Yine yeniden selamlar değerli dostlar. Uzun süreden sonra tekrardan mutuluğumu sizlerle paylaşmak için konu açmış bulunuyorum. Daha iyisinin sizlere nasip olmasını dilerim.
Kawasaki bu modelle birlikte japon modelleri içinde bir ilki barındıran radar teknolojisini kullanıma sunmuş vaziyette (Ducati ve R18 transcontinentale benzer). Kör nokta, adaptif cruise control ve çarpışma önleme ikazı gibi özelliklere sahip. Ayrıca yeni tft ekranla birlikte Suzuki GSXS1000GT (2000 km aktif kullanıyorum) üstünde bulunan ekrana kavuşmuş. Ekranın gösterge tarafı farklı olsada navigasyon gibi uygulamaları benzer. Ayrıca lastik hava basıncını ekrandan okuma ve SE versiyonuna özel elektronik amortisörlerde kullanışlılığı arttıran özelliklerden. Bunun dışında diğer kullandığım motorum olan ZH2 ile kardeş bloğu kullansada tepkiler farklı. Kafa kaldırma olayı ZH2 kadar agresif değil. Güç daha lineer ve denge yere daha yakın hissettiriyor. Okuduğunuz için teşekkür ederim.