Honda'nin Ktm ucubeligini kopyalamasi
Reklamlar
-
25 Haziran 2022, 22:44
#1
basimdan assa kaynar sular dokuldu simdi.
Ktm nin ucube motorlariyla hep dalga gectim bilen bilir.
Honda nin 2023 hornet in cizimleri cikti basta inanmadim,yok dedim honda boyle kopya islere girmez,ama honda resmi sayfasinda cikan motor siluletini gorunce bastim kufuru..allah belanizi vermesin,bu mudur honda ?
Ulan madem kopya cekecektiniz nedem ktm ucubeligi ? italyadaki dizayn ofisininiz icine edeyim.
https://www.honda.co.uk/motorcycles/...t/history.html
https://www.cycleworld.com/story/mot...ches-released/
Bu mudur modernlik ? Y..rak gibi olmus honda kusura bakma.. horneti adini kirleteceksibiz ve bu kadar kopta cekilmez.yazik.
Reklamlar
-
25 Haziran 2022, 23:14
#2
❤️Honda❤️ adlı üyeden alıntı
Ulan madem kopya cekecektiniz nedem ktm ucubeligi ?
Kim bilebilir belki de CaFer'den almıştır çirkinliğini.
-
25 Haziran 2022, 23:17
#3
DickName adlı üyeden alıntı
Yaaa bu ucubeligi ktm baslatti..virus gibi yayiliyir bu cirkinlik
-
26 Haziran 2022, 01:49
#4
Her dönemin bir çizgisi var motordan az biraz anlıyorsan bir motora bakdın mı 90 lılardan mı kalma 2000 lilerden mi kalma 2000 lilerin ortasından mı kalma anlarsın bu dönemim hatları çizgileride arı gözü denen üç gen far tasarımı kesik kısa kuyruk falan..
-
26 Haziran 2022, 02:28
#5
Bu kiska'ya tasarımcı diyenin ben kafasını skm, adamlar bir tane kalıp motosiklet yapmışlar. Orasını burasını çekip farklı diye satıyorlar firmalara. Ktm cf ve kiskada tasarlanan, ya da eski kıska çalışanı tasarımcıların yaptığı motorları aynı renge boya firma sahibi bile ayırt edemez.
Açıp bakmadım, yeni hornet'te de kiska'nın eli bir şekilde değmiştir. Yoksa imkanı yok böyle saçma tasarımın.
Zaten çağa ayak uyduracağız diye yemedikleri şey kalmadı. Saçma sapan fütüristik, transformers tasarımlar. Mt25'in kafa sivrisineğe benziyor
-
26 Haziran 2022, 11:06
#6
Kerem34_ adlı üyeden alıntı
Mt25'in kafa sivrisineğe benziyor
Tipta mikrosefali olarak gecer,google da gorsellere bakin,kucuk kafali olma durumu.mt25 nin basina gelen tam.l olarak bu.
-
26 Haziran 2022, 20:06
#7
yeni kasa veya makyaj lı kasa olupta eskiyi aratmayan motosiklet/araba yoktur piyasada eski kasalar tasarım olarak her zaman daha yakışıklı gelir bizlere
-
26 Haziran 2022, 23:43
#8
Zaten o yüzden hem motor hem araba dünyasında retro eski kasaların görüntüsüne sadık kalınarak modern çizgilerle yeniden üretimine geçtiler Afrika twin retro dur mesela 96-97 kasalara gönderme yaparak temel de üretilmiştir
-
27 Haziran 2022, 11:32
#9
Burada okuduğum tüm eleştriler lamborghini için de geçerli. Düz çizgiler sivri hatlar aynı dizayn diliyle farklı modeller yapıyolar. O dizaynlar hoşunuza gidiyo mu? Yoksa porsche ferrari güzel lamborghiniler çirkin mi size göre merak ettim.
Countach de ucubeydi bi zamanlar sonra trendsetter oldu.
Bence yüksek depo çizgisi, alçak ön far, kısa kuyruk ve ince sivri hatlar çok minimal ve agresif duruyor ben çok beğeniyorum. 100 tane böyle çizim görsem sıkılmam bende mi gariplik?
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:20 ----------
Tabi olay minimalizm yoksa agresiflik çok önemli değil. Kiskanın bence en güzel tasarımı 701 vitpilen
-
27 Haziran 2022, 12:06
#10
Ya eski 900'lük Hornet tam bir sanat eseriymiş ya da ben ruhen çok yaşlanmışım.
-
27 Haziran 2022, 12:38
#11
Bu arada bu cidden duke790-890 nerdeyse birebir.
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/i...PX4qQ&usqp=CAU
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:08 ----------
Kuyruk çok tombul eski modellerde hantal duruyor. Düz ön süspansiyonlar da çok çelimsiz görünüyor. Depodaki çizgilerin nereden gelip nereye gittiği belli değil rastgele görünüyor. Ama mesela eski ducatilerde öyle değil her çizginin bi nedeni var. Benim nacizane görüşüm
-
27 Haziran 2022, 12:48
#12
tommygun adlı üyeden alıntı
Sorma ya ben de hastasıyım bu makinanın. Naked motor işte budur. Tablo gibi maşallah.
-
27 Haziran 2022, 12:58
#13
Hondanın hornet yerine cb1000r ı var zaten retro tasarım 4 silindir rahat oturuş vs. Yeni nakedini agresif yapması bence güzel ve farklılık olmuş. Ama sırf isimden sükse yapmak istediği belli hornetle bunun ne alakası var
-
27 Haziran 2022, 13:40
#14
tommygun adlı üyeden alıntı
çok şık gerçekten...
-
27 Haziran 2022, 13:44
#15
tommygun adlı üyeden alıntı
Benim sattığım 600f hornet te bildiğin bajaj farı vardı hiç beğenmiyordum bu 2014- 2015 lerden sonra bir sürü firma üç gen far tasarımına geçti hiç beğenmiyorum o far tasarımını ..
Naked motor budur tasarımı her şeyi elit tablo gibi ..
-
27 Haziran 2022, 13:52
#16
tommygun adlı üyeden alıntı
Bir gün ER-5'i nasıl bilirsiniz diye konu açarsam şaşırmayın.
-
27 Haziran 2022, 13:53
#17
tommygun adlı üyeden alıntı
Bi tane temiz bulsak. Ah bu makineler yendi. Dağıldı.
-
27 Haziran 2022, 13:59
#18
Sağ tarafta "soba borusu egzoz ve balkon demiri maşa" tamamen kalkmadıkça (kısmen değil) .. Honda efendiyi bozulmuş sayamam.
Ammaaaaaa gel gelelim ki egzozu saklamalar (yapmaya başladı) sonrasında ise sağ balkon demiri maşa giderseeeee (Örnek; Superduke 1290) ... Honda ölmüş ve Batı dış güçlerin köpeği olmuş demektir.
Diren Honda! hatta #direnhonda
-
27 Haziran 2022, 14:16
#19
logaritma adlı üyeden alıntı
Benim sattığım 600f hornet te bildiğin bajaj farı vardı hiç beğenmiyordum bu 2014- 2015 lerden sonra bir sürü firma üç gen far tasarımına geçti hiç beğenmiyorum o far tasarımını ..
Naked motor budur tasarımı her şeyi elit tablo gibi ..
Hakikaten de öyle güzel motora o far tasarımını nasıl yapmışlar hayrettir.
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:10 ----------
yec adlı üyeden alıntı
Er5 de Cbf 500 de Gs 500 de benim şeklini şemalini çok beğendiğim motorlardı. Velhasıl güzel bir dönemmiş, gelmiş ve geçmiş.
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:12 ----------
oialdemir adlı üyeden alıntı
Bi tane temiz bulsak. Ah bu makineler yendi. Dağıldı.
Üstat az biraz gazı açtık mı 10-11 litreleri görürüz gibime geliyor, ne dersin?
-
27 Haziran 2022, 14:34
#20
Türkiye deki idda ediyorum en temiz cbf500 lerden biri benim arkadaşımda 2008 model falandı galiba 2010 da aldı tertemiz 12 yıldır bir fiil sürüyor yanına bir sürü motor geldi gitti tracer aldı sattı iki tane arada at aldı sattı şu anda da daha yeni bu mayısta x adv aldı yarın onuda satar başka bir şey alır ama cbf500 hep elinde .. gözü gibide bakıyor orjinal parçalarla bakımını yapıyor bir ön fara led ampül aldı o kadar gerisi op orjinal motor daha motoruna anahtar değmedi .. km si de az buz değil 55 bin lere geldi ama motor gider 150-200 bin leri görür temiz kullanımda bence tek eksisi yakması oda normal zamanına göre yakıtı ideal di şimdi akranı güncel 500cc liklere göre yeni nesillerden ortalama 2 litre fazla yakarı var
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)