Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Mt25 Lastik Önerisi

    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    26 Mayıs 2022
    Mt25 kullanıcısıyım şuan kullandığım lastikler kabak değil ama çok dandik yani 1 2 3.Vites hiç bozmadan yanyan gidebiliyorsunuz teker deseniz imkanı yok sarmaktan başka bişey yapmıyor virajlarda düşme hissini ensenizde hissedebilirsiniz fren deseniz sizi daha çok hızlandırıyor. Rosso 2 düşündüm fakat mc50 ile arasında kaldım aralarında da sağlam bir fiyat farkı var agresif bir kullanıcıyım sizce ne önerirsiniz? Bu ikisinin alternatifi bildiğiniz f/p lastikte önerebilirsiniz dediğim gibi kuru havalarda yeri sağlam tutsun agresif kullanımda sarma yada kayma yapmayacak bir lastik


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    fb__ömer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ekim 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    MonsterR25(x)- 450SR(x)- Street Triple 765RS(o)
    Sport force+

  3. #3
    compaq - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Eylül 2005
    Şehir
    Afyonkarahisar
    Motosikleti
    Tracer 700
    Mitas haricinde düşünün, yama tutmama sorunu yaşadım.

  4. #4

    Üyelik
    26 Mayıs 2022
    Daha önce sport forcelu mt25 e bindim inanılmaz güven veriyordu fakat çok pahalı:(

  5. #5

    Üyelik
    04 Temmuz 2019
    Teker yapmak cok guzel, keske ben de yapabilsem. Hele o şehiricinde arabaların arasından gecerken tekere alıp sana bakıslarını izlemek yok mu , off ..
    espresso bunu beğendi.

  6. #6
    EUOGLU - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Eylül 2016
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    mt 25
    mc 50 almayında ilk 3 bin km güzel sonra ısınana kadra mermer üstünde gider gibisiniz

  7. #7

    Üyelik
    03 Şubat 2012
    Lastik seçimi,yakıt tüketimini ne kadar etkiler acaba?

  8. #8

    Üyelik
    13 Temmuz 2021
    Anlas vientosports al asla pişman olmayacaksın.

  9. #9
    ufoz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Xpulse 200t
    Alıntı EUOGLU adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    mc 50 almayında ilk 3 bin km güzel sonra ısınana kadra mermer üstünde gider gibisiniz
    Bende 6.000 km kullandıktan sonra ortasının sertleşip kaydırmaya başladığını görünce sökmüştüm.

    Forumda bir iki kişi daha 6.000 km sonra kaydırdığından bahsetmişti.
    Bizzatta yaşadıktan sonra, bu 6.000 km den sonraki tespitler enteresan gelmişti bana.

    Tommygun da MC50 kullandığını, galiba 10.000 km sonra kaydırmanın başladığını söylemişti.


    MC50'nin kısa sürede özelliğini yitirmesinin nedeni ne acaba?
    tommygun bunu beğendi.

  10. #10

    Üyelik
    03 Şubat 2012
    Alıntı tinaztepe adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Anlas vientosports al asla pişman olmayacaksın.
    Ömrü çok kısa diyorlar onun içinde
    İyi bir yol arkadaşınız varsa hiçbir yol uzak değildir.

  11. #11

    Üyelik
    13 Temmuz 2021
    6 bin kmdir kullaniyorum lastik çok yumuşak yeri sakız gibi tutuyor erken bitiyorsada onemli degil benim için güvenlik önemli yeri okadar tutuyorsa çabuk bitmesi bencede mantıklı uzun vadede belli olur diye düşünüyorum.
    blueway2 bunu beğendi.

  12. #12

    Üyelik
    03 Şubat 2012
    Alıntı tinaztepe adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    6 bin kmdir kullaniyorum lastik çok yumuşak yeri sakız gibi tutuyor erken bitiyorsada onemli degil benim için güvenlik önemli yeri okadar tutuyorsa çabuk bitmesi bencede mantıklı uzun vadede belli olur diye düşünüyorum.
    yakıt tüketiminizi ne kadar etkiledi eski lastiğinize göre?
    İyi bir yol arkadaşınız varsa hiçbir yol uzak değildir.

  13. #13

    Üyelik
    13 Temmuz 2021
    Yakıt tüketimi 100 km de ortalama 0.5lt etkiledi, topspeed etkilenmedi.
    blueway2 bunu beğendi.

  14. #14

    Üyelik
    26 Mayıs 2022
    Ortalama 3 4 ay sonra satıcam zaten yapıcağım km 4 5 bin bilemedim

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:50 ----------

    Alıntı ufoz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bende 6.000 km kullandıktan sonra ortasının sertleşip kaydırmaya başladığını görünce sökmüştüm.

    Forumda bir iki kişi daha 6.000 km sonra kaydırdığından bahsetmişti.
    Bizzatta yaşadıktan sonra, bu 6.000 km den sonraki tespitler enteresan gelmişti bana.

    Tommygun da MC50 kullandığını, galiba 10.000 km sonra kaydırmanın başladığını söylemişti.


    MC50'nin kısa sürede özelliğini yitirmesinin nedeni ne acaba?
    Yıpranmadan öncesi nasıldı tutuşu vs

  15. #15
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İzmir, Pornova
    Motosikleti
    Ülkedeki en yüksek km.li Kawasaki Er6F (2008)
    Alıntı ufoz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bende 6.000 km kullandıktan sonra ortasının sertleşip kaydırmaya başladığını görünce sökmüştüm.

    Forumda bir iki kişi daha 6.000 km sonra kaydırdığından bahsetmişti.
    Bizzatta yaşadıktan sonra, bu 6.000 km den sonraki tespitler enteresan gelmişti bana.

    Tommygun da MC50 kullandığını, galiba 10.000 km sonra kaydırmanın başladığını söylemişti.


    MC50'nin kısa sürede özelliğini yitirmesinin nedeni ne acaba?
    Doğrudur abi, aşağı yukarı o civarlarda lastiğin huyu suyu olumsuz anlamda değişiyordu.

  16. #16

    Üyelik
    21 Kasım 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    RS 660, Tuareg 660
    Mitas'ta yama tutmama ben de yaşadım da..
    Mitas'a pahalı diyorsan, iyi lastik falan arama boşuna.

  17. #17

    Üyelik
    26 Mayıs 2022
    Alıntı killingroad adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Mitas'ta yama tutmama ben de yaşadım da..
    Mitas'a pahalı diyorsan, iyi lastik falan arama boşuna.
    Mitasa değil rosso 2 biraz pahalı aralarında 800 tl fark var hangisi daha mantıklı onu sordum

  18. #18
    espresso - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Kasım 2016
    Şehir
    Trakya
    Motosikleti
    Suzuki Vstrom DL650 XT
    Alıntı Frodo01 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Mt25 kullanıcısıyım şuan kullandığım lastikler kabak değil ama çok dandik yani 1 2 3.Vites hiç bozmadan yanyan gidebiliyorsunuz teker deseniz imkanı yok sarmaktan başka bişey yapmıyor virajlarda düşme hissini ensenizde hissedebilirsiniz fren deseniz sizi daha çok hızlandırıyor. Rosso 2 düşündüm fakat mc50 ile arasında kaldım aralarında da sağlam bir fiyat farkı var agresif bir kullanıcıyım sizce ne önerirsiniz? Bu ikisinin alternatifi bildiğiniz f/p lastikte önerebilirsiniz dediğim gibi kuru havalarda yeri sağlam tutsun agresif kullanımda sarma yada kayma yapmayacak bir lastik
    Agresif kullanıyorsanız lastikte uzun ömürlü olmasına aldırmayın, zaten lastiğin ömrü kadar ömrünüz kalmayabilir agresif sürerek.
    Sürüşünüzü düzeltin, düzgün bir eğitim alın, sonra da en iyisinden lastik alıp yaşlanınca da motor sürebiliyor olun.
    xtrafrozen bunu beğendi.

  19. #19

    Üyelik
    04 Temmuz 2019
    Alıntı espresso adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Agresif kullanıyorsanız lastikte uzun ömürlü olmasına aldırmayın, zaten lastiğin ömrü kadar ömrünüz kalmayabilir agresif sürerek.
    Sürüşünüzü düzeltin, düzgün bir eğitim alın, sonra da en iyisinden lastik alıp yaşlanınca da motor sürebiliyor olun.
    Yanarsınız
    espresso bunu beğendi.

  20. #20

    Üyelik
    21 Kasım 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    RS 660, Tuareg 660
    Alıntı Frodo01 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Mitasa değil rosso 2 biraz pahalı aralarında 800 tl fark var hangisi daha mantıklı onu sordum
    Muhtemelen Brezilya üretimi Rosso 2 o bulduğun. Fiyatını kenara koydum, Sport Force+, Brezilya üretimi Rosso II'den daha iyi bir lastik zaten. İkisini de kullandım, çok net daha iyi,

    Mitas Sport Force+ alınabilecek en uygun fiyatlı yüksek tutuşlu lastik.
    Ömrü kısa, bunu da unutmamalı. 5binde hissedilir düşüş başlıyor. Ben XJ6'da 8bin görmüştüm, 8bin'den sonra da tatile çıktım, bitikti ama ilk haline göre. MT-25'te biraz daha fazla gider tabii.


1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)