Arkadaslar merhabalar. Cbf 150 bakiyorum ama parama gore kmleri cok yuksek. Vee modeli de 2008 2010 arasi. Bu motoru mu yoksa sifir model sifir km kuba ya da capphcino 125 falan mi alsam? Önerilere acigim
Arkadaslar merhabalar. Cbf 150 bakiyorum ama parama gore kmleri cok yuksek. Vee modeli de 2008 2010 arasi. Bu motoru mu yoksa sifir model sifir km kuba ya da capphcino 125 falan mi alsam? Önerilere acigim
2020 model ns 160 ım var 17000 kmde sen kuryelikte en sık kullanılan motosiklet olan cbf in 12 yaşında modelinin 70000 km olduğunu iddia ediyorsun Eğer acemiysen ve yanında motordan anlayan birisi varsa cbf al derim.Hem piyasası var hem hafif acemiler için kullanımı çok kolay.Vites zorsa cappucino da alabilirsin .İkisi çok farklı kulvarlarda bence
Ns 160 nasil? Onun yedek parcalari var mi servisi nasil
siz düzenli motor mu değişiyorsunuz yoksa aylardır motor mu almadınız çözemedim her seferinde motor üzerine başlıklarınızı görüyorum sadece meraktan soruyorum hiç motor aldınız mı?
Bütçen ne kadar bilmiyorum ama 2015 üstü bişey bak daha sağlıklı olur
Bajaj V15 bakabilirsin enjeksiyonlu ve önde abs var
CBF 150 Zaten yağ yakmasıyla meşhur bir motor. 70 Bindeki olanı da 2 zamanlı makineye dönmüştür.
Cbf150 al kendin orjinal parça kullan sıfır motor yaptır kafan kulağın rahat sür ..
Dün aksam cengelkoyde bi mekanda oturduk enteresan bi şekilde herkes cappucinoya biniyordu. Sanki devlet dağıtmış gibi. Demek ki memnunlar ki biniyorlar.
Prosofi diye İzmitli vlogger bir arkadaş var, onun da motorlarından biri Cbf 150, dünkü videosunda 100.000 km.yi devirmiş Cbf 150 motorunu orijinal parçalarla toplattığını anlatmıştı, bir 100.000 km daha gider diye anlatıyordu.
İnsan gibi kullanmaktan kasıt gazı köklememek, 3-4 bin devri geçmemekse doğrudur. Dediğin gibi; insan gibi kullanınca yağ yakmıyor. Motor epi topu 10 bg falan zaten. O güce ihtiyaç duyulan zamanlarda o gücü alayım dediğin zaman 7200 devirde veriyor. O devirlere çıktığında yağ yakmaya başlıyor. Sıfır silindir piston at yine aynı. Hayatımda kullanmamış, görmemiş olsam okey derdim. Bütün kurye arkadaşlarım yağ yakma muhabbetinden farklı modellere geçmişti zamanında.
Eski Cappuccino 50 kullanıcısı olarak söyleyeceklerim:
-Selesi sert
-Frenler yeterli diyebilirim
-Malzeme kalitesi orta derecede
-Yakıt tüketimi (80 liğe çevrilmişti) basarsam 100km/3.5 4 yakıyordu (o zamanlarda depoyu 40 tlye fulluyordum 2021 başları)
-Lastikler Cst marka aman noluyor dedirtebilir ve yeni lastik takarsanız o beyaz yanak olmuyor ve görüntüsü bir nebze kötüleşiyor
-Göstergesi güzel birden fazla renk seçeneği var
-Aydınlatmaları yanlış hatırlamıyorsam hepsi ledti
-Stopta buğulanma olabiliyor
-Ön gözde usb çıkışı var
-Titreşim yok diyebilirim
Aklıma gelen bunlar, gidip yakından görmenizi tavsiye ederim.
Dunyanin etrafi 40 bin km. Yani cbf dunyanin etrafinda bir tur atmis, obur turunu tamamlamasina cok az kalmis.
Yani 70 bin km deki cbf cok gezmis, muhtemelen Marco polo dan,ve Evliya celebi'den daha fazla gezmis.
yani o motor bilge motor. Cbf i saygiyla selamliyorum.
Ya amacimiz esimle beni a noktasindan b noktasina gotursun. 😁 x city 250 alicaktm abi o da çok yakiyor ya.
Tercihlerin içinden konuşuyorum al bir cbf orjinal parçalardan sıfırdan iyi bir ustada toplat kafan kulağın gönlün rahat bin sanki fabrikadan sıfır motor almış gibi ..
km pek takılma o iş kolay eğer önden kazası yoksa satan kurye değilse cbf alınır
bizim millet daha km ve model takıntısını aşamadı
bir arkadaş v storm bakıyor 80000 km de 2010 model motosikleti almaya korkuyor lan bu 20 yıldır üretilen ve üretilmeye devam eden bir motosiklet aynı corolla ve civic gibi düşün ama düşünemiyor şimdi araba alacak olsa 2000 model 400000 km deki japon arabayı alır ama motosikleti almıyor arada hiçbir fark yok BENCE
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)