Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
3. sayfa BirinciBirinci 12345 ... SonuncuSonuncu

Olm boşver sıfır 250 cc'yi, o paraya yüksek cc eski Japon var

    REKLAM ALANI
  1. #41

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 DL650A
    Honda yok mu AT için yeniden kullanılabilir K&N? Nasılsa o kadar seviyorsun ki AT seninle bir ömür kalacak, alınabilir parasını 3-5 senede çıkarır.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #42

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    Benim ustanın deposunu çekebilsem 40-50 makine var %90 yüksek hacim gsxr lar cbr1000 ler 900 lee R6 lar R1 ler ya sahibinin parası yok toplayamıyor ya parçası yok bulunmuyor ..
    Pek çok ustanın depoları böyle çok görmüşlüğüm var ..

    Benim usta o yüzden parça olmadan artık dokunmuyor motora parçalarını al sıfır gel yaparız diyor … parçası olmadımı adamda açıyor motoru dükkanda aylarca yıllarca yer kaplıyor duruyor öyle … motoru geri toplayıp verse onun masrafı maliyeti var istiyor bu sefer karşı taraf vayy ne yaptın da bu parayı istiyorsun diyor adama gına gelmiş artık..

    Parçanı getir açarız yaparız diyor yoksa al götür parçaları topladın mı getir motoru yaparız diyor

  3. #43

    Üyelik
    21 Temmuz 2019
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    CBR 500R '17
    Tommygun abi road 6 alıp dener misin ya 4ü o kadar kullandıysan farkları çok iyi anlatırsın biz de sana göre alalım günceli takip etmek gerek
    tommygun bunu beğendi.

  4. #44
    SuleymanE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2015
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Yamaha Tracer 900 / Xpulse 200 4v
    Alıntı ❤️Honda❤️ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aslan besleyen yemini dusunmez suleyman , dusunmeyin bunlari :p

    Afrikanin iki tane hava filtresi olmasina acsyip uyuz oluyirum,diger 1000 likler boylemi hic bilgim yok

    Kagit parcasina dunya para veriyorum,sinir ediyor
    Çift filtre olayı afrikaya özel, neredeyse bütün 1000cc lerde tek filtre var. Benim motorda da tek filtre var mesela.

    Çift filtre olması neyse de el kadar filtrede dünyanın parasını istemeleri insanı uyuz eder valla haklısın.

    Benim arabanın kocaman mann hava filtresi bile 250 tl falan. Motorun hava filtresiyle yan yana koysan arabanın filtresinde hem işçilik hem malzeme çok daha fazla ama fiyat yarısı. İşin içine motosiklet girince yedek parça fiyatları otomobile kıyasla x2 hatta x3 oluyor. Resmen kazıkçılık.

  5. #45

    Üyelik
    20 Temmuz 2020
    Şehir
    Çanakkale
    Motosikleti
    250r
    Uzun lafın kısası, gelmişini geçmişini bakımının iyi yapıldığını bildiğin, kronik sorunu olmayan, iyi bakılmış 100-150 bin km deki japonu, çinli için bilmem ama, belki hintliyi gönül rahatlığıyla alabilirsin diyebilir miyiz ?

  6. #46

    Üyelik
    21 Kasım 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    RS 660, Tuareg 660
    Piyasadaki "Japona bişey olmaz" fikrinin büyük kısmı zaten bu şekilde bişey olmadığını zannedilen motosikletlerden oluşuyor.
    Hayır olur demiyorum, olmaz da, kaç kişi var bir motoru alıp çok ciddi km kendisi yapıp sorunsuzluk yaşayan? (Nolur tek tek örnek vermeyin, sıfır demiyorum=))

    Düzgün bakıldığı zaman elbette mekanik olarak çok sağlamdır, hemen hemen bütün motorlar. Aldıktan sonra böyle şeyler yazmak hoşuma gitmiyor ama bakın biraz İngiliz forumlarına, yıllarca kullanan adamlara, Aprilia için de Japon gibi çalışır gider lafını sayısız kez görürsünüz. BMW'ler de şıkır şıkır giderler, bir çok büyük üretinin makinaları gayet sağlamdır. Bir dönem Ducati'leri ayırabiliriz belki ama Türkiye'de hiç bir dönem bunlara adam akıllı bakılmadığı için hep dert tasa dinlendi.
    Malesef Japon motorlarda böyle bir "saklama" durumu çok kuvvetli şekilde var. Sağlam sanılan bir sürü makina feleğin çemberinden kaç defa geçti.

    Geçmişi de biraz bilindiği zaman eski olsun Japon olsun görüşüne de hala bağlıyım yalnız. Yarın bir gün bir küçültme yapmam gerekse 0km 250cc hint çin falan filan bir şey bakacağıma gider eski Japon bakarım. Yazdığın maliyetler bu km'leri dolu dolu yaptığında oluşuyor. Dolu dolu yapabileyim de önce.

  7. #47

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    Alıntı yec adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Uzun lafın kısası, gelmişini geçmişini bakımının iyi yapıldığını bildiğin, kronik sorunu olmayan, iyi bakılmış 100-150 bin km deki japonu, çinli için bilmem ama, belki hintliyi gönül rahatlığıyla alabilirsin diyebilir miyiz ?
    160-170 bin km leri deviren dominar 400 ler var motoruna anahtar değmemiş.. pulsar larda incik boncuk sorunlar olsada genel anlamda blok kaliteleri doğru kullanılırsa sağlam .. en azında doğan Şahin gibi her yerde parçası var tamiri çok uygun fiyatlara yapılıyor …
    üstünde temel güncel teknoloji var
    D400 lerde çift abs kaydırmalı debriyaj led aydınlatma pulsar rs lerde 2020 sonrası çift abs Bosch enjeksiyon led aydınlatma 2020 öncesi bişe tek abs falan filan …

    Yüksek hacim 100-150 bine gelmiş çift silindir dört silindir motor istediği kadar ilk sahibinden güzel bakılmış olsun o motorun üstünde 100-150 bin km dir hareket eden piston segman krank biyel kolları sübablar osu busu bir gün bir noktada tamam bizim yolumuz işimiz buraya kadar diyicek işte o gün motoru kucağa alındığı gün olur …

  8. #48
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İzmir, Pornova
    Motosikleti
    Ülkedeki en yüksek km.li Kawasaki Er6F (2008)
    Alıntı yec adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Uzun lafın kısası, gelmişini geçmişini bakımının iyi yapıldığını bildiğin, kronik sorunu olmayan, iyi bakılmış 100-150 bin km deki japonu, çinli için bilmem ama, belki hintliyi gönül rahatlığıyla alabilirsin diyebilir miyiz ?
    Ne kadar temiz bakılırsa bakılsın illa ki her parçanın bir kullanım ömrü var. Mesela yavaş yavaş egzantrik zinciri ve gergisinin değişim zamanı gelmekte, al işte yeni bir masraf kapısı. Bence motosikleti almadan önce bakım periyotlarının yer aldığı kılavuzu almak daha sağlıklı.

  9. #49
    eray123 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Haziran 2017
    Motosikleti
    KAWASAKİ ZX-6R NİNJA
    ben 250 cc ye okadar para vereceğime 4 silindirli eski model japona binerim kafasınki vatandaşlardanım. iyi yanı var kötü yanı var seçim sizin

    kasımda ayında bıraktığım motoru geçen hafta alabildim siz düşünün deyişmedik yanı kalmadı ( bilinsiz usta yüzünden ) çünkü parca yok olanda 2. el

    ama macerası iyi parça geleçekmi salatalık mı gelçek patlıcanmı

  10. #50

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    Alıntı eray123 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ben 250 cc ye okadar para vereceğime 4 silindirli eski model japona binerim kafasınki vatandaşlardanım. iyi yanı var kötü yanı var seçim sizin

    kasımda ayında bıraktığım motoru geçen hafta alabildim siz düşünün deyişmedik yanı kalmadı ( bilinsiz usta yüzünden ) çünkü parca yok olanda 2. el

    ama macerası iyi parça geleçekmi salatalık mı gelçek patlıcanmı
    İkinci el çıkma parçadan topladıysan yüksek ihtimal en fazla 1 sene sonra tekrar motora girersin ikinci kez motoru yaptırmaya başlarsın yüksek ihtimal..
    macera değil bence tamamen para zaman enerji israfı..
    çıkma parça dediğinde bilmem kaç yaşında motordan bilmem kaç bin km motordan çıkma parçalar yani zaten o parçalarında ömrü bitmek üzere ..

  11. #51

    Üyelik
    20 Temmuz 2020
    Şehir
    Çanakkale
    Motosikleti
    250r
    Hepimiz Wing-go yada crypton alıp keyfimize bakalım o zaman.En azından masrafı minimum olur. Hoş, bu gidişle çok ta uzakta değil.

  12. #52

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    Öyle düşünmekte yanlış paran varsa her türlü motora binersin ustamda R6 var adam full bütün parçaları sıfır İngiltere’den getirtti motoru burda topluyorlar sterlin üstünden alıyor birde kargosu var artık ne kadar harcamıştır Allah bilir .. bence rahat 70-80 bini en iyi ihtimalde vardır .. Daha işçiliği bunun dışında ..

    Varsa paran sürersin toplarsın binersin yoksa sürersin motor su koyuverdimi sıkıntı olur paranda yoksa çok büyük sıkıntı olur ..

    Herkes yüksek hacim sürer sıkıntı değil eski 4 silindirliler pulsar parasına hatta daha ucuz rakamlara satılıyor girin ilanlara bakın gsx750 ler yzf600 ler 900rr lar zxr lar R6 lar cbr600f ler fazerlar kaynıyor çoğu pulsar parasına hatta daha ucuza bile bulabilirsiniz ..

  13. #53
    AzÇok - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ocak 2018
    Şehir
    İstanbul-İzmir
    "Boşver büyük motosikleti. Küçük cc.de tasarruf var." mantığı ile hareket ettim. Maddi olarak kardayım tabi. Bu durumdan memnun muyum? Kesinlikle hayır. Ömür geçiyor. Ve büyük cc. motosiklet sahibi olamadım.

    Şöyle bir duygu; " Mahallenin en güzel kızını reddedip en tutumlu ve en gösterişsiz kızıyla evlendim. Allah benim belamı versin"
    tommygun, F54, Yunus Özbek ve 1 diğerleri bunu beğendiler..

  14. #54
    Motoseverrr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Haziran 2021
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Ns 200 15" Spontini 110 23"
    Eski 4 silindirli ssler ve naked modelleri keyfi aletler olarak görüyorum, bütçeden yana sıkıntım yoksa (çok şükür az çok anlarım herşeyini teker teker yaparım hem de büyük zevkle) cb1000f alıp sıkıntı çekeceğim yerde youtubeden veya kullanıcı forumlarından bakıp devam ederim eninde sonunda mis gibi 4 silindir bir naked model motosikletim olur. Ama bu işlerden uzak insanın ve hevesi hemen kırılcak insanın bu tarz motosikler alması motosiklet hayatını çekeceği sıkıntılardan dolayı bırakmassı manasına gelır.

  15. #55
    F54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    crf 1000L + dio
    Alıntı AzÇok adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    "Boşver büyük motosikleti. Küçük cc.de tasarruf var." mantığı ile hareket ettim. Maddi olarak kardayım tabi. Bu durumdan memnun muyum? Kesinlikle hayır. Ömür geçiyor. Ve büyük cc. motosiklet sahibi olamadım.

    Şöyle bir duygu; " Mahallenin en güzel kızını reddedip en tutumlu ve en gösterişsiz kızıyla evlendim. Allah benim belamı versin"
    ömür geçip gidiyor diye neşet baba nın bir şarkısı var aç dinle
    para hesabında dursa ne olur keyfini çıkaramadıktan sonra bence en fakir insanlar parası olmayanlar değil paraya kıyamayan zengin insanlardır

  16. #56

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    Alıntı Motoseverrr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Eski 4 silindirli ssler ve naked modelleri keyfi aletler olarak görüyorum, bütçeden yana sıkıntım yoksa (çok şükür az çok anlarım herşeyini teker teker yaparım hem de büyük zevkle) cb1000f alıp sıkıntı çekeceğim yerde youtubeden veya kullanıcı forumlarından bakıp devam ederim eninde sonunda mis gibi 4 silindir bir naked model motosikletim olur. Ama bu işlerden uzak insanın ve hevesi hemen kırılcak insanın bu tarz motosikler alması motosiklet hayatını çekeceği sıkıntılardan dolayı bırakmassı manasına gelır.
    Sorun işçilik elinden gelmesi değil o ancak yekünde cebine 10-15 bin bir kar sağlar ki emin ol o iş öyle ben yaparım YouTube dan bakarım ile olmuyor piyasada 4 silindir hakkıyla yapan usta sayısı bellidir onun sentesi senkron ayarı ince ayarları zor iştir ki ustalar bile o uzmanlığa yıllarını vererek geliyor .. o iş öyle kolay değil 4 silindir makine toplamak çift yada tek silindire benzemez ..

    Ama velevki yaptın o yekünde cebine en fazla 10-15 bin kar sağlar gerisi sana parça lazım orjinal sıfır ve şu anda eski 4 silindirli makinelerin çoğunun %90 parçası yok özel sipariş üstüne geliyor hadi şanslısın üst kapağı kurtardın diyelim onu kapakçıya yolladın iyi kapakçı 4-5 bin arası alır ki emin ol %90 kapağıda kurtaramazsın tecrübe ile sabit üst kapak zaten 250cc makinede bile 15-20 bin tl arası ..

    Sana daha krank, piston. Segman, biyel kolları, subab lar , contalar daha say say bitmez bunları almaya kalksan bu günün döviz kurları yurtdışı kargo fiyatları gümrüğü osu busu sana iyisi kötüsü toplamda 60-70 bin tl ye gelir üst kapak bunun dışında onu kurtardın var sayıyoruz.. en son R6 subab lastiği bak lastik diyorum orjinal tanesi 250tl idi .. ve 4 silindirli makinede sana bundan 16 tane lazım…

    Çıkma alırım dersen oda 15-20 senelik motordan çıkma olucak zaten o parçanın da ömrü ha bitti ha biticek durumda olucak alıp toplasanda çıkmadan en fazla bir sene götürür sonra tekrar motor yaptırmak zorunda kalırsın çift masaf ..
    zaten çıkmadan toplayanlar sürmek için değil elinden motoru çıkartmak için topluyor sürmüyor bile satıyım kurtulayım kafasında oluyor .. oda biliyor çünkü motorun yakın zamanda tekrar arıza vericeğini ..

    Yan sanayi muadil parçalarda tam oturmaz asla orjinal parça ayarı tutmaz işte çekomastik falan filan motorda tam randımanlı çalışmaz ..
    oda en fazla 1.5-2 sene sonra motordan sesler gelmeye başlar motor ben geliyorum bankadan krediyi şimdiden çekmeye hazırlan der

    Bu arada çıkmada toplasan gene ucuza gelmez 40-50 den aşağı tutmaz yan sanayi muadil çekomastik işlerede girsen gene 30-50 arası tutar yani işçilik burda en düşük dilimdir ..

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:18 ----------

    Alıntı AzÇok adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    "Boşver büyük motosikleti. Küçük cc.de tasarruf var." mantığı ile hareket ettim. Maddi olarak kardayım tabi. Bu durumdan memnun muyum? Kesinlikle hayır. Ömür geçiyor. Ve büyük cc. motosiklet sahibi olamadım.

    Şöyle bir duygu; " Mahallenin en güzel kızını reddedip en tutumlu ve en gösterişsiz kızıyla evlendim. Allah benim belamı versin"
    Şöyle ekstrem bir durum da var bence yaş 50 ve üstüdür geldik gidiyoruz kazık mı çakıcaz deyip sonu ne olursa olsun elimde de kalsa patlasada çatlasa da şu ahir ömrümde bir tane 4 silindir makine alıcam deyip bütün riskleride göze alınıp bence alınır en değerli almada öyle olur ..

    Motor yatak bile sarsa kitlese krank bile kırsa en azından olsun şu ahir ömrümde yüksek hacimede bindim doya doya gezdim onuda gördüm o bana yeter demek aldığına değer motoru ne olursa olsun..

  17. #57
    Motoseverrr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Haziran 2021
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Ns 200 15" Spontini 110 23"
    Alıntı logaritma adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sorun işçilik elinden gelmesi değil o ancak yekünde cebine 10-15 bin bir kar sağlar ki emin ol o iş öyle ben yaparım YouTube dan bakarım ile olmuyor piyasada 4 silindir hakkıyla yapan usta sayısı bellidir onun sentesi senkron ayarı ince ayarları zor iştir ki ustalar bile o uzmanlığa yıllarını vererek geliyor .. o iş öyle kolay değil 4 silindir makine toplamak çift yada tek silindire benzemez ..

    Ama velevki yaptın o yekünde cebine en fazla 10-15 bin kar sağlar gerisi sana parça lazım orjinal sıfır ve şu anda eski 4 silindirli makinelerin çoğunun %90 parçası yok özel sipariş üstüne geliyor hadi şanslısın üst kapağı kurtardın diyelim onu kapakçıya yolladın iyi kapakçı 4-5 bin arası alır ki emin ol %90 kapağıda kurtaramazsın tecrübe ile sabit üst kapak zaten 250cc makinede bile 15-20 bin tl arası ..

    Sana daha krank, piston. Segman, biyel kolları, subab lar , contalar daha say say bitmez bunları almaya kalksan bu günün döviz kurları yurtdışı kargo fiyatları gümrüğü osu busu sana iyisi kötüsü toplamda 60-70 bin tl ye gelir üst kapak bunun dışında onu kurtardın var sayıyoruz.. en son R6 subab lastiği bak lastik diyorum orjinal tanesi 250tl idi .. ve 4 silindirli makinede sana bundan 16 tane lazım…

    Çıkma alırım dersen oda 15-20 senelik motordan çıkma olucak zaten o parçanın da ömrü ha bitti ha biticek durumda olucak alıp toplasanda çıkmadan en fazla bir sene götürür sonra tekrar motor yaptırmak zorunda kalırsın çift masaf ..
    zaten çıkmadan toplayanlar sürmek için değil elinden motoru çıkartmak için topluyor sürmüyor bile satıyım kurtulayım kafasında oluyor .. oda biliyor çünkü motorun yakın zamanda tekrar arıza vericeğini ..

    Yan sanayi muadil parçalarda tam oturmaz asla orjinal parça ayarı tutmaz işte çekomastik falan filan motorda tam randımanlı çalışmaz ..
    oda en fazla 1.5-2 sene sonra motordan sesler gelmeye başlar motor ben geliyorum bankadan krediyi şimdiden çekmeye hazırlan der

    Bu arada çıkmada toplasan gene ucuza gelmez 40-50 den aşağı tutmaz yan sanayi muadil çekomastik işlerede girsen gene 30-50 arası tutar yani işçilik burda en düşük dilimdir ..

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:18 ----------



    Şöyle ekstrem bir durum da var bence yaş 50 ve üstüdür geldik gidiyoruz kazık mı çakıcaz deyip sonu ne olursa olsun elimde de kalsa patlasada çatlasa da şu ahir ömrümde bir tane 4 silindir makine alıcam deyip bütün riskleride göze alınıp bence alınır en değerli almada öyle olur ..

    Motor yatak bile sarsa kitlese krank bile kırsa en azından olsun şu ahir ömrümde yüksek hacimede bindim doya doya gezdim onuda gördüm o bana yeter demek aldığına değer motoru ne olursa olsun..
    Abi zaten belirtmiştim bütçede sorun olmasa diye bütçe sorunsuz oldumu kaldı ki zevk için topladığım bir araçsa ben ona 100.000 bin ve üstünü çoktan çıkarmış olurum kâr veya zarar etmesi umrumda olmayacak şeyler, aleti edavatı neyse alırım olmazsa yine denerim gerekirse yurt dışına bile gidip parça alıp gelirim, yine dediğim gibi tek sorun o bütçe .

  18. #58
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İzmir, Pornova
    Motosikleti
    Ülkedeki en yüksek km.li Kawasaki Er6F (2008)
    Alıntı Motoseverrr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Abi zaten belirtmiştim bütçede sorun olmasa diye bütçe sorunsuz oldumu kaldı ki zevk için topladığım bir araçsa ben ona 100.000 bin ve üstünü çoktan çıkarmış olurum kâr veya zarar etmesi umrumda olmayacak şeyler, aleti edavatı neyse alırım olmazsa yine denerim gerekirse yurt dışına bile gidip parça alıp gelirim, yine dediğim gibi tek sorun o bütçe .
    Aslında Avrupa'da, Amerika'da falan yaşasak bu işler daha kolay. Tamam, işçilik daha pahalı ama senin de gelirin, alım gücün ona göre yüksek. Bir de istediğin parçaya erişimin daha az zahmetli. Burada gümrük vergisi bir dert, yetenekli ustaya ulaşmak bir dert, ustanın kaprisini tribini çekmek dert, kurların artması dert, eski de olsa temiz motora ulaşmak dert.
    mattiadestro, espresso ve Motoseverrr bunu beğendiler.

  19. #59
    redlion999 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Kasım 2010
    Şehir
    Turkiye degil
    Motosikleti
    BMW R1250R
    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aslında Avrupa'da, Amerika'da falan yaşasak bu işler daha kolay. Tamam, işçilik daha pahalı ama senin de gelirin, alım gücün ona göre yüksek. Bir de istediğin parçaya erişimin daha az zahmetli. Burada gümrük vergisi bir dert, yetenekli ustaya ulaşmak bir dert, ustanın kaprisini tribini çekmek dert, kurların artması dert, eski de olsa temiz motora ulaşmak dert.
    Hollanda icin soyleyecek olursam aslinda tam boyle degil. Iscilik asiri pahaliya mal olabilir, bir noktada motorun yenisini almak daha ucuza geliyor. 10k alti alatler icin cok ugrasacaklarini sanmiyorum. Eger elin anahtar tutuyorsa bizim sari site gibi sitelerden cikma parca bulabiliyorsun, zaten bazilari ayni motordan 2 tane alip donor olarak tutuyor birini.

    Ancak cogu ikinci el magazasi bir sure garanti veriyor. 3,6,12,24 ay tarzi degisiyor yerine gore. Aletler baya bakimli oluyor, zaten teslim etmeden once mutlaka bakimini verip teslim ediyorlar. Bir kisiden sorun duydum, motor blogu catlakmis sonradan fark etmis. Aldigi yere gidip baska motosiklet aldi, sanirsam para iadesi de yapariz demisler.

    Ornek bir ilan koyayim benim satin aldigim yerden mesela, bu 3 ay garantili. Istersen arttirabiliyorsun. Benim motora 12 ay standart verdiler

    https://axelsbikeshop.nl/motoren/#ka...zx-6r-m1454641
    espresso ve tommygun bunu beğendiler.

  20. #60
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İzmir, Pornova
    Motosikleti
    Ülkedeki en yüksek km.li Kawasaki Er6F (2008)
    Alıntı redlion999 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hollanda icin soyleyecek olursam aslinda tam boyle degil. Iscilik asiri pahaliya mal olabilir, bir noktada motorun yenisini almak daha ucuza geliyor. 10k alti alatler icin cok ugrasacaklarini sanmiyorum. Eger elin anahtar tutuyorsa bizim sari site gibi sitelerden cikma parca bulabiliyorsun, zaten bazilari ayni motordan 2 tane alip donor olarak tutuyor birini.

    Ancak cogu ikinci el magazasi bir sure garanti veriyor. 3,6,12,24 ay tarzi degisiyor yerine gore. Aletler baya bakimli oluyor, zaten teslim etmeden once mutlaka bakimini verip teslim ediyorlar. Bir kisiden sorun duydum, motor blogu catlakmis sonradan fark etmis. Aldigi yere gidip baska motosiklet aldi, sanirsam para iadesi de yapariz demisler.

    Ornek bir ilan koyayim benim satin aldigim yerden mesela, bu 3 ay garantili. Istersen arttirabiliyorsun. Benim motora 12 ay standart verdiler

    https://axelsbikeshop.nl/motoren/#ka...zx-6r-m1454641
    Zamanında şu aşağıda link verdiğim siteyi yine bu forum sayesinde öğrenmiştim. Benim motor için birçok çıkma, orijinal parçayı satıyorlardı ama Hollanda ile yaşadığımız siyasi kriz sonrası bu adamlar Türkiye'ye ürün göndermeyi bıraktılar.

    https://www.boonstraparts.com/en


3. sayfa BirinciBirinci 12345 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)