Yeni motosiklet alacağız; Enduro ya da touring öneriniz var mı?
Reklamlar
-
Selam dostlar,
eski bir motorcu arkadaşım 5 senenin ardından tekrar motor alarak piyasaya giriş yapmak istiyor. Biz birçok motosiklet baktık ama sizlere de sormak istiyorum.
Bütçemiz 70 bin TL kadar.
Arkadaş hem şehiriçi hem de küçük şehir seyahatlerinde kullanacak. Enduro ya da touring tipi motosiklet önerilerinizi alabiliriz.
Boyu da 170. belirtmekte fayda var.
Reklamlar
-
O paraya tarifinize uygun alınabilecek x-pulse 200 var galiba.
-
Bu rakamlara WR 125 R bulunur. 15hp su sogutmali.
80 K ya çikabilirseniz CRF250L alinabilir.
Veya şu da alinabilir
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...39334173/detay
Bunlar biraz butceyi aşiyor.
-
eğer model takıntınız yoksa bence böyle modellere de bakın derim
ben olsam mondial vb çin mallarına bulaşmaktansa 20 yaşında honda yamaha bakarım veya bütçe dahilinde crf 250 onunda malesef km yüksek olabilir veya çok hırpalanmış hadi km neyse temizse alınır ama hırpalanmış feleğin çemberinden geçmiş motor almayın
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...05550265/detay
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...46704676/detay
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...46963915/detay
-
En üstteki yoruma katılıyorum Xpulse 200 4V modeli tercih edilebilir. Festivalde deneyip beğendi herkes. Bizim dernekten 4 kişi satın aldı bu hafta.
-
levend84 adlı üyeden alıntı
Hocam, konuyu acan arkadas enduro derken muhtemelen yol endurosu (nasil bir tabir ise artik) olarak demek istemis olabilir. Senin verdiklerin -CRF haric- daha arazi odakli araclar. Sahsen WR125'im olsa sehirlerarasi yola cikmazdim, hoplar ziplardim dagda bayirda. Buyuksehirde ise trafikte herkesin aklini alirdim, hafif, manevrasi yuksek, aralarda derelerde herkesi doverdim.
-
gurcanozturk adlı üyeden alıntı
Hocam, konuyu acan arkadas enduro derken muhtemelen yol endurosu (nasil bir tabir ise artik) olarak demek istemis olabilir. Senin verdiklerin -CRF haric- daha arazi odakli araclar. Sahsen WR125'im olsa sehirlerarasi yola cikmazdim, hoplar ziplardim dagda bayirda. Buyuksehirde ise trafikte herkesin aklini alirdim, hafif, manevrasi yuksek, aralarda derelerde herkesi doverdim.
Hocam Klx in sele konforu ve oturus poz.crf den daha iyi zaten crf ve klx ayni klansman makinalar.
Wr125 cidden kivrak makina,onunda kiymeti bilinmedi,esasinda mt25 15 bin tl iken piyanocu kalkip wr ye 11 bin tl fiyat cekmisti.haliyle kimse de bulaşmadi.kisaca hatali fiyat politikasi kurbani oldu.
-
levend84 adlı üyeden alıntı
Hocam Klx in sele konforu ve oturus poz.crf den daha iyi zaten crf ve klx ayni klansman makinalar.
Tek fark malzeme ve parça kalitesi, Klx’in arka ve ön amorsitörü fiyatına ikinci el bir crf alınabiliyor
-
joshua adlı üyeden alıntı
Tek fark malzeme ve parça kalitesi, Klx’in arka ve ön amorsitörü fiyatına ikinci el bir crf alınabiliyor
Klx sahibi olsam,boyle bir durumda
Ne yapar eder ön ve arka amortisor uydudur kullanirim,güncel olarak max 3-4 bin tl ye hallederim,gerekirse çinli modellerin maşalarini alir revize eder takar,yinede o paralari vermem.o hirsla taşı bile delebilirim
-
Valla kardeşim ben 80-90 bin tl ye kadar iyi bir şey olursa 100 bine kadar aynen senin o arkadaşın aradığı tipte st yani sport touring hem şehir içi hem şehir dışı 250/500cc arası çok makine bakındım hatta burda konusunuda açtım elle tutulur hiç bir makine yok touring denilen makineler esasen naked çoğu enduro dediğin adv tipi makineler çoğu verimsiz hantal ancak bazı motorları konfor sele yapıp gidon yükseltme falan yapıp biraz st niyetine binebilirsin ..
-
levend84 adlı üyeden alıntı
Klx sahibi olsam,boyle bir durumda
Ne yapar eder ön ve arka amortisor uydudur kullanirim,güncel olarak max 3-4 bin tl ye hallederim,gerekirse çinli modellerin maşalarini alir revize eder takar,yinede o paralari vermem.o hirsla taşı bile delebilirim
Tabi benim bahsettiğim fiyat türkiye yetkili servis rakamları, Japonya, Amerika ve Avrupa’dan tedarik edince çok daha uyguna geliyor. Yüksek modelli motosikletlerde kolay kolay da parça ihtiyacı olmuyor.
-
joshua adlı üyeden alıntı
Tabi benim bahsettiğim fiyat türkiye yetkili servis rakamları, Japonya, Amerika ve Avrupa’dan tedarik edince çok daha uyguna geliyor. Yüksek modelli motosikletlerde kolay kolay da parça ihtiyacı olmuyor.
Yok hocam yine de yurtdisindan tedarikle ugrasmam.
Hee komplike ve ust seviye bir motor olur amenna,radyal kaliper baglantili,elektronik suspansiyonlu falan o zaman durum farkli.
Ama 250cc karaduzen makina icin hic ugrasmam.
Lifanin xplore maşalarini alir ne yapar eder takarim,hee klx gibi upside maşa olmaz ama işimi her turlu gorur.
-
Mondial Rx3i Evo
Honda XL 650 transalp
Honda CRF 250
Yamaha WR 125 x/r
Benelli trk 251
Rks TRV242
Başka da pek seçenek yok gibi arasından elemek size kalmış ben alacak olsam
Benelli trk 251 veya CRF alırdım
-
O paraya alacağı motorun bloğunun sağlamlığına emin olabilsem 2006-2008 Kawasaki Er6F'i önerirdim. Hem şehir içi çok kıvrak, hem de uzun yol için tatlı bir alet.
-
tommygun adlı üyeden alıntı
O paraya alacağı motorun bloğunun sağlamlığına emin olabilsem 2006-2008 Kawasaki Er6F'i önerirdim. Hem şehir içi çok kıvrak, hem de uzun yol için tatlı bir alet.
Şu CBF500 karburatorlu olmasa alinacak makina da çok yakiyor alet.
-
levend84 adlı üyeden alıntı
Şu CBF500 karburatorlu olmasa alinacak makina da çok yakiyor alet.
Off felaket, ben de geçmişte çok araştırdım Cbf 500'ü ama gerçekten çok yakıyor.
-
tommygun adlı üyeden alıntı
Off felaket, ben de geçmişte çok araştırdım Cbf 500'ü ama gerçekten çok yakıyor.
Abi sana şöyle anlatayim sen anla,
Cbf600 un karburatorlu olan 2006 modeli 4 silindirli olmasina ragmen cbf500 çift silindir ve aralarinda 1 litre oynuyor.
Kisaca akli selim birisi gidipte cbf 500 almaz.
Alacak adam da gider 600 olani alir ulen 1 litresinide 4 silindirin homurtusuna sayarim der.
Hatta yillar once @Angrpower i uyarmistim o da heves etmisti.
-
Er6 f temizi zor o fiyatlara bence o fiyata en uygunu inazuma f
-
CBF 500 ile biraz oynayarak güzel bir cafe racer projesi olur, yuvarlak far efsane
-
Cbf 500 ile 600 ü kıyaslamak elma ile armudu kıyaslamak gibi bir şey tarzları farklı silindir den öte
Biri naked biri spor touring tarzı hitap ettikleri kitle sürüm amacı farklı ..
Cbf 500 e o zamanlar cbf250 nin kuvvetlisi gözüyle bakılıyordu cbf 600 ise bam başka bir segment sport touring güzel 4 silindir gezi makinesi ..
Cbf 500 ün yakıtı bulunduğu nesile ve akranlarına göre normal çok değil kawa da er5 suzuki de gs500 hepsi o yıllarda hemen hemen benzer yakıtları yakıyordu.. cbf500 yakıt ortalaması şehir içi 5 litre falandır cbf600 6/6.5
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)