Motosiklet Lastiği raf ve kullanım ömrü
Reklamlar
-
F54 adlı üyeden alıntı
yoo gayet ciddiyim
k 60 scoout 25k kullanıyorlar ön lastiği 45k da değiştirdik
tabi bizim motorlar insan gibi kullanıcılar tarafından insan gibi kullanılıyor yakma pitanj/badanaj gibi apache'likler yapmıyoruzz
Bu derin dişli dual sport bir lastik, kullanım tarzına göre daha uzun gidebilir tabi... Konu sahibinin motosikleti asfalt motosikleti ve asfalt lastikleri kullanıyor - kullanım şartları ve koşulları oldukça farklı. Şahsen daha 15.000'den sonra patatese bağlamayan asfalt lastiği görmedim. (Yani 20.000'e kadar idare ediyor ama 15.000'den sonra artık ben eskidim diyor. 20.000'den sonra normalde hiç devreye girmeyen ABS devreye girmeye başlıyor ufak ufak, lastiklerin artık yolu tutamamaya başladığının göstergesi - o andan itibaren benim için artık çöp hükmündedir...)
Bu arada hep premium marka ve model lastikler kullanıyorum - onu da ekleyeyim...
Reklamlar
-
bu arkadaşın aldığı pr4 25 30 k kullanan var (kullanım şartları çok önemli ) dediğim gibi batlax ı 41 k kullanan var kendi gözümle gördüm
-
F54 adlı üyeden alıntı
bu arkadaşın aldığı pr4 25 30 k kullanan var (kullanım şartları çok önemli ) dediğim gibi batlax ı 41 k kullanan var kendi gözümle gördüm
Vardır illa ki, Anlas lastiği 35.000km kullanan da gördük bu forumda Bu arada PR4'ü @tommygun da çok kullanıyor, okursa belki yorum yapar. Son aldığı set 15.000'deydi artık tutuşun kayda değer oranda zayıfladığından dert yanıyordu.
Herkesin risk algısı farklı neticede. Benimki biraz katı ve taviz vermez bir risk algısı...
-
Cyan adlı üyeden alıntı
Vardır illa ki, Anlas lastiği 35.000km kullanan da gördük bu forumda
Bu arada PR4'ü @tommygun da çok kullanıyor, okursa belki yorum yapar. Son aldığı set 15.000'deydi artık tutuşun kayda değer oranda zayıfladığından dert yanıyordu.
Herkesin risk algısı farklı neticede. Benimki biraz katı ve taviz vermez bir risk algısı...
yanlız pr4 fazla zorlamamak lazım çünkü virajda salma yapıyor limit zorlamayı pek sevmez
pirelli angel gt daha iyi viraj konusunda
hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır
-
Cyan adlı üyeden alıntı
Vardır illa ki, Anlas lastiği 35.000km kullanan da gördük bu forumda
Bu arada PR4'ü @tommygun da çok kullanıyor, okursa belki yorum yapar. Son aldığı set 15.000'deydi artık tutuşun kayda değer oranda zayıfladığından dert yanıyordu.
Herkesin risk algısı farklı neticede. Benimki biraz katı ve taviz vermez bir risk algısı...
Cyan geçenlerde Hacıllı'da lastiğimin kaymasını arkamda yakından gördün.
Ben Pr4 ile 19000'e geldim, şu an kalkışlarda lastik ufak ufak sarmaya başladı. Virajlarda da "aman aman" dedirttiği anların sayısı da artmaya başladı. Gerçi benim arka lastik de 2 yerden patlak ve içinde Formulax var binlerce km.dir. Yine de siboptan falan da olabilir lastik hava kaçırıyor. İnik lastik de kayma yapabiliyormuş. Şu karenajlarımı teslim alayım da haftaya ben de lastikleri yenileceğim.
-
tommygun adlı üyeden alıntı
Cyan geçenlerde Hacıllı'da lastiğimin kaymasını arkamda yakından gördün.
Ben Pr4 ile 19000'e geldim, şu an kalkışlarda lastik ufak ufak sarmaya başladı. Virajlarda da "aman aman" dedirttiği anların sayısı da artmaya başladı. Gerçi benim arka lastik de 2 yerden patlak ve içinde Formulax var binlerce km.dir. Yine de siboptan falan da olabilir lastik hava kaçırıyor. İnik lastik de kayma yapabiliyormuş. Şu karenajlarımı teslim alayım da haftaya ben de lastikleri yenileceğim.
Aman aman o neydi öyle? Ama tabi yok koşulundandı o, önde ben olsam yeri öpmüştüm, sen iyi kurtardın orada.
Normalde sarmayan lastik artık sarmaya başladıysa sizlere ömür... Yeni lastiklerin şimdiden hayırlı olsun.
-
tommygun adlı üyeden alıntı
Cyan geçenlerde Hacıllı'da lastiğimin kaymasını arkamda yakından gördün.
Ben Pr4 ile 19000'e geldim, şu an kalkışlarda lastik ufak ufak sarmaya başladı. Virajlarda da "aman aman" dedirttiği anların sayısı da artmaya başladı. Gerçi benim arka lastik de 2 yerden patlak ve içinde Formulax var binlerce km.dir. Yine de siboptan falan da olabilir lastik hava kaçırıyor. İnik lastik de kayma yapabiliyormuş. Şu karenajlarımı teslim alayım da haftaya ben de lastikleri yenileceğim.
Yeni lastik taktırırken bendeki L şeklindeki metal siboplardan da taktırmanı tavsiye ederim. Hem hava kaçırma yapmıyor hem de hava basma durumlarında çok kolaylık sağlıyor.
-
espresso adlı üyeden alıntı
Yeni lastik taktırırken bendeki L şeklindeki metal siboplardan da taktırmanı tavsiye ederim. Hem hava kaçırma yapmıyor hem de hava basma durumlarında çok kolaylık sağlıyor.
Mt-07'lere hava basmak cidden sıkıntılı oluyordu. L sibop taktırdığımdan beridir hayat çok kolaylaştı. PR4'ü viraja girecek kimseye tavsiye etmem. Benim çöp dediğim Bridgettson Battlax B023'lerim (stock lastikler) ısınınca virajda daha iyi performans sergiliyordu. PR4'ler 6000km'den sonra virajlarda saçmalamaya başlıyor.
Viraj yapılacaksa aynı oranda daha iyi olacak lastik Pilot Power'dır ki o lastik sadece PR4'den iki tık daha iyidir virajda.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)