Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
2. sayfa BirinciBirinci 12

ninja 400 vs cbr 500r vs 450sr

    REKLAM ALANI
  1. #21

    Üyelik
    01 Mart 2022
    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yok benim bahsetmek istediğim daha üst kuvvet ve donanımda spor makineler.
    Anladım üstat teşekkür ederim.
    tommygun bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 DL650A
    Alıntı Gökhan_Aygün adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tekerlek ebat sapkınlığı olan, benim gibi günaha batmış kafir kişiler için Ninja 400 imkansız bir tercihtir. (Ön; 110/70R 17 Arka; 150/60R 17)

    Motosiklete önden ya da arkadan falan bakınca sırf tekerlek ebatı yüzünden gözüme tipsiz geliyor.

    Bu durumda çocuğuma bakan, paramda gözü olmadan karşılıksız beni sevebilen, ailemizin ekonomisini düşünen Cbr500 tabii ki daha göze ve gönle hitap etmektedir. Ülkemize 2018 yılından sonra gelmedi, yeni modelleri görsel olarak da bence gayet başarılı.
    Sadece görsel değil, çokça geliştirme de var 2018'den sonra:
    1. Kaydırmalı debriyaj,
    2. TFT ekran ve vites göstergesi,
    3. Ters maşa yepyeni ön amortisörler,
    4. Önde çift disk ve radyal montelenmiş kaliperler.
    Başka şeyler de var ama hatırlayabildiğim / en önemli değişiklikler bunlar.

    Serinin hastasıyız.
    Gökhan_Aygün ve espresso bunu beğendiler.

  3. #23
    Kerem34_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ekim 2020
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Mt-25 ABS
    Alıntı Cyan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sadece görsel değil, çokça geliştirme de var 2018'den sonra:
    1. Kaydırmalı debriyaj,
    2. TFT ekran ve vites göstergesi,
    3. Ters maşa yepyeni ön amortisörler,
    4. Önde çift disk ve radyal montelenmiş kaliperler.
    Başka şeyler de var ama hatırlayabildiğim / en önemli değişiklikler bunlar.

    Serinin hastasıyız.
    Gelsin de alalım birer tane şunlardan, 500r'ı direkt çekerim düzgün bir fiyat politikasıyla gelirse. 2000 dolar fark var R25 ile arasında. 170 bin civarına satsalar peynir ekmek gibi gider.
    Cyan ve espresso bunu beğendiler.

  4. #24

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 DL650A
    Alıntı Kerem34_ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Gelsin de alalım birer tane şunlardan, 500r'ı direkt çekerim düzgün bir fiyat politikasıyla gelirse. 2000 dolar fark var R25 ile arasında. 170 bin civarına satsalar peynir ekmek gibi gider.
    Ben alırsam X versiyonu alırım; CBR versiyonu bana gitmez. Ama gelsin tabi, yazıktır...
    espresso bunu beğendi.

  5. #25

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    Gelse kaça gelicek kim alıcak msx125 78 bin tl olmuş monkey 100 bin tl nc750 260 bin tl ….
    500 lüğü 200-230 bin lerden aşağı gelmez kim alıcak o rakamlara …

    Belki consiye bir paket 50-100 tane getirirler diyimcemde bu sefer onunda 10 sene yedek parça bakım garanti yükümlülüğü var sanmıyorum girmezler o işlere

  6. #26
    Kerem34_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ekim 2020
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Mt-25 ABS
    200bine gelsin, yine alınır. 7500 euro 140bin TL eder. 60bin de ekstra vergisi (hacim farkı) , bayi karı falan olsun. 500r R25'ten kat kat iyi bir motosiklet. Üstünde biraz oynayarak, egzoz filtre yazılım, çok güzel alet çıkar ortaya. Tam ömürlük olur. R25 ile aynı yakıyor zaten, bakım masrafları da kafa kafaya.

    X'i ben de isterim ama getirmezler. Nc almaz kimse 500x gelirse. Nc'den çok daha iyi ve mantıklı bir motor pratikte.
    espresso, Cyan ve Mr.wind bunu beğendiler.

  7. #27

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    Burda iyilik kötülük meselesi yok tabiki cbr500 çok kaliteli bir motor ve çok kaliteli bir blok ..
    Bu gün Türkiye de yüksek hacim satışı genel satış rakamlarında %2 sadece insanların nerdeyse hepsi düşük hacim alıyor bilinçli ..

    Düşük hacim sarf bakım giderleri , yedek parça fiyatları , tamir ücretleri , ikinci eli , ikinci elinin çok çok iyi prim kar yapması , yakıtının uygun olması bunların hepsini topladın mı cbr500 mü R25 mi dedin mi insanların hemen hemen hepsi R25 yöneliyor … bu arada R25 ci falanda değilim hiç tarzım değil ama bunlar sokakların gerçeği ..

  8. #28
    OnixsyS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ekim 2020
    Şehir
    Sakarya
    Motosikleti
    Honda Cbr 500R
    Alıntı mattiadestro adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    herkes 500r’a burun kıvırmış ama yeni kasası ters çatal, yeni arka maşa vs. bayağı iyi olmuş.
    hele o göstergesi , önde çift disk frenler yeni amörtisörler şuan tr de olanların ne eksiği varsa 2020 modelde her şeyini gidermişler

  9. #29

  10. #30
    ShipShaq - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2020
    Motosikleti
    Triumph Street Triple R(idi)-Aprilia Tuono V4 1100
    Bunlara ek olarak Rebel 500 alınabilir listeye.
    oialdemir bunu beğendi.

  11. #31
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    09 Mart 2022
    Alıntı F54 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kullanıdığım motosiklet 250k
    Yok bir milyon dolar

    Senin surekli camurda suruklenen 2016 2017 model africana kim 250 verir ?

    Benim motor ilk sahibinden,dunyanin en iyi kullanilmis afrikaai,cizik kaza yok 108.000 km de 200.000 tl kimse vermez.

    Hayal kurma oyle,uzulursun

  12. #32
    PsychOnur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Şubat 2020
    Şehir
    Dublin
    Motosikleti
    Beklemede
    Ben şahsen bir N400 arayışındayım gitme işleri olmazsa. İçimde kaldı gibi... almadan rahat edemeyeceğim sanırım

  13. #33

    Üyelik
    21 Kasım 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    RS 660, Tuareg 660
    Hafif yarış/antreman motoruna hiç mi talep kalmadı Dünya'da ya. :(
    Honda kalk sen kaydırmalı debriyaj koy, ters maşa falan tipini toparla... Abi aks mesafesi yine 141cm, ağırlık yine 192kg.. Biraz kıvraklaştırsanıza şu makinayı.

  14. #34

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 DL650A
    Alıntı killingroad adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hafif yarış/antreman motoruna hiç mi talep kalmadı Dünya'da ya. :(
    Honda kalk sen kaydırmalı debriyaj koy, ters maşa falan tipini toparla... Abi aks mesafesi yine 141cm, ağırlık yine 192kg.. Biraz kıvraklaştırsanıza şu makinayı.
    Ama bu motosiklet bir ss değil ki? Mini sport touring. Motosikletin tipi dışında hiçbir yeri (naked versiyonunkinden çok az aşağıda olan daha açılı gidon hariç) ss unsurları taşımıyor. Biraz daha fazla koruma ve şekil isteyenler için tasarlanmış.

  15. #35

    Üyelik
    21 Kasım 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    RS 660, Tuareg 660
    Alıntı Cyan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ama bu motosiklet bir ss değil ki? Mini sport touring. Motosikletin tipi dışında hiçbir yeri (naked versiyonunkinden çok az aşağıda olan daha açılı gidon hariç) ss unsurları taşımıyor. Biraz daha fazla koruma ve şekil isteyenler için tasarlanmış.
    Sport Touring ise kaydırmalı debriyaj neden koyuyorlar ki? =)
    Tamam elbette harika bir şey, ama kaydırmasızdan kaydırmalıya 1 sene önce geçmiş ve bol bol da faydasını gören biri olarak yine de diyorum ki, ss değilse ne gereği var? Viraja saldırılmadığı durumlar dışında nerede kullanacağım ki kaydırmalı debriyajı? Teoride frenleme için de bişeyler söylenebilir ama ben öyle bir doğal fren senaryosu kuramadım açıkçası.

    Neyse tabii ki bu şekilde konumlanmış olabilir çok detaylı incelemedim - ki ben yine de bu melezliğe sport touring demem, tur falan olmaz bununla.
    Benim demek istediğim şuydu esasen fazla uzattım. Bu klasmanda SS neden üretilmiyor? Cevap belli tabii talep yok ki üretilmiyor da, işte buna şaşırıyorm zaten.

  16. #36

    Üyelik
    14 Şubat 2016
    Motosikleti
    Honda Cb500f & SYM Joymax Z+
    Alıntı killingroad adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sport Touring ise kaydırmalı debriyaj neden koyuyorlar ki? =)
    Çünkü ekonomisi ve trafiği pert olmayan ülkelerde Honda'nın 500 serisi başlangıç modeli oldukça rağbet görüyor. Acemiler için de kaydırmalı debriyaj + ABS, olası kazaların büyük bir kısmını önlüyor.
    killingroad bunu beğendi.

  17. #37

    Üyelik
    21 Kasım 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    RS 660, Tuareg 660
    Alıntı pea adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çünkü ekonomisi ve trafiği pert olmayan ülkelerde Honda'nın 500 serisi başlangıç modeli oldukça rağbet görüyor. Acemiler için de kaydırmalı debriyaj + ABS, olası kazaların büyük bir kısmını önlüyor.
    Bu nasıl acemilik kaydırmalıdan fayda görüyor yahu.
    Olsun tabi yarışmayana lazım değil at gözlüğünü goygoyuna diyorum da, gerçekten SS pazarı bitti gitti artık. Nerde kullanılabileceği meçhul litrelikle kenara, kıvrak bişeyle eğleneyim dediğin zaman ya R7 ya da RS var şu an, ikisi de bazı durumlarda fazla güçlü kaçıyor.

    Çare R25 :D

  18. #38

    Üyelik
    01 Mart 2022
    https://youtu.be/_B1Oo1I9KIs

    Altyazisi yok az çok fikir sahibi olabilirsiniz.


2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)