Motosikletinden memnun oldugu halde model yukseltme ihtiyaci duyanlar
Reklamlar
-
21 Ağustos 2022, 21:48
#1
Su hayatta tek kusurum olabilir :p
Ne kadar sacma bir istek bu ya,ulen motorda sorun olsa seni ugrastirsa ,gucu yetmese veya sagi solu dokulse tamam diyecem.,oyle bisey de yok..
Sirf maddi gucun yetiyor diye daha yenisini daha teknolojik olani almaya neden istiyorum/istiyoruz ?
F54 mesela,bugun konusuyoduk diger baslikta.Takmis kafaya triumph tiger 900 pro yu.
Parasi olsa hemen gidecek alacak.Ama neden istiyor ?
Rally Pro ona africa nin veremedigi neyi verecek mesela ?
Haa ben de cok farkli degilim maalesf.Aklim hep yeni crf1100 adv de.
Napicammm lan bu yeni motoru ? kizlar dusup bayilacak mi ?
bana sunacagi android auto,elektronik amortisor viraj aydinlaalma 6 hp fazla guc gibi ozellikler icin gidip uste 200 vermenin nesi mantikli ? degil tabiki.
Ben bugun aydinlandim arkadaslar,bunlar hep kapitalism oyunlari(espressoo cok sevecek burayi) ihtiyacim yok lan benimmm yeni motora.artik sahibinden.com a girmeyecem milletin neye bindigi de umrumdaaa degil srtik!
Siz de aydinlanin olm..valla gerek yok,bi dusunun hak vereceksiniz
Reklamlar
-
21 Ağustos 2022, 22:03
#2
Su forumun geldigi hale bak 8 yasindan beri motora binerim bi aratsan birsuru baslik var bilgi var acip okumaya useniyorsunuz.
Kac defa konustuk biz eskiden boylemiydik hey gidi hey kimse kalmadi eskilerden heryerde yeni yetmeler. ufacik motorunuzla bu ne terbiyesilik "motor yukseltme istegi"konusunu konusuyorsunuz.
-
21 Ağustos 2022, 22:45
#3
Basit. İnsanoğlu hiç bir zaman elindekiyle yetinmez. Her zaman daha iyisini ister. Kimi daha yüksek cc motor ister, kimi daha rahat araba, kimi daha büyük ev, kimi daha çok para, kimi daha çok toprak..
Çokta takılmamak lazım. Varsa alın. Parayı biriktirip ne yapacaksınız ? El altında bir zor zaman parası olsun, gerisi harcanmalı bence.
-
21 Ağustos 2022, 22:48
#4
2015 model motosikletimi zevkle kullaniyorum. Lakin ondan once sahip oldugum sifir CB1000R'a 1.5 yil zor dayandim. Baktim olmayacak, zarari goze alip dogru duzgun bir motosiklet edindim. Neden? Tabii ki zevk icin. Dogru duzgun zevk alinacak bir motosiklet yapsaymis Honda, elektronik aksamda ve suspansiyonda cimri davranmasaymis, gerek kalmazdi.
-
21 Ağustos 2022, 23:21
#5
Kesinlikle çok doğru bir konu,bende düşündüm yeni kasa nc’yi ama,aradaki farka değecek bir değişiklik ve beklenti olmadığı için gereksiz olduğu kanaatine vardım.Yeni modeller ufak değişiklikler,hepside oyunun bir parçası,tüketimi teşvik etmek ve yenisini satmak amaç
-
21 Ağustos 2022, 23:23
#6
Off off napiyim ben simdi arkadaslar ?
Gayet mantikli ve her kafasi calisan insanin hak verecegi bir aciklama yaparim da gerek yok sanirim,is uzayacak cunku biliyorum.
-
21 Ağustos 2022, 23:41
#7
❤️Honda❤️ adlı üyeden alıntı
Off off napiyim ben simdi arkadaslar ?
Gayet mantikli ve her kafasi calisan insanin hak verecegi bir aciklama yaparim da gerek yok sanirim,is uzayacak cunku biliyorum.
Yapıştır parayı, al motorunu gate keeper. Bende yükseldim bu aralar yeni motora.
Teker yapmayacaksan, yanlayarak gitmeyeceksen, ne anlamı var motosiklet kullanmanın değil mi?
-
21 Ağustos 2022, 23:50
#8
Motosikleti ulaşım aracı olarak kullananlar haricindekiler zevk için kullanıyor.
Zevkin bedeli olmaz diye boşuna demiyorlar.
İmkanın varsa en iyisini almak lazım
-
22 Ağustos 2022, 00:04
#9
-
22 Ağustos 2022, 00:22
#10
F54 adlı üyeden alıntı
vay çakma afrikacı seni arkadan atıp tutmayı ne zaman bırakacaksın söyle şampanya patlatacağım
ama baksana nasıl yağuşuklu bu satılır mı be...?
https://i.hizliresim.com/yq40kej.jpg
eğer afrika satıp adv alacaksan buna değer dostum adv nin yanında düz afrika gerçekten çelimsiz duruyor o yüzden adv si olan arkadaşım ile aynı anda kamp a gitmiyorum biskolojim bozuluyor
baksana heybete hey yavrum be gemi gibi
https://i.hizliresim.com/ruk8ppn.jpg
bizimki ne istediğini bilmemek . yoksa afrika kendi sınıfında güzel bir motosiklet
Geçen günlerde AT nin eski kasasını gördüm o kadar çok hoşuma gittiki anlatamam, bana kalırsa eski kasası yeni kasadan daha güzel.
-
22 Ağustos 2022, 01:55
#11
hasmet adlı üyeden alıntı
2015 model motosikletimi zevkle kullaniyorum. Lakin ondan once sahip oldugum sifir CB1000R'a 1.5 yil zor dayandim. Baktim olmayacak, zarari goze alip dogru duzgun bir motosiklet edindim. Neden? Tabii ki zevk icin. Dogru duzgun zevk alinacak bir motosiklet yapsaymis Honda, elektronik aksamda ve suspansiyonda cimri davranmasaymis, gerek kalmazdi.
Japon motorlarinda hep ayni sorun var. Kagit uzerinde en mantikli secenek gibi gozukuyorlar ama en basitinden frene bir yukleniyorsun, birseyler eksik mesela. Bu farki avrupa mensei bir motor kullanmadan anlamak cok zor, anladiktan sonra da aradaki fiyat farkini goze aliyorsun zaten.
-
22 Ağustos 2022, 02:28
#12
redlion999 adlı üyeden alıntı
Japon motorlarinda hep ayni sorun var. Kagit uzerinde en mantikli secenek gibi gozukuyorlar ama en basitinden frene bir yukleniyorsun, birseyler eksik mesela. Bu farki avrupa mensei bir motor kullanmadan anlamak cok zor, anladiktan sonra da aradaki fiyat farkini goze aliyorsun zaten.
Bos yorum yapmayalim lutfen.
https://www.motorcyclenews.com/bike-.../cb1000r/2008/
Yukardaki linke tikladiginda ilk gozune csrpan detay ne ?
2008-2017 diyor di mi ? Guzel.
2007 cbr1000rr i dan 125 hp lik bir motor yapmislar.Bu motordan 2015 yilinda cikan 1300 cc lik 170 kusur beygirlik super naked performansi mi bekleniyor ? Veya benzer elektronikler mi bekleniyor ?
2014 yilinda cb1000r i secen bir kisi bunlardan haberdar degil miydi ?
Motor onune gelince mi farkedildi ? İnceleme,karsilastirmalar okunmadi mi ,izlenmedi mi ?
2022 yilinda super tenere secimi yapan biri,daha sonra bu motoru sattinca,
Abi yaa radar yoktu alette diyebilir mi ?
Abiii tft ekran yoktu,android auto yoktuuu inanabiliyo musunnnnnbbb diyebilir mi ?
Abiii,280 kg alet cok agirrrrdi,bir 1290 super adv kivrakligi kesinlikle yoooooktu diyebilir mi ?
Alirken bunlari bilerek aldin,belki ucuz diye belki baska nedenle..
Sonucta bazi modeller yillar boyu guncelleme almayabiliyor, tipki super tenere gibi vfr1200x gibi,cb1000 gibi.
Bir de yani bahsedilen motor o zamam 11000 usdlerde iken , yeni cikan 1290 17bin usdlere satiliyormus.
Bir insan aldigi motosikleti begenmeyenilir,icine sinmeyebilir ama bu sekilde haksizlik etmemeli.
Bir de,
en azindan 1000 km olmadan kol cikartip piston gozune girmiyor honda da hahaga(burdaki gondermeyi sen anlamayabilirsin)
Alin alin avrups iyidir,
-
22 Ağustos 2022, 10:02
#13
Avrupa garanti süresinden sonra sana biner diyebilir miyiz
-
22 Ağustos 2022, 10:22
#14
zekeriyaimam adlı üyeden alıntı
Avrupa garanti süresinden sonra sana biner diyebilir miyiz
Bazen garanti bitmeden de bindigi goruluyor.
Gecen konusu vardi burda,300 kmh hizla giderjen kol cikaran aprilia,hemde 3000 km de.
3 5 gun once videosu denk geldi youtube unutmuyor boyle seyleri sak diye onume cikardi, cocuk sandik motor beklerken gidip kawasaki almis.
Buuuuu neden kol cikarmiyor diyor yeni videosunda dadafdfsfdf
Cevap basit, hevi indrustri cunku ;)
-
22 Ağustos 2022, 11:06
#15
Madem konu Japon vs Avrupa ya döndü her ikisinden çok sayıda motor kullanan biri olarak yazabilirim ki Japonlar basit ama sorunsuz üretim yaparak yürüyorlar , Avrupa'lılar ise farkını yolda sürerken belli ediyor , fren , süspansiyon , hafiflik gibi konularda bariz üstünlükleri var , Japon tercih eden uzun süre sorunsuz bir motor a sahip olur , Avrupalı tercih eden kaliteli süspansiyon ve frenlerin keyfini sürer..tabi Japonlarında tek tük enteresan özellikleri olan motorları var ama mesela bir KTM gibi 125 lik 250 lik motorlarına bile kaliteli süspansiyon ve fren kullandıklarını pek görmedim..
-
22 Ağustos 2022, 11:06
#16
İnsanın hayat şartları değişebilir buna göre motosiklet ihtiyacı da değşir, haliyle değiştirmek ister.
ya da çeşit çeşit başka türlerden motosiklet sürmek istiyordur o zaman değiştirir.
Ya da ilk başlarken acemi diye küçük motosikletle başlamıştır, ama hayali başka bir şeydir, yeterince tecrübem oldu artık daha büyük motoru sürebilirim deyip değiştirir.
Ben xmax'ı alırken şehir içinde her gün Beylikdüzü - Zincirlikuyu arasında metrobüsle işe gidip geliyordum, xmax'dan beklentim beni metrobüsten kurtarsın işe gidip geleyim o kadardı. Haftasonları gezmek falan gibi beklentim yoktu. Ama pandemi araya girip iş durumları değişip artık evden çalışmaya başlayınca xmax ile işe gidip gelmiyorum, haftasonları belki fırsat bulabilirsem gezmeye fırsta oluyor. Yani motosiklet benim için ulaşım aracı değil hobi olmuş oldu. Hobi olunca da insan bütçesine göre kendini eğlendirecek en eğlencelisini istiyor. xmax beni şimdilik yeteri kadar eğlendiriyor ama param olsa (ki geçimimi sağlamaktan artan para yani tasarruf yok) gider tmax alırdım ayda bir kaç haftasonu gezebiliyorum zaten olmuşken alabileceğim keyfi alayım içimde kalmasın derdim. Scooter şeklinde olup Tmax kadar eğlenceli motor yok, forza 750 var daha güçlü belki hem daha ucuz ama onu bile alabilsem aklım tmax'da kalacak. Olay hobi ve eğlenceye dönünce de kimi eğlence olsun diye bodrum'da tatil yapar 500 liraya lahmacun yer kimi de motorunu değiştirir. Sonuçta eğlence için zaten hayatta kalmaya harcadığımızdan fazla paramız varsa harcayabiliriz, 3 günlük dünya, çok da tasarruf yapmaya gerek yok. Dişin kesiyorken yiyecen, ayakların yürüyorken gezecen diye bir söz var.
Avrupalının ucuz hobi diye aldığı, tepe tepe acımadan kullandığı makianalar bizim bütçelerimize göre çok çok pahalı kaldığı için böyle konuşuyoruz.
-
22 Ağustos 2022, 12:17
#17
Bahsettigim noktaya deginmemis olsaniz da anlayabiliyorum. Burada A markasi iyidir B markasi kotudur demeyecegim. Herkes butcesine gore en fazla fiyat/performans pesinde.
Benim soyledigim, kagit uzerinde hersey ayni olsa bile motosiklete binince tamamen farkli gelebiliyor. Bir noktada A motoru B motoru ile ayni ozelliklerde olsa bile B motorunun neden 3 bin euro daha pahali oldugu anlasilabiliyor. Tabiki sizin icin bu fark yeterli degil ise A motorunu tercih edebilirsiniz.
Aslinda otomobil almaktan cok farkli degil. Premium olarak tabir edilen araclar kagit uzerinde cogu zaman normal araclarin gerisinde kaliyor teknolojik olarak. Yine de tercih ediliyorlar.
-
22 Ağustos 2022, 12:23
#18
Nikkfurie adlı üyeden alıntı
Madem konu Japon vs Avrupa ya döndü her ikisinden çok sayıda motor kullanan biri olarak yazabilirim ki Japonlar basit ama sorunsuz üretim yaparak yürüyorlar , Avrupa'lılar ise farkını yolda sürerken belli ediyor , fren , süspansiyon , hafiflik gibi konularda bariz üstünlükleri var , Japon tercih eden uzun süre sorunsuz bir motor a sahip olur , Avrupalı tercih eden kaliteli süspansiyon ve frenlerin keyfini sürer..tabi Japonlarında tek tük enteresan özellikleri olan motorları var ama mesela bir KTM gibi 125 lik 250 lik motorlarına bile kaliteli süspansiyon ve fren kullandıklarını pek görmedim..
Peki niki ayni paraya mi ? Yani ayni paraya avrupali daha mi iyi mal veriyor ?
Bence oyle degil.
Ya bi de bosch yuzunden bu avrupslilar elektoniklerde hep bir adim onde..
Puşt bosch,gidip once bmw,dukati,ktm ile calisiyor bence.
-
22 Ağustos 2022, 12:34
#19
redlion999 adlı üyeden alıntı
Japon motorlarinda hep ayni sorun var. Kagit uzerinde en mantikli secenek gibi gozukuyorlar ama en basitinden frene bir yukleniyorsun, birseyler eksik mesela. Bu farki avrupa mensei bir motor kullanmadan anlamak cok zor, anladiktan sonra da aradaki fiyat farkini goze aliyorsun zaten.
Bunu farkettiğin gün aslında canın çok sıkılmış oluyor. Püü diğerleri de motor muydu falan diyor insan, ama aslında çok güzel motor.
O komponentlerin / mühendisliğin olmadığı durumlarda aldığın zevkler de baki, Japonlar bu formülü çok iyi kullanıyor. Çünkü motosikleti zevkli yapan şey fizik kanunları. Şimdiki motorumla eski motorum arasındaki kabiliyet farkını anlatmaya Türkçem yetmeyebilir :D ama bu eski motorumla aldığım keyfi de silmiyor - öyle gezdim tozdum falan değil baya gazlarken olan zevk.
Fren en belirgin olara zevk dışında güvenliği de değiştireni elbette, ama doğru fren yapmayı da insan sanki tel maşa frenlerle daha iyi öğreniyor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:30 ----------
espresso adlı üyeden alıntı
Scooter şeklinde olup Tmax kadar eğlenceli motor yok,
Şerh düşelim kayıtlarda kalsın :p
Son cümle ise inanılmaz can sıkıcı. Pazar piste çıktım, iliklerime kadar bir daha hissettim fakirliğimi. Neler yapmak istiyorum, kimine param yetmiyor kimine cesaretim.
-
22 Ağustos 2022, 12:39
#20
❤️Honda❤️ adlı üyeden alıntı
Peki niki ayni paraya mi ? Yani ayni paraya avrupali daha mi iyi mal veriyor ?
Bence oyle degil.
Ya bi de bosch yuzunden bu avrupslilar elektoniklerde hep bir adim onde..
Puşt bosch,gidip once bmw,dukati,ktm ile calisiyor bence.
Bosch un derdi puştluk falan değildir , kim parayı bastırırsa ortak arge yapar üretir verir malı , başta sorduğun aynı para mevzusu da açıklanmış oldu sanki ;)
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)