Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Benelli TNT 249S Kullanıcı Yorumları

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    -Black- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Kasım 2005
    Şehir
    Çanakkale
    Motosikleti
    Suzuki DL650 2014
    Taa Mersin'de namımız duyulmuş, adam çıktı geldi. (Öyle olsa ya keşke )

    Şakası bir tarafa, bayramda misafir olarak Mersin'den gelen Gökhan ile TNT249S kullanıcı yorumunu çektik. 2 gün önce tanışmış olmamıza rağmen, motosiklet söz konusu olunca çabucak kaynaştık tabii ki.
    Bunda onun sabrı da etkili tabii. Sağolsun bizi kırmayıp iki kez yorumlarını anlattı. İlk çekimde hafıza kartının azizliğine uğradık.

    CF Moto 150NK'dan, Tnt 249S'e geçtiği için kısaca kıyasladı da. Sırada Cf Moto 650 MT var.



    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:50 ----------

    Her zaman destek veriyorsun @tommygun çok teşekkürler.
    tommygun, GoGi, WilliamBlake ve 2 diğerleri bunu beğendiler..
    Sentis ad medullis!
    Dengeliyorum.com
    youtube.com/we2strom


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    23 Kasım 2020
    Şehir
    ist/bahcesehir
    Motosikleti
    symphony200
    Cok guzel bir inceleme olmus hocam, eline saglik
    -Black- bunu beğendi.

  3. #3
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İzmir, Pornova
    Motosikleti
    Ülkedeki en yüksek km.li Kawasaki Er6F (2008)
    Ülkemizdeki şu vergi dilimi mantığı yerin dibine batsın, Allah kahretsin.

    Bu motorun atası ülkemize ilk olarak Tnt 300 olarak geldi. 38-39 bg güç ve çift silindirle çok tatlıydı. Şekil şemal ve ses süperdi, fena da gitmiyordu. Sonra vergi dilimi ayağına 250 cc dediler, güç düştü, kötü oldu.

    Şimdi bakıyoruz 249S'e tamam şekil şemal daha güzel de gitmiyor motor.
    -Black- bunu beğendi.

  4. #4
    -Black- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Kasım 2005
    Şehir
    Çanakkale
    Motosikleti
    Suzuki DL650 2014
    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ülkemizdeki şu vergi dilimi mantığı yerin dibine batsın, Allah kahretsin.

    Bu motorun atası ülkemize ilk olarak Tnt 300 olarak geldi. 38-39 bg güç ve çift silindirle çok tatlıydı. Şekil şemal ve ses süperdi, fena da gitmiyordu. Sonra vergi dilimi ayağına 250 cc dediler, güç düştü, kötü oldu.

    Şimdi bakıyoruz 249S'e tamam şekil şemal daha güzel de gitmiyor motor.
    Tecrübeli kullanıcılar için zayıf kalabilir haklısın. Maksimum tork 9.000 rpm'de. Yüksek devir seviyor alet.

    Ama bir yandan da iyi gibi sanki. Düşük ve orta devirlerde yeni başlayanlar veya az deneyimliler için daha kontrol edilebilir gibi?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 03:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:08 ----------

    Alıntı Mr.wind adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Cok guzel bir inceleme olmus hocam, eline saglik
    Beğendiğinize sevindim.

    Kendimce hem yorumu yapan kişi, hem de motosikletler hakkında genel olarak merak edilenleri, öne çıkanları sormaya çalışıyorum. Bu motor özelinde, veya genel olarak kullanıcı yorumlarında atladığımız bir nokta varsa, yazın lütfen.

    Senin özelinde, diğer arkadaşlara da duyurmuş olalım.
    Mr.wind bunu beğendi.
    Sentis ad medullis!
    Dengeliyorum.com
    youtube.com/we2strom

  5. #5
    -Black- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Kasım 2005
    Şehir
    Çanakkale
    Motosikleti
    Suzuki DL650 2014
    Mersinli'yi yakalayınca, Tantuni nerede yenilir öğrenelim dedim. Bizim gidebileceğimiz yok da, gidene faydası olsun.
    O da sağolsun, yaylasını, plajını, kampingini anlattı.

    Sentis ad medullis!
    Dengeliyorum.com
    youtube.com/we2strom


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler