2011 Sonrası Cbf 1000 hakkında bilgi lazım
Reklamlar
-
28 Haziran 2022, 00:13
#1
Arkadaşlar merhaba bu yıl Ejder meyvesinden iyi para gelecek bende de 1000cc 4 silindir kaşıntısı tuttu 😁 Racing makina sevmiyorum Sport touring makina tam ideal ama çokta böyle para vermek istemiyorum 120 den başlıyor 192 ye kadar orta yol Bi tanesini alabilirim masraf açar mı yarı yolda bırakır mı Yakıtı ne kadar 1000 makina alıcan Yakıtı mı düşünüyorsun diyecek varsa ben yol motoru alıyorum 6-8 litre arası yakıyorsa kabul ama üstü beni aşar bide daha yeni 250 nk aldın diyen varsa 9-10 bin km motosiklet deneyimim var erken olabilir ama 4 silindir bide egzozla haldır haldır yol yapmak istiyorum görüşleriniz nelerdir yada bu fiyatlara 4 silindir öneriniz varmı
Reklamlar
-
28 Haziran 2022, 00:48
#2
Şehir içi 6.5
uzun yol 120 km ortalama hızda 5.5
140 üstü 6.0 da yakar 6.5 da yakar 7 de yakar gerisi eline bakar ne kadar basarsan o kadar yakar ..
Ekleme birileri çıkar şimdi bende 5 sene 10 sene önce vardı der şunu yakıyor der 5 sene önce o motor 5-6 yaşındaydı 10 sene önce 1-2 yaşındaydı şimdi 12-13 yaşında yıpranma payını göz ardı etme …
-
28 Haziran 2022, 14:17
#3
Birkaç kez arkadaşımın CBF1000 ini kullandım. Ben enjeksiyonlu CBF600 kullanıyorum ve çok memnunum. CBF1000 kullandığımda biraz ürüküyordum açıkçası.
Tempolu kullanmadıktan sonra 8 lt aşacağını sanmıyorum. Masraf çıkarır mı? Bakımsız kalmadıysa ve çok sert kullanılmadıysa bir sorun çıkaracağını sanmıyorum. Dolayısıyla yolda bırakacağını hiç sanmam.
-
28 Haziran 2022, 16:30
#4
okanius adlı üyeden alıntı
Birkaç kez arkadaşımın CBF1000 ini kullandım. Ben enjeksiyonlu CBF600 kullanıyorum ve çok memnunum. CBF1000 kullandığımda biraz ürüküyordum açıkçası.
Tempolu kullanmadıktan sonra 8 lt aşacağını sanmıyorum. Masraf çıkarır mı? Bakımsız kalmadıysa ve çok sert kullanılmadıysa bir sorun çıkaracağını sanmıyorum. Dolayısıyla yolda bırakacağını hiç sanmam.
Cbf 600de kadrajımda ama enjeksiyonlu olanı kaç model sonrası oluyor
-
28 Haziran 2022, 16:50
#5
BUGR4H4N adlı üyeden alıntı
Cbf 600de kadrajımda ama enjeksiyonlu olanı kaç model sonrası oluyor
2008 sonrası, motor bloğu metalik olanlar enjeksiyonlu, siyah olanlar karbüratörlü.
-
28 Haziran 2022, 16:58
#6
9-10K km tecrübe ve 1000'lik +200 kg makine ile haldır haldır yol yapmak mı ? ejder meyvesi ağaçları sahipsin kalmasın hocam.
arkadaşımda 2008 model cbf 1000 vardı geçen yıl sattı. tabiri caiz ise öküz gibi yakıyordu o motor. bir defa yılda kaldı statörü yandığı için onuda yaptırıp yoluna devam etti. bildiğim kadarıyla Cbr1000RR ile aynı blok var üstünde ama tabi 1000RR gibi gitmiyor. Grenajlarını bulmak biraz zor. hondaya söylersen getiriyor fakat bir kaç ay süresi var ve çok tuzlu oluyor. ben açıkçası biraz çekinirim alırken. daha çok piyasada çok olan motorlara bakın. bence Tracer 7 bu işler için tam ideal bir motor.
-
28 Haziran 2022, 17:10
#7
4 silindir 1lt ikinci el makine almak cesaret işidir, birinci tecrübe açısından ikincisi olası çıkacak arızalarla ilgili, heves kırmak istemem bakımları düzgün yapılmadıysa ciddi yara açar, iyi analiz etmek lazım.
-
28 Haziran 2022, 17:22
#8
logaritma adlı üyeden alıntı
Şehir içi 6.5
uzun yol 120 km ortalama hızda 5.5
140 üstü 6.0 da yakar 6.5 da yakar 7 de yakar gerisi eline bakar ne kadar basarsan o kadar yakar ..
Ekleme birileri çıkar şimdi bende 5 sene 10 sene önce vardı der şunu yakıyor der 5 sene önce o motor 5-6 yaşındaydı 10 sene önce 1-2 yaşındaydı şimdi 12-13 yaşında yıpranma payını göz ardı etme …
Ben şöle düşünüyorum arabacı kafa olarak daha 10 11 12 yaşında şimdi bu yaşlarda Bi Honda civic daha yüksek kmde sorunsuz gidiyor motosiklet evet daha çok zorlanan makina ama bi sıkıntı çıkacağını düşünüyorum olursa da artık kelle motor ararız 😁😁
-
28 Haziran 2022, 17:22
#9
Bu işler biraz sıkıntılı. Öncelikle 4 silindir kaşıntısının tutması için geçmişte hatırı sayılır bir 4 silindir kullanım tecrübesinin ardından bir süredir daha düşük cc, gitmeyen bir motosiklet kullanımının olması gerektiğine ve bu yeni tercihten dolayı pişman olmak gerekliliğine inanıyorum.
Tek silindir 250 cc makineden çift silindir 650 cc'ye bile geçtiğinizde aradaki güç farkına adapte olmak kolay değil. Kastettiğim gaz kolunu çevirip vites değiştirmek değil, sürebiliyor gibi sürebilmek..
Cbf 1000 dediğimiz makine Nk 250 yanında ağır, kruvazör boyutunda, 6500 devir gibi erken bir devirde 96 nm tork veren (Kullanmakta olduğunuz motor daha yüksek devirde 22 nm torku anca veriyor) 100 küsür bg güç üreten bir makine. Dengelidir, güzeldir, hoştur ama şakaya alınacak bir makine değildir.
Tabi ki bu işler ekonomi meselesi, bastırıp parayı alırsınız ama yeterli tecrübe ve eğitim eksikliğinden ötürü süremezseniz keyif alamazsınız ve de Allah korusun işin kaza, bela boyutu da var.
Siz bilirsiniz ama şahsi düşüncem, sizin için biraz erken.
-
28 Haziran 2022, 17:37
#10
ahmetmert58 adlı üyeden alıntı
9-10K km tecrübe ve 1000'lik +200 kg makine ile haldır haldır yol yapmak mı ? ejder meyvesi ağaçları sahipsin kalmasın hocam.
arkadaşımda 2008 model cbf 1000 vardı geçen yıl sattı. tabiri caiz ise öküz gibi yakıyordu o motor. bir defa yılda kaldı statörü yandığı için onuda yaptırıp yoluna devam etti. bildiğim kadarıyla Cbr1000RR ile aynı blok var üstünde ama tabi 1000RR gibi gitmiyor. Grenajlarını bulmak biraz zor. hondaya söylersen getiriyor fakat bir kaç ay süresi var ve çok tuzlu oluyor. ben açıkçası biraz çekinirim alırken. daha çok piyasada çok olan motorlara bakın. bence Tracer 7 bu işler için tam ideal bir motor.
Tracer 700 olabilir ama 4 silindir alıp ferik egzoz takıp gezmek istiyorum apaçilik gibi gelebilir ama hayatımın Bi dönemi 4 silindir makina istiyorum
Ejder meyvesine gelince babam bakar sıkıntı yok şaka Bi yana TMF A Eğitmeninden temel güvenli ileri sürüş eğitimleri aldım cbf alınca tekrardan eğitime gireceğim bakalım Bi sezon açılsın ondan sonra bakıcam
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:29 ----------
tommygun adlı üyeden alıntı
Bu işler biraz sıkıntılı. Öncelikle 4 silindir kaşıntısının tutması için geçmişte hatırı sayılır bir 4 silindir kullanım tecrübesinin ardından bir süredir daha düşük cc, gitmeyen bir motosiklet kullanımının olması gerektiğine ve bu yeni tercihten dolayı pişman olmak gerekliliğine inanıyorum.
Tek silindir 250 cc makineden çift silindir 650 cc'ye bile geçtiğinizde aradaki güç farkına adapte olmak kolay değil. Kastettiğim gaz kolunu çevirip vites değiştirmek değil, sürebiliyor gibi sürebilmek..
Cbf 1000 dediğimiz makine Nk 250 yanında ağır, kruvazör boyutunda, 6500 devir gibi erken bir devirde 96 nm tork veren (Kullanmakta olduğunuz motor daha yüksek devirde 22 nm torku anca veriyor) 100 küsür bg güç üreten bir makine. Dengelidir, güzeldir, hoştur ama şakaya alınacak bir makine değildir.
Tabi ki bu işler ekonomi meselesi, bastırıp parayı alırsınız ama yeterli tecrübe ve eğitim eksikliğinden ötürü süremezseniz keyif alamazsınız ve de Allah korusun işin kaza, bela boyutu da var.
Siz bilirsiniz ama şahsi düşüncem, sizin için biraz erken.
Bende düşünüyorum biraz erken ama para gelecek ve öbür yıla kadar olmayacak piyasada durmuyor 60lık motor 80 olur 150 olan motorda 200 250 oluyor tren kaçıyor alırsam büyük ihtimalle satmam ben sport touring seviyorum bakalım meyveler satılsın sonra bakacağım
-
28 Haziran 2022, 17:38
#11
Nispeten daha az yakan. Yürütmesi daha uygun. Ayrıca daha az güç üreten 4 silindirler var. 2014-2015 Yamaha XJ6 gibi mesela.
Yada bu paralara çıkılıyorsa 3 silindir 2017-2018 street triple var. Hem mod ları var. Kafaya geçmez.
Hem de sesi güzel yine yüksek devir çeviren bi alet. MT09 yazmıyorum. Çünkü temiz bulmak zor olur ikici el.
-
28 Haziran 2022, 17:38
#12
BUGR4H4N adlı üyeden alıntı
Bende düşünüyorum biraz erken ama para gelecek ve öbür yıla kadar olmayacak piyasada durmuyor 60lık motor 80 olur 150 olan motorda 200 250 oluyor tren kaçıyor alırsam büyük ihtimalle satmam ben sport touring seviyorum bakalım meyveler satılsın sonra bakacağım
Hiç sıkma canını, isterse 1.000.000 TL olsun fiyatı, hiçbirşey senin sağlığından kıymetli değil. Allah imkan verir ileride alasını alırsın.
-
28 Haziran 2022, 17:44
#13
4bin Km Mt25 kullandıktan sonra geçen hafta itibariyle 2014 Model bir Fazer 800 aldım.Cbf1000 ile benzer güç ve ağırlığı var ilk gün biraz korkuttu ertesi güne alıştım yani al geç korkulacak bir şey yok piyasa yükseliyor tecrübe kullandıkça kazanılıyor.
-
28 Haziran 2022, 18:09
#14
oialdemir adlı üyeden alıntı
Nispeten daha az yakan. Yürütmesi daha uygun. Ayrıca daha az güç üreten 4 silindirler var. 2014-2015 Yamaha XJ6 gibi mesela.
Yada bu paralara çıkılıyorsa 3 silindir 2017-2018 street triple var. Hem mod ları var. Kafaya geçmez.
Hem de sesi güzel yine yüksek devir çeviren bi alet. MT09 yazmıyorum. Çünkü temiz bulmak zor olur ikici el.
Evet sen yazınca aklıma geldi Xj6 diversion f var 77 Bg 60 Tork ve gerçekten az yakıyor ben en iyisi Xj6 bakayım
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:07 ----------
tommygun adlı üyeden alıntı
Hiç sıkma canını, isterse 1.000.000 TL olsun fiyatı, hiçbirşey senin sağlığından kıymetli değil. Allah imkan verir ileride alasını alırsın.
Hayatımdan sağlığımdan kıymetili değil ama işte gençlik kanımız kaynıyor 😊😊
-
28 Haziran 2022, 19:05
#15
BUGR4H4N adlı üyeden alıntı
Evet sen yazınca aklıma geldi Xj6 diversion f var 77 Bg 60 Tork ve gerçekten az yakıyor ben en iyisi Xj6 bakayım
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:07 ----------
Hayatımdan sağlığımdan kıymetili değil ama işte gençlik kanımız kaynıyor 😊😊
Cbf 1000 güçlü, ağır ama dengeli de aynı zamanda. Xj6 o paraları kesinlikle hak etmiyor. Bence cbf al ama eğitimi de ihmal etme. Alışana kadar sakin kullanırsan herhangi bir sorun yaşayacağını sanmam. Cbf 1000 xj6 dan kalite olarak fersah fersah üstün. Temiz bir tane bulursan kolay kolay başını da ağrıtmaz.
-
28 Haziran 2022, 19:23
#16
BUGR4H4N adlı üyeden alıntı
Tracer 700 olabilir ama 4 silindir alıp ferik egzoz takıp gezmek istiyorum apaçilik gibi gelebilir ama hayatımın Bi dönemi 4 silindir makina istiyorum
Ejder meyvesine gelince babam bakar sıkıntı yok şaka Bi yana TMF A Eğitmeninden temel güvenli ileri sürüş eğitimleri aldım cbf alınca tekrardan eğitime gireceğim bakalım Bi sezon açılsın ondan sonra bakıcam
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:29 ----------
Bende düşünüyorum biraz erken ama para gelecek ve öbür yıla kadar olmayacak piyasada durmuyor 60lık motor 80 olur 150 olan motorda 200 250 oluyor tren kaçıyor alırsam büyük ihtimalle satmam ben sport touring seviyorum bakalım meyveler satılsın sonra bakacağım
Araba kafasıyla motor alınmaz alakası yok hatta tam zıttı motorun sıkıştırma oranı arabaya göre çok yüksektir içindeki metal aksama binen yük piston segman krank yatak arabaya göre misli misli fazladır 4 silindir motor alıcaksan bloku açılmamış al yoksa hiç girme bloku açılmışsa nerde toplanmış kim toplamış hangi parçalar kullanılmış bu önemli resmî servisdemi yapılmış faturalarını iste dışarda yaptırdıysa uzak dur … motoru kucağa alırsan rahat bugünün fiyatı 50-60 bin tl masraf edersin orjinal parçalarla oda bulabilirsen orjinal parçalarını Çin malı toplarsan motoru en fazla 10 bin lira kar yaparsın 1-1.5 sene sonra tekrar motoru kucağa alırsın .. tekrar masrafa girersin ..
Yüksek hacim yaşı olan motor almak risk herzaman alıyorsan o motoru bir gün komple motor isterse yaptırabilecek köşede sağlam bir bütçen paran olucak … zaten litrelik motoru 30tl yakıt ile sürmekte mantıklı bir iş değil ..
-
28 Haziran 2022, 22:56
#17
logaritma adlı üyeden alıntı
Araba kafasıyla motor alınmaz alakası yok hatta tam zıttı motorun sıkıştırma oranı arabaya göre çok yüksektir içindeki metal aksama binen yük piston segman krank yatak arabaya göre misli misli fazladır 4 silindir motor alıcaksan bloku açılmamış al yoksa hiç girme bloku açılmışsa nerde toplanmış kim toplamış hangi parçalar kullanılmış bu önemli resmî servisdemi yapılmış faturalarını iste dışarda yaptırdıysa uzak dur … motoru kucağa alırsan rahat bugünün fiyatı 50-60 bin tl masraf edersin orjinal parçalarla oda bulabilirsen orjinal parçalarını Çin malı toplarsan motoru en fazla 10 bin lira kar yaparsın 1-1.5 sene sonra tekrar motoru kucağa alırsın .. tekrar masrafa girersin ..
Yüksek hacim yaşı olan motor almak risk herzaman alıyorsan o motoru bir gün komple motor isterse yaptırabilecek köşede sağlam bir bütçen paran olucak … zaten litrelik motoru 30tl yakıt ile sürmekte mantıklı bir iş değil ..
Ben en iyisi 30 bin lira kenara para ayırayım yetecek para kalıyorsa alayım olmadı tek silindire devam 😁
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:55 ----------
Beto87 adlı üyeden alıntı
Cbf 1000 güçlü, ağır ama dengeli de aynı zamanda. Xj6 o paraları kesinlikle hak etmiyor. Bence cbf al ama eğitimi de ihmal etme. Alışana kadar sakin kullanırsan herhangi bir sorun yaşayacağını sanmam. Cbf 1000 xj6 dan kalite olarak fersah fersah üstün. Temiz bir tane bulursan kolay kolay başını da ağrıtmaz.
Xj6 da ciddi az yakıyor ama bakalım sezon açılsın kararımı vericem
-
29 Haziran 2022, 01:57
#18
130 bin liraya veya daha oahaliya suzuki sv 650 ve triumph street triple var yiksek beygir ariyorsan...
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...31220290/detay
-
29 Haziran 2022, 03:12
#19
BUGR4H4N adlı üyeden alıntı
Ben en iyisi 30 bin lira kenara para ayırayım yetecek para kalıyorsa alayım olmadı tek silindire devam 😁
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:55 ----------
Xj6 da ciddi az yakıyor ama bakalım sezon açılsın kararımı vericem
Alasın varsa al kendini sıkma tutma sadece alırken blok şase falan iyi kontrol et ..
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)