45 Bin TL ye kadar Baslangıc motoru
Reklamlar
-
Merhaba arkadaşlar,
Aranıza İstanbul /bağcılar dan katılıyorum. Forumu uzun zamandır takip ediyorum. Bilginizden faydalanıyorum. Derdime çare olacak bir kaç motor belirlemiş bulunmaktayım. Öncelikle kendimden bahsedeyim.28 yaşında 178 boy 120 kilo bir insanım. Ev/iş arası git-gel 20 kilometre. Avrupa otoyolunu kullanmak durumundayım. Arada kampa gitmek için de yeterli olamlı.
Eleye eleye yaptıgım liste su sekilde;
1. YBR 125 esd
2. CBF 150( temiz bulmak zor)
3. Tvs Apache 200
4. Tvs Apache 180
5. Ns 200(statör ve konjenktör sorunu kronigi çok diyor herkes)
6. Ns 160
7. Diğer seçeneklere de açığım.
Motoru almadan önce sizleri dinleyip tüm ekipmanimi aldım. Kask, 4 mevsim mont, dizlik, ayakkabı. Motor için aldıklarim. 4 litre motul 5100, disk kilidi, zincir kilidi, zincir temizleme fırçası, motul c4, ve unuttugum şeyler. Sizlerin tavsiyelerini bekliyorum. Esen kalın.
Reklamlar
-
2. numara gayet mantıklı bence
-
Merhaba hayırlı olsun öncelikle
Mondial 150 mr vulture yada 150 drift düşünülebilir
Yeni çıkan 125cbs modellerinden bahsetmiyorum
162cc olanlarından mondial'in en sağlam bloğu var üstünde
Driftin temizini bulmak biraz zor olsa da vulture apaçilerin eline düşmediği için nispeten daha temizi bulunur
Ns200 de genelde garantiden değişti kronikleri
Onun haricinde parçası kolay bulunabilir, hard kullanımda 50k-70k arası blok rektefe ister
Ns160 için iyi şeyler okumadım problemleri çok diye hatırlıyorum
Tvs hakkında çok bilgim yok belki bilgisi olan paylaşabilir
Yamaha honda ayrı dünyalar zaten ölüsü bile çinliden sağlamdır
-
her zaman söylüyorum ama tekrar söylicem. düşük bütçelerde önereceğim tek motor ybr esd'dir. bir dönem bende kullandım. harika bir motor. bütün istekleri karşılıyor. ustası çok, parçası bol ve ucuz, yakıtı çok az hemde japon markası daha ne olsun. kesinlikle ama kesinlikle çin malı önermiyorum. sıfır çin malı alacağıma 5. el japon alırım daha iyi. insanı motosikletten soğutuyor.
-
en baba model ybr ve cbf.
bugun motoru gümlemiş bi ybryi jianshe marka yan sanayi yedek parçalarla işçilik hariç 4 liraya toplayabiliyosun.
(krank+piston+sekman+ıvır zıvır diğer parçalar)
bakınız;
https://www.google.com/search?q=ybr+...h=722&dpr=1.25
bunun dışında hero karizma diye bi model var.
çok tutulmasada ben beğeniyorum.
200 cc kara düzen,hava soğutmalı,karbüratörlü ve tık diye 130ları sorunsuz gören serilikte tatlı bi alet.
karenaj hariç yedek parça bulunabilirliği iyi durumda.
bozulduğunda mahalledeki bisikletçiden bozma motor ustası osman dayının bile tamir edeceği yapıda.
ybr cbf 90-95le uzun yolda ıkınırken bu alet 120 ile sabit akıyor.
dişli oranları bi tık büyük dişli takmaya da müsait.
-
Alternatif olsun hero karizma gayet ideal o fiyatlara
-
Fikrim ns 200 den yana olacak gibi. Maksimum 3 yıl kullanıp yükseltirim. Bu süreçte de uzun yolda en azından araç sollarken tehlikeye atmayacak. YBR esd ve CBF muazzam motorlar. Ama bu konuda onlar gibi düşünüyorum
-
-
Cbf yağ yakıyor diye çok duydum. Bu listede bence ns200 çok daha mantıklı. Ns200 işletme maliyeti düşük ve diğerlerine göre çok daha güçlü seri bir motor benim tercihim ns200 olurdu. Konjektör statör dediğin şey çok pahalı ve tamiri zor olan parçalar değil kendin bile tamir edebilirsin. Ki zaten kesin yapacak diye bir durum yok hepsi insan yapısı hepsinde sorunlar çıkabilir.
-
18 mart 2016 da aynı durumu ben yaşadım ve araştırmalar sonucu Tvs Apache aldım. motor 90 bini geçti, karbüratör şanzıman falan orjinal, sağlam motor. fakat bazen canımı sıkıyor, günün yorgunluğu yüzünden kimi zaman cbf 150 nin rahatlığını aradım işten dönerken ama kimi zaman ise iyi ki apache almışım dedim bir tık daha atik olması yüzünden...
ama işin sonucunda bu motorlar bir birlerine yakın motorlar, yani cbf150 nin yaktığı yağı önemsemem, haftada bir 100 ml yağ eklemişim sorun olmaz... onun dışında bu motorların yağ ve filtre bakımlarını normal yaptığın sürece hepsi ömürlük makineler sanıyorum.
ben olsam bu modeller arasından apache 200 yada pulsar 200 alırdım... istanbul trafiğinde risklerden kaçmak için güç gerekiyor. Benim birincil kriterim güç... ben güçten tarafa olurdum.
-
Cbf ve ybr sahipleri epey yüksek rakamlardan ilana koyuyorlar motorlarını, ben olsam TVS bakardım.
-
-
istanbul avcılarda tvs apache bedava dağıtıyorlar galiba, aşırı var. gün içerisinde yoldan geçenlere baktım ve beyaz, gri, mavi, kırmızı, yeşil, siyah, sarı renkli gördüm... hatta dedim bu motorun bu kadar renk çeşidi var mıydı diye geçti aklımdan. benim bildiğim sadece kırmızı, yeşil ve beyaz vardı. sarı renk orta kasalarda var ama yeni kasalarda yok diye biliyordum.
mavi, gri ve siya h görünce hepten şaşırdım, bir ara pembe renkli de gördüm sanki ama belki onu sahibi boyatmıştır. burada tvs apache çok, yani arabayı alıp bir motosiklete toslayayım deseniz muhtemelen tvs apache ye çarparsınız. belediye mi dağıtıyor anlamadım ki. sokaklar dopdolu, herkeste motosiklet araba var, ekonomi çok iyi. kafeler star baks dopdolu.
-
Ncanpolat adlı üyeden alıntı
Merhaba arkadaşlar,
Aranıza İstanbul /bağcılar dan katılıyorum. Forumu uzun zamandır takip ediyorum. Bilginizden faydalanıyorum. Derdime çare olacak bir kaç motor belirlemiş bulunmaktayım. Öncelikle kendimden bahsedeyim.28 yaşında 178 boy 120 kilo bir insanım. Ev/iş arası git-gel 20 kilometre. Avrupa otoyolunu kullanmak durumundayım. Arada kampa gitmek için de yeterli olamlı.
Eleye eleye yaptıgım liste su sekilde;
1. YBR 125 esd
2. CBF 150( temiz bulmak zor)
3. Tvs Apache 200
4. Tvs Apache 180
5. Ns 200(statör ve konjenktör sorunu kronigi çok diyor herkes)
6. Ns 160
7. Diğer seçeneklere de açığım.
Motoru almadan önce sizleri dinleyip tüm ekipmanimi aldım. Kask, 4 mevsim mont, dizlik, ayakkabı. Motor için aldıklarim. 4 litre motul 5100, disk kilidi, zincir kilidi, zincir temizleme fırçası, motul c4, ve unuttugum şeyler. Sizlerin tavsiyelerini bekliyorum. Esen kalın.
NS160 bende var memnunum ama piyasası yok ns200 ve ns160 aynı neredeyse statör sargısı gitti garantiden değiştirttim .Terlemesi var o da benimle alakalı bir durum.TVS apache de fena değil .
-
ben tercihimi CF MOTO 150NK dan yana kullandım benimde başlangıç motorum
ben tercih ederken özellikle ön arka ABS olması ve sıfır olması nedeni ile aldım 1150km dir kullanıyorum
eger bir aksilik çıkmaz ise seneyede bunu 250cc CB250R ile değiştirmeyi planlıyorum
-
Sizle aynı boy ve kilodayım hemen hemen 1 yıldır kullanıyorum benelli 125s ben memnun kaldım bir sıkıntısını görmedim şuan duke 390 aldığım için satıyorum ama
-
yağ almakla hata yapmışsın dostum.
cbf 10w40 yağ kullanıyor.
tvs apache 10w30 yağ kullanıyor
pulsar 200 20w50 yağ kullanıyor.
pulsar 200 alacaksan mutlaka abs li model almalısın. daha önceki modeller silindir kapağı sorunlu. ses yapıyor supap kırıyor. kapaktan çok sorun yaşadım. konjektörüm yandı. 2000 tl orijinali. yerine yamaha r1 konjektörü uydurdum. vaktim gitti emeğim gitti. 3 defa yakıt pompası arızalandı. cinnetlik. ama absli olanlarda bu sorunların çoğu çözüldü gibi.
pulsar 150/160 alacaksan krank parası biriktirmeye başla.
ybr ve cbf alacaksan orta ve sol şeridi unut. rampada motoru elle itersen daha hızlı gidersin.
tvs 180 ile 200 çok farklı aletler.
bütçe 180'e yeterse fena makine değil. titreşim mevcut.
tvs 200'ü hiç kullanmadım. ama şekil özellik vs güzel duruyor. kullananlarda genelde memnun. parçalar biraz pahalı diyorlar sadece.
-
Listenizdeki modellerden tercihim YBR olurdu.
Alternatif olarak TVS 160 ve Hero Hunk modelleri de incelenebilir.
-
Seçeneklerden bir çok açıdan en uygunu cbf150. Her türlü gezer tozar, işe okula kampa gidersin. Tadına doyamazsın..
-
Hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim. Bugün bir 2017 Pulsar Ns 200 ABS modeli alarak aranıza katıldım. Çanta demiri , ön cam siparisini de verdim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:30 ----------
https://resimyukle.io/r/H4XPDZqd1x
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler