100 bin tl civarına motor?
Reklamlar
-
24 Haziran 2022, 23:26
#21
Hayırlı uğurlu olsun en iyi seçimi yapmışsınız.Cb250r aşağı yukarı aynı gider zaten dominar ile bunu görüceksiniz.
Reklamlar
-
25 Haziran 2022, 16:39
#22
Genellikle şehir içi arada sırada uzun yol, mümkünse sıfır ya da sıfıra yakın deyince beni tarif ediyorsun zannettim. Fazladan artçı için de rahat olmalı düşüncesi de vardı bende. Epey bir bakındım. 250 lik Inazuma F' in uzun yolda biraz zayıf kaldığını hatırladım. 2016 model 16.000 km de Çok temiz bir Xmax 400 ABS aldım. 2 hafta ancak oldu. Mantıklı gelirse 2. el sitelerinde bakılabilir....
...Yazmıştım ki meğer motosiklet alınmış. Hayırlı olsun. Kazasız sıkıntısız binersin inşallah.
-
25 Haziran 2022, 16:55
#23
jonvolkan adlı üyeden alıntı
Genellikle şehir içi arada sırada uzun yol, mümkünse sıfır ya da sıfıra yakın deyince beni tarif ediyorsun zannettim. Fazladan artçı için de rahat olmalı düşüncesi de vardı bende. Epey bir bakındım. 250 lik Inazuma F' in uzun yolda biraz zayıf kaldığını hatırladım. 2016 model 16.000 km de Çok temiz bir Xmax 400 ABS aldım. 2 hafta ancak oldu. Mantıklı gelirse 2. el sitelerinde bakılabilir....
...Yazmıştım ki meğer motosiklet alınmış. Hayırlı olsun. Kazasız sıkıntısız binersin inşallah.
Konya sehirici trafigi nasildir bilmiyorum (2 haftaya onu da test etmis olurum) ama X-Max 400 agir kalmiyor mu sehir ici icin? Uzun yolda cok oturakli, guclu denilebilir ama sehir ici icin bilemedim. Hayirli olsun size de.
-
25 Haziran 2022, 19:27
#24
gurcanozturk adlı üyeden alıntı
Konya sehirici trafigi nasildir bilmiyorum (2 haftaya onu da test etmis olurum) ama X-Max 400 agir kalmiyor mu sehir ici icin? Uzun yolda cok oturakli, guclu denilebilir ama sehir ici icin bilemedim. Hayirli olsun size de.
xmax 400 boyut olarak xmax 250'den çok farklı değil. hatta dikkatli bakmayınca aynı motor gibi görünüyor.
Ama şehir içinde daha çok yakar, motoru büyük olduğu için sele altı bagajı da bizimkilere göre biraz küçük kalıyor. xmax 250'den sonra 400 almak istemezdim, 250 ile devam edip para olunca tmax alırdım, tam benim gibi düz yol gazlamacısı motoru.
-
25 Haziran 2022, 19:39
#25
gurcanozturk adlı üyeden alıntı
Konya sehirici trafigi nasildir bilmiyorum (2 haftaya onu da test etmis olurum) ama X-Max 400 agir kalmiyor mu sehir ici icin? Uzun yolda cok oturakli, guclu denilebilir ama sehir ici icin bilemedim. Hayirli olsun size de.
Ben geçen Temmuz Konya Meram tarafına gitmiş ve şok olmuştum. İnsan Konya'yı düz alabildiğine ova olarak zannediyor ama trafik İstanbul kadar berbattı, çok fazla dönel kavşak vardı. Hatta dönel kavşağa ihtiyaç olmayan yere bile dönel kavşak yapmışlar. Konya'ya kalmalı gidiyorsan üstat motoru otele bırakıp gece Club Inferno'ya bir uğra derim.
-
25 Haziran 2022, 19:42
#26
espresso adlı üyeden alıntı
xmax 400 boyut olarak xmax 250'den çok farklı değil. hatta dikkatli bakmayınca aynı motor gibi görünüyor.
Ama şehir içinde daha çok yakar, motoru büyük olduğu için sele altı bagajı da bizimkilere göre biraz küçük kalıyor. xmax 250'den sonra 400 almak istemezdim, 250 ile devam edip para olunca tmax alırdım, tam benim gibi düz yol gazlamacısı motoru.
Buyuk demedim zaten, agir demistim. Aralarinda 7HP, 8Nm, 30kg fark var.
-
25 Haziran 2022, 20:23
#27
gurcanozturk adlı üyeden alıntı
Buyuk demedim zaten, agir demistim. Aralarinda 7HP, 8Nm, 30kg fark var.
30kg fark fazla farketmez sanırım. Yani 80 kiloluk biriyle 110 kiloluk biri de sürebildiğine göre 30kg çok fark olmasa gerek. Ama 7hp için yakıt tüketiminin çok armasına değer mi bilemedim. Şehir içi için 250cc ideal bence de. Daha fazlası lükse giriyor.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)