Arkadaşımda var sakin kullanmasına rağmen ortalaması 5.4 gösteriyor
4.4 zaten fabrika verisi minimum değer.Bunun altı verilen değerlerin gerçeği yansıtmadığını düşünüyorum.
Arkadaşımda var sakin kullanmasına rağmen ortalaması 5.4 gösteriyor
4.4 zaten fabrika verisi minimum değer.Bunun altı verilen değerlerin gerçeği yansıtmadığını düşünüyorum.
Arkadaslar Triumph Trident 660 kullaniyorum , hornet 750 ye gecsemmi , ikisini de kullanip yorum yapacak olan var mi?
Merak edenlere: Rodajdan sonraki ilk bakıma 12.000 km'de girdik.
Yağ, yağ filtresi, periyodik bakım işçiliği toplam 2071 TL ödedim. Sonraki bakım 24.000 km'de.
Yaaa bu arada "Motosiklet Modelleri" sayfasına hala "Honda CB750 Hornet Kullanıcıları" başlığı açılmamasını kınıyorum!
şakaya gerek yok deldim deldim güzel örnek ama almak için kaç yere telefon açıp kimler kimlerle görüştüğümü bi bilseniz ağlarsınız acırsınınz gerçi duke 790ı almak için x2 bir tur daha aradım tüm bayileri o beni daha bir öldürdü.eğer aradığımda ktm konya bayinin mükemmel teklifini kabul etseydim şu an duke 790 sahibiydim.ama işte o zamanda istediğim zaman mt09a geçemicektim ama şimdi geçebilirim bu arada 120km oldu motor baya baya memnunum ufaktan bir yatırmalı kaldırmalı virajda yaptım mt9dan sonraki ihtiyaçlarımı karşılıcak gibi gözüküyor.daha aliexpersten kafa spoileri ön cam yan koruma mono kapak diye modifiye işinede girdim belki yan spoiler işinede girebilirim aşaha yukarı buna benzeticem takılanlar aynı puig değil tabiki
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:51 ----------
acemisiyim ama bu konu bir kaç yerde karşıma çıktı bayilerde alırken 6 ay 5000km şeklinde yarı yarıya belirtmişler ilk başka ama normale dönmüş heralde.şu an banada söyledikleri 10bin km bakım süresi 6 ay diye bir şey yok.uydurma olduğu çok belli zaten.
Hornet hakkında atıp tutarken "yuvarlak" yazmaya bakın...kıvırması kolay oluyor
Hornet iyi güzel de sonuçta tam bir naked motor. onu tur motoruna çevirecek aksesuarlar takmak yakışmayacak bir tarzı var, çanta bile güzel durmaz, çanta takayım, uzun geziler yapayım dendiğinde alın bakın yapılmışı var deyip transalp almak daha iyi gibi.
Ramazan davulu gibi mübarek
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:31 ----------
E tabii ki...
Hornet zaten tur veya uzun yolculuklar için tasarlanmış veya böyle bir iddiası olan model değil ki. Tam bir şehir içi, bıçkın delikanlı tarzı var. Sanki bana göre tasarlamışlar Bence de bu motora çanta, topcase, arka demir, koruma demiri, vb. aksesuarlar hiç ama hiç yakışmıyor. Ön cam bile orijinal hariç eğreti duruyor. Büyük tur camı falan tam ihanet motora.
Benim orijinal hariç yakıştırdığım yegane aksesuar, şu "alt sakal" mı ne dedikleri, egzoz borusunu koruyan zımbırtı. Gerçi onun da canlısını görmediğim için emin değilim. Aliexpress'te var. Elim gidip gidip geliyor. Bir tane egzoz koruma takozu aldım Aliexpress'ten, onu da çok beğenmedim. Biraz uzun duruyor elle tutunca. Belki de hiç takmadan satacağım.
spor ön cam bu resimdeki yani şimdi onun siparişini vericem.kafa altı spoileri aldım ptt kargoda alt sakal muhtemelen almam güzel olmuş ama ne bilim çokta elzem değil bence.grenajlı motor sevenler için yapılan bir işlem aslında daha bir grenaj varmış gibi duruyor motor.gidon aynası çok yakşıyor bu motora alırmıyım onuda bilmiyorum daha önce hiç öyle ayna kullanmadım.monokapak çok güzel ama hondanın orjinal ürünü olucak.ona benzerini bulamadım saçma salak bir fiyatı yoksa alabilirim ama çokta lazım değil yine.takozlar bugün geldi çok kaliteli ama ben takamicam hortum üstünde duruyor vidaların servise götürücem hallettirmeye çalışıcam yamahada yaptırıyordum parada almıyorlardı bakalım honda yapacakmı tur için yapılacak max işlemde böyle olur yakışanı bu uzun cam ile işlevsel olur
6 ay bence de saçma, kitapçıkta öyle bişi yazmıyor, ancak bunlar garanti şartlarında bi yerlere ufak yazılarla vs sıkıştırmış olabilirler, artık yazılı bi belge vs vermiyorlar. emin olmak için sordum. her bayi kafasına göre de iş yapabiliyor.
ola ki garantiden çıkmış bu vs derlerse hakkımızı nasıl arıcaz?
Pratik te değil. CB900F Hornet'e takmıştım. Gidona bağlı büyük ön cam yüksek hızda dönüşe müdahele ediyor. Ciddi sıkıntılı, hatta tehlikeli bir durum. Ön camın gidonla dönmemesi lazım. Bazı Cruiser'lar bunu kotarıyorlar çünkü rake açıları çok yüksek, bu yüzden de aşırı stabiller. Ama günümüz agresif nakedları öğle değil.
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:48 ----------
750 Hornet'in sesi uzaktan hoş gelir
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:50 ----------
Bu arada fotoğrafını gördükçe "geldi yine tipini..." karikatürü aklıma geliyor yahu. Yıl 2024. Ta 2002'de üretilen CB900F Hornet bile bugün kat kat daha güzel görünüyor yahu...
ilginç bir bilgi: Honda'nın estetik açıdan güzel iki naked'ı: CB900F Hornet ve devamı CB1000R'ın dizayn ve üretim yeri İtalyaymış.
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)