E GSXR'a bütçe yettiğinde düşünülmemesi gerekenler R25'e karşı düşünülmeli mi?
Acayip bir kitlesi var daha doğrusu instagram yüzünden bunun 10 katı zannediliyor diye; R25'in açık ara alınacak en iyi 250cc motosikletlerden biri, net şekilde en iyi 250cc supersport olduğu es geçiliyor. GSXR'ın CBR'ın ürettiğinden %50 fazla güç üretiyor R25, %50. Hiç küçümsenecek azımsanacak bir şey değil. GSXR'ın malzeme kalitesi 2 gömlek üstün olabilir, GSXR1000'in de malzeme kalitesi R1'den iyidir, farketmez bu o kadar. 25'lik Yamaha bloğu geldiği günden beri bu sınıfın çıtasını belirliyor. 25hp bir motosiklet ile 38hp motosikleti yanyana koyun, bunların arasında inanılmazşehiriçi farklıar, inanılmaz tur farkları falan yoksa, 38hp olan her zaman kazanan olacaktır, yarıştan bahsetmiyorum tabi kazanan derken
Yani bulması zor mudur, ayrı bir konu. Ben bizzat temiz R25'i olan iki tane insan biliyorum, satarlar mı sormadım
Ama sanki söz konusu motor CBR 954 falan gibi bahsediliyor, orası garip. Tamam trafikteki R25 sürücülerine kızın da, bu R25'in suçu değil.
R25'teki sıkıntı şu, kişi eğer supersport üzerinden devam edecekse sürücü gelişimi açısından bir sonraki motoru seçmek zor oluyor. R25 kullanıcıları genelde MT07'ye geçiyorlar bu da biraz fazlaca bir sıçrayış oluyor. CBR500 ve Ninja 400 dışında bir alternatif de yok, onları da pek istemiyorlar o kadar ağırlık artıyor motor büyüyor ama doğru düzgün bir güç artışı yok diye. Şimdi de R7'ye sıçranabilir, aynı şey yine biraz fazla güç artışı oluyor.