Subaplarla alakalı bi sorun gibi geldi bana, emme subapları doğru zamanda açılmıyorsa hava-yakıt karışımı silindir içine giremez ve ateşleme olmaz.
Başkan iyi güzel diyorsunda bizim motorlarımız zaten benim gibi kıçı başı yerinde durmayan itin kopuğun ellerinde genel olarak yani herkesten bu cümleyi duyduğum için böyle söyledim ukala bi insan olduğumu düşünmüyorum aksime çevrem vs hep efendiliğimi konuşur kendimi övmeye de çalışmıyorum yanlış anlaşıldıysa özür dilerim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:07 ----------
Yok orjinal egzoz var üstünde
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:08 ----------
[QUOTE=Mr.wind;4703101]simdi sen boyle ergen ergen atarli yorumu yapmadan once sunu bi cevapla bakalim.
boyle bir durumu 1 milyar kisiye sorsan, 1 milyarinin da soracagi ilk soru yukarda sordugum soru olur.
Yapan adama geri gittin mi?
Biraz anlat bakalim usta ne dedi. o motoru oyle topladiysa az bucuk bi fikri de vardir niye boyle yapiyor.
yapan ustaya danistin "vallah bilmirem" dedi ve ustalar gozuyle gorerek sorunu bulamadi da, burda sesten medyumluk yapilmasini mi bekliyorsun?
Hele hele hele yapan ustaya geri gitmedim gibi bi cevap vereceksen bence hic yazma onu, pis dalga gecerler. Hatta kelimelere dokmesek te "ulen ne mallar var bu dunyada" falan gibi cumleleri icimizden geciririz yani.[/QUOTE
Motoru mersinde erolbusanın ustası aytaç usta yaptı motor geldi üst kapak sorunluymuş mahallede motordan anlayan bi abim var bi motosiklet tamir şirketinde çalışıyor kendisi altına bi doblo vermişler yolda kalan arıyor bu da gidiyor arabada akü lastik vs ne ararsan var kendisinin de 3 tane duke 200ü var onları mekanik arızalı aldı ve yaptı üst kapağı değişti adam ama böyle bi sorun var işte :(
Kardeşim ustana götür baksın vakitte geçirme sıcağı sıcağına baksın kendi hatası ise ki büyük ihtimal öyle görülüyor banada sente gibi geldi ustanın senden hiç bir para istemeden bedava yapması lazım çünkü kendi hatası ayıbı olur ..
Ama arada zaman açarsan usta kullanıcı hatasına bağlaya bilir o yüzden henüz yeni yaptırmışken ustana götür baksın ..
Orijinal egzoz varsa ve motosikletten bu ses geliyorsa sakın çalıştırmaya bile bir daha denemeyiniz sebebi ise değiştirdiğiniz tüm parçalara zarar verir.
Uzun lafın kısası motorun üzerinden 2 "usta" geçmiş. Şimdi gerçek usta pislikleri temizleyecek.
Bir tanıdığım arabasının triger kayışı değişimi için ustaların çok para istediğini söylemişti. Ben yaparım deyip işe girişti. Ben de yardım etmeye çalıştım. Tam uğraşırken yoldan geçen tanıdık bir tamirci başımıza geldi. Sente ayarını ben yaparım deyip işe el attı. Uzatmayayım, yapamayınca topukladı. Sıkı bir somun yüzünden kendisi de yapamayınca motor kulağına kadar sökülmüş arabayı çekiciyle ustaya götürmekten başka bir çare kalmadı. Normalde ödeyeceğinin iki katını ödeyerek selamete kavuştu.
Sen anladın onu
Videoda çalışma sesi var mı ? merak ettim dinledim sürekli marşa basıyorsun sanki yanlışmı duydum , en kolay yere bujilere baktınızmı ateşleme varmı ? varsa bujiyi söküp tırnak aralığını kontrol edin , takmadan önce yere düşmüş tırnak aralığı kapanmış yahut porseleni çatlamış olabilir , enjektöre kontak açınca yakıt geliyor mu ? ateşleme ve yakıt ok ise geriye zamanlama yani sente hatası kalıyor , bütün parçalar yenilendiği için yetersiz kompresyonu eliyorum , ustaların en çok yaptığı hata eksantrik zincirini takarken boşluğunu gerginin üzerine getirmemesi , boşluk krankla kam dişlisi arasında kalınca sente bir diş kaçıyor , buda zor start yada motor çalışsa bile rölantide duramama gibi sorunlara sebep oluyor..
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)