Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
2. sayfa BirinciBirinci 12

Cb 250 r satıp d400 tour modeli alınır mı?

    REKLAM ALANI
  1. #21

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    O zaman xadv nc750dct yada nt1100 dct alıcaksın senin ilacın bunlar..


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    mavellen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mayıs 2016
    Dominar ile 140 km üzerinde rahat edemessin. Düşüncen buysa şimdiden unut. Rampada iyi gider.Ben 59 cm tur camı takmıştım. O zaman rüzgar kaskı tokatlamıyor. 59 cm tur camıda yaşlı adam işi. Gençlere o camı taktırmak zor. Konforu muazzam orası ayrı. Kısa tur camı takarsan kaskı tokatlar. Bu çok kötü birşey. Kısa tur camı takanakadar, orjinali kalsa daha iyi. Dominar yüksek hızlara çıkabileceğin bir motor değil. Tek millinin motor bloğu muazzamdı ama sonraki versiyonlarını bilmiyorum.

  3. #23

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    Naked makinede zaten uzun yolda 120 den sonrası hele birde dışarda rüzgar varsa eziyettir adamı Tokat manyağı yapar

  4. #24

    Üyelik
    21 Kasım 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    RS 660, Tuareg 660
    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Düz yolda eller gidondayken sıkıntı olmayıp elleri bıraktığında sağa çekme varsa çok affedersiniz sokayım öyle 100.000 TL üstüne satılan motora.
    Bunu şu an milyona yakın satılan motosikletlerde de yaşayabilirsin.

  5. #25
    Kural [ Z ] - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ocak 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bkz. İmza =>
    Alıntı killingroad adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bunu şu an milyona yakın satılan motosikletlerde de yaşayabilirsin.
    Yani? O zaman normal mi diyoruz?
    ...

  6. #26
    eraysefer28 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mayıs 2018
    Şehir
    İstanbul
    Tommy abimin dediği gibi 100bin lira motora veriyorsun sağ çekme var ne anladım ben o işten.250D modelini kullandım zaten aynı kasaya 250 bloğu koymuşlar 9 ay 18.000 km yaz kış bindim ben yine memnundum da çünkü bir japon kalitesi beklemedim fakat servisler yetersiz adamlar kafalarına göre iş yapıyor.Motor desen iki elini bırakıyorsun sağa çekiyor (egzozu söküp denedim cidden sağa çekmiyordu) ulan he birde hangi mühendisin aklına gelir 250 cc motoru 183 kg yapmak giderken hissetmiyor falan iyi güzelde durduğun yerde diyorsun ne ağırmış bu meret diye.Yani kısacası japondan sonra buna geçince sağa çekiyor bir yerlerden zır zır ses geliyor diyip canınız sıkılabilir.Tavsiyem cb500f falan olur.
    tommygun bunu beğendi.

  7. #27

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    Alıntı Kural [ Z ] adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yani? O zaman normal mi diyoruz?
    Normal olmadığı için Japon’lar uğraşmamak için temel sattıkları modeller dışında hiç bir modelin Euro 5 versiyonu nu üretmiyor

    Adamlar için koca bir Asya pazarı hint pazarı Güney Amerika , Amerika pazarı Rus Baltık tarafları pazarları var Kendi iç Japon pazarı var yeterde artar bile ..

  8. #28

    Üyelik
    26 Kasım 2017
    Şehir
    Sin City
    Motosikleti
    Yoqhtır...
    Alıntı denizz1 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sağ çekme konusu aslında biraz ilginç, bazı arkadaşlar sorunun fabrika çıkış lastiklerde olduğunu, fabrika çıkış lastikleri değişince sorunun düzeldiğini söylüyorlar. Diğer arkadaşlar ise egzozun ağırlığının motoru sağ çektiğini söylüyor.400ug alma arifesinde biri olarak ilk iş lastik değiştireceğim için bu sorunun cevabını 2-2.5 hafta içinde deneyimlemiş olacağız sanırım.
    Bende eski kasa 2017 model Dominar D400 vardı. O motor sürekli sağa çekerdi ve diğer arkadaşlara katılıyorum. Servisle çok kavga etmiştim bu motor sağa çekiyor die ve motoru virajlarda sağa yatırmaya korkardım egzoz yüzünden.

    Benim dominarda lastik değiştirme fırsatım olmadı ama değiştirmenin bir fayda da sağlayacağını düşünmüyorum. En az 20000km kullanmışımdır o motoru. El bırakma fetişin yoksa zaten sürekli motoru gidondan tutuyorsun ve yolda seni yoracak bir hareket yapmaz.

    Torkun yüksekliği işine gelir, ben İzmir'e gidip geldim o motorla ve uzun yolu da yeni kasalarında titreşimi kestilerse keyiflidir. Benim motor 163'te kesiciye girerdi, o yüzden pek sevmezdim.
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Gelelim konu sahibi arkadaşın sorusuna: işin güzel tarafından bakılırsa 100-110 bandında gidilecekse mis gibi Honda varken de Dominar'a asla bakılmaz

  9. #29
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İzmir, Pornova
    Motosikleti
    Ülkedeki en yüksek km.li Kawasaki Er6F (2008)
    Alıntı killingroad adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bunu şu an milyona yakın satılan motosikletlerde de yaşayabilirsin.
    Ducati ya da Triumph olsa kolay, en kötü mesai sonrası Salih Kanbur'a saldırır, sakat bırakır rahatlarım. Harley olsa kendime kızarım onca paraya 54 bg titrek Harley aldığım için.

    Sağa ya da sola çekmek kusurdur hem de büyük bir kusur. Normalleştirmeyelim ve distribütörün içinden geçelim.
    espresso bunu beğendi.

  10. #30

    Üyelik
    11 Mart 2007
    Şehir
    iskenderun
    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ducati ya da Triumph olsa kolay, en kötü mesai sonrası Salih Kanbur'a saldırır, sakat bırakır rahatlarım. Harley olsa kendime kızarım onca paraya 54 bg titrek Harley aldığım için.

    Sağa ya da sola çekmek kusurdur hem de büyük bir kusur. Normalleştirmeyelim ve distribütörün içinden geçelim.
    Kısmen katılıyorum. Mühendislik varsa çekme olmamalı diye düşünüyorum.
    Eski dominarı 10 ay kadar kullandım; titreşim dışında bir sorun yoktu, sağlamlık konusunda güven veriyordu. Titreşime bağlı olarak göstergeden zırıltı geliyordu.
    Cb250r sadece 1 defa denemek için kullandım, yorum yapmam uygun olmaz ama şimdi bugün motor alacak olsam tercihim Honda olurdu. Ayrıca Cb250r'a arka çanta takınca kuyruğun kısalığı da çok belli olmuyor, motorun görüntüsü biraz klasik nakede benziyor.
    espresso bunu beğendi.

  11. #31
    Kural [ Z ] - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ocak 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bkz. İmza =>
    Alıntı logaritma adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Normal olmadığı için Japon’lar uğraşmamak için temel sattıkları modeller dışında hiç bir modelin Euro 5 versiyonu nu üretmiyor

    Adamlar için koca bir Asya pazarı hint pazarı Güney Amerika , Amerika pazarı Rus Baltık tarafları pazarları var Kendi iç Japon pazarı var yeterde artar bile ..
    Euro 5 olmayan motosikletler sağa mı çekiyormuş, anlamadım?
    ...

  12. #32

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    Alıntı Kural [ Z ] adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Euro 5 olmayan motosikletler sağa mı çekiyormuş, anlamadım?
    Genel anlamda Euro 5 uyumluluk nedeni ile motorların egozsları büyüdü ve ağırlaştı tabii bu büyüklük ağırlık hacimlede orantılı ..

    Sadece dominarda değil Japon’lardada var bu sorun ama yüksek hacim yeni nesil euro5 Japon satılmadığı için nerdeyse çok göz önünde olup konuşulan bir şey değil dominar peynir ekmek gibi sattığı için bu mevzu çok ön plana çıktı..

  13. #33
    zekeriyaimam - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mayıs 2016
    Şehir
    Gebze
    Motosikleti
    simson
    yahu egzozu silah zoruyla mı takıyolar mühendisler bilmiyor mu sağ sol dengesini.. biraz sallama bi bahane olmuş

  14. #34
    Kural [ Z ] - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ocak 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bkz. İmza =>
    Alıntı logaritma adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Genel anlamda Euro 5 uyumluluk nedeni ile motorların egozsları büyüdü ve ağırlaştı tabii bu büyüklük ağırlık hacimlede orantılı ..

    Sadece dominarda değil Japon’lardada var bu sorun ama yüksek hacim yeni nesil euro5 Japon satılmadığı için nerdeyse çok göz önünde olup konuşulan bir şey değil dominar peynir ekmek gibi sattığı için bu mevzu çok ön plana çıktı..
    İyi de, mevzubahis sorunlu makine Euro4 değil mi?

    Hem siz hiç Euro 4 Euro 5 fark etmeksizin, hiç bir motosikletin egzozunu sökerek yolda stabilite testi yaptınız mı? Farkı nereden biliyorsunuz?

    Şunun için soruyorum. Ben iki farklı japon motosikletinde yaptım, yapmak durumunda/zorunda kaldım. Bunlardan biri de Euro4 standardında bir japondu. O egzozu söküp kullandığımda özellikle belirli hızlardan sonra makinede stabilitede sorunlar, frenlemede ise ağırlık merkezinin değişiminden kaynaklı problemler yaşadım, ayrıca tedbir almak zorunda kaldım. Siz hangi modellerde denediniz? Sonuçta mühendislik konusuna girersek o 8-10kg ağırlığa varan egzozun(orjinal Honda Egzozları belirli hacimlerden sonra daha da ağırdır) hesabı yapılmamış olsa bu tip bir sorun yaşamazdım.

  15. #35

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    Alıntı zekeriyaimam adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yahu egzozu silah zoruyla mı takıyolar mühendisler bilmiyor mu sağ sol dengesini.. biraz sallama bi bahane olmuş
    Sallama değil arabalarda bile kocaman partikül filtreleri konvertörler var arabanın hacime silindir sayısı egzos çıkışına göre bazılarında manifold boğaz dan itibaren 6 yada 8 tane konvertör koyuyorlar sırf şu emisyon için ..

    mühendisin emisyon için yapabileceği hiç bir şey yok onların elinde olan onlara bağlı bir şey değil yakalaması gereken bir emisyon değeri var.. Hadi bajaj hint falan Japon da bu var hadi Hintli düşünemedi japon da mı düşünmüyor ..
    Kısaca yapılabilecek pek bir şey yok ellerinde olan bir şey değil ..
    Sağa çekmesin diye sola ekstra dengelemek için bir ağırlık koysalar bu sefer ilerde sürücü egzoz falan değiştirdiğinde başka spor bir egzos falan taktığında yada farklı türde bir egzos bu seferde motor ağırlık dengesi değişeceği için sola çekmeye başlıycak..

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 01:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:39 ----------

    Alıntı Kural [ Z ] adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İyi de, mevzubahis sorunlu makine Euro4 değil mi?

    Hem siz hiç Euro 4 Euro 5 fark etmeksizin, hiç bir motosikletin egzozunu sökerek yolda stabilite testi yaptınız mı? Farkı nereden biliyorsunuz?

    Şunun için soruyorum. Ben iki farklı japon motosikletinde yaptım, yapmak durumunda/zorunda kaldım. Bunlardan biri de Euro4 standardında bir japondu. O egzozu söküp kullandığımda özellikle belirli hızlardan sonra makinede stabilitede sorunlar, frenlemede ise ağırlık merkezinin değişiminden kaynaklı problemler yaşadım, ayrıca tedbir almak zorunda kaldım. Siz hangi modellerde denediniz? Sonuçta mühendislik konusuna girersek o 8-10kg ağırlığa varan egzozun(orjinal Honda Egzozları belirli hacimlerden sonra daha da ağırdır) hesabı yapılmamış olsa bu tip bir sorun yaşamazdım.
    Hayır mevzusu geçen motor Euro 5 …4 değil ..

    Dominar 400 Ug ve yeni arkadaşın almayı düşündüğü 400 tour versiyonları Euro 5

  16. #36
    Kural [ Z ] - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ocak 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bkz. İmza =>
    Alıntı logaritma adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sallama değil arabalarda bile kocaman partikül filtreleri konvertörler var arabanın hacime silindir sayısı egzos çıkışına göre bazılarında manifold boğaz dan itibaren 6 yada 8 tane konvertör koyuyorlar sırf şu emisyon için ..

    mühendisin emisyon için yapabileceği hiç bir şey yok onların elinde olan onlara bağlı bir şey değil yakalaması gereken bir emisyon değeri var.. Hadi bajaj hint falan Japon da bu var hadi Hintli düşünemedi japon da mı düşünmüyor ..
    Kısaca yapılabilecek pek bir şey yok ellerinde olan bir şey değil ..
    Sağa çekmesin diye sola ekstra dengelemek için bir ağırlık koysalar bu sefer ilerde sürücü egzoz falan değiştirdiğinde başka spor bir egzos falan taktığında yada farklı türde bir egzos bu seferde motor ağırlık dengesi değişeceği için sola çekmeye başlıycak..

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 01:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:39 ----------



    Hayır mevzusu geçen motor Euro 5 …4 değil ..

    Dominar 400 Ug ve yeni arkadaşın almayı düşündüğü 400 tour versiyonları Euro 5
    Dediğim gibi, fark etmez.
    ...

  17. #37

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    Alıntı Kural [ Z ] adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dediğim gibi, fark etmez.
    O zaman ktm bajaj Japon mühendisler motoru yapanlar hatalı mal üretiyor sana göre …

  18. #38
    F54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    crf 1000L + dio
    Alıntı denizz1 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sağ çekme konusu aslında biraz ilginç,bazı arkadaşlar sorunun fabrika çıkış lastiklerde olduğunu,fabrika çıkış lastikleri değişince sorunun düzeldiğini söylüyorlar.Diger arkadaşlar ise egzozun ağırlığının motoru sağ çektiğini söylüyor.400ug alma arifesinde biri olarak ilk iş lastik değiştireceğim için bu sorunun cevabını 2-2.5 hafta içinde deneyimlemis olacağız sanırım.Ki aslında konu kroniklerse cb250r ında arkadan gelen bir zincir sesi var yanlış hatırlamıyorsam bu motoru dinlemeyi seven bir insan için çok büyük bir -
    egzoz sağda diye sağa çekme olurmu ? bu nasıl bir bakış açısı ?
    böyle bir durum olsa emin ol bunu büyük markalar kuyruk altına alırdı veya arka tekere sürtmeyecek şekilde alt orta da bitirirdi
    lastik ten de yapması olası veya jant atık/yamuk
    d400 ile bu forum da güzel gezen bir arkadaş var 1 gün yolda denk geldik biz nc 700 ve tenere ile seyir halindeyken bize yetişti bir süre birlikte sürdük o sonradan gazla dı gitti 120 130 km/h ile seyir edebiliyor du
    hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır

  19. #39
    Kural [ Z ] - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ocak 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bkz. İmza =>
    Alıntı logaritma adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    O zaman ktm bajaj Japon mühendisler motoru yapanlar hatalı mal üretiyor sana göre …
    Egzoz yüzünden sağa mı çekiyorlarmış? Cevap Evet ise benim cevabım da, dünya genelinde kabul edilen cevap da Evet.
    ...


2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)