benim arkadaş 2021 x max 2500 km de aldı 145k ya
2013 model 50000 km de tenere sattı 140 a 5 daha koydu x max aldı
halbuki tenere alacağı parayla o zaman sıfır km x max alıp cebine de para kalıyordu
Piaggio büyük segmentten çekildi daha çok elektrikli şehir içi urban bike denilen motorlara yöneliyor hiç girmediği paket motoru sektörüne girdi
X10 da parçadan yana gram sıkıntı olmaz hala 2004-2005 beverly lerin her tür sıfır parçası var 95-96 model zip lerin bile var ..
üretilmemesi benim için daha iyi ilerde fiyatları ikinci eldeok düşer alırım bir tane ..
Günaydın, iyi haftalar dilerim herkese. Sanırım yardımcı olabilirim size. Yaklaşık 8 bin km kadar X max 300 kullandıktan sonra yakın zamanda Beverly 400 aldım. 4 bin km dir kullanıyorum. Görüntüsü ufak, gidişi ve duruşu x max a göre çok çok daha iyi. Forza ya göre gidişi çok çok daha iyi. Yağlı varyatör olduğu için şehir içi kullanım ve ara hızlanmalarda ciddi bir fark oluşuyor. 130 km ile giderken bile gazı açıp kolayca hızı artırmak bir scooter için güzel geliyor. 5 bin km bakımını yeni yaptırdım yetkili serviste. Maliyeti 800 tl. Sanırım Yamaha dan pahalı değil, Honda dan biraz pahalı olabilir. Malzeme kalitesi, frenleri, gidişi kesinlikle daha iyi 250 cc lik Japonlara göre. Fakat uzun yol konforu, rüzgar alması ve yakıt tüketimi ise daha kötü maalesef.
Ayrıca Kymco s400 de kısa süreli kullandım. Malzeme kalitesi ciddi anlamda iyi, frenleri müthiş, tam bir maksi scooter. Burada Beverly ile arasındaki asıl fark bu bence. Beverly klasik bir İtalyan scooter olarak gelirken diğerleri daha konforlu ve daha az rüzgar alan maksi scooter formunda. Bu arada söylemeden geçemeyeceğim; Beverly nin selesi hepsinden daha rahat.
Özetle söyleme gerekirse, ağırlıklı uzun yol düşünüyorsanız Japonlar ve Kymco daha rahat gelecektir. Çoğunlukla şehir işi , daha az uzun yol olacaksa Beverly ciddi anlamda önde.
Son olarak, Kymco DT 360 ı yakından inceledim, sürüş yapmadım. Ama malzeme ekalitesi ve kasa olarak hiç hoş gelmedi. Kymco alacak olsam s400 ü tercih ederdim kesinlikle.
Başka zormak istediğiniz bir durum olursa Beverly ile ilgili, buradan yazın cevaplarım.
Dip not; Beverly yüksek hızlarda bir scooter gibi değil adeta vitesli büyük bir motor gibi gidebiliyor ve viraja girebiliyor.
Beverly'nin Japon çakması (tasarım tamamen Beverly'den arak) olan Yamaha X-City ile artıçılı uzun yol yaptım iki sefer. Rahatsız gelmemişti. Rüzgar işini halletmek kolay, sportif rüzgarlık yerine daha uzun olanı takıyorsunuz o kadar. (X-City'nin rüzgarlığı yüksek ve ayarlanabilir idi.) Sele daha rahat demişsiniz zaten...
Yani tasarım olarak beğenmemek tabi ki olabilir ama özelliklerde / performansta bagaj hariç Beverly kazanıyor gibi.
By arada scooter'da sele altı bagajı çok çok önemli değil benim için; Beverly'deki kadarı (iki jet kask alacak kapasite) yetiyor çünkü mutlaka topcase ile kullanıyorum. Küçülen sele altı bagajı sayesinde kazanlılan yere yerleştirilen büyük tekerleklerin verdiği güven hissi, viraj kabiliyeti ve konforu için varsın sele altı bagaja kapalı kask girmesin razıyım.
Sende cbr500 yokmuydu scooter mı alıcan ..forza al geç bence tam senlik güzel oturaklı makine ..
Yeni Beverly nin bagajı bir öncesine göre daha büyük sanırım. Kask XL değilse bir kaskı rahat alıyor ve yanında da yer kalıyor.
Fakat rüzgar işi sadece camdan ibaret değil. Oturuş pozisyonu daha dik ve selesi daha yüksek, x maks ta olduğu gibi yada maksi scooter lar da olduğu gibi geriye yaslanma şeklinde değil de daha dik ve sandalye de oturma pozisyonuna benziyor, yoksa cam yüksekliği gayet makul aslında.
Piaggio lar genelde Neutral riding position sahip eski beverly 500 ler cruiser oturma pozisyonuna sahipti
Piaggio markasının işi "scooter" yapmak olduğu için, şayet amaç "scooter sürmek" ise (bence) tercih edilebilir. 37 tork ile gayet de memnun eder diye düşünüyorum. Ayrıca bence en önemli husus lastik ebatları. Ön lastik (120/70 16’’) Arka lastik (150/70 14’’) olduğu için muhakkak sürüşü de daha keyifli ve konforludur.
Tipine gelince de yalnız olarak tipsiz gözüküyor ancak sürücü ile gayet şık gözüküyor. Bazı motosikletler fotojenik değildir ama üstünde sürücü varken güzel gözükür, X City 250 modeli de böyle bir şeydi, bu da böyle. Tip konusunda kafan karışmasın, "sürücü üstündeyken" bence gayet güzel.
Honda NSS Forza 300 İnceleme Videosu [ https://www.youtube.com/watch?v=E9QdDCCxKpc ]
Mondial 150 Sentor İnceleme Videosu [ https://www.youtube.com/watch?v=Rl79HfGpcS4 ]
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)