İBB-153 Whatsap hattına resim ve konum bilgisiyle beraber bildirilen şikayetleri daha hızlı gideriyorlar.
İBB-153 Whatsap hattı : (0552) 153 00 34
Geçen hafta metroda duraklara gelindiğinde, hoparlörden 2 -3 durak sonrasının anonsu geldiğini farkettim.
Hemen vagon numarasını aldım ve saati kaydettim.
Bakırköy Metro durağından çıkarken İBB-153 çözüm hattı aracını görünce gidip durumu kendilerine bildirdim.
Bu arada Veliefendiden Sahil yoluna çıkarken sol şeritte bir rogar kapağının etrafı çukur.
Oradan geçerken ödüm kopuyor. Durumu anlattım. Not aldılar ama whats ap hattı numarası verip konum bilgisiyle paylaşırsam daha çabuk çözüleceğini söylediler.
Cumartesi günü motorla cumartesi pazarına giderken Veliefendi önünden geçip,
resim, video, konum bilgisiyle ibb-whatsap hattına bildirdim.
Pazartesi sabah telefonum çaldı. İskiden bir görevli rogarın tam konumunu soruyordu.
(sonradan baktım, telefonum konumu BP önü olarak göndermiş. Sanırım 50 metre hata yapmış)
Araçlarının nerede olduğunu sordum. BP önünde, sahil yolu istikametindeydi.
60-70 metre devam etmesini, sağ şeritte Acami sürücü bölgesine gelince parkedip 15 m ileri 15 m geri sol şeride bakmasını söyledim.
Adam telefonda "bu adamı öldürür" yahu dedikten sonra "teşekkürler. halledeceğiz " deyip kapattı.
Kendim görmedim ama, arkadaşın söylediğine göre sanırım tamir edilmiş.
İstanbul ölçeğinde, bu türden hepimiz için tehlike arzeden durumları ibbwhatsap hattına bildirmeniz,
hepimizin menfaatine olacaktır.
.
https://i.hizliresim.com/gjbozpi.jpg