Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
4. sayfa BirinciBirinci ... 23456 ... SonuncuSonuncu

Honda Hornet 750

    REKLAM ALANI
  1. #61

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 DL650A
    Alıntı F54 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    15 gün sonra bayilerde olacakmış motosikletler lansman fiyatıyla olanlar hepsi satılmış
    @Je(Hırb)o; sana bir sebep daha: Triumph için ort. 6 ay bekliyorsun. (Hoş Honda için de beklenebilir ama Honda'nın *yeni* modeli tanıtmasıyla bayiye sokması arasında bile 6 geçmemiş; modelin lansmanından 4 ay sonda bayide...)

    Son mühim sebep: Korlas. Ben bunlara gittim fiyat sordum, fiyatı dövize çevirdim kafamda, 6 ay sonra da aynı döviz fiyat ile alacağımı planladım, bir ay geçmeden tam kaparo yatırmaya gideceğim zamanda *kur ve İngiltere fiyatı yerinde saymasına rağmen* (her ikisi de halen de aynı sayılır şu anda...) *döviz bazda %10 fiyat artırdılar*. Yok öyle yağma, bu şekil paramı değil anca ... alırlar.
    espresso ve F54 bunu beğendiler.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #62
    Thracian - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Haziran 2012
    Şehir
    Lüleburgaz-Bursa
    Alıntı F54 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    15 gün sonra bayilerde olacakmış motosikletler lansman fiyatıyla olanlar hepsi satılmış
    Satılmasa şaşardım zaten.Yakında o lansman fiyatı ile satılan aletleri malum sitede 350.000 TL ye ilanlarını görürüz.

    Yok mu bu şerefsizlerin yaptığı karaborsayı,stokçuluğu Honda Japonya genel merkezine kanıtları ile yazacak bir baba yiyiğit?İyicene olayın b.kunu çıkardılar.Motosiklet,araba artık alıp binilip kullanılacak alet olmaktan çıktı,dolar euro hisse senedi gibi alıp satılıp kar edilecek yatırım aracı haline geldi.
    Özgürlüğün en büyük düşmanı halinden memnun kölelerdir.

  3. #63
    F54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    crf 1000L + dio
    Alıntı Thracian adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Satılmasa şaşardım zaten.Yakında o lansman fiyatı ile satılan aletleri malum sitede 350.000 TL ye ilanlarını görürüz.

    Yok mu bu şerefsizlerin yaptığı karaborsayı,stokçuluğu Honda Japonya genel merkezine kanıtları ile yazacak bir baba yiyiğit?İyicene olayın b.kunu çıkardılar.Motosiklet,araba artık alıp binilip kullanılacak alet olmaktan çıktı,dolar euro hisse senedi gibi alıp satılıp kar edilecek yatırım aracı haline geldi.
    her zaman dediğim gibi mal az geliyor talep e yetişmiyor hiise senedi gibi diyorsun ha işte olay o yılbaşından bu güne kadar sakarya da bayii ye bir tane forza gelmiş yani 10 tane gelse eminim bu sorun çözülecek çünkü fırsatçıların stok yapamayacağı kadar mal olacak piyasa da ve 3 5 çakal da bu sermaye yok ama mal gelmiyor dedi honda
    piyasa da çok talep gören modellere de aksesuar koyup bayiler de yoluna bakıyor

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 13:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:51 ----------

    Alıntı Cyan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    @Je(Hırb)o; sana bir sebep daha: Triumph için ort. 6 ay bekliyorsun. (Hoş Honda için de beklenebilir ama Honda'nın *yeni* modeli tanıtmasıyla bayiye sokması arasında bile 6 geçmemiş; modelin lansmanından 4 ay sonda bayide...)

    Son mühim sebep: Korlas. Ben bunlara gittim fiyat sordum, fiyatı dövize çevirdim kafamda, 6 ay sonra da aynı döviz fiyat ile alacağımı planladım, bir ay geçmeden tam kaparo yatırmaya gideceğim zamanda *kur ve İngiltere fiyatı yerinde saymasına rağmen* (her ikisi de halen de aynı sayılır şu anda...) *döviz bazda %10 fiyat artırdılar*. Yok öyle yağma, bu şekil paramı değil anca ... alırlar.
    lansman fiyatı ile gelen adet e bakmak lazım yani diyor ki 80 bayi var 80 motosiklet gelmiş ee her bayii den 2 tane motosiklet almaya 1 adam değil de 2 adam gelince ne oluyor 1 i alamıyor böyle böyle liste kabarıyor pcx için 9 ay sıra var forza için de durum aynı

  4. #64
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    07 Mart 2023
    Alıntı Cyan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    @Je(Hırb)o; sana bir sebep daha: Triumph için ort. 6 ay bekliyorsun. (Hoş Honda için de beklenebilir ama Honda'nın *yeni* modeli tanıtmasıyla bayiye sokması arasında bile 6 geçmemiş; modelin lansmanından 4 ay sonda bayide...)

    Son mühim sebep: Korlas. Ben bunlara gittim fiyat sordum, fiyatı dövize çevirdim kafamda, 6 ay sonra da aynı döviz fiyat ile alacağımı planladım, bir ay geçmeden tam kaparo yatırmaya gideceğim zamanda *kur ve İngiltere fiyatı yerinde saymasına rağmen* (her ikisi de halen de aynı sayılır şu anda...) *döviz bazda %10 fiyat artırdılar*. Yok öyle yağma, bu şekil paramı değil anca ... alırlar.
    İlk olarak Hırbonen değilim ben. Kendi kafan da inandığın şeylere karışamam elbette ama benim geçmişim Hırbonen kraloyun da kırmızı motosikletci oynarkenden daha eskiye dayanır. Aynı zaman da öve öve, bitirilemeyen Japon markaları kim ne derse desin, benim gözümde son dört yıldır hiç bir yenilikçiliğe yer vermedi. Bu gün bu ülkede bu kadar MT07 satılması, R25 sevilmesi vs... bunun nedeni bizde ki gelişememiz motosiklet kültürü. Buna ek olarak da, Türkiye de ne yazık ki tutku yoğunluğu yüksek. Takım tutarken de parti tutarken de, hatta komik ama marka tutarken de bu böyle. Honda sağlam. Evet, ne güzel. Aranızdan kaç kişi aldığı bir Honda motosiklet ile 100.000 KM üstün de yol yaptı? Çoğunuz yılda 10.000 KM yapıyor, 30.000 KM den önce motosiklet değiştiriyorsunuz. Bu gün Japon hariç 2. el piyasasının olmama nedeni, diğer modellerin kötü olması değil, zihniyetin kötü olmasından kaynaklı. GS alıp gözlemeciye giden, rubicon alıp cadde de süren bir milletiz biz. Korlas 6. ayın sonun da %10 fiyat arttırdı ise çok sevilen Japon markaları olmayan modellerine dahi %30 koyarak satmıyor mu? Zihniniz ayrı, adalet algınız ayrı körelmiş. Kusura bakmayın.
    Alpbatur, Mr.wind, Atincozkan ve 2 diğerleri bunu beğendiler..

  5. #65

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 DL650A
    Alıntı Jeo adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İlk olarak Hırbonen değilim ben. Kendi kafan da inandığın şeylere karışamam elbette ama benim geçmişim Hırbonen kraloyun da kırmızı motosikletci oynarkenden daha eskiye dayanır. Aynı zaman da öve öve, bitirilemeyen Japon markaları kim ne derse desin, benim gözümde son dört yıldır hiç bir yenilikçiliğe yer vermedi. Bu gün bu ülkede bu kadar MT07 satılması, R25 sevilmesi vs... bunun nedeni bizde ki gelişememiz motosiklet kültürü. Buna ek olarak da, Türkiye de ne yazık ki tutku yoğunluğu yüksek. Takım tutarken de parti tutarken de, hatta komik ama marka tutarken de bu böyle. Honda sağlam. Evet, ne güzel. Aranızdan kaç kişi aldığı bir Honda motosiklet ile 100.000 KM üstün de yol yaptı? Çoğunuz yılda 10.000 KM yapıyor, 30.000 KM den önce motosiklet değiştiriyorsunuz. Bu gün Japon hariç 2. el piyasasının olmama nedeni, diğer modellerin kötü olması değil, zihniyetin kötü olmasından kaynaklı. GS alıp gözlemeciye giden, rubicon alıp cadde de süren bir milletiz biz. Korlas 6. ayın sonun da %10 fiyat arttırdı ise çok sevilen Japon markaları olmayan modellerine dahi %30 koyarak satmıyor mu? Zihniniz ayrı, adalet algınız ayrı körelmiş. Kusura bakmayın.
    Bu sene iyiler Japonlar, Suzuki'de ve Honda'da yeni modeller var.

    Japonların tutulmasının sebebi f/p oranının çok yüksek olması bu arada. Fakiriz maalesef

    Yok efendim 100.000km yol yaptık mı yapmadık mı? Senede 10.000'den fazla yol yapıyor muyuz yapmıyor muyuz? vb. sübliminal olarak yorum yapma ehliyetimizi ve motosiklet kültürümüzü sorgular bir tavır takınmanız yerine neden yeni Honda Hornet değil de Triumph Trident tercih etmemiz gerektiğimiz konusunda feyiz alacağımız bir yorumunu beklerdim. (Ama iki birden küçüktür yazdıktan sonra bunu ispatlayacak bir sav ortaya koymak da zor tabi anlıyorum...)

    Hatırlatayım: http://www.motosiklet.net/forum/moto...ml#post4722226
    espresso bunu beğendi.

  6. #66
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    07 Mart 2023
    Alıntı Cyan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu sene iyiler Japonlar, Suzuki'de ve Honda'da yeni modeller var.

    Japonların tutulmasının sebebi f/p oranının çok yüksek olması bu arada. Fakiriz maalesef

    Yok efendim 100.000km yol yaptık mı yapmadık mı? Senede 10.000'den fazla yol yapıyor muyuz yapmıyor muyuz? vb. sübliminal olarak yorum yapma ehliyetimizi ve motosiklet kültürümüzü sorgular bir tavır takınmanız yerine neden yeni Honda Hornet değil de Triumph Trident tercih etmemiz gerektiğimiz konusunda feyiz alacağımız bir yorumunu beklerdim. (Ama iki birden küçüktür yazdıktan sonra bunu ispatlayacak bir sav ortaya koymak da zor tabi anlıyorum...)

    Hatırlatayım: http://www.motosiklet.net/forum/moto...ml#post4722226
    İdi efendi idi... Japon modellerin fiyat performans olayı zamanın da iyi idi. Artık fiyat performans olayı Japon da değil Hint modellerin de iyi. Japonlar ne zaman ki Avrupa modellerine yaklaştı hatta geçti, o gün benim için Japon furyası bitmiştir. Ha sanılmasın ki Japon düşmanı veya Avrupa severim. Ben sadece bir mala para veriyorken, ilk başta alacağım zevke daha sonra da bana bu para karşılığı sunacağı ürüne bakarım. Yamaha bir blok yaptı. Koymadığı motosiklet kalmadı. Honda desen yapma da yapmıyor uzun zamandır. Yaparsa da bize gelmiyor ki orası apayrı bir konu.

    Japon alıp 100.000 KM yapan yok derken, bunu ne aşağılamak nede kendimi üstün görmemden değil tamamen gerçek olduğu için yazdım. Alınmaca darılmaca yok. Bizde her zaman bakış açısı, daha alırken ne kadar binerim zevk alırım değil, satarken acaba satılacak mı olmuştur. Satmayı almadan planlayan adama ben motosiklet tutkusu var diyemem. Ticari olarak kuryecilik yapıyor da o zaman bazı durumlar hoş görülür. Ama satacağım diye motosiklet alınmaz, alınmamalı. Alan da benim gözümde motosiklet sürücüsü değil, tüccar. Motosiklet zevk işi, zevk ile sürülen bir araç, ihtiyaç için alanlar otomobil sürücüleri onlar da trafik sorunsalını ele alarak aramıza katılıyor. Bilmem kaç yıldır motosiklet kullanan adam bu sözde dert olan şeyleri dert eder mi? Bence etmez. Ediyorsa o da bana göre sürücü değil. Tutkulu değil, benden bizden değil. Tabi ki herkes benle aynı düşünceye sahip değil, bunu biliyorum. Özellikle bu forum da karşıt görüş olmaması mümkün değil ama benim kişisel dünyam da durum bundan ibaret.

    Triump için doğru konu bölümüne açılış yaptım. Olur da onaylanırsa, gerekli yazıları tecrübelerimi aktaracağım. Aynı şeyi Kanuni için de yaptım daha açılmadı konular. Ama işin komik tarafı şu; Uzun yazarsam forumun %10' u belki okuyacak. Uzun yazı okuyan insanların isimlerini de verebilirim ama gereksiz. Diğer kişiler okumuyor. Zaten bir algı var, hem benim için hem Avrupa modellerine, okuyanda ciddiye almaz. Ben buna rağmen zaman zaman, yazıyorum. Belki şu güne kadar 2005' den günümüze, bir sürü üyelik yüzlerce konu açılışı sonrası şunu anladım; Forumun bir Avrupa veya Asia forumuna dönüşmesi için gerekli eğitime kültüre sahip değiliz. Motosiklet kültürümüz eksik, bilgi birikimi yok. Gelen nesiller hep öncekine oranla daha vasıfsız oluyor, oluşturuluyor. Yani yazmak istediğim çok şey varda neyse. Bu forum bana ne kattı? Üç beş insan var, bunların bir çoğu artık foruma girmiyor bile, onlarla tanıştım onlarla sürdüm, yeri geldi kamp yaptık, yemek yaptık, beraber yedik içtik güldük eğlendik. İşte güzel kısmı bu. Bunun dışında Ahmet şunu yazmış, Hasan şunu demiş ben artık işin bu kısmını geçtim. Forumdan bir bilgi de alacağımı sanmam. Açıp bir bakarsanız son açılan konular dan geriye doğru 2015 örneğin. Nasıl ki son 4 yıldır Japonlar bir gelişimde bulunmuyor diyorum, aynı şey benim açımdan forum için de geçerli. Eskiden konu açan insanlar vardı, gerçek konular. Gezi yapan, paylaşan insanlar vardı. MT olarak yemek olurdu buluşma olurdu. Forumun kendi için gruplanmış beraber süren kişileri olurdu. Şimdi üç beş whatsapp grubu var, nadiren dönen konular, başka da bir şey yok. Sırf şu cümleler yüzünden daha orta yaşlı olmamama rağmen kendimi yaşlı hisseder oldum. Eskiler eskiden güzeldi. O güzel insanlar da demir atlarına binip ayrıldılar diyeceğim anlayan anlayacak işte. Ne goygoy kaldı. Ne bilgi var. Ne hoş görü veya anlayış. Kask kamerası takan haklı ve yayıncı. Parmakları olan da bilgi sahibi işte. Söyleyeceklerim bu kadar, en azından ufaktan da olsa içimi döktüm. Yaşasın %1 gerisi bizden değildir.
    tommygun, Cyan, espresso ve 4 diğerleri bunu beğendiler..

  7. #67
    ShipShaq - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2020
    Motosikleti
    Triumph Street Triple R(idi)-Aprilia Tuono V4 1100
    Bir önceki motorum CBR500R dı. İstanbul içinde yanlış hatırlamıyorsam 3 farklı servise de gittim. Kesinlikle marka fanatiği değilim. Ama Triumph ı aldıktan sonra gittiğim 2 farklı servisteki ilgi, alaka, ücretsiz hizmet desteği ve indirimleri bu Honda servislerinde göremedim. Senelerdir itin g.tune sokulan Korlas'tan memnun kalacağım aklımın ucundan geçmezdi.
    Ufak bir piyasa araştırmasiyla muadili bir Japon motosikletinin servis bakımı ile nerdeyse aynı ücreti verdiğimi öğrendim. Şu an 15.000 km'yi devirdik motosikletim ile, daha bir kere böyle şüpheye düşürücek bir arıza durumuyla karşılaşmadım. Yedek parça tedariği maks. 1 ay. Yamaha'ya geçiyorsun R25 iki parça grenaj için 2 aydır bekletiliyor arkadaş.

    Belki bundan 6-7 sene evvel farklıydı durumlar. Artık devir değişti. 60-70k ekstradan verip Japon motosikleti almak için bir tarafini yırtan insanlar benim gözümde bunu çoktan hak etmiştir.

    F/P olarak benim bilgim dahilinde en ucuz motor şu an benim kullandığımdır. Dünyanın hiçbir yerinde bu kadar donanımlı aleti bu kadar ucuza bulamazsınız. Diğer Triumph modellerini kıyasa dahil etmiyorum. Belki Street & Speed Twin'ler ,Trident sayılabilir.

    Sonuç olarak bana 250k verseler ve Honda'da direkt lansman fiyatından bana verse Hornet'i yine gidip 1 yaşında düşük km'de ST-R alırdım.

  8. #68
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    29 Haziran 2020
    Şehir
    zonguldak
    Motosikleti
    duke 390
    Street triple 3 yil yilin motosikleti secildi.
    Cok rafine bir motor.diger triumph modelleride oyle ancak turkiyede heesey kulaktan dolma oldugu icin kimse ducati triumph yada ktm ye yonelmiyor.
    2 ay once 150bin ikinci el street triple vrdi sahibindende.r25 ler daha pahali.
    Keza 150-200 bine ducati monster,hypermotard bulmak mumkun

  9. #69
    F54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    crf 1000L + dio
    bu gün bayi de yakından gördüm hiç tarzım değil alıcı gözüyle de bakmadım bekleyen arkadaşlar bayilere gidip görebilirler
    transalp 750 için kapora verelim dedik ne zaman geleceği belli değil diye almadılar

  10. #70
    XGAMER - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Haziran 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kymco Xciting VS 400

  11. #71
    Green Arrow - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Nisan 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Moto Guzzi v7 850 Special + Kymco People S 200
    Selam. Dün Esengülde test sürüşüne katıldım. Yağmurlu havada olmasına rağmen ve Dunlop lastikli olana denk gelmeme rağmen belirli bir fikir edinebildim. Honda usülü bir Ducati Monster olmuş yeni nesil. Performans, frenler, ağırlık oldukça yerinde. Çok oturaklı ve dengeli bir motor diyemem lakin. Oldukça hafif ve kıvrak. Ekranı oldukça güzel, fazlasıyla bilgi ve seçenek mevcut.

    Sesi çok güzel, titreşim yok denecek kadar az. Performans beklentimin çok çok üstünde çıktı. 2-3 yıldır büyük cc motorum yoktu ancak son 2-3 aydır görüştüğüm motorların gelmemesi, süre verilmemesi, bayilerin el altında fazla para istemesi düşük fatura teklif etmesi gibi iğrenç sebeplerden ötürü ve 2.eldeki görüştüğüm motor sahiplerinin saçma fiyatları sebebiyle dün test sonrasında Hornet'ı satın aldım. Kapora verdik, imzalar atıldı, 1 haftaya teslim ederiz dediler.
    Cyan, Guven, espresso ve 2 diğerleri bunu beğendiler..

  12. #72

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 DL650A
    Alıntı Green Arrow adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selam. Dün Esengülde test sürüşüne katıldım. Yağmurlu havada olmasına rağmen ve Dunlop lastikli olana denk gelmeme rağmen belirli bir fikir edinebildim. Honda usülü bir Ducati Monster olmuş yeni nesil. Performans, frenler, ağırlık oldukça yerinde. Çok oturaklı ve dengeli bir motor diyemem lakin. Oldukça hafif ve kıvrak. Ekranı oldukça güzel, fazlasıyla bilgi ve seçenek mevcut.

    Sesi çok güzel, titreşim yok denecek kadar az. Performans beklentimin çok çok üstünde çıktı. 2-3 yıldır büyük cc motorum yoktu ancak son 2-3 aydır görüştüğüm motorların gelmemesi, süre verilmemesi, bayilerin el altında fazla para istemesi düşük fatura teklif etmesi gibi iğrenç sebeplerden ötürü ve 2.eldeki görüştüğüm motor sahiplerinin saçma fiyatları sebebiyle dün test sonrasında Hornet'ı satın aldım. Kapora verdik, imzalar atıldı, 1 haftaya teslim ederiz dediler.
    Hayırlı olsun, iyi seçim.
    Green Arrow bunu beğendi.

  13. #73
    Guven - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Eylül 2005
    Şehir
    HATAY-ANTAKYA
    Motosikleti
    Crf 250 L
    Alıntı Green Arrow adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selam. Dün Esengülde test sürüşüne katıldım. Yağmurlu havada olmasına rağmen ve Dunlop lastikli olana denk gelmeme rağmen belirli bir fikir edinebildim. Honda usülü bir Ducati Monster olmuş yeni nesil. Performans, frenler, ağırlık oldukça yerinde. Çok oturaklı ve dengeli bir motor diyemem lakin. Oldukça hafif ve kıvrak. Ekranı oldukça güzel, fazlasıyla bilgi ve seçenek mevcut.

    Sesi çok güzel, titreşim yok denecek kadar az. Performans beklentimin çok çok üstünde çıktı. 2-3 yıldır büyük cc motorum yoktu ancak son 2-3 aydır görüştüğüm motorların gelmemesi, süre verilmemesi, bayilerin el altında fazla para istemesi düşük fatura teklif etmesi gibi iğrenç sebeplerden ötürü ve 2.eldeki görüştüğüm motor sahiplerinin saçma fiyatları sebebiyle dün test sonrasında Hornet'ı satın aldım. Kapora verdik, imzalar atıldı, 1 haftaya teslim ederiz dediler.
    Hayırlı uğurlu olsun.
    Keyifle, iyi günlerde kullanmanızı dilerim.
    Green Arrow bunu beğendi.
    EN YAKIN YOL,BİLDİĞİN YOLDUR.

  14. #74

    Üyelik
    21 Kasım 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    RS 660, Tuareg 660
    Alıntı Cyan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Son mühim sebep: Korlas. Ben bunlara gittim fiyat sordum, fiyatı dövize çevirdim kafamda, 6 ay sonra da aynı döviz fiyat ile alacağımı planladım, bir ay geçmeden tam kaparo yatırmaya gideceğim zamanda *kur ve İngiltere fiyatı yerinde saymasına rağmen* (her ikisi de halen de aynı sayılır şu anda...) *döviz bazda %10 fiyat artırdılar*. Yok öyle yağma, bu şekil paramı değil anca ... alırlar.
    Korlas savunacak halim yok tövbe bismillah =)
    Lakin orada şöyle bir ufak fark var, Triumph İngiltere düşük fiyattan veriyordu Türkiye'de.. Şöyle söyleyeyim, Street Triple RS 236bin TL falan idi uzunca süre, Tuono 660'dan baya ucuzdu, M50'si TTX'i falan o saçma sapan dolu haliyle. Bedavaya Triumph aldı insanlar, bir süre sonra bu "teşvik" bitti, o nedenle bir fiyatlarda durduk yere bir değişiklik oldu. Ona den gelmiş olabilirsin.
    ShipShaq bunu beğendi.

  15. #75

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 DL650A
    Alıntı killingroad adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Korlas savunacak halim yok tövbe bismillah =)
    Lakin orada şöyle bir ufak fark var, Triumph İngiltere düşük fiyattan veriyordu Türkiye'de.. Şöyle söyleyeyim, Street Triple RS 236bin TL falan idi uzunca süre, Tuono 660'dan baya ucuzdu, M50'si TTX'i falan o saçma sapan dolu haliyle. Bedavaya Triumph aldı insanlar, bir süre sonra bu "teşvik" bitti, o nedenle bir fiyatlarda durduk yere bir değişiklik oldu. Ona den gelmiş olabilirsin.
    Ben baktığımda UK son kullanıcı fiyatı GBP 8.400-8500 civarıydı (~= USD 10.300) ve Korlas burada USD 12.000 fiyata satıyordu; yaklaşık KDV oranı kadar fazlası yani. Sonra fiyatı USD 13.000 oldu. Durup duruken bu kadar markup artışını ben fazla buldum açıkçası. Şimdiki fiyat listesine bakınca USD 13.600 görünüyor, daha bile artmış. Yani o şekil sipariş geçsem kafamda hesaplayıp kendimi ikna ettiğimden yine fazlaya gelecekti. Sonuç: Korlas'a -1, Doğan Trend'e +1 olmuş oldu. (Şimdi bakıyorum da DL 650 ile karşılaştırınca Triger 660 olmadığı iyi olmuş gibi düşünüyorum; Tiger 660'ın kötü olması ile ilgisi yok, sadece benim ihtiyaçlarıma DL 650 daha uygunmuş...)
    -Black- bunu beğendi.

  16. #76

    Üyelik
    21 Kasım 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    RS 660, Tuareg 660
    DL650 çeşitli sizelarda olabilecek gömlekler nazarında daha üstün zaten Trident Sport'tan. Tam amacına yönelik bir kafa ise DL650 mükemmel bir motor.
    Tabi her t anındaki fiyata dikkatlice bakmak lazım, ama dediğim gibi Triumph'ın Türkiye'de ekstra ucuza satıldığı bir dönem vardı, ona denk gelmiş olabilirsin. Ben de yabancı facebook gruplarına €14bin'e RS aldım diyince "deli galiba" demişlerdi =)

  17. #77
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    29 Haziran 2020
    Şehir
    zonguldak
    Motosikleti
    duke 390
    280bin liraya yeni benelli satılıyor ihtiyacı olan varsa

    https://www.sahibinden.com/motosikle...diger-modeller

  18. #78
    hakan1969 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mart 2021
    Şehir
    Muğla
    Motosikleti
    Xpulse 200 4V
    Hayırlı olsun...

  19. #79
    ShipShaq - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2020
    Motosikleti
    Triumph Street Triple R(idi)-Aprilia Tuono V4 1100
    Alıntı killingroad adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Korlas savunacak halim yok tövbe bismillah =)
    Lakin orada şöyle bir ufak fark var, Triumph İngiltere düşük fiyattan veriyordu Türkiye'de.. Şöyle söyleyeyim, Street Triple RS 236bin TL falan idi uzunca süre, Tuono 660'dan baya ucuzdu, M50'si TTX'i falan o saçma sapan dolu haliyle. Bedavaya Triumph aldı insanlar, bir süre sonra bu "teşvik" bitti, o nedenle bir fiyatlarda durduk yere bir değişiklik oldu. Ona den gelmiş olabilirsin.
    Ben aldığım zaman direkt olarak o anki kurdan düşük bir kur*motorun dolar cinsinden değeriydi. Kur sabitleme kampanyasıyla hiç vergi ödemedim(ÖTV,KDV) gibi oldu.

  20. #80

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 DL650A
    Alıntı ShipShaq adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben aldığım zaman direkt olarak o anki kurdan düşük bir kur*motorun dolar cinsinden değeriydi. Kur sabitleme kampanyasıyla hiç vergi ödemedim(ÖTV,KDV) gibi oldu.
    Ellerindeki motoru alınca güzel oluyor demek ki? Tiger 660'ta maalesef ellerinde motor olmadığı ve 6 ay sonrasına sipariş alındığı için bir de fiyat konuşulduktan yaklaşık 20 gün sonra yurt dışı fiyat ve kurda da bir değişiklik olmadığı halde döviz bazlı fiyat USD 1.000 artınca çekiciliğini çok yitirdi motosiklet, bastım nakiti DL 650'yi aldım, kredi bile kullanmadım.

    Neyse artık, DL 650'den sonra Tiger 900 GT'ye geçersem o zaman tekrar bakılır. Sanırım 900 GT'lerden stokta birkaç tane her zaman oluyor. Çok çekici bir motosiklet, DL 650 üzerine güzel bir yükseltme olur. (CB550F'in üzerine biraz kalın geliyordu. Tiger 900'e gelmek için en az 4 sene ister benim durumumda...)
    ShipShaq ve espresso bunu beğendiler.


4. sayfa BirinciBirinci ... 23456 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)