Cb 250 r var çok memnunum ama uzun yola pek gelmiyor çanta takınca çok çirkin oluyor. Uzun cam da yakışmıyor sizce japondan inip hintliye binilir mi? D400 ün 2. Eli nasıldır?
Cb 250 r var çok memnunum ama uzun yola pek gelmiyor çanta takınca çok çirkin oluyor. Uzun cam da yakışmıyor sizce japondan inip hintliye binilir mi? D400 ün 2. Eli nasıldır?
Japondan inip Avrupalıya binilir başka da bir şeye binilmez. Japon kalitesini çok ararsın.
Aralarında dağlar kadar fark yok , japonu bu kadar büyütmeyin gözünüzde.( Bende Suzuki kullanıyorum bu arada ) Honda 4 japonun en vasatı zaten. Kullandığın motor sana keyif vermiyorsa, kendine zulm etmeye başlamıssın demektir.. Ayrıca , dominarıda hic hafife almayın derim.
Gözünü yola diktiysen, bir süre sonra dominar da yetmeyecektir. Bekleyip, orta hacim bir motosiklete geçmen daha iyi olabilir.
Sentis ad medullis!
Dengeliyorum.com
youtube.com/we2strom
kullanım amacına görede değişir japon kalitesi kaliteside bir yere kadar 140km gibi hızlarda dominar cb250 ye göre daha rahat seyir ediyor diye biliyorum
Motosikletin ön kafasının sabit olduğu, yanda az bile olsa karenajların olduğu, ayak peglerinin yukarıda ve arkada olmadığı, selesinin rahat, gidonun omuz açıklığının belki biraz uzağında, gidon yüksekliğinin elinizi yormayacak bir yükseklikte olduğu bir motor benim düşünceme göre uzun yol için daha iyidir.
Yan çanta, arka çanta bu işin süsüdür. Çantalar zaten çirkindir. Dünyanın en güzel motoruna çanta takın dürrük gibi gözükür. Siz bakmayın bizim "sonradan adv" tayfasına.
Dominar'ın gücü kuveti Cb250r'dan daha iyidir ama her ne kadar uzun yol yapılabilir olsa da bir uzun yol motoru değildir. Sizin amacınız uzun yol yapmaksa D400'ün gidebildiği her yere aynı konforla Cb250r da gider, amacınız iyi görünmekse D400 de öyle aman aman iyi görünen bir motor değildir.
Fb gruplarında Dominar ile 180.000'e gelmiş Sertaç adlı bir arkadaş vardır. Kimsenin onun kadar manyak olması beklenemez ama bence bakımlı bir Dominar'ın dayanıklılığı konusunda bir referanstır bu arkadaşın motoru.
En başda cb250r da olsa dominar 400 de olsa naked makine ile uzun yol her şekil yorar ama dominar tour versiyonunu biraz rahat sürüş için tasarlanmışlar Honda’ya göre tur camı diğer uzun yol aksesuarları yeni teknolojisi yüksek Torku çok daha rahat edersin ..
Alınır mı alınır niye alınmasın cb250r dan çok üstün bir makine ktm nin de bloklarında kullanılan doğrusal güç dağılım olayı var gücü düşük devirde alıp lineer olarak iletiyor ..
Mozaik led far var farda double led var rahat 1km önünü aydınlatıyor , çift ön arka abs , kaydırmalı debriyaj , ters teleskopik amortisör ,usb girişi , tour versiyonunda ekstra bir sürü aksesuarda yanında geliyor elcik koruma , tur camı , motor koruması , motor koruma demiri , çanta demiri artçı sırt dayama , telefon tutucu bungee kayışına kadar adamlar veriyor daha ne olsun zaten şunları sadece sonradan almaya kalksan orjinal servisten dünya para tutar ..
En nihayetinde uzun yol asfalt makinesi bana göre sport touring güzel bir makinedir öyle bir makinede Türkiye de yok yollamıyorlarda ..
Dominar'ın trip resetlenmesinden sağa çekmesinden far kısmındaki gıcırtıdan sürekli yakıt az uyarısı vermekten rahatsız olmayacaksan al bu kronik sorunlar bildiğim kadarıyla tüm dominar d400 ug lerde yani 2020 ve sonrasın da var
D250 kullanıyorum, bahsettiğin sorunların hiç biri yok. Hele o sağa çekme durumu düz yolda ellerin gidondayken olmuyor, ellerini bırakırsan çekiyor sağa ancak ben hiç yaşamadım.
açılın ben 400 ug kullanicisiyim
daha yeni gidis gelis 750 km lik yoldan gelmis bir kullanici olarak dominarin uzun yol konforu olarak cb250 r dan cokta farkli olmayacagini dusunuyorum
benim motorumda gidon yukseltme tur cami +deflektor ve konfor sele var oturus pozisyonum gayet dik sekilde ve dirseklerim hafif kirik duruyor boyum 1.78 giderken 110 120 km ortalama hiz ile 3.7 litre civarinda tuketimim oldu
gelirken biraz daha hizli gelmek istedim ve yokuslarda dahi hizim 130 km saat civariydi tuketimim 4.7 litreye cikti rotam gelirken asiri ruzgarli idi tur cami nerdeyse telefon tutucuya degmek uzereydi bu kadar ruzgarli olacagini dusunmemistim giderken bukadar ruzgarli degildi
arka selemde olan 60 litre drybag canta tam sirtima degiyordu ve konfor seleyi tam ayarlayamadim bu yuzden alt taraflarda uyusmalar oldu
yani minimum 600 cc enduro ve suport turing tarzindaki motorlardaki kadar konforlu oldugunu dusunmuyorum gerci kimsenin oyle bi konfor beklentisi olmasin arti titresim artik beni rahatsiz etmeye basladi ozellikle yuksek hizlarda.
son olarak bu motosiklet naked. sitesinde sport turing yazsa ve okadar iyilestirme yapsak bile cok bi ise yaramiyor veya ben hala ruzgardan yedigim dayagin etkisinden kurtulamadim.
D250 den bahseden kim bilip bilmeden tamamen sazan gibi atlamışsın
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:11 ----------
D250 den bahseden kim bilip bilmeden tamamen sazan gibi atlamışsın dominar 400 ug kullandın mı hiç ben kullandım ve sattım ve bir daha asla dominar 400 ug almayı düşünmüyorum ha bu arada yazılan 184 kilodan çok daha ağır motor yurt dışı sitelerde 194 196 gibi rakamlar var arka tek port çantayı da koydun mu 200 kiloyu geçiyor MT 07 den agır motor
Düz yolda eller gidondayken sıkıntı olmayıp elleri bıraktığında sağa çekme varsa çok affedersiniz sokayım öyle 100.000 TL üstüne satılan motora.
Sağ çekme konusu aslında biraz ilginç,bazı arkadaşlar sorunun fabrika çıkış lastiklerde olduğunu,fabrika çıkış lastikleri değişince sorunun düzeldiğini söylüyorlar.Diger arkadaşlar ise egzozun ağırlığının motoru sağ çektiğini söylüyor.400ug alma arifesinde biri olarak ilk iş lastik değiştireceğim için bu sorunun cevabını 2-2.5 hafta içinde deneyimlemis olacağız sanırım.Ki aslında konu kroniklerse cb250r ında arkadan gelen bir zincir sesi var yanlış hatırlamıyorsam bu motoru dinlemeyi seven bir insan için çok büyük bir -
Ben Kawasaki Er6 N/f grubunun Fb.daki yöneticilerinden biriyim. Özellikle 2006-2008 kullanan arkadaşlarda pek çok yatak sarma, yağsız kalma, rektefiye mecburiyeti örnekleri var. 2009 sonrası bu olay epey azalıyor. Velhasıl 2006-2008 arası modellerde sıkıntı olduğu aşikar, hani biz "sen devirli kullanmışsındır, sen bakım yapmamışsındır, yağ değişim periyotlarına dikkat etmemişsindir azizim" desek yanlış olur. Kullanıcılarının fanatizmi nedeniyle dile getirilmese de hakikaten bazı motorların doğuştan gelen ciddi sıkıntıları var.
Ben 118.000 TL'ye D400 alsam ve sağa çekse Ekrem Abi'yi ilk piknik etkinliğinde sille tokat döverdim.
bence de gereksiz. cb500f daha mantıklı olur.
Cb250r ile d400 arasında kalmıştım,D400 e kesin gözüyle bakıyordum ama yine bir kararsızlık sardı bünyeyi
Dominarda sağa çekme bir problem sorun değil nedeni biliniyor bunun açıklamasıda yapıldı ama nedense bunu bir kesim sanki bir sorun problem miş gibi lanse etmeye devam ediyor ..
Mevzu motor Euro 5 standartına uygun hale getirilebilmesi için egzos büyütülmüş ağırlaşmış egzozda sağ tarafta olduğu için haliyle çekme yapıyor bu olay egzosların büyütülüp ağırlaşmasından ötürü bazı Japon’lar dada var ..
Ama dominar çok sattığı için göze batıyor tabiki bu konuda ..
Birde şu kıyaslamayı neye göre yapıyorsunuz arkadaş yol yapıcam diyor touring makine bakıyor gerçi dominarda çok touring değil ama sanırım sıfır makine bakıyor Türkiye ye yollanmayan ikinci el naked makine öneriliyor .. oda tuhaf ..
Benim anlamadığım; hangi (ne diyeyim...) safdil ellerini bırakarak motosiklet sürer ve neden?
Bu arada bence de CB250R'dan D400 yeterince anlamlı bir yükseltme değil. Honda 500 serisinden temiz bir taneye geçmek daha münasip olur.
Almak istediğin makine seninkinden;
* Daha hantal
* Daha çok yakıt tüketiyor
* Kronik sorunlu
* Daha ağır
* Yedek parça daha pahalı
* Yedek parçaya ulaşması daha zor
* Servis daha sorunlu
* Servis noktaları daha az
* Satışı daha zor
Sanırım aradığını ondan bulamazsın.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)