dört parmak manetin üzerinde sürmek ciddi alışkanlık yapar , abs li ve kombine frenli sukuturlarımdan inip Bmw ye bile her bindiğimde o arka freni ararım , uzun süre birini kullanan diğerine adapte olmakda zorluk yaşayabilir , senin yaşadığın ve yokluk-boşluk diye tanımladığın his sukutur tecrübenin az yada hiç olmamasından kaynaklanıyordur , senin boşluk dediğin yere ayaklarını ileri doğru dayayıp iki frene dört parmak köküne kadar asılsan bile seleden bir cm oynamazsın...sukuturların eksi yönü jantların ufak ve amortisör çalışma mesafesinin az oluşu nedeniyle özellikle iki kişi ve yüklüyken yoldaki engebeleri çok hissedersin , ben Piaggio sukuturumu iki kişi ve yüklüde kullandığım için arka yayları değiştirdim , bunun haricinde hiçbir modifikasyon yapmadan 96.000 km dir kullanıyorum , daha önce 2014 xmax 250 m vardı sadece süspansiyondan şikayetim vardı 25.000 de sattım , tabi o zaman sukutur tecrübem yoktu alışamadım , amortisörleri modifiye ile kendi sürüşüme uygun hale getirebilsem kullanmaya devam ederdim herhalde zira freni , orta mesafe kullanımı , bagajı , yakıt tüketimi , görünümü vs gayet iyiydi..
Yok dengeyle ilgili bir sıkıntı değil bu, tabii ki özellikle küçük scooterlar çok dengeli düşük hızlarda, motosiklete göre manevra kabiliyeti, yönlendirme kolaylığı falan tabii ki tartışılmaz. Scooter 750bin km de kullanılır neden sanki ben kullanılmaz gibi bişey demişim gibi geliyor anlamadım ki. Öndeki his yani front end feel yok, herhangi bir ağırlık olmadığı için büyük kısmı. 2005'ten bugüne 15bin km falan vardır tecrübem ve son 5 seneesi 1000km olmamıştır, o açıdan scooter tecrübemin olmadığı kesin zaten de, bu tecrübeyle alışabileceğim bir şey olur en fazla, sürüşümde iyileştirebileceğim bir sebepten olduğunu düşünmüyorum - belki de öyledir.
Bir basit rulmanla scooterın hızlanması son hızı çok basit şekilde oynanabilir bir şey mesela. Şimdiye kadar pek girişmediğim koca küllüyat scooter, ön hissi artırmak için yapılabilecek bir şey vardır, amortisör geometrisinde değişiklik yapılır tamamen sallıyorum xyz bir şey var mıdır bunu öğrenmek istedim.
-
killingroad adlı üyeden alıntı
Sonraki mesajını görünce yazdığım cevabı sildim. Allah akıl fikir versin.
Turkce' de "sart edati" olarak geciyor, "ise".
killingroad adlı üyeden alıntı
Bir basit rulmanla scooterın hızlanması son hızı çok basit şekilde oynanabilir bir şey mesela. Şimdiye kadar pek girişmediğim koca küllüyat scooter, ön hissi artırmak için yapılabilecek bir şey vardır, amortisör geometrisinde değişiklik yapılır tamamen sallıyorum xyz bir şey var mıdır bunu öğrenmek istedim.
Once agirlik/yokluk diyorsunuz sonra hizlanmasi, son hizi diyorsunuz. Cogu kisi scooterlardan yuksek hiz, viraj vs beklemiyor, sizin beklentiniz de bu ise yanlis dusunuyorsunuz.
Hiz icin ise; Tmax ve Forza 750 var ama sadece kavrama otomatik diye onlara da scooter denir mi bilmiyorum, onlar scooter ise NC 'de scooter artik.
-
killingroad adlı üyeden alıntı
Bu scooterların sürüşünü iyileştirmek için bir şey yapılabiliyor mu? Aklıma gelmişken buradan bir yürüyeyim dedim. Araştırmadım hiç biraz tembellik var,çok da mümkün gelmedi ama hiç anlamadığım bir tür olduğundan sorayım dedim. Ön kısımdaki "yokluk" mu diyeyim boşluk beni sürekli tedirgin ediyor.
Depoyu kavramak gibi bir durum olmadıgından geliyor o his daha çok. Bir de amaçları zaten kıvraklık oldugundan gidon turu cok fazla , hafif.. Bahsettiginiz bu sanırım.
-
xtrafrozen adlı üyeden alıntı
Depoyu kavramak gibi bir durum olmadıgından geliyor o his daha çok. Bir de amaçları zaten kıvraklık oldugundan gidon turu cok fazla , hafif.. Bahsettiginiz bu sanırım.
Evet tutunacak yerim yok ve bu da kesinlikle ayrı bir korkutucu nokta.
Küçük lastik, yüksek rake açısı ve ağırlığın çok arkada olmasının toplamı buna yol açıyor. Böyle bakınca da yapılabilecek bir şey yok gibi geliyor.
-
Arkadaş scootera binmedim sürmedim diyor sonra tutunacak yerim yok küçük lastik yüksek rake açısı diyor sanırsın 20 yıldır scootera biniyor ..
Bence Sen önce sahip ol sür bak ondan sonra bu teorileri koyarsın Türkiye de şu anda en çok satan model scooter modellleri bu bir gerçek .. pcx i nmax xmasi forzası kymcosu sym si peynir ekmek su gibi gidiyor ..
Scootercımıyım hayır motorlarım içinde tek bir tane silverwing dışında başka bir scooterım olmadı ama çok severim sürmesini de gezmesinide apayrı bir keyif özellikle uzun yolda yolun manzaranın keyfini çıkarmamızı sağlıyor ..
Heleki güçlü büyük alet olucak arkada artçınız varsa araba koltuğunda oturur gibi rahat ediyor hala planlarım içimdedir ikinci motor burgman 400 yada beverly 500 almak hasarlı ucuz yollu toplamalık bir x10 bulsam efsane …
-
Bir arada şöyle bir şey vardı.
Türkiyeye Kanuni "Deer 152" adıyla getirdi. Pek tutmadı. Forumda başlığıda vardı sanırım.
Taiwan malı.
Üretici Tayvanlı CPI, model GTR 150.
180 ve 300cc lik modellerinide üretiyorlar.
Oralarda bu motorun bayağı fanları var.
Çok ilginç modifiyeler yapıyorlar.
.
.
-
ufoz adlı üyeden alıntı
Bir arada şöyle bir şey vardı.
Türkiyeye Kanuni "Deer 152" adıyla getirdi. Pek tutmadı. Forumda başlığıda vardı sanırım.
Taiwan malı.
Üretici Tayvanlı CPI, model GTR 150.
180 ve 300cc lik modellerinide üretiyorlar.
Oralarda bu motorun bayağı fanları var.
Çok ilginç modifiyeler yapıyorlar.
.
.
https://i.hizliresim.com/2qr27tf.jpg
Ben bu motorun hastasıyım temizini bulamadım bulsam şimdi bile uygun rakamlı olursa alırım ..
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)