KTM Duke 390 motosiklet yıllık bakım ücreti
Reklamlar
-
Ben arabayı yaptırdım geçen hafta.Yetkiliyi aramadım bile.Özel servis 1500tl dedi.Önceki arabayı götürdüğüm yağcıya gitti.Magnatech +hava +polen+yağ fitresi 1050.tl Çıkan filtrelerde aynı markaydı yani bir önceki bakımdada özel serviste aynı ürünleri takmışlar.
Reklamlar
-
Arabaya zaten özele bile gitsen pahalı geçen 8 litre motul eco 8100 yağ kendim aldım 1040tl 190 tl ye mann hava filtresi Bosch yağ filtresi 50 tl ye conta tıpası aldım işçilik bana ait hepsi toplamda nerdeyse 1400 tl ye geldi servise ustaya götürsem 500 tl de ona versem işçilik 2 bin tl ye gelirdi ..
Motorla araba aynı mantık değil ..
-
logaritma adlı üyeden alıntı
Garanti belgesine her servise girdiğinde servis kaşesi basılır onu dışardaki usta nasıl hallediyor en önemlisi şu anda pek çok markada merkezi yazılım sistemleri var yani İstanbul’da resmî serviste motor bakıma girse bir sonraki bakıma Antalya dalki servisde dahi girse orda ekranda motorun bütün bakım geçmişi yapılanlar çıkıyor .. tabi her markada olmaya bilir aöa ktm gibi bir markada yüksek ihtimal vardır ..
Özel servisler belgeli ve belgesiz özel servisler olmak üzere ikiye ayrılır. Belgesiz servisler bakım konusunda herhangi bir yetkinliği olmayan servisler olup burada yaptıracağınız işlemler aracınızın garantisini bozacaktır. Belgeli özel servisler ise TSE tarafından değerlendirilerek yetkilendirilmiş servislerdir. Eğer özel servisin TSE 12047 ve/veya TSE 13168 belgeleri mevcutsa orijinal veya eşdeğer denklikte parça kullanıyorsa ve üreticinin belirlemiş olduğu standartlara göre işlem yapıyorsa garantiniz korunacaktır.
İşlem yapılan özel serviste aşağıda belirtilen koşullar sağlanıyorsa GARANTİ korunmaktadır.
Özel servisin TS 12047 ve/veya TS 13168 belgesi mevcutsa
Yapılan işlemlerde kullanılan yedek parçalar, Garanti ve Blok muafiyeti yönetmeliklerinde belirtilen Orijinal ve Eşdeğer tanımlara uygunsa
Faturada değiştirilen yedek parça ve işçiliklerin detayları yer alıyorsa
Üreticinin belirlemiş olduğu periyotlarda işlem yapılıyorsa
-
Avrupa ve japonlar arasında gözlemlediğim kadarıyla en uygun yetkili servis şu an yine Honda.
Az önce motosikletimin bakımını yaptırdım. Honda cb250r için yağ filtresi, yağ contası, tapa pulu, motul 5100 10w-40, zincir temizliği bakımı yağlama ve ürün kullanımı + işçilik 750 lira ödedim.
250ccye kadar işçilik ücreti 250cc dahil olmak üzere 188 lira. 250cc- 750cc 248 lira olarak gördüm diye hatırlıyorum.
Zincir temizliği+ yağlama için 60 tl alıyorlar.
-
DickName adlı üyeden alıntı
ben hep 50 liralık mazotla temizliyom c1 lüks kaçıyo
-
AleniDesais adlı üyeden alıntı
garanti sıkıntısı olmasa kendim yapmak daha mantıklı geliyor.
Garantiyi kafana takma ktm Türkiye distribütörü zaten garantideki motora sahip çıkmıyor. Motor patlatan rc390 konusu vardı forumda, en son mahkeme mahkeme geziyordu.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:21 ----------
ChuckBerry adlı üyeden alıntı
Avrupa ve japonlar arasında gözlemlediğim kadarıyla en uygun yetkili servis şu an yine Honda.
Az önce motosikletimin bakımını yaptırdım. Honda cb250r için yağ filtresi, yağ contası, tapa pulu, motul 5100 10w-40, zincir temizliği bakımı yağlama ve ürün kullanımı + işçilik 750 lira ödedim.
250ccye kadar işçilik ücreti 250cc dahil olmak üzere 188 lira. 250cc- 750cc 248 lira olarak gördüm diye hatırlıyorum.
Zincir temizliği+ yağlama için 60 tl alıyorlar.
Cb 650f zincir dişli seti değişiminde (seti ben dışarıdan aldım) 300 lira işçilik aldılar ki yağ değişiminden çok daha meşakatli. Honda servisi diğer markalara göre daha uygun bence de.
-
Nesi pahalı geldi? Motorun kendisi 165bin TL farkındasınız değil mi?
-
killingroad adlı üyeden alıntı
Nesi pahalı geldi? Motorun kendisi 165bin TL farkındasınız değil mi?
Valla işin o kısmına benimde kafam hiç ermiyor bu arkadaş için demiyorum ama 200-300 bin tl lik motora binip gerçekten bin liralık iki bin liralık bakıma pahalı diyen insanlar çok görüyorum..
-
Bazen ben de pahalı diyorum da daha çok fiyatlara alışamamaktan, en son 750₺'ye yaptırdığım işe şimdi 1750₺ istenirse öyle bir refleks oluşabiliyor :D
Ama doğrudur, bir çorba bir adana dürüm bir ayran en az 80₺ olduğu ortamda senede 1-2 kere 1600₺ çok da pahalı değil. 300₺ hele hiç üzerinde durulacak bir tutar değil...
-
arkadaş bu avrupa malı motosikletler iyi güzelde her şeyi öyro ile o yüzden adam 1 saat işçiliğe 30 öyro diyor 600 papel elbet bize pahalı geliyor çünkü biz 30 öyro ya 2.5 gün çalışıyoruz
sakarya ktm servisi ustası benim 22 yıllık ustam/abim afrika yı satıp 1190 alayımmı dedim motor çok temiz km çok az seni üzer dedi aylık gelirim az buz değil afrika senin her işini görür dedi maaşlı çalışan işi değil bu ktm cc ayırdetmeden dedi benzin vs mühim değil işletim maliyeti yüksek f/p oranı çok düşük zengin işi dedi bende tavsiyelerini dinledim sonuçta kendisi enduro motosiklet ustası ktm servisinde çalışıyor daha önce de yamaha da 7 yıl çalıştı elinden geçmeyen sipesial motosiklet yok
-
logaritma adlı üyeden alıntı
Valla işin o kısmına benimde kafam hiç ermiyor bu arkadaş için demiyorum ama 200-300 bin tl lik motora binip gerçekten bin liralık iki bin liralık bakıma pahalı diyen insanlar çok görüyorum..
Cyan adlı üyeden alıntı
Bazen ben de pahalı diyorum da daha çok fiyatlara alışamamaktan, en son 750₺'ye yaptırdığım işe şimdi 1750₺ istenirse öyle bir refleks oluşabiliyor :D
Ama doğrudur, bir çorba bir adana dürüm bir ayran en az 80₺ olduğu ortamda senede 1-2 kere 1600₺ çok da pahalı değil. 300₺ hele hiç üzerinde durulacak bir tutar değil...
killingroad adlı üyeden alıntı
Nesi pahalı geldi? Motorun kendisi 165bin TL farkındasınız değil mi?
arkadaşlar size katılıyorum hatta tam olarak cyanın ilk cümlelerindeki durumu yaşıyorum doğal olarak. malum piyasada en son düzenli olarak motosiklete 2019da bindiğim için şuanda her şeyde olduğu gibi uçmuş fiyatlar ve ben piyasaya uzak kaldığım için biraz beklenmedik sertlikte geldi hahah. ben randevumu aldım gidip bakıma sokacağım.
-
Abi bi işin önüne motosiklet geliyorsa hep pahalıdır.
Daha önce de örneğini verdim, herhangi bir yelek (yeşil-turuncu-sarı) 30-40 TL iken, aynı yeleği motosiklet yeleği diye almaya kalkınca en az 300-400 oluyor.
Ben geçen hafta aracımın periyodik bakımına 800 TL verdim. Yağ (castrol), hava filtresi, yağ filtresi, hatta mazot filtresi dahil.
-
AleniDesais adlı üyeden alıntı
arkadaşlar size katılıyorum hatta tam olarak cyanın ilk cümlelerindeki durumu yaşıyorum doğal olarak. malum piyasada en son düzenli olarak motosiklete 2019da bindiğim için şuanda her şeyde olduğu gibi uçmuş fiyatlar ve ben piyasaya uzak kaldığım için biraz beklenmedik sertlikte geldi hahah. ben randevumu aldım gidip bakıma sokacağım.
Hayırlı olsun.
Evet uzak kalınca artışlar daha da çok garip geliyor insana. O yüzden arayı fazla açmadan sürekli para harcıyoruz ki sinirimiz bozulmasın :D
-
-
Metehan07-70 adlı üyeden alıntı
Abi bi işin önüne motosiklet geliyorsa hep pahalıdır.
Daha önce de örneğini verdim, herhangi bir yelek (yeşil-turuncu-sarı) 30-40 TL iken, aynı yeleği motosiklet yeleği diye almaya kalkınca en az 300-400 oluyor.
Ben geçen hafta aracımın periyodik bakımına 800 TL verdim. Yağ (castrol), hava filtresi, yağ filtresi, hatta mazot filtresi dahil.
Bunun bir üst versiyonu marin ürünler. Birseyin basina marin ilave olunca fiyatlar x10 oluyor.
-
Cenk Ayvaz adlı üyeden alıntı
Bunun bir üst versiyonu marin ürünler. Birseyin basina marin ilave olunca fiyatlar x10 oluyor.
Çok hakim değilim, lakin özellikle pandemi döneminde ''acaba'' deyip şöyle 4,5-5 mt bi fiber tekne bakayım dedim, sadece motor fiyatı geri kalan her şeyden pahalı. Bir de bu halatlar konusunda deneyim sahibi olduk, marin deyince darklı, dağcı deyince farklı, öküze bağlayacağım deyince farklı fiyat.
-
Cenk Ayvaz adlı üyeden alıntı
Bunun bir üst versiyonu marin ürünler. Birseyin basina marin ilave olunca fiyatlar x10 oluyor.
Bir tanıdığım teknesine akü alacağı zaman marin malzeme satıcılarından almak yerine kamyonlara malzeme satan yerlerden alıyorum marine olunca fiyat 10a katlanıyor diyordu. "Deniz fakiri sevmez" diye bir söz bile var.
-
Bu sabah Nevşehir Bajaj serviste RS200 rodaj bakımını yaptırdım 2 lt motul 5100 + balata spreyi + işçilik dahil toplam 650₺ aldılar Adana’dan Ankara’ya gidiyordum rodaj bakımı Nevşehir’e denk geldiği için aradım randevusuz çalışmadıklarını ama yoldan geldiğim ve devam etmem gerektiği için yardımcı olacaklarını söylediler ilgi alaka iletişim işçilik de iyiydi
https://www.hizliresim.com/fjflbbf
Bu da yolda denk geldiğim arkadaşlarla bir anı
https://www.hizliresim.com/k0cvvh8
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler