ninja 400 vs cbr 500r vs 450sr
Reklamlar
-
20 Haziran 2022, 11:51
#1
Her ne kadar bireysel olarak deneyimleyemesekte internette inceleme videolarını görmüşüzdür. Türkiyede bu motorların 150 - 200 bin tl bandında satıldığını varsaysaydık tercihiniz hangisi olurdu? Evet yeni cbr 500r türkıyede yok 2023 ninja 400 0cak şubat gibi gelecekmiş, 450sr da büyük ihtima ile gelecek. Acaba çinli japonlara kafa tutabilir mi?
Reklamlar
-
20 Haziran 2022, 12:04
#2
bu sınıfta kral açık ara ninja400.hiç bir model onla yarışamaz inanılmaz ötesi bir performansı var.z650 ile çok yakın yürüyor o derece.cbr500 performans odaklı değil günlük kullanım.450sr da bildiğim kadarıyla performansa yönelmiş ama ninja400 gerçekten çok acayip.virajlarda vs kendinden kat be kat büyük motorlarla çok rahat yarışıyor düzlüktede hiç 400cc gibi gitmiyor.tr de tutmaz tutmadı çok acayip bir fiyatı vardı z650 ile aynı paraya satıldı
-
20 Haziran 2022, 12:25
#3
Racing şart değilse 100-200 aralığında şahsen sıfır MT-07 alırdım.
-
20 Haziran 2022, 13:00
#4
Kesinlikle 500r. Ninja malum z motonun parça fiyatları yüzünden akla bile gelmez. Cf moto ne kadar da kendini geliştirmiş olsa da yeni bir blok olduğu için soru işareti. 500r a bir boy büyük ön dişli takarak çok güzel sonuçlar elde edilir. Zaten yurtdışında 500f, 500x ve 500r alanlar ilk iş olarak ön dişliyi büyütüyor.
-
20 Haziran 2022, 13:04
#5
Fiyat önemli ya. Ara motor yok gibi bir sey. Ben 450sr alirdim. Ninja 400 le ayni anda satildigini varsaysak 30 bin lira daha ucuz olur bence.
-
20 Haziran 2022, 13:23
#6
Ninja 400 keşke uygun fiyatlı olarak piyasaya sunulsa.
-
20 Haziran 2022, 16:53
#7
Hiç biri Çinlilere Hintlilere kafa tutamaz ..
Burda kıyaslamayı teknik kağıt üstündeki veri olarak mı yapıyorsunuz yoksa gerçek hayata endeksli ekonomiye fiyatlara endekslimi yapıyorsunuz..
İnsanlar Çinli Hintliyi fiyatı uygun kaza anında yedek parçası uygun Japon’a göre nispeten ucuz ve yakıtı uygun diye alıyor..
Gidersin kawa honda yatırırsın ön iki amortisör yan grenaj gitti ne kadar sallıyorum 25 bin tl çinliden Hintlide ne kadar gene misalen diyorum 10 bin tl..
neyse işte hayatın gerçekleri ile teknik veriler çakışır ..
-
20 Haziran 2022, 17:08
#8
logaritma adlı üyeden alıntı
Hiç biri Çinlilere Hintlilere kafa tutamaz ..
Burda kıyaslamayı teknik kağıt üstündeki veri olarak mı yapıyorsunuz yoksa gerçek hayata endeksli ekonomiye fiyatlara endekslimi yapıyorsunuz..
İnsanlar Çinli Hintliyi fiyatı uygun kaza anında yedek parçası uygun Japon’a göre nispeten ucuz ve yakıtı uygun diye alıyor..
Gidersin kawa honda yatırırsın ön iki amortisör yan grenaj gitti ne kadar sallıyorum 25 bin tl çinliden Hintlide ne kadar gene misalen diyorum 10 bin tl..
neyse işte hayatın gerçekleri ile teknik veriler çakışır ..
5.000-6.000₺ kaskoya verirsin, kaza olursa 10.000₺ cebinde kalır, o arada iyi motora da binmiş olursun mesela.
Kaskoya verecek paranız varsa sıkıntı şeyler değil karenaj vs. fiyatları...
Motosikletimin kasko rayiç bedeli 100.000₺, piyasada 150-160.000 fiyat yazanlar var (uçuyorlar bence, ama bu motora 120-130.000 fiyat koysa satılabilir anlamına geliyor...), Mart'ta 6.600₺ kaskoya verdim. Tutar yüksek evet, canımı yaktı, ama beri yandan kasko rayiç bedelinin sadece %6,6'sı. Bir kaza durumunda 30-40.000 hatta pert durumunda 100.000 içeri gireceğime 6.600 öderim kafam rahat eder.
-
20 Haziran 2022, 17:38
#9
Kasko çok gözünde büyütme kasko düşündüğün gibi değil kaza yapma tabii asla ama ciddi bir kaza yaparsan çevremizden çok görüyoruz duyuyoruz elli dereden su getiriyorlar…
-
21 Haziran 2022, 00:13
#10
logaritma adlı üyeden alıntı
Kasko çok gözünde büyütme kasko düşündüğün gibi değil kaza yapma tabii asla ama ciddi bir kaza yaparsan çevremizden çok görüyoruz duyuyoruz elli dereden su getiriyorlar…
Motor çalındığında uğraştırdılar biraz ama 2 ay sonra aldım paramı.
-
21 Haziran 2022, 02:23
#11
Soru değil, ninja 400.
Ben dayıyım, performansta gözüm yok, dayanıklı olsun, ömürlük olsun şekil şukul olmasa da olur diyorsan 500r al geç, ömürlük motor. 450sr'ı şunların yanına yazmanı esefle kınıyorum.
-
21 Haziran 2022, 03:30
#12
Hayaller ve hayatlar diye bir gerçek vardır ..
Ninja 400 kawasaki mühendisliği tartışılmaz.. kaydın düşdün motor bariyere vurdu .. ön iki disk , iki amortisör , maşa , grenajlar gitti diyelim onun dışında motorun blok şase bir şey yok sağlam
Sana ne kadar masraf çıkıcak ben düşünemiyorum 60 bin mi 90 bin mi artık ..
Kaskoya da çok bel bağlamayın çok şeyler duyuyoruz servisler zaten parayı genelde şahıslardan istiyor sigorta ile uğraşmak istemiyor sen bize öde sen alırsın paranı sigortadan diyor diğer türlü usta yada servis cebinden para verip motoru yapıp senin hesabına para yatıp senden para gelmesini bekliycek onlarında haklı olarak işlerine gelmiyor çünkü bazı arkadaşlardan duyuyoruz hepsi değil ama bazı sigortalar taksit taksit parça parça 5 ayda bir senede ödüyormuş bazıları belli bir meblağ ödüyormuş onun üstünü ödemiyormuş falan filan..
O yüzden bu devirde motor alıcaksan çok önceliklerin var işler eskisi gibi değil …en müthiş marka en alınabilir marka değil ne yazık ki…
yedek parçası uygun olması lazım , bakım giderleri uygun olması lazım , yakıtı uygun olması lazım , ikinci elimin prim yapması değerli olması lazım …
-
21 Haziran 2022, 08:21
#13
herkes 500r’a burun kıvırmış ama yeni kasası ters çatal, yeni arka maşa vs. bayağı iyi olmuş.
-
21 Haziran 2022, 11:50
#14
İstanbul içi sıkışık trafikte az yaksın sorunsuz olsun diyorsan 500R.
Virajlara gireyim çıkayım, top speed yapayım parası önemli değil basar alırım neyse diyorsan Ninja 400.
O kadar paralara çıkamam diyorsan 450SR.
-
21 Haziran 2022, 13:13
#15
kasko işine güvenme diyenlere bakma sen
büyük cc veya kaliteli motosiklet ile kaza yapmayan bilmez
2015 yılşında nc 700 ile kaza yaptım sadece ön amortisörler 5000 tl tuttu yan bile yatmadım
7 yıldır kasko yaptırıyorum kullanıdığım motosiklet 250k ödediğim bedel 2350 tl bu gün kaza yapsam hatalı veya değilim kuruş zararım olmaz kaza yapmadım diyelim dağda bayırda düştüm afrika ya bir tekme de ben vururum arkama bile bakmam
daha önce başıma geldi düştüm sürüklendim eğer motoru uçurumdan atsam şirket bütün mağduriyetimi giderecek bana biri çarpsa düşsem avukat tutsam kasko nun 5 katı para ister ama kasko varsa allianz uğraşacak banane
motor seçimine gelirse kawa azcık nazlı olur ilgi ister ben olsam honda alırım
-
21 Haziran 2022, 15:01
#16
Yıl 2022 sinyal yapmayalım
-
21 Haziran 2022, 19:57
#17
Tabi ki motorun tipi, ivmelenmesi, son hızı, karizması, dengesi, fiyatı, işletme giderleri vs sayısız etken tercihlerimizi şekillendiriyor.
Bence dünyanın en büyük rahatlığı yetkili servise gidip atıyorum "x km bakımını yapın" demek. Ben mesela tüm motorlarımda yağı ordan, filtreyi başka yerden, bujileri başla ilden vs aldım. Hep tümünü toparlayıp ustama teslim edip "yap kardeşim" dedim. Bu, ekonomik bir yöntem gibi gözükebilir ama cidden zihin yorgunluğu.
Hadi Honda'yı bu kategoriye pek koymayalım ama 3 motor da Japoncu Abdullah Usta, Kawa.cı Samet Usta , Çin profesörü Erdal Abi'ye emanet edilecek motorlar değil. İstanbul dışı iyi servisler var mıdır çok hakim değilim. Yedek parça desen yurtdışından getirtme kapısı da artık kapandı kapanacak. İstanbul dışında yaşasam 3 motoru da sanırım seçmezdim.
Cbr 500 R ve Cf Moto 450 Sr'in tipleri çok hoş ama Ninja 400 bunların arasında sanki geçmişte aşık olup da hiç kavuşamadığımız ve ne zaman adı aklımıza gelse kalbimizi acıtan bir kadın fettanlığı ve güzelliğine sahip. Teknik özellikleri arasındaki farka çok hakim değilim, zaten teknik özelliklerini karşılaştırıp tercih yapacak bilgi ve donanımdaki adam muhtemelen 3 motoru da seçmeyip daha farklı alternatiflere yönelecektir.
-
22 Haziran 2022, 12:16
#18
tommygun adlı üyeden alıntı
Teknik özellikleri arasındaki farka çok hakim değilim, zaten teknik özelliklerini karşılaştırıp tercih yapacak bilgi ve donanımdaki adam muhtemelen 3 motoru da seçmeyip daha farklı alternatiflere yönelecektir.
400 - 500 cc olup 2 silindirli racing olan başka hangi alternatifler var? Tek silindirli RC 390 mı?
-
22 Haziran 2022, 12:24
#19
liger35 adlı üyeden alıntı
400 - 500 cc olup 2 silindirli racing olan başka hangi alternatifler var? Tek silindirli RC 390 mı?
Yok benim bahsetmek istediğim daha üst kuvvet ve donanımda spor makineler.
-
22 Haziran 2022, 12:32
#20
Tekerlek ebat sapkınlığı olan, benim gibi günaha batmış kafir kişiler için Ninja 400 imkansız bir tercihtir. (Ön; 110/70R 17 Arka; 150/60R 17)
Motosiklete önden ya da arkadan falan bakınca sırf tekerlek ebatı yüzünden gözüme tipsiz geliyor.
Bu durumda çocuğuma bakan, paramda gözü olmadan karşılıksız beni sevebilen, ailemizin ekonomisini düşünen Cbr500 tabii ki daha göze ve gönle hitap etmektedir. Ülkemize 2018 yılından sonra gelmedi, yeni modelleri görsel olarak da bence gayet başarılı.
Honda NSS Forza 300 İnceleme Videosu [ https://www.youtube.com/watch?v=E9QdDCCxKpc ]
Mondial 150 Sentor İnceleme Videosu [ https://www.youtube.com/watch?v=Rl79HfGpcS4 ]
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)