Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
1. sayfa 12311 ... SonuncuSonuncu

Honda Hornet 750

    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    24 Mart 2019
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    MSX-125 & X-Pulse 200 & 790 Adv
    Honda'nin yeni paralel twin 750cc bloğunu kullanan hornet 750 duyuruldu. Yalnız forumda pek ilgi yok galiba bu motora. Doğrusu ben de şahsen, bu blogu kullanarak çıkacağı tahmin edilen transalp'i merak ediyorum. Ama onun da bir diğer cb500x vakası olması çok olası. Hatta hornet'in bile TRye getirileceği şüpheli. Sizin fikirleriniz nedir?

    https://www.honda.co.uk/motorcycles/...nd-price.html#


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    sharkspeedr2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ağustos 2018
    neden ilgi duyulsun ki,ekonomi bitmiş kimse bu motosikleti almaz
    yosunum83 bunu beğendi.

  3. #3
    -Black- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Kasım 2005
    Şehir
    Çanakkale
    Motosikleti
    Suzuki DL650 2014
    Alıntı KırmızıGrom adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Honda'nin yeni paralel twin 750cc bloğunu kullanan hornet 750 duyuruldu. Yalnız forumda pek ilgi yok galiba bu motora. Doğrusu ben de şahsen, bu blogu kullanarak çıkacağı tahmin edilen transalp'i merak ediyorum. Ama onun da bir diğer cb500x vakası olması çok olası. Hatta hornet'in bile TRye getirileceği şüpheli. Sizin fikirleriniz nedir?

    https://www.honda.co.uk/motorcycles/...nd-price.html#
    Hornet'a ihtimal vermem, ama Transalp'in durumu sadece burada değil, tüm dünyada da farklı olur.
    Sentis ad medullis!
    Dengeliyorum.com
    youtube.com/we2strom

  4. #4

    Üyelik
    07 Eylül 2009
    Şehir
    беларусь\Минск - Sivas
    Motosikleti
    Aprilia Caponord 1200 add & Benelli Tnt 249 S
    bir tane blok yap, tüm modellerde kullan. motorun ruhunu öldür. inan bu kopyala yapıştır işler kimsenin umrunda olmuyor. ilk vw grubu başladı bu işe şimdi ise herkes bu yolda. karakteri ve ruhu olan makina kalmayacak galiba.
    tommygun, espresso ve KROSNO bunu beğendiler.
    Helal Haram ver ALLAHIM,
    Menzilciler yer ALLAHIM...

  5. #5
    OnixsyS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ekim 2020
    Şehir
    Sakarya
    Motosikleti
    Honda Cbr 500R
    soyulmuş nc750 sadece çokta abartılıcak birşey değil
    honda o kadar reklam yaptı hornet geri geliyo hornet geliyo diye soyulmuş nc geldi

    2018 model cb500f den ne farkı var görüntü olarak aynı hiçbir yenilik yok tasarımda hatta dışardan az anlayan biri baktığında bu ikisi aynı motor der bari adı var hornet 4 silindir yapalım derler
    yosunum83 bunu beğendi.

  6. #6

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    Forumda ilgiden ziyade yüksek hacime talep nerdeyse kalmadı .. ekonomik nedenler sarf malzeme ve yedek parça fiyatlarının artışı yakıtın yüksek oluşu ikinci el mevzusu .. yüksek hacimde bile her motor ha deyince alıcı bulamıyor belli üç dört piyasa modeli dışında
    yosunum83 bunu beğendi.

  7. #7
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İzmir, Pornova
    Motosikleti
    Ülkedeki en yüksek km.li Kawasaki Er6F (2008)
    Eski Hornet 600 ile bu yeni Hornet 750 arasındaki tek benzerlik ön kafa tasarımlarının moktanlığı.

  8. #8

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 DL650A
    Kafaya poşet (pardon rüzgârlık) geçirilirse ben gayet beğendim. Motor tamamen yeni. Tasarım konusu öznel konu ancak bu motora ayarlanamayan ön süspansiyon koyan Honda ben senin kafana s.çayım emi?

    Bık bık ediyorum ama rekabetçi bir fiyata ben buna atlarım arkadaşlar... Honda Hondadır neticede, bir sempatimiz var.
    espresso ve Frodo01 bunu beğendiler.

  9. #9

    Üyelik
    09 Nisan 2022
    İyi bir fiyattan gelse MT-07 rakibi olabilir aslında. 89 bg 74nm gayet iyi değerler neyini beğenmediniz anlamadım gayet güzel sıradan basit bir motosiklet konsepti.
    Cyan ve -Black- bunu beğendiler.

  10. #10
    F54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    crf 1000L + dio
    Alıntı panic adak adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bir tane blok yap, tüm modellerde kullan. motorun ruhunu öldür. inan bu kopyala yapıştır işler kimsenin umrunda olmuyor. ilk vw grubu başladı bu işe şimdi ise herkes bu yolda. karakteri ve ruhu olan makina kalmayacak galiba.
    kopyala yapıştırın mucidi öldü
    Larry Tesler in kemikleri sızlıyor mezarında ters döndü hondaaaa
    hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır

  11. #11

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 DL650A
    Motor şunun kopyası bunun soyulmuşu falan diyenler bayağı yüzeysel bakıyor sanki? Şasi, motor ve elektronikler tamamen yeni ve farklı.

    Bununla birlikte yeni platform üzerine birtakım çeşitlemeler (adventure, ss/sport touring versiyonlar) mutlaka gelecektir.

  12. #12
    joshua - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2006
    Şehir
    Aydın
    Motosikleti
    Kawasaki KLX 250 (2016) KLR 650 (2006)
    En ciddi fark eski hornetler dört silindirli motora sahipti bu çift silindir, NC ile de epey güç farkı var blok olarak benzer olabilir ama silindir çapları ve strok boyları farklı, en büyük sorun çift silindir motor hornet ruhunu ne kadar yansıtır.

  13. #13

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 DL650A
    Alıntı joshua adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    En ciddi fark eski hornetler dört silindirli motora sahipti bu çift silindir, NC ile de epey güç farkı var blok olarak benzer olabilir ama silindir çapları ve strok boyları farklı, en büyük sorun çift silindir motor hornet ruhunu ne kadar yansıtır.
    İsim konusu da öznel bir konu ama şu net; Honda'nın çift silindirli orta hacim naked segmentinde bir boşluk / eksiklik vardı. MT-07'nin karşısına koyacak bir şeye ihtiyacı vardı gerçekten, iyi oldu. Rekabet iyidir, bizlere yarar. (MT-09'un karşısına koyabileceği bir şey halen yok, CB650R da hafif kalıyor, uzun bir süre alternatif bir şey üretemeyecek herhalde...)
    joshua bunu beğendi.

  14. #14
    CRF - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Ağustos 2022
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    CRF 250 L
    Çeşit olması açısından güzel . Seveni vardır sevmeyeni vardır ama sonuçta altarnatif bence güzel.

  15. #15
    harun27 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ocak 2012
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    2023 Vespa Primavera 150-2022 HondaGL1800-2023 PCX
    bu ne böyle ilk kasa mt 25 gibi olmus hiç beğenmedim

  16. #16
    OnixsyS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ekim 2020
    Şehir
    Sakarya
    Motosikleti
    Honda Cbr 500R
    Alıntı Cyan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İsim konusu da öznel bir konu ama şu net; Honda'nın çift silindirli orta hacim naked segmentinde bir boşluk / eksiklik vardı. MT-07'nin karşısına koyacak bir şeye ihtiyacı vardı gerçekten, iyi oldu. Rekabet iyidir, bizlere yarar. (MT-09'un karşısına koyabileceği bir şey halen yok, CB650R da hafif kalıyor, uzun bir süre alternatif bir şey üretemeyecek herhalde...)
    hondanın baya bi boşluğu ss var adamalr kafasına göre model getiriyo rakiblerine göre hondada seçeneğin yok 250 cc segmentinde ya naked getirir ya ss ikisini asla aynı anda getirmiyo biliyoruzki ikisinide getirmediği zamanlar oldu rakibi yamahayla boy ölçüşücek durumda değil şuanda honda
    sırf japon diyede hondayı savunamam şahsen getirdiği motor 2023 yılı için tarihi eser gibi kalmış
    mesela neden r25e karşı tercih edilebilir bir 250cc ss getirmiyo yada 500 serisinin neden getirmiyo bu kadar a2 li kişi birikmişken 2017den beri a2 veriyolar insanlara 5 yıldır ehliyet alan kişi sayısını düşünün 500cc segmenti çok boşta hatta bu vogenin filan onun için bu kadar dikkat çektiğini düşünüyorum
    yosunum83 bunu beğendi.

  17. #17

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 DL650A
    Alıntı OnixsyS adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hondanın baya bi boşluğu ss var adamalr kafasına göre model getiriyo rakiblerine göre hondada seçeneğin yok 250 cc segmentinde ya naked getirir ya ss ikisini asla aynı anda getirmiyo biliyoruzki ikisinide getirmediği zamanlar oldu rakibi yamahayla boy ölçüşücek durumda değil şuanda honda
    sırf japon diyede hondayı savunamam şahsen getirdiği motor 2023 yılı için tarihi eser gibi kalmış
    mesela neden r25e karşı tercih edilebilir bir 250cc ss getirmiyo yada 500 serisinin neden getirmiyo bu kadar a2 li kişi birikmişken 2017den beri a2 veriyolar insanlara 5 yıldır ehliyet alan kişi sayısını düşünün 500cc segmenti çok boşta hatta bu vogenin filan onun için bu kadar dikkat çektiğini düşünüyorum
    A2 konusunda çok haklısın. Bence gittikçe azalan alım gücüyle 500 serisini tekrar Türkiye'de görebiliriz gibi geliyor bana. CB750'yi de MT-07'nin fiyatına yakın satarlarsa piyasada MT-07 diye bir motor kalmaz açıkçası...

    250 konusu da şöyle: Türkiye, Güneydoğu Asya ve Güney Amerika hariç 250 diye bir pazar artık yok. 300-350'likler var, vergi dilimi yüzünden bunları getirmek mantıklı olmuyor, 250 için de Türkiye gibi küçük bir pazar için üretim hattında değişiklik yapmak istemezler. (Veya yapınca maliyetler artıyor...) Güneydoğu Asya / Güney Amerika modelleri zaten Türkiye'nin de dahil olduğu Avrupa pazarından farklı modeller. Yani o segmentteki durumu Honda açısından çok mantıklı buluyorum; 250cc ile ilgilenecek kesimin Honda fiyatlarına erişimi de zor, anlamlı bir pazar yok. 116,5k fiyatla yeni CB250R çıkardılar milletin bir küfür etmediği kaldı.
    zekeriyaimam bunu beğendi.

  18. #18

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    Ülke ekonomik durum belli ve evet emisyon muhabbetlerinden ötürü motorsikletler de verim kaybı var bu yüzden özellikle bu küçük hacimlerde hissedilir ölçüde artıyor o yüzden japonu İtalyan’ı bu verim kaybını tolere etmek için hacimleri 50cc -100cc yükselttiler eskinin 250cc si bugünün 300cc si oldu..

    Bizde vergilendirmedeki ötv sınırını 250cc den 300cc ye çıkaramadılar aslında emisyon normları gereği çıkarmaları lazım ..

    A2 de birikmede yaşdan ötürü yoksa 23 müydü 24 müydü yaşına girmişsen git direk A ehliyeti al zaten uğraşma ama A2 den A ya geçmekte zor bir şey değil bir direksiyon giriyorsun yeniden onuda zaten A2 ehliyetin olduğu için bakmıyorlar fazla zaten motor sürüyor sürmeyi biliyor deniyordur orda ..

    A ya gerek varmı bu yakıt fiyatlarında bu ekonomik koşullarda bence yok millet trafik sigortasından bile feryat eder durumda hangi ortama girsem sana ne kadar çıkmış bana bu kadar çıkarmışlar muhabbeti dönüyor ..

    O değilde zaten şu 125cc B ehliyeti olayı olursa A da A2 de hikaye olur bence kimse motor ehliyeti almaz zaten gelen 125cc lik makineler de 200-250cc ye kesin yükseltile bilir olunur ..

  19. #19
    OnixsyS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ekim 2020
    Şehir
    Sakarya
    Motosikleti
    Honda Cbr 500R
    116 ya sövdüler ama kapış kapışta aldılar sarı sitede 120-130dan satmaya başladılar bile hahahha
    ayriyetten cb250r gibi bir motorun var sadece dışına grenaj giydirerek aynı üretim hattında bile üretebilirsin bu zor birşey değil tamamen tr pazarını umursamamazlıktan geliyo

  20. #20

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    Bence Türkiye de yapılması gereken şey emisyon standartlarında tıpkı Japonya Amerika Çin Hindistan Rusya ve bazı Asya ülkeleri gibi kendi emisyon standartlarımızı belirlememiz yani kendimize ait milli standartlar olması Euro emisyon standartları bize bence en azından motorsiklet için uygun değil en azından Euro 4 standartı yapsalar sadece motorsiklete özel siz o zaman görün piyasa nasıl coşuyor Türkiye marka model cenneti olur 250cc 400cc 4 silindir makineler mi istersiniz en vere çeşit 250cc 400cc çift silindir makineler mi istersiniz .. piyasalar Coşar ..

    Zaten euro6 standart hale gelirse motorsiklette bir iki seneye bugün kü motorları bile mumla ararız


1. sayfa 12311 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)