Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
3. sayfa BirinciBirinci 123

Scooter Ama Bulabilirsen

    REKLAM ALANI
  1. #41
    espresso - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Kasım 2016
    Şehir
    Trakya
    Motosikleti
    Suzuki Vstrom DL650 XT
    Alıntı logaritma adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Buda araba kafasıyla söyliyim Honda yok olsa zaten Mercedes bakmazdım demek gibi bir şey ..

    Bence ikinci el bak 2021-2022 bir forza al geç ..

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:28 ----------



    X10 sürüşü mükemmel üstüne otur bir uzun yola çık çok keyifli bir motor virajları alışı düzde gidişi konforu özellikle artçı konforu falan ..
    X10 sürüşü mükemmel ama hadi diyelim ki çok param var, bayiye gidip sıfırını alabiliyor muyum? Yok, malesef bu güzel modelin üretimini durdurmuşlar.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #42
    F54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    crf 1000L + dio
    benim arkadaş 2021 x max 2500 km de aldı 145k ya
    2013 model 50000 km de tenere sattı 140 a 5 daha koydu x max aldı
    halbuki tenere alacağı parayla o zaman sıfır km x max alıp cebine de para kalıyordu

  3. #43

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    Alıntı espresso adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    X10 sürüşü mükemmel ama hadi diyelim ki çok param var, bayiye gidip sıfırını alabiliyor muyum? Yok, malesef bu güzel modelin üretimini durdurmuşlar.
    Piaggio büyük segmentten çekildi daha çok elektrikli şehir içi urban bike denilen motorlara yöneliyor hiç girmediği paket motoru sektörüne girdi
    X10 da parçadan yana gram sıkıntı olmaz hala 2004-2005 beverly lerin her tür sıfır parçası var 95-96 model zip lerin bile var ..
    üretilmemesi benim için daha iyi ilerde fiyatları ikinci eldeok düşer alırım bir tane ..
    espresso bunu beğendi.

  4. #44
    DAYYAR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ağustos 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CRF Rally 250
    Günaydın, iyi haftalar dilerim herkese. Sanırım yardımcı olabilirim size. Yaklaşık 8 bin km kadar X max 300 kullandıktan sonra yakın zamanda Beverly 400 aldım. 4 bin km dir kullanıyorum. Görüntüsü ufak, gidişi ve duruşu x max a göre çok çok daha iyi. Forza ya göre gidişi çok çok daha iyi. Yağlı varyatör olduğu için şehir içi kullanım ve ara hızlanmalarda ciddi bir fark oluşuyor. 130 km ile giderken bile gazı açıp kolayca hızı artırmak bir scooter için güzel geliyor. 5 bin km bakımını yeni yaptırdım yetkili serviste. Maliyeti 800 tl. Sanırım Yamaha dan pahalı değil, Honda dan biraz pahalı olabilir. Malzeme kalitesi, frenleri, gidişi kesinlikle daha iyi 250 cc lik Japonlara göre. Fakat uzun yol konforu, rüzgar alması ve yakıt tüketimi ise daha kötü maalesef.
    Ayrıca Kymco s400 de kısa süreli kullandım. Malzeme kalitesi ciddi anlamda iyi, frenleri müthiş, tam bir maksi scooter. Burada Beverly ile arasındaki asıl fark bu bence. Beverly klasik bir İtalyan scooter olarak gelirken diğerleri daha konforlu ve daha az rüzgar alan maksi scooter formunda. Bu arada söylemeden geçemeyeceğim; Beverly nin selesi hepsinden daha rahat.
    Özetle söyleme gerekirse, ağırlıklı uzun yol düşünüyorsanız Japonlar ve Kymco daha rahat gelecektir. Çoğunlukla şehir işi , daha az uzun yol olacaksa Beverly ciddi anlamda önde.
    Son olarak, Kymco DT 360 ı yakından inceledim, sürüş yapmadım. Ama malzeme ekalitesi ve kasa olarak hiç hoş gelmedi. Kymco alacak olsam s400 ü tercih ederdim kesinlikle.
    Başka zormak istediğiniz bir durum olursa Beverly ile ilgili, buradan yazın cevaplarım.
    Dip not; Beverly yüksek hızlarda bir scooter gibi değil adeta vitesli büyük bir motor gibi gidebiliyor ve viraja girebiliyor.
    GoGi, sallami, Cyan ve 2 diğerleri bunu beğendiler..

  5. #45

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 DL650A
    Alıntı DAYYAR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Günaydın, iyi haftalar dilerim herkese. Sanırım yardımcı olabilirim size. Yaklaşık 8 bin km kadar X max 300 kullandıktan sonra yakın zamanda Beverly 400 aldım. 4 bin km dir kullanıyorum. Görüntüsü ufak, gidişi ve duruşu x max a göre çok çok daha iyi. Forza ya göre gidişi çok çok daha iyi. Yağlı varyatör olduğu için şehir içi kullanım ve ara hızlanmalarda ciddi bir fark oluşuyor. 130 km ile giderken bile gazı açıp kolayca hızı artırmak bir scooter için güzel geliyor. 5 bin km bakımını yeni yaptırdım yetkili serviste. Maliyeti 800 tl. Sanırım Yamaha dan pahalı değil, Honda dan biraz pahalı olabilir. Malzeme kalitesi, frenleri, gidişi kesinlikle daha iyi 250 cc lik Japonlara göre. Fakat uzun yol konforu, rüzgar alması ve yakıt tüketimi ise daha kötü maalesef.
    Ayrıca Kymco s400 de kısa süreli kullandım. Malzeme kalitesi ciddi anlamda iyi, frenleri müthiş, tam bir maksi scooter. Burada Beverly ile arasındaki asıl fark bu bence. Beverly klasik bir İtalyan scooter olarak gelirken diğerleri daha konforlu ve daha az rüzgar alan maksi scooter formunda. Bu arada söylemeden geçemeyeceğim; Beverly nin selesi hepsinden daha rahat.
    Özetle söyleme gerekirse, ağırlıklı uzun yol düşünüyorsanız Japonlar ve Kymco daha rahat gelecektir. Çoğunlukla şehir işi , daha az uzun yol olacaksa Beverly ciddi anlamda önde.
    Son olarak, Kymco DT 360 ı yakından inceledim, sürüş yapmadım. Ama malzeme ekalitesi ve kasa olarak hiç hoş gelmedi. Kymco alacak olsam s400 ü tercih ederdim kesinlikle.
    Başka zormak istediğiniz bir durum olursa Beverly ile ilgili, buradan yazın cevaplarım.
    Dip not; Beverly yüksek hızlarda bir scooter gibi değil adeta vitesli büyük bir motor gibi gidebiliyor ve viraja girebiliyor.
    Beverly'nin Japon çakması (tasarım tamamen Beverly'den arak) olan Yamaha X-City ile artıçılı uzun yol yaptım iki sefer. Rahatsız gelmemişti. Rüzgar işini halletmek kolay, sportif rüzgarlık yerine daha uzun olanı takıyorsunuz o kadar. (X-City'nin rüzgarlığı yüksek ve ayarlanabilir idi.) Sele daha rahat demişsiniz zaten...

    Yani tasarım olarak beğenmemek tabi ki olabilir ama özelliklerde / performansta bagaj hariç Beverly kazanıyor gibi.

    By arada scooter'da sele altı bagajı çok çok önemli değil benim için; Beverly'deki kadarı (iki jet kask alacak kapasite) yetiyor çünkü mutlaka topcase ile kullanıyorum. Küçülen sele altı bagajı sayesinde kazanlılan yere yerleştirilen büyük tekerleklerin verdiği güven hissi, viraj kabiliyeti ve konforu için varsın sele altı bagaja kapalı kask girmesin razıyım.
    DAYYAR bunu beğendi.

  6. #46

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    Sende cbr500 yokmuydu scooter mı alıcan ..forza al geç bence tam senlik güzel oturaklı makine ..

  7. #47
    DAYYAR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ağustos 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CRF Rally 250
    Yeni Beverly nin bagajı bir öncesine göre daha büyük sanırım. Kask XL değilse bir kaskı rahat alıyor ve yanında da yer kalıyor.
    Fakat rüzgar işi sadece camdan ibaret değil. Oturuş pozisyonu daha dik ve selesi daha yüksek, x maks ta olduğu gibi yada maksi scooter lar da olduğu gibi geriye yaslanma şeklinde değil de daha dik ve sandalye de oturma pozisyonuna benziyor, yoksa cam yüksekliği gayet makul aslında.
    Cyan bunu beğendi.

  8. #48

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    Piaggio lar genelde Neutral riding position sahip eski beverly 500 ler cruiser oturma pozisyonuna sahipti

  9. #49

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 DL650A
    Alıntı logaritma adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Piaggio lar genelde Neutral riding position sahip eski beverly 500 ler cruiser oturma pozisyonuna sahipti
    Benim için bir artı daha...

    Neyse bakalım, Allah kerim; bir şekilde iki motor (bir scooter bir tane sport tourer) olayına terfi edersem scooter'ın ne olacağı belli bende

  10. #50
    Gökhan_Aygün - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ekim 2014
    Şehir
    Büyükçekmece / İstanbul
    Motosikleti
    VFR 800X (RC60/2013)
    Alıntı Dinçdarı adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba Dostlar; Xmax 250 hiç bir bayide yok, hakeza forzada aynı.Sahibindende 60 bin farkla veriyorlar.Piaggio Beverly 400 kullanan, önerisi tavsiyesi olan var mıdır?
    Piaggio markasının işi "scooter" yapmak olduğu için, şayet amaç "scooter sürmek" ise (bence) tercih edilebilir. 37 tork ile gayet de memnun eder diye düşünüyorum. Ayrıca bence en önemli husus lastik ebatları. Ön lastik (120/70 16’’) Arka lastik (150/70 14’’) olduğu için muhakkak sürüşü de daha keyifli ve konforludur.

    Tipine gelince de yalnız olarak tipsiz gözüküyor ancak sürücü ile gayet şık gözüküyor. Bazı motosikletler fotojenik değildir ama üstünde sürücü varken güzel gözükür, X City 250 modeli de böyle bir şeydi, bu da böyle. Tip konusunda kafan karışmasın, "sürücü üstündeyken" bence gayet güzel.
    GoGi ve espresso bunu beğendiler.
    Honda NSS Forza 300 İnceleme Videosu [ https://www.youtube.com/watch?v=E9QdDCCxKpc ]

    Mondial 150 Sentor İnceleme Videosu [ https://www.youtube.com/watch?v=Rl79HfGpcS4 ]


3. sayfa BirinciBirinci 123

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)