Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
2. sayfa BirinciBirinci 12

motogp motosikletinin inanılmaz gücü

    REKLAM ALANI
  1. #21
    F54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    crf 1000L + dio
    benim bir arkadaşta transalp 650 ile mt 7 lerin içinden geçti


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    Nikkfurie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW , Piaggio , Sym
    Alıntı F54 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    benim bir arkadaşta transalp 650 ile mt 7 lerin içinden geçti
    park etmiş mt7 lerin yanından geçmiştir hocam bi yanlışlık olmasın :D

  3. #23
    ero__ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mart 2005
    Forumda ne kadar çok mühendis varmış da haberimiz yokmuş

    Lamborghini mühendisleri kafalarını taşla eziyor şu ara... BMW, Mercedes, Audi gibi markadaki garibanları saymıyorum bile

  4. #24
    Nikkfurie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW , Piaggio , Sym
    Alıntı ero__ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Forumda ne kadar çok mühendis varmış da haberimiz yokmuş

    Lamborghini mühendisleri kafalarını taşla eziyor şu ara... BMW, Mercedes, Audi gibi markadaki garibanları saymıyorum bile
    Lamborgini yi boşver Lada nın bile bir mühendisi şu siteye girip yazdıklarımızdan etkilendiyse 35 yıllık bir mühendis olarak gurur duyarım :D

  5. #25

    Üyelik
    21 Kasım 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    RS 660, Tuareg 660
    Alıntı Nikkfurie adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Geç oldu arayamadım konuyu merak edenler nette bilgi bulabilir , Anadol' un yağ pompasının içindeki dişlilerin çalışma mantığını kopyalamışlardı , Audi Amerika da pist yarışlarında ilk sezonunda devasa güçlü 8 silindirlileri bozuk para gibi harcamıştı , bunuda Quatro çekiş sistemiyle becermişti demekki pisttede avantajı var , Amerikalılar şok yaşarken akıllarına başka birşey gelmeyince 4×4 ü dolayısıyla bunu kullanan tek marka olan Audi yi kendi kıtasına postaladılar :D
    Bu hangi seri çok merak ettim, hiç hatırlamıyorum böyle bir olay.
    Setup ve kurallar çok belirleyici olmakla birlikte asfaltta dört çekerin toplam süreye çok fazla bir etkisini bulmak zor.
    Yoksa FIA'nın eğip büktüğü salak salak işler de oluyor bazen, WTCC'nin anasını bellemeye başladıkları yıllarda dizeller benzinli araçları geçiyordu.
    Dizel hızlı zanneden olmuştur milyonlarca insan arasından. Sonunda ne oldu, WTCC öldü bitti.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:14 ----------

    Alıntı gurcanozturk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Group B yarislarinda 4x4 izin vermemislerdi.
    Group B habire seyirci öldürüp durduğu için 1989 sonunda iptal edildi, edildiği esnada da AWD arabalar yarışıyordu.
    1997'de Group S çıktı, AWD mevcuttu. O da sonra zaten WRC'ye dönüştü.

  6. #26
    gurcanozturk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mayıs 2018
    Şehir
    Almanya
    Alıntı killingroad adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu hangi seri çok merak ettim, hiç hatırlamıyorum böyle bir olay.
    Setup ve kurallar çok belirleyici olmakla birlikte asfaltta dört çekerin toplam süreye çok fazla bir etkisini bulmak zor.
    Yoksa FIA'nın eğip büktüğü salak salak işler de oluyor bazen, WTCC'nin anasını bellemeye başladıkları yıllarda dizeller benzinli araçları geçiyordu.
    Dizel hızlı zanneden olmuştur milyonlarca insan arasından. Sonunda ne oldu, WTCC öldü bitti.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:14 ----------



    Group B habire seyirci öldürüp durduğu için 1989 sonunda iptal edildi, edildiği esnada da AWD arabalar yarışıyordu.
    1997'de Group S çıktı, AWD mevcuttu. O da sonra zaten WRC'ye dönüştü.
    1986'da iptal edildi diye biliyorum, okumadim henuz.

  7. #27
    Nikkfurie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW , Piaggio , Sym
    Alıntı killingroad adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu hangi seri çok merak ettim, hiç hatırlamıyorum böyle bir olay.
    Setup ve kurallar çok belirleyici olmakla birlikte asfaltta dört çekerin toplam süreye çok fazla bir etkisini bulmak zor.
    Yoksa FIA'nın eğip büktüğü salak salak işler de oluyor bazen, WTCC'nin anasını bellemeye başladıkları yıllarda dizeller benzinli araçları geçiyordu.
    Dizel hızlı zanneden olmuştur milyonlarca insan arasından. Sonunda ne oldu, WTCC öldü bitti.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:14 ----------



    Group B habire seyirci öldürüp durduğu için 1989 sonunda iptal edildi, edildiği esnada da AWD arabalar yarışıyordu.
    1997'de Group S çıktı, AWD mevcuttu. O da sonra zaten WRC'ye dönüştü.
    şurada Quatro nun pisttede etkili olduğu vurgulanıyor , 4×4 lerin yasaklanmasına burada değinilmemiş ama yazdığım gibi Audi ile baş edemeyince sadece Audi nin kullandığı bir sistem yasaklanmıştı..
    https://www.autoworlddergisi.com/aud...lari-hikayesi/

  8. #28

    Üyelik
    21 Kasım 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    RS 660, Tuareg 660
    Abi tamam da bu Audi'nin elinden basın bülteni tadında bir haber.

    Regülasyonun nerelere etki ettiğine göre çok değişkenlik gösterebilir AWD konusu. Ben zevksiz olduğu için sevmiyorum, ama elbette avantajları var. Lakin şartlar ağır şekilde eşitlendiğinde de bir avantajı kalmıyor genelde, ekstra ağırlık ve kayıplar oldukça can sıkıcı hale geliyor. Toprak gibi kar gibi hızlanabilmenin çok zor olduğu yerlerde devasa bir avantajı oluyor, ama asfaltta pistte zaten gaza oturulan yer sadece apeks çıkışı ve çok düşük süratli bir viraj olmadığı müddetçe RWD arabalar da it gibi çıkabiliyorlar - + olarak frenaj, düzlük hızı, virajda ağırlığın az olması gibi avantajları da var.
    Günün sonunda tercih meselesi elbette.

    Hangi seri diye sordum zira modern dönem LeMans dışında Audi'nin baş edilemeyen bir performansı yok pek motorsporlarında. O yüzden merak ettim nerde ne olmuş diye.
    Dünya Ralli Şampiyonası'nda da 1977'den beri iki şampiyonlukları var. Neyse nereden nereye geldik =)

  9. #29
    Nikkfurie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW , Piaggio , Sym
    Alıntı killingroad adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Abi tamam da bu Audi'nin elinden basın bülteni tadında bir haber.

    Regülasyonun nerelere etki ettiğine göre çok değişkenlik gösterebilir AWD konusu. Ben zevksiz olduğu için sevmiyorum, ama elbette avantajları var. Lakin şartlar ağır şekilde eşitlendiğinde de bir avantajı kalmıyor genelde, ekstra ağırlık ve kayıplar oldukça can sıkıcı hale geliyor. Toprak gibi kar gibi hızlanabilmenin çok zor olduğu yerlerde devasa bir avantajı oluyor, ama asfaltta pistte zaten gaza oturulan yer sadece apeks çıkışı ve çok düşük süratli bir viraj olmadığı müddetçe RWD arabalar da it gibi çıkabiliyorlar - + olarak frenaj, düzlük hızı, virajda ağırlığın az olması gibi avantajları da var.
    Günün sonunda tercih meselesi elbette.

    Hangi seri diye sordum zira modern dönem LeMans dışında Audi'nin baş edilemeyen bir performansı yok pek motorsporlarında. O yüzden merak ettim nerde ne olmuş diye.
    Dünya Ralli Şampiyonası'nda da 1977'den beri iki şampiyonlukları var. Neyse nereden nereye geldik =)
    Konu konuyu açıyor 4×4 konuşuyoruz diye bizi siteden aforoz etmezler herhalde :D

    Yazı AutoWorld de çıkan bir makale , kimin kaleme aldığını göremedim ama bunun gibi bir çok sayfa var dergide , yani Audi ye özel güzelleme yapmamışlar diğer markalarında sportif başarılarını , teknolojilerini vs aktarmışlar , Audi Quatro ile Ralli dünyasında fırtınalar estirince Amerika da Pikes Pike ve GTO pist yarışlarında da 80 lerin sonunda birincilikler almış , sonra Avrupa da Dtm de Quatro nun ekmeğini yemiş , 2010 dan sonra e-tron ile tekrar Quatro ile yarışlara dönmüş falan filan


2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)