Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
4. sayfa BirinciBirinci ... 23456 ... SonuncuSonuncu

Olm boşver sıfır 250 cc'yi, o paraya yüksek cc eski Japon var

    REKLAM ALANI
  1. #61

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    Hollanda daki motorla Türkiye deki motoru bir tutmayın hiç Hollanda’da ki adam km yi aşağı çekmeyi aklına bile getirmez bizde genelde maşallah 50-60 bin den sonra donar km oralarda ..
    tabiki sözüm dürüst insanlara değil asla ama ne yazık ki yüksek hacimlerde böyle bir gerçekte var ..

    Türkiye de o yüzden çıkma parçaya bence girilmez aldığın parça senin motorunun üstündeki parçadan bile kötü olabilir yada 6 ay bir sene sonra tekrar motor yaptırmak zorunda kalabilirsin..


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #62
    redlion999 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Kasım 2010
    Şehir
    Turkiye degil
    Motosikleti
    BMW R1250R
    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Zamanında şu aşağıda link verdiğim siteyi yine bu forum sayesinde öğrenmiştim. Benim motor için birçok çıkma, orijinal parçayı satıyorlardı ama Hollanda ile yaşadığımız siyasi kriz sonrası bu adamlar Türkiye'ye ürün göndermeyi bıraktılar.

    https://www.boonstraparts.com/en
    Baya guzel siteymis bilmiyordum. On cam lazim bir bakinayim.

    Konu disi: Arkadas hollandayla nasil siyasi kriz yasayabildik? Hering (ringa) baligi hamsiden kotu mu dedik naptik?
    espresso bunu beğendi.

  3. #63
    gurcanozturk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mayıs 2018
    Şehir
    Almanya
    Alıntı redlion999 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Baya guzel siteymis bilmiyordum. On cam lazim bir bakinayim.

    Konu disi: Arkadas hollandayla nasil siyasi kriz yasayabildik? Hering (ringa) baligi hamsiden kotu mu dedik naptik?
    Kimle kavgali değiliz? Yogun musluman nufusu olmayan herhangi bir ülke ile aramiz iyi mi ?

    https://tr.m.wikipedia.org/wiki/2017...plomatik_krizi
    espresso bunu beğendi.

  4. #64

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    Valla çıkma parçadan motor toplıyıp satmıycam sürücem diyen biri bence hiç toplamasın daha iyi çünkü en fazla bir bir buçuk sene sonra birebir aynı masrafı sıfırdan tekrar yapıcak bazen bu 6 ayı bile bulabiliyor..

    Neticede aldığı çıkma parçalardan 15-20 senelik motordan çıkma ..

  5. #65
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İzmir, Pornova
    Motosikleti
    Ülkedeki en yüksek km.li Kawasaki Er6F (2008)
    Alıntı logaritma adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Valla çıkma parçadan motor toplıyıp satmıycam sürücem diyen biri bence hiç toplamasın daha iyi çünkü en fazla bir bir buçuk sene sonra birebir aynı masrafı sıfırdan tekrar yapıcak bazen bu 6 ayı bile bulabiliyor..

    Neticede aldığı çıkma parçalardan 15-20 senelik motordan çıkma ..
    Pandizot, orijinal tur camı, orijinal tutamaç, orijinal koruma takozu, aynalar gibi karenajla ilgili parçalar eğer eski model motor kullanılıyorsa rahatlıkla bu tip sitelerden çıkma bakılabilir. Tabi ki gidip 20 senelik sensör ya da subap vs alın demiyoruz.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 07:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:21 ----------

    Alıntı redlion999 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Baya guzel siteymis bilmiyordum. On cam lazim bir bakinayim.

    Konu disi: Arkadas hollandayla nasil siyasi kriz yasayabildik? Hering (ringa) baligi hamsiden kotu mu dedik naptik?
    Afrika'da halkının popolarında yaprakla gezdiği ülkelere adamların parça gönderip bize göndermemeleri hakikaten çok ilginç. Gerçi artık gönderseler de eskisi gibi alamayız.
    espresso bunu beğendi.

  6. #66

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Pandizot, orijinal tur camı, orijinal tutamaç, orijinal koruma takozu, aynalar gibi karenajla ilgili parçalar eğer eski model motor kullanılıyorsa rahatlıkla bu tip sitelerden çıkma bakılabilir. Tabi ki gidip 20 senelik sensör ya da subap vs alın demiyoruz.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 07:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:21 ----------



    Afrika'da halkının popolarında yaprakla gezdiği ülkelere adamların parça gönderip bize göndermemeleri hakikaten çok ilginç. Gerçi artık gönderseler de eskisi gibi alamayız.
    Onlar parça bile değilk ki kozmetik akseuar onlar alınabilir benim dediğim krank , silindir seti,piston,segman ,üst kapak, manifold,şanzıman sübab parça dedin mi benim aklıma bunlar gelir ..
    yoksa tur camı tutamaç takoz grenaj bunlar tabiiki alınır ..

  7. #67
    SuleymanE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2015
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Yamaha Tracer 900 / Xpulse 200 4v
    Biz burada ne kadar tartışsak boş dostlar. Paramız elin gavurunun para birimi karşısında 17 kat daha değersiz ise, ve almak istediğimiz parçalarıda bu elin gavurları üretiyorsa, ne alırsak alalım bize (17 kat) pahalı gelecektir.

    Çok basit bi örnek vereyim: Kuryelik yapan bi ingiliz genç yüksek km cbf 1000 almış olsun. Bir gün bakıyor ki motorunun debriyaj tası ses yapmaya başlamış, gidip yenisi ile değiştireyim diyor, fiyatı 300£. Vayyy baya pahalıymış, benim aylık ücretimin 5 te 1 i neredeyse, bu ay kazancımdan kenara biriktirdiğim tüm para buna gidecek diye hayıflansa da yenisini alıp motorunun bakımını yapabiliyor.

    Aynı parçayı bizim ülkede kuryelik yapan Ahmet almak istiyor. 300£ = 6500 TL !!! "Yuh lan bu ne? benim aylık kazancımdan biye fazlaymış bu!!" diyor ve haliyle alıp takamıyor.

    Sorunda tam burada başlıyor zaten. Ondan sonra piyasa bakımsız motor doluyor.

    Bu yüzden bu şartlarda en az masraf çıkaracak motorlara yönelmek en doğru tercih.
    espresso ve Cyan bunu beğendiler.

  8. #68

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    Benim bu konuda son mesajım olsun

    Daha öncede yazdım tekrar yazıyım benim hayatım boyu düşük hacim motorum olmadı en son sattığım motorumda 600f hornetti .. Hayatım boyuna hep eski yüksek hacim motorlar aldım ..

    Ama o zaman her şey gayet ucuz ve uygundu o zaman derdik bir şey olursa 5-10 harcar motoru toplar yolumuza bakarız .. o zamanlar yurtdışı kargo shipping fiyatları aşırı uygundu Amerika’dan kargo 30 dolar tutuyordu Japonya’dan 50 dolar civarı ve dolar çok düşüktü yani 30 dolar 50 dolar adama koymuyordu bir şey değil ucuzmuş diyorduk.. Birde ebay açıktı o ilaç gibi geliyordu ..
    Dünyanın her yerinden ebay sayesinde orjinal sıfır parçaya ulaşmak aşırı kolaydı…

    Millet o zamanlar tıkır tıkır sıfır orjinal parçalarla motor toplayıp yoluna bakıyordu .. şimdi o zamanlarla yakından uzakdan ilgisi yok ..
    Şimdi her şey dünya genelinde çok pahalı sadece Türkiye değil parça fiyatları yurtdışında da artmış durumda shipping ücretleri uçmuş astronomik rakamlar olmuş durumda üstüne birde döviz almış başını gitmiş durumda bizim gelirlerimiz o kadar artmadı haliyle şu sıralar o işlere girilmez

    Eğer o eski zamanlarda olsa tam aksine alın toplayın ne uğraşıyorsunuz küçük hacimle falan derdim… ama şu anda masarafa girmeden bence modelli masrafsız yeni motor alma zamanı en azından motor yapımına giriceksen de nispeten uygun masrafı az parçası ucuz tamiri kolay Buda 200-250cc civarı bloklar oluyor genelde onlara girmek lazım onlar bile 20-30 bin tl den aşağı tutmuyor ama en uygunu gene onlar olur ..

  9. #69
    satoyama - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Eylül 2006
    Şehir
    avrupa yakası
    Motosikleti
    Gilera Runner / Aprilia Sr GT200
    Fakat sizdeyken yatak sarmadı değil mi?

  10. #70

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    Alıntı satoyama adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Fakat sizdeyken yatak sarmadı değil mi?
    Benim aldığım yıllarda o motorların yaşı gene vardı ama en fazla 7-8 yaşındaydı şu anda o motorlar 20-25 yaşında yani. O Zamanla şimdi yi bir tutma ..

    Şu anda özellikle gencecik kardeşler 4 silindir makime arayan bakan insanlar çoğunun cebinde çok para da yok satmış R25 ini pulsarını yada cbr250 sini üstüne on yirmi eklemiş gene benim zamanımdaki benim gençlik yıllarımdaki makinelere bakıyorlar hala … çünkü o paralara ancak onlar geliyor..

    eski 1998-99-2000 -2003 -2006 model R6 R1 cbr 600 ler 1000 lere falan filan bakıyorlar bu motorlar artık gelmiş en yenisi 15 yaşına en yaşlısı 20-25 yaşında .. Gidip yeni 2017-2018 R6 almaya kalksa temizleri 370-400 bin tl lerden başlıyor cbr larda aynı rakam aralığında.

    O motorların üretildiği yıllarda doğan çocuklar şimdi askere gidip iş güç sahibi olup evlenip çocuk bile yapmıştır … Benim zamanlımla kıyaslama o yüzden ..

    Tamam bende hiç bir zaman 3-5 yaşında motor almadım ama gidip 15-20-25 yaşında motorda almadım…

    Eski motor ancak scooter olursa girerim oda projelik ikinci makine olarak girerim …15 yaşında da alırım 20 yaşındada alırım o zaman ..
    eski burgman 400 piaggio beverly 500 x9 falan onların tamiri kolay tek silindir bir varyatör bir kayış bir debriyaj ve çoğu markanın orjinal parçası ustanın eli iyiyse diğerine uyuyor scooterda..

    uygun yollu burgman 650 bulsam 2003 -2004 toplamalık 20 bine falan onu bile alırım gözümü korkutmaz ama 4 silindir vitesli makineye girmem …

  11. #71
    satoyama - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Eylül 2006
    Şehir
    avrupa yakası
    Motosikleti
    Gilera Runner / Aprilia Sr GT200
    Alıntı logaritma adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benim aldığım yıllarda o motorların yaşı gene vardı ama en fazla 7-8 yaşındaydı şu anda o motorlar 20-25 yaşında yani. O Zamanla şimdi yi bir tutma ..

    Şu anda özellikle gencecik kardeşler 4 silindir makime arayan bakan insanlar çoğunun cebinde çok para da yok satmış R25 ini pulsarını yada cbr250 sini üstüne on yirmi eklemiş gene benim zamanımdaki benim gençlik yıllarımdaki makinelere bakıyorlar hala … çünkü o paralara ancak onlar geliyor..

    eski 1998-99-2000 -2003 -2006 model R6 R1 cbr 600 ler 1000 lere falan filan bakıyorlar bu motorlar artık gelmiş en yenisi 15 yaşına en yaşlısı 20-25 yaşında .. Gidip yeni 2017-2018 R6 almaya kalksa temizleri 370-400 bin tl lerden başlıyor cbr larda aynı rakam aralığında.

    O motorların üretildiği yıllarda doğan çocuklar şimdi askere gidip iş güç sahibi olup evlenip çocuk bile yapmıştır … Benim zamanlımla kıyaslama o yüzden ..

    Tamam bende hiç bir zaman 3-5 yaşında motor almadım ama gidip 15-20-25 yaşında motorda almadım…

    Eski motor ancak scooter olursa girerim oda projelik ikinci makine olarak girerim …15 yaşında da alırım 20 yaşındada alırım o zaman ..
    eski burgman 400 piaggio beverly 500 x9 falan onların tamiri kolay tek silindir bir varyatör bir kayış bir debriyaj ve çoğu markanın orjinal parçası ustanın eli iyiyse diğerine uyuyor scooterda..

    uygun yollu burgman 650 bulsam 2003 -2004 toplamalık 20 bine falan onu bile alırım gözümü korkutmaz ama 4 silindir vitesli makineye girmem …
    anlıyorum teşekkür ederim fakat ben konu sahibine sormuştum
    tommygun bunu beğendi.
    zengin veya fakir farketmez, apaçilik ya da ezik alt kültürün, motosiklet üzerinde hiç bir izahı ve bahanesi olamaz... ) (3 litre benzin koyuyorum bir hafta geziyorum diyen adamlardan ve motorlarından uzak durun)

  12. #72
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İzmir, Pornova
    Motosikleti
    Ülkedeki en yüksek km.li Kawasaki Er6F (2008)
    Alıntı satoyama adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    anlıyorum teşekkür ederim fakat ben konu sahibine sormuştum
    Ben de bana sormuyorsundur diye topa girmedim.

    Ben 49300 km.de aldım. Benim aldığım kişi orta yaşlı bir abiydi, o abi de Esenler'de bir ustadan satın almış. Esenler'de yer alan usta da "Gündüz Gezen Motovlog"dan almış. Gündüz Gezen Motovlog da bir Astsubay'dan almış. Burada zurnanın zırt dediği yer Gündüz Gezen Motovlog. Çünkü 2 defa yatak sardıran o. Yatak sardırdığında tahmini 40-45000 km civarındaymış.

    Bu iş şöyle oluyor; ben motoru yeni almışım, uçuyorum kaçıyorum. Motor güzel, tek sevmediğim yeşil renkli iğrenç ve katlanır Aliexpress manetler ve altın rengi gidon topuzları. Bir gün Er6F ile ilgili Youtube'da bir video izledim, sağ karenajı eksik, moku yemiş, çirkin bir Er6f ve aynı iğrenç manetlerle topuzlar. "Aha benim motor bu" dedim. Vloggere mesaj attım, "ben kullanıyorum senin motoru" diye. Çocuk dönüş yaptı "Abi hemen sat o motoru, benim belamı şey etti o motor, Allah belasını versin o motorun" diye. Çocuk alır almaz basarken yatak sarmış, ölüyormuş az kalsın, zar zor durabilmiş. Esenler'de o ustaya vermiş, adam birşeyler yapmış ama iyi olmamış, yeniden yatak sarmış, sonra ustaya motoru verip ondan Cbf 500 almış. Cbf 500'lü videolarını hatırlıyorum.

    Ben tabi olayı duyunca şok oldum, başıma bir iş gelme potansiyelini biliyordum ama motorun bu kadar da içinden geçilmiş olacağını düşünmedim. Çünkü kendi ustam da baktı,etti, bindi "Abi bir sıkıntı yok" dedi. Neyse ben Esenler'de ustayı buldum "Selamın aleyküm, aleyküm selam. Motoru hatırladın mı?" dedim, hatırladı, bu arada yıl 2020. Dedim "Abi motoru değiştirme niyetim yok, kullanacağım, sen toparlamışsın, anlat nesi var nesi yok" Adam dürüstçe anlattı değiştirdiklerini ve parçaları nereden bulduğunu. Segmanları mesela Bmw arabaları için üretilen bir segman olduğunu, krankı yenilediğini söyledi.

    Ben o günden beri 40000'e yakın km yaptım. Ben motorun dilinden anlıyorum. Redline uzun süre sürmüyorum, zorlamıyorum. Yağ ekliyorum, bakımını aksatmıyorum. Yağ ekliyorum derken yanlış anlaşılmasın 20000 km'den fazla motor yere yağ damlattı. Onun da sebebini yeni keşfedip 800 km önce çözdük.
    satoyama, espresso, Motoseverrr ve 1 diğerleri bunu beğendiler..

  13. #73
    Levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2007
    Şehir
    Rutherford,Nj
    Motosikleti
    Searching.
    Bu history motosikleti satarken güzel olacaktır.. İlaveten motosiklette ağır bir problem hiç olmamış.. Bence gayet makul her şey.. Bi statör yakma problemi var sanırım, ya da doğru sarılamadı da tekrar yandi olabilir, diğerleri de km yapmış bir motosiklet için gayet makul ve normal şeyler, 2-3 ufak tefek arıza dışında..

    Bence karamsar bakmamak lazım.
    tommygun ve espresso bunu beğendiler.

  14. #74
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İzmir, Pornova
    Motosikleti
    Ülkedeki en yüksek km.li Kawasaki Er6F (2008)
    Alıntı Levent adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu history motosikleti satarken güzel olacaktır.. İlaveten motosiklette ağır bir problem hiç olmamış.. Bence gayet makul her şey.. Bi statör yakma problemi var sanırım, ya da doğru sarılamadı da tekrar yandi olabilir, diğerleri de km yapmış bir motosiklet için gayet makul ve normal şeyler, 2-3 ufak tefek arıza dışında..

    Bence karamsar bakmamak lazım.
    Muhtemelen motor elimde kalacağı için çok rahatım. Rahatlığın verdiği dürüstlük var üzerimde.
    espresso ve iptaluyelik02 bunu beğendiler.

  15. #75
    satoyama - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Eylül 2006
    Şehir
    avrupa yakası
    Motosikleti
    Gilera Runner / Aprilia Sr GT200
    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben de bana sormuyorsundur diye topa girmedim.

    Ben 49300 km.de aldım. Benim aldığım kişi orta yaşlı bir abiydi, o abi de Esenler'de bir ustadan satın almış. Esenler'de yer alan usta da "Gündüz Gezen Motovlog"dan almış. Gündüz Gezen Motovlog da bir Astsubay'dan almış. Burada zurnanın zırt dediği yer Gündüz Gezen Motovlog. Çünkü 2 defa yatak sardıran o. Yatak sardırdığında tahmini 40-45000 km civarındaymış.

    Bu iş şöyle oluyor; ben motoru yeni almışım, uçuyorum kaçıyorum. Motor güzel, tek sevmediğim yeşil renkli iğrenç ve katlanır Aliexpress manetler ve altın rengi gidon topuzları. Bir gün Er6F ile ilgili Youtube'da bir video izledim, sağ karenajı eksik, moku yemiş, çirkin bir Er6f ve aynı iğrenç manetlerle topuzlar. "Aha benim motor bu" dedim. Vloggere mesaj attım, "ben kullanıyorum senin motoru" diye. Çocuk dönüş yaptı "Abi hemen sat o motoru, benim belamı şey etti o motor, Allah belasını versin o motorun" diye. Çocuk alır almaz basarken yatak sarmış, ölüyormuş az kalsın, zar zor durabilmiş. Esenler'de o ustaya vermiş, adam birşeyler yapmış ama iyi olmamış, yeniden yatak sarmış, sonra ustaya motoru verip ondan Cbf 500 almış. Cbf 500'lü videolarını hatırlıyorum.

    Ben tabi olayı duyunca şok oldum, başıma bir iş gelme potansiyelini biliyordum ama motorun bu kadar da içinden geçilmiş olacağını düşünmedim. Çünkü kendi ustam da baktı,etti, bindi "Abi bir sıkıntı yok" dedi. Neyse ben Esenler'de ustayı buldum "Selamın aleyküm, aleyküm selam. Motoru hatırladın mı?" dedim, hatırladı, bu arada yıl 2020. Dedim "Abi motoru değiştirme niyetim yok, kullanacağım, sen toparlamışsın, anlat nesi var nesi yok" Adam dürüstçe anlattı değiştirdiklerini ve parçaları nereden bulduğunu. Segmanları mesela Bmw arabaları için üretilen bir segman olduğunu, krankı yenilediğini söyledi.

    Ben o günden beri 40000'e yakın km yaptım. Ben motorun dilinden anlıyorum. Redline uzun süre sürmüyorum, zorlamıyorum. Yağ ekliyorum, bakımını aksatmıyorum. Yağ ekliyorum derken yanlış anlaşılmasın 20000 km'den fazla motor yere yağ damlattı. Onun da sebebini yeni keşfedip 800 km önce çözdük.
    anlatım için teşekkür ederim güzel hikaye

    hepimizin benzer hikayeleri var. 2. bozulmasında bu sefer usta işi çözmüş güzel toplamış anlaşılan..
    espresso bunu beğendi.
    zengin veya fakir farketmez, apaçilik ya da ezik alt kültürün, motosiklet üzerinde hiç bir izahı ve bahanesi olamaz... ) (3 litre benzin koyuyorum bir hafta geziyorum diyen adamlardan ve motorlarından uzak durun)

  16. #76
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İzmir, Pornova
    Motosikleti
    Ülkedeki en yüksek km.li Kawasaki Er6F (2008)
    Alıntı satoyama adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    anlatım için teşekkür ederim güzel hikaye

    hepimizin benzer hikayeleri var. 2. bozulmasında bu sefer usta işi çözmüş güzel toplamış anlaşılan..
    Esenlerde yer alan usta bana açık açık şunu söyledi; "Ben bu motoru kendim binecekmişim gibi toparladım" krank kırdıran Gündüz gezen motovlog da teyit etti "Tesadüfen uğradığımda motoru gördüm, bir çalıştırdım, motor rahat çalışıyordu, sürdüm ve eskisi gibi sıkıntılı gelmedi gözüme" Cümleler birebir aynısı olmasa da bu minvaldeydi.

    Neyse, Esenler'de yer alan usta dedi ki "Bu motorlarda kullanılan segmanda bir problem var, ben ayrı bir kanal açıp sadece Bmw arabalarda kullanılan bir segmanı yurtdışından getirtip adapte ettim, şu an yağ eksiltme olmaz ama yine de uzun yıllar kullanmak istiyorsan yedekte bir krankın olsun, bulunsun evde" dedi. Şu an kazasız belasız 87000'deyim, 13.Kasım.2022'de 3. senem dolacak, 100.000'e ulaşma hedefim var.
    espresso ve F54 bunu beğendiler.

  17. #77
    satoyama - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Eylül 2006
    Şehir
    avrupa yakası
    Motosikleti
    Gilera Runner / Aprilia Sr GT200
    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Esenlerde yer alan usta bana açık açık şunu söyledi; "Ben bu motoru kendim binecekmişim gibi toparladım" krank kırdıran Gündüz gezen motovlog da teyit etti "Tesadüfen uğradığımda motoru gördüm, bir çalıştırdım, motor rahat çalışıyordu, sürdüm ve eskisi gibi sıkıntılı gelmedi gözüme" Cümleler birebir aynısı olmasa da bu minvaldeydi.

    Neyse, Esenler'de yer alan usta dedi ki "Bu motorlarda kullanılan segmanda bir problem var, ben ayrı bir kanal açıp sadece Bmw arabalarda kullanılan bir segmanı yurtdışından getirtip adapte ettim, şu an yağ eksiltme olmaz ama yine de uzun yıllar kullanmak istiyorsan yedekte bir krankın olsun, bulunsun evde" dedi. Şu an kazasız belasız 87000'deyim, 13.Kasım.2022'de 3. senem dolacak, 100.000'e ulaşma hedefim var.
    bu tarz sorunlar genelde yağlama kaynaklı olur, siz yağına dikkat ediyorsunuzdur ve doğru yağı kullanıyorsunuzdur, eksik yağ nedeni ile anlık yağ basıncı düşse, yağ kötü ve uygun değilse ve soğukken gazlamışlarsa krank için olası bir durum.
    zengin veya fakir farketmez, apaçilik ya da ezik alt kültürün, motosiklet üzerinde hiç bir izahı ve bahanesi olamaz... ) (3 litre benzin koyuyorum bir hafta geziyorum diyen adamlardan ve motorlarından uzak durun)

  18. #78
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İzmir, Pornova
    Motosikleti
    Ülkedeki en yüksek km.li Kawasaki Er6F (2008)
    Alıntı satoyama adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bu tarz sorunlar genelde yağlama kaynaklı olur, siz yağına dikkat ediyorsunuzdur ve doğru yağı kullanıyorsunuzdur, eksik yağ nedeni ile anlık yağ basıncı düşse, yağ kötü ve uygun değilse ve soğukken gazlamışlarsa krank için olası bir durum.
    Açıkçası yağ seviyesini sürekli kontrol edip gerekli eklemeleri hep yaptım. Motorun da sorun çıkarma potansiyelini bildiğimden redline uzun süre gezmedim. Yine de başımıza iş gelirse yapacak birşey yok, güzel güzel gezdiğim zamanlara sayacağım mecburen.
    satoyama ve espresso bunu beğendiler.

  19. #79
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İzmir, Pornova
    Motosikleti
    Ülkedeki en yüksek km.li Kawasaki Er6F (2008)
    Değerli arkadaşlar 1 sene sonrasında konumu hortlatıp güncelleme yapayım istedim. Geçen sene 29.Temmuz'da 86.000'deyken açtığım başlıktaki motorum için 1 senede ilave yaptığım masrafları ve bu masrafların hangi tarih ve kilometrelerde yapıldığını, ne kadar ödediğimi içeren tablo aşağıdadır. Bu, ilk sayfadaki tablonun devamıdır. Eski model motosiklet almak isteyenler için bir fikir vermesi adına paylaşıyorum.

    Cyan, momentS, espresso ve 1 diğerleri bunu beğendiler..

  20. #80

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 DL650A
    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Değerli arkadaşlar 1 sene sonrasında konumu hortlatıp güncelleme yapayım istedim. Geçen sene 29.Temmuz'da 86.000'deyken açtığım başlıktaki motorum için 1 senede ilave yaptığım masrafları ve bu masrafların hangi tarih ve kilometrelerde yapıldığını, ne kadar ödediğimi içeren tablo aşağıdadır. Bu, ilk sayfadaki tablonun devamıdır. Eski model motosiklet almak isteyenler için bir fikir vermesi adına paylaşıyorum.

    https://i.hizliresim.com/8aauxro.JPG
    7 Ayda yağ ve yağ filtresi değişimlerinin maliyetinde neredeyse hiçbir fark olmaması ilginç. Benim Mart başı ile Temmuz başı arasındaki bakım ücretinde (sadece yağ ve yağ filtresi değişimi) yağı kendim getirmesem %30 fark olacaktı.
    espresso bunu beğendi.


4. sayfa BirinciBirinci ... 23456 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)