Virajlarda surekli vites dusuren motorcular
Reklamlar
-
Yaaaa olm siz marquez misiniz ? Ondalik dilimler mi kovaliyosunuz ?
Dun motorcumuhabetti kanalinda denk geldim yine, r7 ile viraja girerken vites dusurmeler falan..biraz spor motor kullananlarin yuzde 95 i boyle..
Olm , xaten surekli dusuk viteste kulllaniyosunuz bu aletleri bir de viraja girerken dusuruyosunuz motor bagiriyor yazikkk yaikk.,viraj cikisinda gaz actiginda da istedigin gibi hizlanir o merak etmeyin..
Motoru gereksiz yere yordugun yetmiyor gibi bir de yakit masrafiniz artiyor..
Akilli olun birazz,lutfen
Not: baslik yanlis oldu,duzeltecektim unuttum.viraja girmeden surekli vites dusuren motorcular olacakti
Reklamlar
-
Çıktığım vitesle iner girdiğim vitesle çıkarım.diğer arkadaşların çarşısına Allah pazar versin :D
-
Gözlemey le viraja girer köfte ile virajdan çıkarım gerisi beni ilgilendirmez
-
devirli kullanmayı seven için şart. tam viraj öncesi frenleme yapıldığı için doğru hız ve doğru vites şart.
şahsen ben ybrmle ihtiyaç duyuyorum yoksa viraj ortası motor tökezler al başa bela.
-
Ben buaralar "Harley Davidson İstanbul East" tayfasının videolarını izliyorum. Adamların kafa çok başka çalışıyor, hiç virajdı, vites düşürmekti, gazlamaydı yok. Adamların Youtube kanalları o kadar izlenmiyor ki videoları 2 senede 30-40 like ancak almış.
-
Motosiklet Eğitmeni
tommygun adlı üyeden alıntı
Ben buaralar "Harley Davidson İstanbul East" tayfasının videolarını izliyorum. Adamların kafa çok başka çalışıyor, hiç virajdı, vites düşürmekti, gazlamaydı yok. Adamların Youtube kanalları o kadar izlenmiyor ki videoları 2 senede 30-40 like ancak almış.
Cruiser tayfası virajcı tayfa değil. Üstelik motosikletleri fazla devir çevirmediği için alt devirlerde tork alabiliyorlar.
Yani yaptıkları anormal değil.
Fakat spor motosikletle işler değişiyor.
8-10bin devir arası verim alınabilen bir motosiklette vites düşürmek zorundasınız. Üstelik viraj içerisinde hızınız da düşecek yani gazı kontrol etmeniz gerek.
Virajdan hızlı çıkmak içinde yine o devirlere en çabuk ulaşabileceğiniz viteste olmanız gerekiyor.
Bu pilotajla ve motosikletin karakteri ile ilgili bir durum.
-
COQ adlı üyeden alıntı
Cruiser tayfası virajcı tayfa değil. Üstelik motosikletleri fazla devir çevirmediği için alt devirlerde tork alabiliyorlar.
Yani yaptıkları anormal değil.
Fakat spor motosikletle işler değişiyor.
8-10bin devir arası verim alınabilen bir motosiklette vites düşürmek zorundasınız. Üstelik viraj içerisinde hızınız da düşecek yani gazı kontrol etmeniz gerek.
Virajdan hızlı çıkmak içinde yine o devirlere en çabuk ulaşabileceğiniz viteste olmanız gerekiyor.
Bu pilotajla ve motosikletin karakteri ile ilgili bir durum.
Doğrudur, çok güzel özetlemişsiniz. Benim anlatmak isteyip de anlatamadığım konu; adamların motosiklet konusuna farklı bir pencereden bakmaları ve sportif sürüş yapmadan da motosikletten keyif alabilmeleri.
-
tommygun adlı üyeden alıntı
Doğrudur, çok güzel özetlemişsiniz. Benim anlatmak isteyip de anlatamadığım konu; adamların motosiklet konusuna farklı bir pencereden bakmaları ve sportif sürüş yapmadan da motosikletten keyif alabilmeleri.
Abi aslında yavaş gidip etrafı seyretmek daha zevkli olabiliyor, şunu şöyle özetleyebilirim. Nasıl araba kullanırken etrafı izlerken keyif alamıyoruz ama motosiklet kullanırken etrafı izlemekten zevk alıyoruz ya heh işte bu buna benzer, hızlı giderken etrafı tam seyredemiyoruz ama yavaş giderken etrafı çok güzel seyredebiliyoruz buda böyle birşey. Ama bu ikisinin arası olacaksa Multistrada V4 gibi supersport bloğuna sahip oldukları zaman her iki isteğe de karşılık vereceğini düşünüyorum. Kimi zaman yavaş gitmek çok daha zevkli olabiliyor heleki düşük cc sahibi iseniz .
-
kim demiş cruiser ile viraj yapılmaz diye
adamlar Indian bagger lar ile pistin tozunu atıyor.
garip olan bu memlekette cruiser süren kim varsa abi ben yol izleyip keyif alıyorum geyiği yapması.
https://youtube.com/shorts/tK13yJ7bra0?feature=share
-
16 Temmuz 2022, 21:59
#10
ewo adlı üyeden alıntı
Geyik değil cruiser amacı o ..
cruiser cı adam viraj yapıyım yanlıyım gazlıyım tek teker yapıyım diye almaz … litrelik bin lik 1200 lük cruiser makineler bile 160-180 falan yapar ..
Cruiser amacı hadi bodrumda bir balık yiyip dönelimdir yada festivale şenliğe giderimdir falan ..
-
16 Temmuz 2022, 22:31
#11
ewo adlı üyeden alıntı
Buna bir örnek daha ben ekleyeyim
https://youtu.be/BFzhc3i0PRY
-
17 Temmuz 2022, 01:23
#12
-
17 Temmuz 2022, 10:27
#13
Motosiklet Eğitmeni
Motosiklete hep aynı şeyi yapmak için binmiyoruz. Kimi zaman trafikle cebelleşmek için kimi zaman virajlarda delirmek için kimi zaman fıtı fıtı gezip etrafa bakmak için ve kimi zaman da yol yapmak ya da arazide eğlenmek için motosiklete bineriz.
Bunların hepsi için özel modeller var.
Fakat hepsinden birer tane alacak bütçe öyle herkeste olmadığından çoğunlukla en çok ne yapıyorsak ona uygun bir motosiklet alıyoruz.
Çok amaçlı motosikletler de var.
Hepsinin alıcısı olduğuna göre demek ki her bireyin farklı zevk ve ihtiyaçları var.
2 hafta önce bmw'nin R18 tur etkinliğine katıldım.
25-30 dakikalık tur boyunca düşündüğüm tek şey bir an önce bitse de kendi motosikletime kavuşsam oldu.
Hiç hoşlanmadım.
Geçen pazar da kawasaki benzer bir etkinlik yaptı.
Bu sefer tek model değil tüm modelleri deneme imkanı vardı ve tüm ninja serilerini denedim.
Çok hoşuma gitti.
Diyeceğim hayati tehlike arz etmediği sürece kim nasıl sürerse sürsün bize ne!
-
17 Temmuz 2022, 11:02
#14
Ben özelimi açıklamak istemiyorum.
-
18 Temmuz 2022, 21:51
#15
Motor freni güçlüyken viraj girişi ve içerisinde kendimi daha güvende hissediyorum şahsen o yüzden performanslı kullanımda viraj çıkışında daha iyi gaz açmaktan değil; anlattığım sebepten mutlaka vites küçültürüm.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)