Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Scooter'a Uzun Siperlik Tercihi

    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    10 Temmuz 2017
    Hayırlı günler üstatlar. Arora Cappucino 125 cc Scooter'a, GP Kompozitin rüzgarlığını taktırmıştım, rüzgarlığın demir ayaklıkları, aynaları sağdan ve soldan biraz dışarıya aldığı için geriyi görüş açım daha da arttı ama rüzgarlığın, kaskın camını açarak kullanmak zorunda kaldığım zamanlarda yüzümü de kapatıp koruması için eğilerek sürmek zorunda kalıyorum. Çünkü uzunluğun yarısı yuvarlak far boşluğuna gidiyor. Elcik kısımlarından yukarı doğru 55 cm uzunluğunda bir rüzgarlık bu. Yani ürünün uzunluğu 55 cm diyor ama en az 20 cm'si far boşluğuna gittiği için aynaların oradan yukarı kadar 40 cm falan çıkıyor. Hâli ile aradaki 20 cm'yi kullanamadığım için yüzüm açık kalıyor.

    Sırf bu yüzden yüzüme kadar gelmesi için daha uzun bir rüzgarlık arıyordum ki ABV'nin ürününü buldum. Bu ürün, sadece ayna altlarına tutturularak montaj yapılan ABV marka 60 cm uzunluğunda bir rüzgarlık. Tabi GP Kompozit kadar sağlam olur mu bilmiyorum. Ama montajı direkt aynalardan başladığı, diğeri gibi aşağı sarkmadığı için 60 cm'nin 60'ı da yukarı doğru çıkıyor, diğerindeki gibi kayıp yok ve sanırım yüzüme kadar da kapatır. Aynalarda gevşeme falan yapar mı bilmiyorum çünkü GP Kompozit, ekstra 2 uzatma aparatı ile yapmıyor çünkü aynalar bu uzatma aparatına takılıyor, bu ürünün koruma demirleri ise direkt aynaların orijinal yuvalarının altına takılıyor yani zamanla rüzgardan, sarsıntıdan dolayı aynaları, yuvalarından gevşetir mi bilmiyorum. Ve bu ürünü daha önce hiç Arora Cappucino modelinde görmedim, dışarıda bu ürüne benzer uzunlukta rüzgarlık kullanan bir kaç Scooter gördüm lakin yine de Cappucino'lara da oluyor mu, satın almadan önce size bir sormak istedim. Bu rüzgarlığı Cappucino'sunda kullanan var mı ve memnun mu acaba? Direkt Cappucino başlığı olsa idi oraya soracaktım ama varsa bile bulamadım, kusura bakmayın. Başta böyle bir şey olduğunu bilsem hiç onu almadan direkt ABV alırdım zaten.



    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İzmir, Pornova
    Motosikleti
    Ülkedeki en yüksek km.li Kawasaki Er6F (2008)
    Beni yanlış anlamayın lütfen. İnanın sözlerim kinaye içermiyor. Bir rahatsızlığınız mı var da rüzgardan bu kadar rahatsız oluyorsunuz ya da bu havada bile üşüyorsunuz? Çünkü daha yüksek süratlere çıkabilen motorlara sahip naked kullanan arkadaşlar bile rüzgardan rahatsız olmazken sizin araba camı gibi cam aramanız benim tuhafıma gitti.
    OnixsyS, espresso, birbilent ve 1 diğerleri bunu beğendiler..

  3. #3
    OnixsyS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ekim 2020
    Şehir
    Sakarya
    Motosikleti
    Honda Cbr 500R
    geçende aynı konuyu açtınız hocam siz motor sürmekten rahatsız oluyo gibisiniz size araba öneririm 90km yapan motordan neyin rüzgarı kask zaten bu işede yarıyor bi yandan kask takın bir zahmet
    tommygun ve espresso bunu beğendiler.

  4. #4

    Üyelik
    10 Temmuz 2017
    Arkadaşlar siz de beni yanlış anlamayın ama her açılan konuya, o konu minvalinde cevap vermek yerine, inatla, sorulan soru ile tamamen alakasız, kinayeli eleştiri mesajları yazma huyunuzdan lütfen vaz geçin artık, size naçinaze önerimdir, lütfen zira inanın artık konu açarken "Acaba sorduğum soruya ilk etapta cevap verecekler mi yoksa kendimi, yine konu ve sorduğum soru ile alakasız bir muhabbetin içinde mi bulacağım" diyor ve korka korka konuyu açıyorum ama her seferinde de ısrarla bana bu duyguyu yaşatıyorsunuz, bravo gerçekten

    40-50 km'yi geçmiyorum ve evet, direkt karşıdan vuran rüzgardan biraz fazla etkileniyorum, yüzümde egzama var ve özellikle yüzüm hafiften hava alsın diye kaskın camını yolun yarısında açarak seyahat etmek zorunda kaldığım 2-3 km'lik kısacık mesafede bile direkt yüzüme vuran rüzgar, egzamayı daha da azdırıp suratımın, Scooter'dan indikten sonra bir süre domates gibi kıpkırmızı olmasına sebep oluyor. Eğer bu süre zarfında rüzgarlık, suratımı da kapatır ise hem rüzgarı keser, hem karşıdan gelen sineği, böceği, sıçrayan parçaları vs önler, hem de yüzüm hafiften hava almış olur. Yüzümün halini görseniz ve bu seyahat sürecindeki tek bir seferlik işe gidiş-geliş sürecime ve sonrasına tanık olsa idiniz ne demek istediğimi anlar, sorduğum soruyu garipsemezdiniz.

    50 km üstü hızlarda Scooter'ı nerede ise kullanmıyorum diyebilirim. O yüzden lütfen soruma cevap verecek deneyimi yani aynı ya da benzer Scooter'da Abv rüzgarlığı ya da onun uzunluğunda başka bir rüzgarlık kullanmış biri iseniz bu konudaki soruma cevap vererek bana yardımcı olun. Ve benim, sizin gibi gerçek bir motorcu değil, sadece kısa mesafe ve düşük hızda seyahat eden basit bir Scooter'cı olduğumu bilin yeter, hepsi o Zaman zaman bu platformda sizinle olup etkileşim içinde bulunmaktan müteşekkirim. Teşekkürler.

  5. #5
    espresso - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Kasım 2016
    Şehir
    Trakya
    Motosikleti
    Suzuki Vstrom DL650 XT
    Birileri hayrına Türkçe çevirisini yapmış: Her forumda en başta olmalı çünkü her yere uyuyor. Eskiden Hitnet'de türkçe çevirisi yoktu direkt ingilizcesini atardık böyle durumlarda:

    http://belgeler.org/howto/smart-questions.html
    Cyan bunu beğendi.

  6. #6
    joshua - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2006
    Şehir
    Aydın
    Motosikleti
    Kawasaki KLX 250 (2016) KLR 650 (2006)
    Bana göre motosiklet rüzgar demek, en zor zamanlarımda beni iyileştiren, moralimi düzelten, motosiklet ve yüzüme çarpan rüzgar oldu. Araba gibi konfor aramayın rüzgarı yiyerek yaptığınız sürüşün keyfine varın. Kask içerisinde çift buff kullanabilirsiniz yüzünüz için.
    radyoaktif bunu beğendi.

  7. #7
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İzmir, Pornova
    Motosikleti
    Ülkedeki en yüksek km.li Kawasaki Er6F (2008)
    Ben sizin hassasiyetinizi anladım ama isterseniz 200 cm tur camı kullanın hiçbir işinize yaramayacak. Çünkü sizin sağlık durumunuza göre motosiklet uygun bir taşıt değil. 45-50 km hızda 50-60 cm cam bile sizin derdinize derman olamıyorsa bu forumda kimseden işinize yarayacak cevap beklemeyin.
    espresso bunu beğendi.

  8. #8
    Nikkfurie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW , Piaggio , Sym
    Benim Peugeot ' da da eklediğin fotografdaki GP nin aynı camı takılı , yanlara doğru uzanan kulakları sayesinde ellere gelen rüzgarıda çok güzel kesiyor , uzun cam iyidir sağanak yağmurda cama eğilir fazla ıslanmazsın , kışın soğuğu pek hissetmessin , sıcakta vizörü açarsın ama yüzüne sinek böcek taş toprak gelmez , diğer sukuturumda da Givi extra uzun cam var , mükemmel ötesi bir ürün , geçen kısa camlı pcx sahibi bir arkadaşa verdim bir iki saat , yahu bu motosiklet değil kabrio araba gibi bişey dedi , yalnız renkli camları tavsiye etmem , estetik görünüyor olsada gece farınızın aydınlatması yolu görmeniz için yetersiz gelebilir..

  9. #9
    AzÇok - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ocak 2018
    Şehir
    İstanbul-İzmir
    Öncelikle geçmiş olsun. Cam konusunda bir tavsiyem yok. Rüzgar rahatsız ediyorsa kapalı kask önerebilirim. Kask vizörü açık sürüşü tehlikeleri nedeniyle tavsiye etmem.
    espresso bunu beğendi.

  10. #10

    Üyelik
    10 Temmuz 2017
    Alıntı Nikkfurie adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benim Peugeot ' da da eklediğin fotografdaki GP nin aynı camı takılı , yanlara doğru uzanan kulakları sayesinde ellere gelen rüzgarıda çok güzel kesiyor , uzun cam iyidir sağanak yağmurda cama eğilir fazla ıslanmazsın , kışın soğuğu pek hissetmessin , sıcakta vizörü açarsın ama yüzüne sinek böcek taş toprak gelmez , diğer sukuturumda da Givi extra uzun cam var , mükemmel ötesi bir ürün , geçen kısa camlı pcx sahibi bir arkadaşa verdim bir iki saat , yahu bu motosiklet değil kabrio araba gibi bişey dedi , yalnız renkli camları tavsiye etmem , estetik görünüyor olsada gece farınızın aydınlatması yolu görmeniz için yetersiz gelebilir..
    Hay siz çok yaşayın hocam, doğrudan sorumu ilgilendiren, bu forumda resmen hasret kaldığım netlikte ve tonda bir yorum ama hep bu tür yapıcı ve konu ile alakalı yorumlar, ilk ti'ci ve alaycı yorumcuların yorumlarından sonra geliyor, onlar her açılan konuya önden okkalı bi hiciv ve akabinde birbirlerinin mesajlarını beğenme etkileşimi için tetikteler resmen Zira soruma sizin gibi cevap vermek yerine, soruma sorun olup konuyu sabote edercesine ve insanın şevkini kırıp kendi istedikleri gibi soru sorulmadığı için insanı, soru soracağına pişman ettirircesine, sanki her seferinde bu tür konulara, ilk ti ve kinaye mesajlarını itina ve zevk ile yazmaya ant içmiş ve birbirlerinin, bu hiciv dolu mesajlarını içtenlikle beğenerek aralarındaki kaotik ti refleksini destekler bir kinaye grubu başarısı gösteren diğer şakacı ve meraklı arkadaşlara da örnek olması ve istenildiğinde onların da sizin gibi cevap verebileceklerini bilmelerine vesile olması hasebi ile, konuyu, etrafından dolanmadan doğrudan ilgilendiren bu naçizane net yorumunuz için teşekkürler. Umarım bu mesajımı da beğenerek beni de kendi beğeni yorum havuzlarına alırlar tabi buradaki tüm arkadaşları yanlış anlamaları konusunda telkinde bulunayım, hicive hiciv, ti'ye ti, madem buranın ve bu arkadaşların jargonu bu, ortama biz de biraz ayak uyduralım o halde, devrik cümlenin dibine vurmuşuz yine, anlayabildiğiniz kadarı ile idare edin artık hicivci forumdaşlar

  11. #11
    Nikkfurie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW , Piaggio , Sym
    Alıntı radyoaktif adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hay siz çok yaşayın hocam, doğrudan sorumu ilgilendiren, bu forumda resmen hasret kaldığım netlikte ve tonda bir yorum ama hep bu tür yapıcı ve konu ile alakalı yorumlar, ilk ti'ci ve alaycı yorumcuların yorumlarından sonra geliyor, onlar her açılan konuya önden okkalı bi hiciv ve akabinde birbirlerinin mesajlarını beğenme etkileşimi için tetikteler resmen Zira soruma sizin gibi cevap vermek yerine, soruma sorun olup konuyu sabote edercesine ve insanın şevkini kırıp kendi istedikleri gibi soru sorulmadığı için insanı, soru soracağına pişman ettirircesine, sanki her seferinde bu tür konulara, ilk ti ve kinaye mesajlarını itina ve zevk ile yazmaya ant içmiş ve birbirlerinin, bu hiciv dolu mesajlarını içtenlikle beğenerek aralarındaki kaotik ti refleksini destekler bir kinaye grubu başarısı gösteren diğer şakacı ve meraklı arkadaşlara da örnek olması ve istenildiğinde onların da sizin gibi cevap verebileceklerini bilmelerine vesile olması hasebi ile, konuyu, etrafından dolanmadan doğrudan ilgilendiren ve bu naçizane net yorumunuz için teşekkürler. Umarım bu mesajımı da beğenerek beni de kendi beğeni yorum havuzlarına alırlar
    Yorumların tamamını okuyamadım ama beklenti ve tecrübeye göre cevaplar gelmiştir muhakkak , geçenlerde bırak uzun camı , sukutura binene bile adab hitap bilmezin teki laf etti , tabi esprili üslubu olan yazısı kuvvetli arkadaşlarda var burda
    radyoaktif bunu beğendi.

  12. #12
    OnixsyS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ekim 2020
    Şehir
    Sakarya
    Motosikleti
    Honda Cbr 500R
    Şöyle bir cam modeli sizin sorununuzu çözer diye düşünüyorum 1 haftalık sanayide işi var sadece




    yada böyle bir şey
    tommygun ve radyoaktif bunu beğendiler.

  13. #13

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    Tour vizörü alıcaksın uzun yol için
    radyoaktif bunu beğendi.

  14. #14
    dreams82 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Temmuz 2016
    Şehir
    Bahçeşehir
    Motosikleti
    Yamaha X-Max 300 ABS / 2018
    Belki şöyle bir şey de işinize yarayabilir
    https://www.mototente.com/motor-tent...pal%C4%B1-mavi

    radyoaktif bunu beğendi.

  15. #15
    CRF - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Ağustos 2022
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    CRF 250 L
    Ucuz cam almayın kırıldığında bıçak gibi keser.
    radyoaktif bunu beğendi.

  16. #16
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    04 Mart 2022
    Motosikleti
    Honda Forza 250
    Alıntı radyoaktif adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hay siz çok yaşayın hocam, doğrudan sorumu ilgilendiren, bu forumda resmen hasret kaldığım netlikte ve tonda bir yorum ama hep bu tür yapıcı ve konu ile alakalı yorumlar, ilk ti'ci ve alaycı yorumcuların yorumlarından sonra geliyor, onlar her açılan konuya önden okkalı bi hiciv ve akabinde birbirlerinin mesajlarını beğenme etkileşimi için tetikteler resmen Zira soruma sizin gibi cevap vermek yerine, soruma sorun olup konuyu sabote edercesine ve insanın şevkini kırıp kendi istedikleri gibi soru sorulmadığı için insanı, soru soracağına pişman ettirircesine, sanki her seferinde bu tür konulara, ilk ti ve kinaye mesajlarını itina ve zevk ile yazmaya ant içmiş ve birbirlerinin, bu hiciv dolu mesajlarını içtenlikle beğenerek aralarındaki kaotik ti refleksini destekler bir kinaye grubu başarısı gösteren diğer şakacı ve meraklı arkadaşlara da örnek olması ve istenildiğinde onların da sizin gibi cevap verebileceklerini bilmelerine vesile olması hasebi ile, konuyu, etrafından dolanmadan doğrudan ilgilendiren bu naçizane net yorumunuz için teşekkürler. Umarım bu mesajımı da beğenerek beni de kendi beğeni yorum havuzlarına alırlar tabi buradaki tüm arkadaşları yanlış anlamaları konusunda telkinde bulunayım, hicive hiciv, ti'ye ti, madem buranın ve bu arkadaşların jargonu bu, ortama biz de biraz ayak uyduralım o halde, devrik cümlenin dibine vurmuşuz yine, anlayabildiğiniz kadarı ile idare edin artık hicivci forumdaşlar

    Bence siz, size tavsiye verilmesinden pek hoşlanmıyorsunuz. Daha önce açtığınız konularda da aynısına şahit olduk. Kaldı ki yazılanlarda yanlış bir tespit yer almıyor. Size bu konuda ve diğer konularda söylenen şu; motosikletin bir standardı var. Bu standartlar sizi hayatta tutar, konfor sağlar. Siz eğer kendi standartlarınızı oluşturmak isterseniz buna saygı duyulur ama sizin henüz kendi standartlarınızı oluşturabilecek tecrübeniz yok. Bunu da söylemek herkesin boynunun borcu. Örneğin bir arkadaşımız motosikletinin arkasına römork gibi bir şey yapmış. Bu durum, motosiklet standartlarına ters ama o arkadaşımız tecrübesi sayesinde kendi standardını getirebilmiş.
    Burada herkes "aaa çömez gelmiş, hadi dalgamıza bakalım" diyerek size çullanmıyor. Yeni biri gelse de dalga geçsek durumu da yok. Siz böyle düşünüyorsanız kendinizi sorgulayın bence. Sonrasında ciddiye alınırsınız diye düşünüyorum. Çünkü burada herkes yardımsever. Yeni başlayanlara gereken desteği gösterir.
    joshua, tommygun ve espresso bunu beğendiler.

  17. #17

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 DL650A
    Öncelikle kapalı kask kullanın, yüze gelecek rüzgarı bundan daha iyi kesebilecek bir mekanizma daha icat edilmedi. (Başka bir konuda kısa mesafe ve düşük süratle seyirden mütevellit kask kullanmadığınızı yazmışsınız...) Üstelik Allah muhafaza düşerseniz kafanızı yarmanıza veya kırmanıza da mani olur.


    İlla ki rüzgarlık alacak iseniz de Givi Puig vb. polikarbonat üretimleri tercih edin. ABS veya pleksiglas genelde çok uzun ömürlü olmuyor.
    radyoaktif ve espresso bunu beğendiler.

  18. #18

    Üyelik
    04 Temmuz 2019
    Bu Cappucino lar tasarım olarak cok cezbedici .. Özellikle kahve ve bebe mavisi olanları

    Medeniyet simgesi gibi..
    radyoaktif bunu beğendi.

  19. #19
    okanbagiscan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Eylül 2016
    Şehir
    İstanbul Kartal
    Deflektörde yüzünüze gelen rüzgarı önleyebilir.Çok uzun cam hem güvenlik hemde dayanıklılık açısından iyi olmayacaktır.
    radyoaktif bunu beğendi.

  20. #20

    Üyelik
    10 Temmuz 2017
    Alıntı GoGi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bence siz, size tavsiye verilmesinden pek hoşlanmıyorsunuz. Daha önce açtığınız konularda da aynısına şahit olduk. Kaldı ki yazılanlarda yanlış bir tespit yer almıyor. Size bu konuda ve diğer konularda söylenen şu; motosikletin bir standardı var. Bu standartlar sizi hayatta tutar, konfor sağlar. Siz eğer kendi standartlarınızı oluşturmak isterseniz buna saygı duyulur ama sizin henüz kendi standartlarınızı oluşturabilecek tecrübeniz yok. Bunu da söylemek herkesin boynunun borcu. Örneğin bir arkadaşımız motosikletinin arkasına römork gibi bir şey yapmış. Bu durum, motosiklet standartlarına ters ama o arkadaşımız tecrübesi sayesinde kendi standardını getirebilmiş.
    Burada herkes "aaa çömez gelmiş, hadi dalgamıza bakalım" diyerek size çullanmıyor. Yeni biri gelse de dalga geçsek durumu da yok. Siz böyle düşünüyorsanız kendinizi sorgulayın bence. Sonrasında ciddiye alınırsınız diye düşünüyorum. Çünkü burada herkes yardımsever. Yeni başlayanlara gereken desteği gösterir.
    Aranızda olmaktan, siz tecrübeli arkadaşlara soru sorup cevap almaktan mutluluk duyuyorum üstadım ve yorum yaparken ben de sizler gibi kalp kırmaktan ve yanlış anlaşılmaya mahal vermekten çekinerek mesajlarınıza cevap vermeye çalışıyorum, aksine bu muhabbet hoşuma gitmeye başladı zira ben de, bu forumda açtığım konuların altına cevap yazan bazı şakacı, ti'ci, göndermeci arkadaşlar gibi karşı hiciv ile muhabbete dahil olayım dedim artık, komşuda pişer bize de düşer Açtığım her konuya büyük bir özveri ve yardımseverlik duygusu içerisinde cevap yazan arkadaşlara değil bu göndermeler, bu yazdıklarımı üzerine alınacak olan ve diğer konularımda da ekseriyet ile aynı tavrı sürdürme eğilimi gösteren, alaycılıktan mütevellit şakacı arkadaşlar kendilerini biliyor, merak etmeyin

    Alıntı Cyan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Öncelikle kapalı kask kullanın, yüze gelecek rüzgarı bundan daha iyi kesebilecek bir mekanizma daha icat edilmedi. (Başka bir konuda kısa mesafe ve düşük süratle seyirden mütevellit kask kullanmadığınızı yazmışsınız...) Üstelik Allah muhafaza düşerseniz kafanızı yarmanıza veya kırmanıza da mani olur.

    İlla ki rüzgarlık alacak iseniz de Givi Puig vb. polikarbonat üretimleri tercih edin. ABS veya pleksiglas genelde çok uzun ömürlü olmuyor.
    Evet hocam, Scooter'ı yeni aldığım ve kask için de o zaman ciddi bir bütçem olmadığından daha önceki konularda kısa mesafe, mahalle arası yollarda, düşük hızlarda kısa bir süre kask takmadan işe gidip gelmek zorunda kaldığımı vurgulamaya çalışmıştım ama ilk fırsatta orta yollu, idare eder bir kask aldım, sizlerin, bu foruma, acemice açtığım konulardan, benim üzerimde samimiyet ile oluşturduğunuz farkındalığın etkisi ile de çoğu zaman takmaya özen gösteriyorum. Ama dediğim gibi, vizörü açmak zorunda kaldığım sıcak havalarda ve rüzgarın direkt vizörlükten içeri doğru girerek yüzüme çarpmaması için en azından göz hizama kadar gelecek bir rüzgarlık taktırmak istiyorum. Zira şimdiki rüzgarlığım, boynuma kadar geliyor ve hali ile vizörü açmak zorunda kaldığım zamanlarda ufak çaplı da olsa bir tehlike oluşmasın diye kafamı rüzgarlığa kadar eğerek kullanmak zorunda kalıyorum. Sanırım Abv'nin 60 cm'lik rüzgarlığını alıp taktıracağım.

    Alıntı OnixsyS adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şöyle bir cam modeli sizin sorununuzu çözer diye düşünüyorum 1 haftalık sanayide işi var sadece

    https://www.youtube.com/watch?v=f708GtL6tns

    yada böyle bir şey
    https://ae01.alicdn.com/kf/H5188f09d...091a8b305L.jpg
    Alıntı dreams82 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bir süredir yolda bu gibi tenteli Scooter'lar görüyorum, daha önce ben de heveslenip yine bu foruma da tente ile alakalı konu da açmıştım, bu konuya cevap veren ve önceki mesajlarımı hatırlayan arkadaşlar bilir ve tabi o mesajıma da ti'ler ve hiciv'ler yağmıştı ama Arora Cappucino'ya kullanışlı bir tente yapabilecek bir yer var mı bilmiyorum, yoksa özenmiyor değilim, hatta bir kaç gündür yollarda fazlası ile görüyorum bu tenteli kurye motorlarından



1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)