Asya pazarına önemsiz diyen kim? Ama satılan motosiklet başına Avrupa 5-6 kat daha fazla kâr bıraksa 17'ye 1 eder. Yüzde 13-14 falan. Önemsiz değil yani.
Yahu bir de milletin çulsuzluktan araba alamayıp yerine cub-skuter ile idare ettiği bir pazarla, en çok satan modelin BMW R1250GS olduğu Almanya ve İtalya pazarını sadece sayıyla karşılaştırmak ne kadar mantıklı?
https://riders.drivemag.com/news/the...any-and-italy/
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:29 ----------
Bu konuda pozitif ve negatif örnek bulmak mümkün.
Mesela CB900F, SS bazlı motora sahip olmasına rağmen tarif ettiğiniz gibi çok güzel bir naked motosikletti.
Buna karşın Nissan 350Z ve 370Z ise spor araba görünümlü SUV'ler... 300 küsür beygir motor bile aracın koca kıçını kaldırmasına yetmiyor. Kocaman lüks SUV ile 2+2'lik spor araba için ortak platform kullanınca sonuç böyle hicran olabiliyor malesef.