Arkadaşlar Yamaha virago 250 hakkında ayrıntılı bilgi verebilen olursa sevinirim... Kendi sayfasında yeterli bilgiyi bulamadım... saygılar...
Arkadaşlar Yamaha virago 250 hakkında ayrıntılı bilgi verebilen olursa sevinirim... Kendi sayfasında yeterli bilgiyi bulamadım... saygılar...
Bu model ya artık üretilmiyor ya da yurtdışında üretiliyor olsa da Türkiye pazarına gelmiyor. Bu yüzden yamaha sitesinde bilgi yoktur.
Ama burada önceden kullanmış ya da görmüş olanlar yorum yapabilirler.
Kendi sayfasi derken? Yamaha web sitesinde mi ?
Forumda eskiden cok konusulmus.
http://www.motosiklet.net/forum/sear...683&pp=&page=1
Merak ettiklerinizi madde madde yazarsanız, cevap vermeye calisirim. 20 senedir kullaniyorum kendisini
25-30 sene öncesi Ortaköy'de bar girişine dekor olarak koymuşlardı bir tane. Yanlış hatırlamıyorsam kırmızıydı. Özenerek bakıyorduk tabii, havalıydı. O zaman Şebnem, Özlem değil VOLVOX'dular ve o mekanda sahne alıyorlardı.
Yukarıdaki fotoya bakınca, formundan bir şey kaybetmediği anlaşılıyor.
(Yaşlanıyor muyuz ne?)
Sentis ad medullis!
Dengeliyorum.com
youtube.com/we2strom
Volvox'u biz daha çok Taksim Sıraselvilerdeki yeni kemancı'da izliyorduk. O zamanlar o mekana yeni kemancı diyorduk çünkü bizim için asıl kemancı sıraselvilerde daha ileride olan, köprüaltında taşınan küçük mekandı. Yeni kemancının kapısında Ayı Orhan abi bizi içeri alsın diye naapsak nasıl yapsak diye çekinirdik hep ama bir şekilde girerdik.
O zamanlar bu motorlardan şimdikine göre daha çok görüyordum ama motor alırsam ölürüm deyip motor almamıştım gençken, iyi ki almamışım. Benim güvenli şekilde motora binebilme kafasına erişmem için çoluk çocuğa karışmam gerekti.
Virago 250 tabiki hala üretiliyor ismi değişti V-star oldu .. Bazı ülkelerde pazarlarda dragstar 250 adı altında satılıyor .. Hala hava soğutmalı hala karbüratörlü ama en azından 28 beygir yapmışlar bloku ..
Aynı blok üretim hakkı yani patent hakkı Lifan da da var benzer blokla yıllardır Türkiye ye aynı blok onlarca farklı model isim altında geliyor .. gerçi Çinli o bloku geliştirmedi 92 yılında 17 beygirdi o blok 2022 model gelenler bile hala 17 beygir ..
2022 yılında gidicem 100-120bin TL ye V-Twin 250cc makine alıcam 17 beygir olucak .. millet 250cc çift silindirden 36 beygir çıkartıyor artık tamam cruiser falan filan en azından bir 30 beygir yapman lazım tabii o teknoloji de varsa yapabilecek ..
2005-2006 da ilk gelen v Twin teknik özellikleri neyse 2022 de hala birebir aynı ..
V-Twin tabi ki güzel ama Honda Türkiye'ye Rebel 500'ü getirse yok satar bence. Alçak selesi olan motosikletler için müşteri çok memlekette.
Cmx500 güzel makine ama gelmez euro4 uyumlu birde cruiser cı tayfanın V blok takıntısı var almaz kolay kolay bende yok ama memlekette çok var kaputun üstünde yıldızı göreceksin abi mantığı ile V şeklini orda göreceksin abi mantığı ölümüne kapışır ..
Güncelleme yedimi o o güzelmiş ama bence gene gelmez honda Türkiye pazarda ne satar ne satmaz iyi analiz yapıyor rebel 300 yerine 500 getirsinler her şekil 300 de üst dilim ötv ye takılıyor zaten ama çok zor dediğim gibi V yi göreceksin mantığı var bizde .. abi o cruiser değilki ne olduğu belli değil lafları dönmeye başlar )
28 beygir olmasıyla ilgili bir kaynak var mı, benim bildiğim bu motor sadece 17 ya da 21 beygir olarak üretiliyor, aradaki fark da ekzantrik millerinin farklı olmasından dolayı, başka bir fark yok. Benim motor 21 beygir bu arada. (Motor ve şasi numarasından kaç beygir olduğu tespit edilebiliyor)Virago 250 tabiki hala üretiliyor ismi değişti V-star oldu .. Bazı ülkelerde pazarlarda dragstar 250 adı altında satılıyor .. Hala hava soğutmalı hala karbüratörlü ama en azından 28 beygir yapmışlar bloku ..
Bu arada aynı zamanda 98 beygirlik Fz6 kullanan biri olarak, 21 beygirin de yeterli olduğunu söyleyebilirim.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)