İstanbul-Singapur 50cc Motosiklet Yolculuğu
Reklamlar
-
Arkadaşlar,
Ekim ayı gibi yapmayı planladığımız İstanbul-Singapur 50cc motosiklet yolculuğu için sponsor arayışlarımız var.
13.500km ve yaklaşık 2 ay sürecek bir yolculuk olacak.
Türkiye-İran-Pakistan-Hindistan-Nepal-Myanmar-Tayland-Malezya-Singapur
Bu konuda yardımcı olabilecek ya da fikir verecek var ise çok ihtiyacımız var.
-Motosiklet Firmaları (Motosiklet)
-Motosiklet Aksesuar Firmaları (Kask ve kıyafet)
-Elektronik cihaz Firmaları (aksiyon kamera,drone,telefon)
-Ourdoor Kamp Malzemeleri Firmaları (cadır, uyku tulumu, ourdoor kıyafet)
-Akaryakıt Firmaları (benzin)
ile görüşmelerimiz devam ediyor. Fakat bu firmalar ile ekseriyet ile ihtiyaç olan ürün temini konusunda görüşülüyor. Bunların haricinde bir destek vermeye pek yanaşmıyorlar.
Bizim ise daha çok ihtiyacımız olan nakit sponsorluğu. Esas bütcemizi zorlayacak olan; Akaryakıt, sınır geçiş ücretleri (vize, motosiklet sigorta, yeme içme ve konaklama olacak. Dolayısı ile nakit sponsor desteği konusunda aklınıza gelen her fikire açığım.
Reklamlar
-
50cc motorun paralı yollara otobanlara çıkması yasaktır bilgine .. ve o kadar yolu gidilmez değil neticede millet bisikletle dünya turu atıyor ama gerçekten çok yorar bari bir 250cc makine al onla gidin …
-
Gelirken Afganistan üzerinden "güzellik malzemesi" getirip satarak masraflarını çıkartırsın. Hatta kâra bile geçersin.
-
logaritma adlı üyeden alıntı
50cc motorun paralı yollara otobanlara çıkması yasaktır bilgine .. ve o kadar yolu gidilmez değil neticede millet bisikletle dünya turu atıyor ama gerçekten çok yorar bari bir 250cc makine al onla gidin …
Hocam daha önce 12 günde 5000km yol yapmıştım. Benim için yorucu olmuyor küçük cc ile uzun yol yapmak.
DickName adlı üyeden alıntı
Gelirken Afganistan üzerinden "güzellik malzemesi" getirip satarak masraflarını çıkartırsın. Hatta kâra bile geçersin.
Hocam dönüşü motosiklet ile yapmayı düşünmüyoruz açıkcası.
-
nagoddogan adlı üyeden alıntı
Hocam daha önce 12 günde 5000km yol yapmıştım. Benim için yorucu olmuyor küçük cc ile uzun yol yapmak.
Geçen seferki gezisinde yorgunluktan motosiklet sürerken bir ara yorgunluktan uyuyakaldım yazmıştınız, yanlış mı hatırlıyorum ?
-
Sektör dışı bir sponsorluk çıkartabilir misiniz onu düşünün derim.
Mesela getir diyeceğim, içerikle de bir şekilde bir noktaya varılabilir ama yatırımlar kesildi, başkasının parasını harcamaya alışmışlardı, şu an zırnık vermezler. =)
-
gurcanozturk adlı üyeden alıntı
Geçen seferki gezisinde yorgunluktan motosiklet sürerken bir ara yorgunluktan uyuyakaldım yazmıştınız, yanlış mı hatırlıyorum ?
o yorgunluktan değilde uykusuzluktan olmustu hocam, son gun turu bitirme telaşesinden dolayı.
killingroad adlı üyeden alıntı
Sektör dışı bir sponsorluk çıkartabilir misiniz onu düşünün derim.
Mesela getir diyeceğim, içerikle de bir şekilde bir noktaya varılabilir ama yatırımlar kesildi, başkasının parasını harcamaya alışmışlardı, şu an zırnık vermezler. =)
aynen bende bu şekilde dusunuyorum hocam, sektor dısından bulmak gerekiyor sanırım.
-
nagoddogan adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar,
Ekim ayı gibi yapmayı planladığımız İstanbul-Singapur 50cc motosiklet yolculuğu için sponsor arayışlarımız var.
13.500km ve yaklaşık 2 ay sürecek bir yolculuk olacak.
Türkiye-İran-Pakistan-Hindistan-Nepal-Myanmar-Tayland-Malezya-Singapur
Bu konuda yardımcı olabilecek ya da fikir verecek var ise çok ihtiyacımız var.
-Motosiklet Firmaları (Motosiklet)
-Motosiklet Aksesuar Firmaları (Kask ve kıyafet)
-Elektronik cihaz Firmaları (aksiyon kamera,drone,telefon)
-Ourdoor Kamp Malzemeleri Firmaları (cadır, uyku tulumu, ourdoor kıyafet)
-Akaryakıt Firmaları (benzin)
ile görüşmelerimiz devam ediyor. Fakat bu firmalar ile ekseriyet ile ihtiyaç olan ürün temini konusunda görüşülüyor. Bunların haricinde bir destek vermeye pek yanaşmıyorlar.
Bizim ise daha çok ihtiyacımız olan nakit sponsorluğu. Esas bütcemizi zorlayacak olan; Akaryakıt, sınır geçiş ücretleri (vize, motosiklet sigorta, yeme içme ve konaklama olacak. Dolayısı ile nakit sponsor desteği konusunda aklınıza gelen her fikire açığım.
Aytemiz Petrol istasyonlarının sahibi Ali Aytemiz de motorcudur. Görüştünüz mü kendisi ile? Daha önceden festivallere sponsor olduğunu biliyorum.
-
nagoddogan adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar,
Ekim ayı gibi yapmayı planladığımız İstanbul-Singapur 50cc motosiklet yolculuğu için sponsor arayışlarımız var.
13.500km ve yaklaşık 2 ay sürecek bir yolculuk olacak.
Türkiye-İran-Pakistan-Hindistan-Nepal-Myanmar-Tayland-Malezya-Singapur
Bu konuda yardımcı olabilecek ya da fikir verecek var ise çok ihtiyacımız var.
-Motosiklet Firmaları (Motosiklet)
-Motosiklet Aksesuar Firmaları (Kask ve kıyafet)
-Elektronik cihaz Firmaları (aksiyon kamera,drone,telefon)
-Ourdoor Kamp Malzemeleri Firmaları (cadır, uyku tulumu, ourdoor kıyafet)
-Akaryakıt Firmaları (benzin)
ile görüşmelerimiz devam ediyor. Fakat bu firmalar ile ekseriyet ile ihtiyaç olan ürün temini konusunda görüşülüyor. Bunların haricinde bir destek vermeye pek yanaşmıyorlar.
Bizim ise daha çok ihtiyacımız olan nakit sponsorluğu. Esas bütcemizi zorlayacak olan; Akaryakıt, sınır geçiş ücretleri (vize, motosiklet sigorta, yeme içme ve konaklama olacak. Dolayısı ile nakit sponsor desteği konusunda aklınıza gelen her fikire açığım.
-Motosiklet için bir hediye zor gibi, Honda Tansoy Ankara Kolaçan'a baya yardım etti sponsorluk vb. Kendisi net açıklama yapmasa da şu an kullanmakta olduğu dio ve nc750'ye güzel bir iskonto yaptılar diye tahmin ediyorum. Görüşseniz belki yönlendirme yapabilirler
-Motomax ile görüşün derim. Youtube kanallarına acayip reklam basıyorlar.
-Yorumsuz. Bilgim yok.
-Yorumsuz. Bilgim yok.
-Aytemiz Türkiye sınırlarından çıkana kadar yardımcı olur diye tahmin ediyorum. Motorcu dostu sloganı ile baya kitle elde ettiler.
-Nakit sponsorluğunda, eğer ki bol takipçili instagram/youtube hesaplarınız var ise büyük medya grupları ile anlaşabilirsiniz özellikle sosyal medyaya içerik çıkaranlar ile, ama tabi bunun kötü noktaları var. Her gittiğiniz yerde onların istediği gibi fotoğraf çekinmeli, onların istediği gibi video çıkarmalısınız ve yüksek ihtimalle bu geziden sosyal medyadan elde edeceğiniz tüm gelire ortak olmak isteyeceklerdir.
Şimdiden meraklandım umarım güzel bir gezi olur
-
31 Temmuz 2022, 12:46
#10
Yalnız bayağı bayağı mesafe uçakla bile 8 bin km yaklaşık 11 saat sürüyormuş araba ile 11 bin 300 km yaklaşık 7 gün yani 1 hafta ..
50cc motorla artık herhalde 2 -3 haftada gidersin dizel bir araçla gitsen gene nerden baksan ortalama sadece gidiş 15 bin tl yakıt ücreti tutar .. Benzinde ondan aşağı kalmaz …
50cc en ekonomik çözüm olur yakıtta ..
-
31 Temmuz 2022, 13:34
#11
ben çıkıp singapur a kadar sürücem diye cümleye baslarsan hiç bir firma sponsor olmaz...
proje yaratman lazım. bir amaç bulman lazım. ve amacına yönelik sosyal sorumluluk vs bir cumle bulman lazım.
kimse sen gezesin diye para vermez sana.
-
31 Temmuz 2022, 13:38
#12
Bir de dikkat ettim, Pakistan var rotada. Çok zorlu. Pakistan güvenlik kaygıları sebebiyle transit geçiş vermeyebilir belli bölgelerde. Bazı yerlerde motosikletli grupların yanına silahlı amcalar (Adı L ile başlıyordu ama unuttum şimdi) veriyor, bizdeki korucular gibi. YouTube'da Deneme Tahtası 2-3 yıl önce Nepal'e yola çıkmıştı, videoları var.
Grup halinde hareket edilmesi gerektiği için çok fazla zaman kaybı da oluşuyor onu da söyleyeyim.
Myanmar? hiç duymadım motosikletle gideni.
-
31 Temmuz 2022, 14:40
#13
Mallaca adlı üyeden alıntı
Aytemiz Petrol istasyonlarının sahibi Ali Aytemiz de motorcudur. Görüştünüz mü kendisi ile? Daha önceden festivallere sponsor olduğunu biliyorum.
Hocam sanırım 7-8 tane akaryakıt firmalarına mailler attım, içlerinde sadece Aytemize atmamıştım çok fazla yaygın olmadığı için. Eğer motosikletçi dostu bir firma ise onlarada yazıyorum bugün.
Telekkür ederim.
f0cus adlı üyeden alıntı
-Motosiklet için bir hediye zor gibi, Honda Tansoy Ankara Kolaçan'a baya yardım etti sponsorluk vb. Kendisi net açıklama yapmasa da şu an kullanmakta olduğu dio ve nc750'ye güzel bir iskonto yaptılar diye tahmin ediyorum. Görüşseniz belki yönlendirme yapabilirler
-Motomax ile görüşün derim. Youtube kanallarına acayip reklam basıyorlar.
-Yorumsuz. Bilgim yok.
-Yorumsuz. Bilgim yok.
-Aytemiz Türkiye sınırlarından çıkana kadar yardımcı olur diye tahmin ediyorum. Motorcu dostu sloganı ile baya kitle elde ettiler.
-Nakit sponsorluğunda, eğer ki bol takipçili instagram/youtube hesaplarınız var ise büyük medya grupları ile anlaşabilirsiniz özellikle sosyal medyaya içerik çıkaranlar ile, ama tabi bunun kötü noktaları var. Her gittiğiniz yerde onların istediği gibi fotoğraf çekinmeli, onların istediği gibi video çıkarmalısınız ve yüksek ihtimalle bu geziden sosyal medyadan elde edeceğiniz tüm gelire ortak olmak isteyeceklerdir.
Şimdiden meraklandım umarım güzel bir gezi olur
Hocam tanınmış Japon motosiklet firmaları pek oralı olmadılar şimdiye kadar, Daha çok çin menşeili firmalar ile görüşüyoruz.Ama yinede Tansoy ile görüşeceğim. Aksesuar konusunda ilk aklıma gelen Motomaxti onlarada mail yolladım. Aytemize de bugün yazağım hocam.
Teşekkür ederim.
logaritma adlı üyeden alıntı
Yalnız bayağı bayağı mesafe uçakla bile 8 bin km yaklaşık 11 saat sürüyormuş araba ile 11 bin 300 km yaklaşık 7 gün yani 1 hafta ..
50cc motorla artık herhalde 2 -3 haftada gidersin dizel bir araçla gitsen gene nerden baksan ortalama sadece gidiş 15 bin tl yakıt ücreti tutar .. Benzinde ondan aşağı kalmaz …
50cc en ekonomik çözüm olur yakıtta ..
2-3 hafta ne yaptınız hocam : )) Günlük 350km yol almayı düşünüyoruz. Buda en az 40 gün yapıyor. 3 Hafta da tamamlamak için günlük 700km yol yapmak lazım buda çok zor. Gecen gezimde son gün 610km yol yapmıştım, nevrim dönmüştü : )) Evet 50cc nin en büyük avantajı yakıt olacak bizim için.
gurcanozturk adlı üyeden alıntı
Bir de dikkat ettim, Pakistan var rotada. Çok zorlu. Pakistan güvenlik kaygıları sebebiyle transit geçiş vermeyebilir belli bölgelerde. Bazı yerlerde motosikletli grupların yanına silahlı amcalar (Adı L ile başlıyordu ama unuttum şimdi) veriyor, bizdeki korucular gibi. YouTube'da Deneme Tahtası 2-3 yıl önce Nepal'e yola çıkmıştı, videoları var.
Grup halinde hareket edilmesi gerektiği için çok fazla zaman kaybı da oluşuyor onu da söyleyeyim.
Myanmar? hiç duymadım motosikletle gideni.
Hocam pakistandan daha önce bir kaç arkadaşım motor ile geçti, öyle söylendiği gibi bir tehlike arz etmiyormuş duyduklarım kadarı ile. Evet girişte 40-60km kadar size eskortluk etmesi için yanınıza silahlı adamlar veriyorlarmış. Söylediğiniz Deneme Tahtasına bakacağım bugün. İki motor olacağımız için pek grup sayılmaz sanırım, koordinasyon sorunu yaşamayız muhtemelen.
-
31 Temmuz 2022, 14:47
#14
Akaryakıtın bu noktaya gelmesi çok feci yapıyor işi yahu.
Ben internet bağlantısı olan herhangi bir yerden çalışabiliyorum, kendini çevirmeye yaklaşabilen bir seyahat düşüneyim dedim 1 aylık falan, yok yani yakıt işin içine sıçıyor.
Bajaj mesela motorlarının öyle çançinçon seviyede olmadığını göstermek için motosiklet vererek böyle bir konuya eğiebilir? - yani mantık bu kapı açık diyor da Türkiye yönetimlerini bilmiyorum tabi. =)
-
31 Temmuz 2022, 14:50
#15
killingroad adlı üyeden alıntı
Akaryakıtın bu noktaya gelmesi çok feci yapıyor işi yahu.
Ben internet bağlantısı olan herhangi bir yerden çalışabiliyorum, kendini çevirmeye yaklaşabilen bir seyahat düşüneyim dedim 1 aylık falan, yok yani yakıt işin içine sıçıyor.
Bajaj mesela motorlarının öyle çançinçon seviyede olmadığını göstermek için motosiklet vererek böyle bir konuya eğiebilir? - yani mantık bu kapı açık diyor da Türkiye yönetimlerini bilmiyorum tabi. =)
Evet hocam genelde bu bahsettiğiniz markanın klasmanındaki kendini ispat etme çabasında olan firmalar çok daha ilgili konu ile. Fakat onlarında bütçeleri çok kısıtlı oluyor malesef.
-
31 Temmuz 2022, 15:53
#16
nagoddogan adlı üyeden alıntı
Hocam daha önce 12 günde 5000km yol yapmıştım. Benim için yorucu olmuyor küçük cc ile uzun yol yapmak.
Günde yaklaşık ortalama 400 km. Saatte ortalama 50 km/s hız ile 8 saat hiç durmadan sürmek. 12 gün bunu tekrar etmek? Bana çok gerçekçi gelmedi açıkçası. Motosiklet ile giderken 30-45 dk kestirmeler yapmadıysanız tabi
-
31 Temmuz 2022, 15:59
#17
harika bir fikir keske bende yapabilsem diyecegim bir gezi umarim kazasiz belasiz gidersin..
sana verebilecegim tek oneri guvenligin olur rotalarindan bazilari tehlikleli gorunuyor o bakimdan guvenligini on planda tut..
-
31 Temmuz 2022, 16:28
#18
ero__ adlı üyeden alıntı
Günde yaklaşık ortalama 400 km. Saatte ortalama 50 km/s hız ile 8 saat hiç durmadan sürmek. 12 gün bunu tekrar etmek? Bana çok gerçekçi gelmedi açıkçası. Motosiklet ile giderken 30-45 dk kestirmeler yapmadıysanız tabi
Hocam rekorum 620km Adana-Antalya arasını bir günde tamamlamıştım. Yotube dan bakabilirsiniz daha önce burada da paylaşmıştım.
goreny adlı üyeden alıntı
harika bir fikir keske bende yapabilsem diyecegim bir gezi umarim kazasiz belasiz gidersin..
sana verebilecegim tek oneri guvenligin olur rotalarindan bazilari tehlikleli gorunuyor o bakimdan guvenligini on planda tut..
Çok teşekkür ederim hocam..
-
31 Temmuz 2022, 16:37
#19
Bu tip sponsorluk işleri biraz popülariteye bakıyor, yüksek aboneli YouTube-Instagram hesapları daha kolay nakit ekipman motosiklet sponsorluğu elde edebiliyorlar, yoksa biraz zor.
İkinci konu Pakistan Hindistan Nepal yollarına dayanıklı bir motosiklet olması lazım altınızda,
üçüncü konu Rota iran üzerinden olacaksa depozito çok arttı, Hindistan-Pakistan-Mısır-Lübnan için minimum teminat listeden bağımsız 5.000 USD gibi saçma sapan bir rakama çıktı diye biliyorum.
-
31 Temmuz 2022, 17:05
#20
Bu tip sponsorluk işleri biraz popülariteye bakıyor, yüksek aboneli YouTube-Instagram hesapları daha kolay nakit ekipman motosiklet sponsorluğu elde edebiliyorlar, yoksa biraz zor.
İkinci konu Pakistan Hindistan Nepal yollarına dayanıklı bir motosiklet olması lazım altınızda,
üçüncü konu Rota iran üzerinden olacaksa depozito çok arttı, Hindistan-Pakistan-Mısır-Lübnan için minimum teminat listeden bağımsız 5.000 USD gibi saçma sapan bir rakama çıktı diye biliyorum.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)